بهترین فلاسک چای با قیمت مناسب

گزارش بازرگانی،   3991202011

فروشگاه اینترنتی چشمگیر با بیش از ربع قرن تجربه در فروش ظروف و لوازم آشپزخانه، بزرگترین فروشگاه عرضه این محصولات در سراسر کشور است که بهترین برندهای فلاسک های اصل را به فروش می رساند.

تجربه نوشیدن یک استکان چای داغ در هر ساعتی از شبانه روز وجود یک فلاسک چای را در هر خانه ضروری می کند. قبل از خرید فلاسک چای شناخت انواع و آشنایی با ویژگی های آن ها برای یک انتخاب درست و اصولی کمک کننده خواهد بود. فلاسک ها انواع متفاوتی دارند که هر کدام برای مصارف گوناگونی مورد استفاده قرار می گیرند.

فلاسک کوهنوردی

فلاسک های کوهنوردی برای گرم یا سرد نگه داشتن مایعات درونشان به کار می روند. هنگام خرید این فلاسک ها لازم است به موارد زیر دقت کنید:

  • فلاسک کوهنوردی باید دوام و کیفیت بالایی داشته باشد

  • فلاسک کوهنوردی باید سایز و ظرفیت مناسبی داشته باشد و زیاد کوچک یا بزرگ نباشد.

  • بدنه و جنس فلاسک کوهنوردی یکی از عوامل مهم د ر تأمین ایمنی آن است.

  • به دلیل تکان خوردن زیاد فلاسک های کوهنوری بهتر است از فلاسک های پیچی به جای فلاسک های دکمه ای استفاده شود.

  • از فلاسک های کوهنوری برای حمل غذاهایی مانند سوپ هم استفاده می کنند. به همین دلیل بهتر است که دهانه فلاسک کوهنوری باز باشد تا بتوان به راحتی مواد را درون آن ریخت یا از آن خارج کرد.

فلاسک یونیک با دارا بودن فناوری ساخت به روز، تمامی این ویژگی ها را متناسب با نیاز شما در خود گردآورده اند. شما می توانید مرغوب ترین فلاسک های کوهنوردی یونیک را با قیمتی مقرون به صرفه از فروشگاه کالای آشپزخانه چشمگیر تهیه کنید.

فلاسک نوزادی

فلاسک های نوزادی نیز کاربردی مشابه دیگر فلاسک ها دارند. در دسترس بودن آب جوش برای تهیه شیرخشک و یا غذای آماده برای کودکان از مواردی است که داشتن فلاسک نوزادی را به یک ضرورت تبدیل می کند.

فلاسک های نوزادی یونیک اغلب درب های پیچی دارند. این نوع فلاسک ها نسبت به انواع دکمه ای و پمپی کمترین اتلاف انرژی را خواهد داشت. از سویی دیگر فلاسک های یونیک نوزادی طراحی و ظاهری منحصر به فرد دارند که می توانند مشتری را به خرید تشویق کنند. وزن کم و عایق بودن این نوع فلاسک هم از دیگر ویژگی های ممتاز این نوع فلاسک است.

یکی از مزایای بی نظیر فلاسک های نوزادی یونیک داشتن ساک همراه و یا بند های همراه است که حمل فلاسک های نوزادی را برای والدین آسان تر می کند. چشمگیر به عنوان بزرگ ترین فروشگاه اینترنتی کالای آشپزخانه مفتخر است تا فلاسک های نوزادی یونیک را در رنگ ها و طرح های گوناگون در اختیار شما عزیزان قرار دهد.

فلاسک غذا

نگهداری و حمل کردن غذا از جمله کاربرد های فلاسک غذا است. این نوع از فلاسک ها حتما باید دارای دهانه ای باز باشند. عایق بودن فلاسک های غذا هم اهمیت ویژه ای دارد. از طرفی اگر درب های این نوع از فلاسک ها به خوبی چفت نشود باعث ریختن غذا خواهد شد.

فلاسک های غذای یونیک در انواع یک طبقه و چند طبقه برای نگهداری چند مدل غذا در کنار هم طراحی شده اند. فلاسک های غذای یونیک تاییدیه های بهداشتی را از نظر مواد سازنده اولیه به دست آورده اند و ضخامت متناسبی هم دارند.

برای خرید این فلاسک های کاربردی می توانید به وب سایت چشمگیر سر بزنید و خریدی آسان و بی دردسر داشته باشید.

فلاسک دو قلو مسافرتی

فلاسک های مسافرتی و دو قلو مصارف گوناگونی دارند و استفاده از آن ها محدود به سفر نیست. انواع فلاسک مسافرتی از جنس های شیشه، آلومینیوم، استیل و ... ساخته و به بازار عرضه می شوند.

در میان فلاسک های مسافرتی یونیک بهترین گزینه فلاسک های استیل هستند. این نوع از فلاسک ها در برابر ضربه مقاومت بیشتری از خود نشان می دهند و عایق بودن آن ها نیز بیشتر است. درب های این نوع از فلاسک ها بهتر است از نوع پمپی و یا پیچی باشد.

برای خرید این محصول به صفحه فروشگاه لوازم آشپزخانه چشمگیر رفته و فلاسک دوقلو مسافرتی خود را به راحتی یک کلیک کردن خریداری کنید.

بهترین فلاسک باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

بعد از بررسی چند نوع پر کاربرد از فلاسک های موجود در بازار بهتر است به صورت کلی به بررسی ویژگی های یک فلاسک خوب بپردازیم:

  • درب و پوشش یک فلاسک باید از استحکام بالایی برخوردار باشد و همینطور به راحتی و به طور کامل به بدنه فلاسک چفت شود.

  • بدنه فلاسک باید بتواند تا اندازه ای در برابر ضربه های احتمالی مقاومت کند به همین دلیل فلاسک های استیل در اولویت قرار دارند.

  • در رابطه با عایق بودن انواع فلاسک می توان گفت فلاسک های استیل درجه یک با جنس درونی شیشه از بهترین گزینه های موجود در بازار می باشند.

  • ایمنی یک فلاسک به جنس بدنه آن مربوط است. فلاسک های استیل، آلومینیوم دارای بیشترین میزان ایمنی در مقابل دیگر انواع فلاسک می باشند.

اگر شما هم به خرید یک فلاسک باکیفیت، بادوام و خوش ساخت نیاز دارید، می توانید به سایت فروشگاه لوازم آشپزخانه چشمگیر سر بزنید، محصولات متنوع آن را ببینید و بهترین فلاسک مورد نیاز خود را با مناسب ترین قیمت خریداری کنید.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. اقدام عجیب سفیر ایران در باکو/ برای عزت ایران استعفا دهید              

  4. جلاد، به پایان سلام کن!

  5. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  6. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  7. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  8. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  9. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  10. انتقام از پوتین؟

  11. عوامل توهین کننده به نظام و مقدسات اسلامی دستگیر شدند

  12. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  13. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  14. بذرپاش: امسال هر ماه افتتاح مسکن داریم

  15. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  16. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  17. مردم طلای دست دوم خریداری نکنند

  18. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  19. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  20. اول، بساط دلالی باید جمع شود

  21. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  22. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  23. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  24. ایران اینترنشنال در آستانه تعطیلی / تعطیلی قریب الوقوع دفتر واشنگتن + عکس

  25. دادستان ساری: خسارات وارده قطع سه هزار اصله نهال جبران شود

آخرین عناوین