توضیحات حدادعادل درباره عدم ملاقات پوتین و قالیباف

جهان،   3991130051 ۳۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۵ تکراری یا غیرقابل انتشار
توضیحات حدادعادل درباره عدم ملاقات پوتین و قالیباف

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: وزارت خارجه روسیه اعلام کرده که هر مقام خارجی قصد دیدار با پوتین را دارد باید دو هفته قرنطینه باشد و آقای قالیباف هم در برنامه‌ریزی که داشت نمی‌توانست این دوهفته را طی کند و دیدار انجام نشد.

به گزارش ایسنا، غلامعلی حدادعادل در نشست جامعه اسلامی دانشجویان با یادآوری شکست اصولگرایان در انتخابات سال ۹۶ مجلس و شورای شهر، اظهار کرد: در آن دوره در اثر کثرت لیست‌ها شکست خوردیم و اگر نتوانیم در انتخابات آتی به وحدت برسیم، این شکست تکرار می‌شود، پس نباید با کثرت نامزد وارد انتخابات شویم. 

وی با تاکید بر اینکه افکارعمومی درباره گفتمان انتخابات بسیار حساس است، گفت: طرف مقابل دنبال دوگانه‌سازی در جامعه است و می‌گوید یا این نامزد و یا آن نامزد. آنها اینگونه وانمود می‌کنند که آینده کشور یا با مذاکره به دست می‌آید یا جنگ می‌شود و یعنی یا سختی معیشت پیش می‌آید یا مشکلات با مذاکره حل می‌شود. 

حدادعادل ادامه داد: طرف مقابل می‌گوید که ما به دنبال حل مشکلات از راه دیپلماسی و مذاکره هستیم، اما هوشمندی ما این است که نباید در تله‌ آنها بیفتیم.

این فعال سیاسی با اشاره به موضوع وحدت اصولگرایان، تصریح کرد: در کنار وحدت نامزد نهایی و همچنین وحدت جریانی و انتخاب سازمان رأی، ایجاد بصیرت در توده‌های مردم در سراسر کشور با توجه به وجود اقلیت‌ها و قومیت‌های مختلف مهم است و البته وحدت کردن در چنین شرایطی سخت است. 

رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با اشاره به انتخابات پیش‌رو، گفت: یکی از راهبردهای رقیب ما برای پیروزی در انتخابات، سیاه‌نمایی درباره مجلس است و نباید در نیت آنها شک کرد؛ از روز اول تشکیل مجلس، نظریه‌پردازان اصلاحات اعلام کردند که ستاد انتخاباتشان در مجلس است و به دنبال وارونه جلوه دادن کارهای مجلس و نشان دادن ناکارآمدی آن هستند تا مردم به سمت این جریان نروند. 

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام همچنین با اشاره به سفر محمدباقر قالیباف به روسیه، اظهار کرد:‌ موج ایجاد شده درباره سفر قالیباف به مسکو دو وجهه داشت که وجهه اول به دنبال ضربه به کلیت مجلس بود و وجهه دوم هم ضربه به قالیباف، چراکه آنها از هر دوی این وجهه‌ها نگران هستند. 

حدادعادل تصریح کرد: خطر بزرگ، بی‌بصیرتی افرادی است که با آنها در این موضوع همگام هستند؛ برخی‌ با کارت آنها بازی کرده و در حقیقت بازی روش‌ها و سناریوهای آنها را می‌خورند، در حالی که اصلاً نباید فریب خورد. 

وی با بیان اینکه داستان ملاقات پوتین با قالیباف یا ملاقات ‌نکردم با او هیچ اهمیتی ندارد، تأکید کرد: در تشریفات پوتین اصلا دیدار با رؤسای مجلس وجود ندارد و هیچ‌گاه هیچ رئیس مجلسی با پوتین در مسکو دیدار نکرده است. وزارت خارجه روسیه اعلام کرده که هر مقام خارجی قصد دیدار با پوتین دارد باید دو هفته قرنطینه باشد و آقای قالیباف هم در برنامه‌ریزی که داشت نمی‌توانست این دوهفته را طی کند و دیدار انجام نشد. ضمن اینکه آقای لاریجانی و دیگرانی هم که به روسیه رفتند با پوتین دیدار نکرده‌اند. 

حدادعادل با بیان اینکه مجلس هم‌اکنون زیر ذره‌بین است، اظهار کرد: این در حالی است که در موضوعات مختلفی برای مجلس و نماینده حرف درمی‌آورند که ما آن را در موضوع درگیری یک نماینده با یک سرباز، رد کلیات بودجه و یا رأی مثبت و منفی به طرح‌ها و لوایح می‌بینیم، ولی در مجموع، جامعه باید بصیرت و هوشمندی داشته باشد.

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۸۳۰۰۰۹۱۶:۲۴:۳۹ ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
آقای لاریجانی با پوتین دیدار کرده چند بار هم در زمان دبیری شورای امنیت ملی و هم در زمان ریاست مجلس الان نه دیگه ۲۰ سال پیش که اگر کسی حرف بی سند می زد نشه فهمید
ناشناس۱۸۳۱۳۹۳۲۲:۵۷:۲۹ ۱۳۹۹/۱۲/۱
آقای ناشناس اول فکر کن بعد مطلب بنویس ان زمانی که آقای لاریجانی با پوتین ملاقات کرد کرونا کجا بود رییس جمهور مملکت به علت کرونا حتی در مجلس حضور پیدا نمی کند قریب یکسال است خود را قرنطینه کرده بعد می خواهی رییس جمهور یک کشور مطرح جهانی با قالیباف ملاقات کند .
ناشناس۱۸۳۰۰۱۰۱۶:۲۶:۰۳ ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
اقا حدداد باورکن ما که از دست تو خسته شدیم. نمی خواهی بازنشسته بشوی. به خودت که رحم نمی کنی لااقل به ما رحم کن. در مورد کشور که صحبت نمی کنی.
ناشناس۱۸۳۰۰۲۳۱۶:۳۴:۳۰ ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
حداد عادل : ... در موضوعات مختلفی برای مجلس و نماینده حرف درمی‌آورند که ما آن را در موضوع درگیری یک نماینده با یک سرباز،... حرف در می اورند یعنی چه ؟ بالاخره زده تو گوش سرباز یا نزده ؟ لطفا این را روشن بفرمایید.
ناشناس۱۸۳۰۰۳۲۱۶:۴۴:۴۹ ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
یعنی یه زنگ نزده بودید قبل از رفتن؟ بعضی وقتها توضیح ندید بهتره. ضمنا جناب حداد دقیقا کجای این ماجرا هستند، اقای قالیباف ماشالا خودشون زرنگن
ناشناس۱۸۳۰۸۰۰۱۱:۴۹:۴۴ ۱۳۹۹/۱۲/۱
..هماهنگ نشد و دیداری هم انجام نشد
عبدالله۱۸۳۰۸۳۴۱۲:۵۰:۰۸ ۱۳۹۹/۱۲/۱
هیچ‌گاه هیچ رئیس مجلسی با پوتین در مسکو دیدار نکرده است. يعني وزارت امور خارجه و سفير ما اينو نميدونست؟
ناشناس۱۸۳۰۰۴۴۱۷:۰۷:۱۴ ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
اولا بايد از قبل پيش بينى ميكردند دوما يادمان باشد صلابت و ابهت امام خميني آن چنان بود كه شوروي آن زمان به رياست گورباچف كه يكي از دو ابر قدرت جهان بود خود شخصا حضور پيدا كرد و پيام امام خميني كبير را شنيد و دريافت كرد.
حسين۱۸۳۰۰۴۸۱۷:۱۳:۵۴ ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
مگر پوتين واكسن روسي نزده كه اينقدر از كرونا ميترسد؟
ناشناس۱۸۳۰۰۴۹۱۷:۱۵:۰۲ ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
پوتین مگر خودش واکسن اسپوتنیک نزده؟
ناشناس۱۸۳۰۰۶۲۱۷:۳۳:۲۶ ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
با اینهمه ضد منقبض گویی در مورد یک رویداد واقعا انتظار دارید مردم را چگونه متقاعد کنید ؟!
شهریاری۱۸۳۰۰۷۱۱۷:۴۵:۰۹ ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
شما چکاره هستی که در باره سیاست های قوه مقننه و دستگاه دیپلماسی کشور نظر میدهی ؟
ناشناس۱۸۳۰۰۸۷۱۷:۵۷:۳۴ ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
حالا که به انتخابات که نزدیک شده ایم بسیاری از سیاست پیشگان گوشه نشین مانند آقای حداد عادلی از انزوا خارج شده اند تا سهم شان را ........ .
علی۱۸۳۰۱۰۶۱۸:۲۰:۳۹ ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
خدا رو شکر آقای قالیباف اینقدر وکیل وصی دارند.
ناشناس۱۸۳۰۱۴۴۱۹:۱۷:۲۸ ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
با این توضیحات بنده از گمراهی و ضلالت نجات پیدا کرده و راهنمایی شدم . ممنون جناب آقای حداد
ناشناس۱۸۳۰۱۵۵۱۹:۳۳:۳۶ ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
شما سخنگو مجلس هستی یا وزارت امور خارجه؟
ناشناس۱۸۳۰۱۶۳۱۹:۴۱:۱۷ ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
آقای نتانياهو مگر دوهفته تو قرنطینه بوده که با پوتین ملاقات کرد
ناشناس۱۸۳۰۱۸۱۱۹:۵۲:۳۹ ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
پس لطفا جسارت داشته باشید ملاقات بدون ماسک و حتی دست دادن پوتین با رییس جمهور آذربایجان و نخست وزیر ارمنستان در جنگ اخیر قره باغ و دهها دیدار از نزدیک و بدون رعایت کوچکترین فاصله با مقامات و مردم را هم اینجا منتشر کنید. رسانه مستقل کجایی؟ جسارت کجایی؟
ناشناس۱۸۳۰۸۰۱۱۱:۵۱:۵۲ ۱۳۹۹/۱۲/۱
خوب برو اول سخنان عبداللهیان را ببین و از نحوه پروتکل دیدار ایشون
dayani۱۸۳۰۱۸۲۱۹:۵۳:۳۱ ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
اینگونه حضور اقای حداد عال به زیان اصولگرایان است. ایشان دارای وجه ای سیاسی که تاثیرگذار باشد نیست. بهتر است اصولگرایان شخصی دیگری را جلو وبیاندازند. مردم باید حرف مدعی را بفهمند، اینکه مردم باید بصیرت و هوشمندی داشته باشند، برای عموم رای دهندگان فاقد معناست.
ناشناس۱۸۳۰۲۰۱۲۰:۰۸:۱۰ ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
وجهه ها درست نیست وجوه درست است.
مهدی۱۸۳۰۲۳۲۲۰:۴۵:۲۶ ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
بنام خدا، ۱. چرا آقای حداد توضیح میدهد؟ ایشان نمایندگی از شخص قالیباف دارد یا از طرف مجلس صحبت میکند یا که چه؟ ۲. اگر در پروتکلها ملاقات پوتین با روسای مجالس وجود ندارد، حرف آن نمایندگانی که گفتند وزارت امور خارجه کوتاهی کرده، چه توجیهی دارد؟ ۳. اگر قرار بر ملاقات با پوتین نبوده، تبلیغات پیش از سفر پس چه بود؟ پیشنهاد بنده به آقای حداد این است که جای توضیح پیرامون عملکرد دیگران، در مورد اقدامات خودشان و ابهامات مردم در این موارد، توضیح بدهند تا در آستانه انتخابات، روی آنتن رسانه ها باشند!
ناشناس۱۸۳۰۲۴۸۲۱:۰۵:۴۱ ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
به نظرم شما راجع به مدرسه علوم انسانی که در اختیار گرفته اید ، اطلاع رسانی کنید ، مفیدتر باشه
ناشناس۱۸۳۰۲۷۰۲۱:۲۰:۵۲ ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
اولا پوتین یه دونه از اون واکسنایی که به ایران غالب کرده میزد که کرونا نگیره . دوما قالیباف قبل از رفتن به روسیه یه نظر از شما میخواست تا بهش حالی کنی که دو هفته باید تو قرنطینه بمونه ..
ناشناس۱۸۳۰۳۱۳۲۲:۰۴:۳۸ ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
مردم بصيرت ندارندكه به شما ها راي نميدهند شمايي كه ساده زيست وخيلي هم رعايت بيت المال را مي كنيدوفقط داراي يك شغل هستيد وبا حقوق ..،..كارمندي داريد زندگي مي كنيد وفرزندان شما هم هيچ ..ي دريافت نكردند واگر مردم به چنين افرادي راي ندهندظلم كردند
ناشناس۱۸۳۰۳۵۶۲۲:۴۹:۵۹ ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
اگر یک اصلاحطلب موفق به دیدار پوتین نشده بود هم اینچنین توجیه میکردین؟
ناشناس۱۸۳۰۳۷۱۲۳:۰۹:۲۹ ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
مجلس انقلابی ..تو این نه ماه چه گلی به سر ملت زده جز اینکه اول واکسن انفولانزا زدن دوم دنا پلاس گرفتن سوم اینکه سرباز مملکت را سیلی زدن چهارم اینکه مجوز طرح را گرفتن ..
ناشناس۱۸۳۰۳۸۳۲۳:۱۶:۰۳ ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
اگر مجلس فعلی کلیت کارش اشتباه بود اینقدر دشمن در صدد تخریبش نبودند ولی آقای قالیباف نمی توانند جمع کنند ...بهتره کسی مثل ضرغامی یا جلیلی میاندوره وارد شوند و بهتر عمل کنند
ناشناس۱۸۳۰۴۲۶۰۰:۱۴:۲۷ ۱۳۹۹/۱۲/۱
قالیباف از محبوبیت و مقبولیت بسیار زیادی نزد ملت ۹۶ درصدی برخوردار است ____ تایید و یا حتی تکذیب ایشان توسط حداد یا دیگران تاثیری در جایگاه وی نزد افکار عمومی ندارد
ناشناس۱۸۳۰۶۱۰۰۹:۱۴:۲۰ ۱۳۹۹/۱۲/۱
ایشان اخیرا خیلی فعال شده است. بهتر است که به مدرسه لاکچری خود بپردارد و برای مردم تعیین تکلیف نکند.
ناشناس۱۸۳۱۰۱۴۱۵:۳۹:۵۴ ۱۳۹۹/۱۲/۱
ظاهراً ایشان فراموش کرده که اطرافیان رییس مجلس از ملاقات با پوتین سخن گفته و مشتاق بودند و در ضمن اکثر سخنانشان مردود است و در پست دوستان نیز اشاراتی شده است.
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. فرآیند بازگشت مالکیت زمین به حوزه علمیه امام خمینی در حال انجام است

  4. جلاد، به پایان سلام کن!

  5. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  6. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  7. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  8. کلید تحقق شعار سال ۱۴۰۳

  9. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  10. فرامرز اصلانی درگذشت

  11. علی‌ ضیاء و افتادن در باتلاقِ ابتذال!

  12. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  13. انتقام از پوتین؟

  14. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  15. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  16. سلبریتی‌ها چگونه با اعصاب مردم بازی می‌کنند؟

  17. رئیس سازمان برنامه و بودجه: تورم را وارد کانال ۲۰ درصد می کنیم/ تلاش برای رسیدن به رشد اقتصادی ۸ درصدی

  18. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  19. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  20. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  21. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  22. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  23. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  24. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  25. رشد نقدینگی ۱۸ درصد کاهش یافت

آخرین عناوین