رزرو هتل و هتل آپارتمان مشهدالرضا با مناسب ترین قیمت

گزارش بازرگانی،   3991128065

هتل چهار ستاره الغدیر مشهد یکی از نزدیکترین هتل ها به حرم مطهر امام رضا (ع) است که در سال 2009 افتتاح و در سال 2015 بازسازی شده است. این مجموعه دارای 289 واحد و ظرفیت 1000 نفر در 7 طبقه با امکانات رفاهی متناسب است با استانداردهای صنعت هتلداری مدرن. هتل الغدیر در روبروی باغ نادری و نزدیک بازار بزرگ مشهد واقع شده است و دسترسی مسافران به این سایتها را آسان می کند. کارکنان هتل الغدیر مشهد تلاش می کنند اقامتی راحت را برای شما فراهم کنند.

هتل فردوس مشهد : هتل فردوس مشهد در سال 1389 در مجاورت حرم امام رضا (ع) افتتاح شد. هتل دارای 10 طبقه و 98 اتاق است. همجواری با حرم مطهر دسترسی به چندین مرکز خرید در اطراف حرم مانند بازار امام رضا (ع) و بازار هفدهم شهریور را برای مهمانان آسان کرده است. هتل فردوس مشهد دارای امکانات رفاهی مختلفی برای مسافران است.

هتل الماس مشهد در سال 2013 افتتاح و در سال 2015 بازسازی شده است. این هتل در کنار حرم امام رضا (ع) واقع شده است. هتل چهار ستاره الماس با داشتن اتاقهای لوکس و پیشرفته ترین امکانات با طراحی و معماری مدرن ، مهمان نوازی ایرانی را در فضایی دلپذیر حفظ کرده است. از دیگر ویژگی های این مجموعه می توان به مجاورت با بازارهای امام رضا بازار و مراکز خرید هفدهم شهریور اشاره کرد.

بزرگترین هتل آپارتمان مشهد و واحد نمونه در ایران در سال 2012 ، هتل آپارتمان بشری است ، یک هتل آپارتمان لوکس واقع در مشهد مقدس در فاصله 600 متری حرم با کلیه امکانات ، که میزبان مسافران و زائران است.هتل آپارتمان بشری مشهد 10 هزار متر مربع زیربنا و مساحت 1400 متر را شامل می شود که دقیقاً در مقابل درب الجواد حرم امام رضا واقع شده است.

هتل کیانا مشهد هتلی تازه تاسیس 4 ستاره در مشهد است که از سال 2012 شروع به کار کرد. هتل دارای 7 طبقه و 110 اتاق است. هتل کیانا کادری آموزش دیده و متخصص آماده پذیرایی از مسافران مشهدی و همچنین زائران امام رضا (ع) دارد. رستوران هتل کیانا مشهد در طبقه همکف هتل آماده پذیرایی از میهمانان و افراد محلی است. اتاق های هتل به زیبایی طراحی مناسبی شده اند و هتل بسیار نزدیک به حرم امام رضا (ع) (حدود 500 متر) است. از دیگر امکانات این هتل می توان به استخر شنا ، سونا (بخار و خشک) ، حمام ترکی ، سالن بدن سازی ، کافی شاپ و فضای بازی کودکان اشاره کرد. امکانات اتاق کنفرانس و اتاق های مهمان و کارگاه های آموزشی را می توان در هتل کیانا مشهد یافت.

هتل چهار ستاره عماد در سال 2010 افتتاح شد. اولین هتل چهار ستاره واقع در خیابان طبرسی ، 350 متری حرم امام رضا (ع) ، یک هتل بسیار استثنایی است. هتل عماد سازه ای 9 طبقه با 55 اتاق و پرسنل بسیار آموزش دیده است.

هتل آدینا مشهد یکی از جدیدترین و مدرن ترین هتل های مشهد است که در سال 2018 در جوار حرم حضرت علی بن موسی الرضا (ع) افتتاح شد. این هتل 13 طبقه دارای 70 اتاق و اتاق سوئیت مجلل مجلل با امکانات مدرن است .

هتل سه ستاره ساوین در سال 2018 افتتاح شد. این هتل واقع در خیابان امام رضا (ع) ، به راحتی به حرم امام رضا (ع) و بازار امام رضا (ع) دسترسی دارد. این هتل هفت طبقه 112 اتاقه با افتخار آماده پذیرایی از شما است.

هتل آرامیس در سال 2011 افتتاح شد. این هتل 9 طبقه با 65 اتاق از امکانات استاندارد بالایی برخوردار است. موقعیت و مجاورت هتل با مراکز خرید مانند برج تجاری آلتون ، مرکز خرید خاور و خیابان جنت دسترسی مسافران را آسان کرده است. هتل سه ستاره آرامیس آماده میزبانی از شما میهمانان عزیز است.

هتل سه ستاره نور مشهد یکی از نزدیکترین هتلهای شهر به حرم مطهر امام رضا (ع) است. هتل نور در سال 2007 افتتاح شد و آخرین بازسازی مجموعه در سال 2011 انجام شد. این مجموعه با کادری مجرب و آموزش دیده با افتخار آماده میزبانی از شما میهمانان عزیز حضرت ثامن الحجج (علیه السلام) است.

هتل سه ستاره تهران یکی از معتبرترین هتلهای شهر است که در سال 1974 در خیابان امام رضا (ع) افتتاح شد و آخرین بازسازی این مجموعه در سال 2016 انجام شد. این مجموعه کلاسیک و به سبک قدیمی است ، پرسنل مجرب و حرفه ای این هتل به خوبی از شما میهمانان عزیز استقبال می کنند. مجاورت مجموعه به حرم امام رضا (علیه السلام) لذت زیارت را دو چندان کرده است. نزدیک بودن به بازار امام رضا (ع) و بازار هفدهم شهریور دلیل اصلی رضایت اکثر میهمانان مجموعه است.

هتل رضویه ، یکی از معتبرترین هتل های مشهد با مساحت حدود 9000 متر مربع در 14 طبقه (شامل کف پارکینگ) در سال 1996 افتتاح و در سال 2018 بازسازی شد. این هتل در مجاورت حرم مطهر امام رضا (علیه السلام) آماده خدمت رسانی به شما است. یکی از مهمترین ویژگی های هتل نزدیک بودن به بازارهای رضا و 17 شهریور ، بدون نیاز به وسیله نقلیه و در مدت زمان بسیار کوتاه است. کارکنان هتل رضویه مشهد تلاش می کنند خدمات خوبی را در اختیار شما قرار دهند تا اقامتی دلپذیر را برای شما فراهم کنند. تور مشهد هتل رضویه با قیمت مناسب در سامانه سفرهای گالیور موجود است.

هتل جواهر شرق مشهد در سال 1393 در مجاورت حرم امام رضا (ع) افتتاح شد. مجموعه 7 طبقه و 53 اتاق / سوئیت دارای امکانات رفاهی مطابق با استانداردهای صنعت هتل داری است. این هتل علاوه بر دسترسی آسان به حرم مطهر ، به مراکز خرید مانند امام رضا بازار و هفدهم شهریور نیز نزدیک است. کارکنان هتل جواهرشرق مفتخر هستند که میزبان شما میهمانان و زائران عزیز باشند.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

  2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

  3. نظرات برگزیده مخاطبان الف: وضعیت حجاب، حاصل کم‌کاری چهل‌ساله است/ باید برای مبارزه با سگ‌های ولگرد فکری کرد

  4. این صدای اقتدار ایران است ...

  5. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  6. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

  7. وحدت ملی با وعده صادق

  8. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

  9. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  10. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  11. آیت الله صدیقی: عذرخواهی می‌کنم که با غفلت و کم توجهی باعث هجمه به ملت ایران شدم

  12. کمی دیر نیست؟

  13. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

  14. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  15. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  16. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  17. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  18. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  19. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  20. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  21. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  22. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  23. تصاویری از نمازجمعه تهران به امامت حجت‌الاسلام کاظم صدیقی | کدام چهره‌های سیاسی و نظامی به نمازجمعه رفتند؟

  24. اسراییل چه باید بکند؟ 

  25. علم‌الهدی: نباید بیکار نشست تا تنها دولت بیاید تلخی معیشت را از سفره مردم بردارد

پربحث‌های هفته

آخرین عناوین