بورس بیرجند

گزارش بازرگانی،   3991128049

شاید اگر در سال‌های گذشته صحبتی در مورد سرمایه‌گذاری در بورس به میان می‌آمد، با شک و تردید بسیاری در این زمینه صحبت می‌کردیم اما حالا اوضاع بسیار متفاوت شده ‌است. خوشبختانه بورس در سال‌های اخیر رشد و توسعه چشمگیری داشته‌ است و همین موضوع دید افراد را به سرمایه‌گذاری در بورس مثبت کرده ‌است. بسیاری از افرادی که در سال‌های قبل مخالف بازار بورس بودند، به سمت این بازار سودده کشیده شده‌اند. اگر شما هم از علاقمندان به این بازار هستید، با ما همراه شوید تا درادامه در خصوص بورس بیرجند و شرایط اقتصادی این شهر با شما صحبت کنیم. 

فرصت‌ها و ظرفیت‌های اقتصاد و بورس بیرجند

بیرجند یکی از شهرهای خراسان جنوبی است که از سال‌های دور از فرهنگ و اقتصاد مناسبی برخوردار بوده ‌است. این پیشینه قوی، موجب شده‌ است تا هم اکنون در فعالیت‌های گسترده اقتصادی شراکت داشته‌ باشد. کشاورزی در بیرجند از وضعیت مطلوبی برخوردار است و بخش عظیمی از اراضی این منطقه به باغ‌ها و زراعت تعلق دارد. به‌ طور میانگین محصولات باغی این شهر 8015 تن و محصولات زراعی  15045 تن برآورد شده‌است. اگر چه وضعیت کشاورزی در این شهر مطلوب است اما می‌توان با توجه ویژه به بورس بیرجند و سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی به این صنعت توسعه بیشتری بخشید.

بیرجند در بخش پرورش دام و طیور نیز فعالیت گسترده‌ای دارد، به ‌طوری ‌که هم اینک دارای 198730 واحد دامی است. رونق بخش دام‌پروری در این منطقه موجب شده‌ است تا تولید فرآورده‌های دامی در بیرجند نیز افزایش پیدا کند. گوشت قرمز، گوشت سفید و تخم مرغ از مهم‌ترین محصولات دامی بیرجند به ‌شمار می‌روند.

پرورش ماهی یکی‌ دیگر از صنایعی است که افراد زیادی در بیرجند به آن مشغول هستند. به‌ طوری‌ که در حال‌ حاضر دارای 80 باب استخر پرورش ماهی است و از این 80 باب استخر، 89 تن ماهی دریافت می‌شود. بدون‌ شک می‌توان با سرمایه‌گذاری دقیق در این بخش، به رونق بیشتر پرورش ماهی در بیرجند کمک کرد.

بیرجند یکی از شهرهای فعال ایران در بخش صنعت است. به ‌طوری ‌که تاکنون 207 پروانه بهره‌برداری صنعتی و 217 جواز تاسیس صادر شده ‌است. فعالیت گسترده در بخش صنعت بیرجند موجب اشتغال‌زایی برای بالغ‌ بر 5268 نفر  شده ‌است. از مهم‌ترین و نام آشنا‌ترین صنایع فعال در بیرجند می‌توان به شرکت‌های کویرتایر و کاشی و سرامیک آیداسرام اشاره کرد.

بیرجند را می‌توان مجموعه‌ای از معادن مختلف دانست. این معادن سهم زیادی در اشتغال بومیان منطقه و رونق اقتصادی داشته ‌است. به‌طور کلی بالغ ‌بر 323 هزار تن تولید مواد معدنی در این منطقه صورت می‌گیرد. در حال‌ حاضر 18 معدن در این شهر قابل بهره‌برداری هستند. سنگ لاشه دستگرد و سنگ لاشه سرخان از مهم‌ترین معادن بیرجند به‌شمار می‌روند.

بیرجند به‌دلیل شرایط جغرافیایی و هم‌جواری با مرز افغانستان از شرایط مناسبی برای صادرات محصولات تولیدی برخوردار است. بدون‌ شک می‌توان با سرمایه‌گذاری‌های دقیق در بخش‌های مختلف بورس بیرجند، بستر صادرات به افغانستان را در این منطقه را هموارتر کرد.

نحوه دریافت کد بورسی در بیرجند

همان‌طور که در بخش قبلی مقاله مطالعه کردید، بورس بیرجند از بخش‌های مختلفی تشکیل شده‌ است که می‌توان با سرمایه‌گذاری در این بخش به رونق اقتصادی بیشتر در کشور کمک کرد. یکی از مزایای مهم سرمایه‌گذاری در بورس، سهولت در ثبت ‌نام و پیگیری امور مربوط به آن است. اگر از علاقمندان به سرمایه‌گذاری در بورس  هستید، باید در سامانه‌های سجام و کارگزاری ثبت ‌نام کنید تا  کد بورسی در بیرجند را دریافت کنید و بتوانید در ادامه به‌ عنوان سهامدار به فعالیت بپردازید.

اگرچه فرآیند ثبت‌ نام برای دریافت کد بورسی اصلا پیچیده نیست اما شما می‌توانید با رجوع به سامانه آگاه اکسپرس این راه را آسان‌تر نیز طی کنید. با مراجعه به این سامانه، ثبت ‌نام به صورت رایگان خواهد بود و شما می‌توانید فرآیند ثبت ‌نام در دو سامانه سجام و کارگزاری را به صورت هم‌زمان طی کنید. در واقع شما با وارد کردن اطلاعات برای ثبت‌ نام در سجام، بخش زیادی از راه را رفته‌اید و می‌توانید با یک اقدام کوچک در کارگزاری آگاه نیز ثبت‌ نام و در ادامه، کد بورسی در بیرجند را دریافت کنید.

پس ‌از این که مراحل ثبت نام را تکمیل کردید، باید احراز هویت انجام دهید که می‌توانید آن را به صورت آنلاین (با نصب نرم‌افزارهای مورد تایید سامانه سجام) یا به صورت حضوری با مراجعه به یکی از دفاتر پیشخوان دولت به انجام برسانید.

آموزش بورس در بیرجند

بورس بازار پیچیده و گسترده‌ای است. این بازار می‌تواند سکوی پرتاب شما به آینده‌ای روشن باشد؛ اما برای این منظور باید بتوانید به‌ درستی راه را از چاه تشخیص دهید و به ذهنی آگاه و مطلع نیاز دارید. در واقع با شرکت در کلاس‌های آموزش بورس بیرجند به آگاهی لازم دست پیدا خواهید کرد.

باید اعتراف کنیم که بازار بورس بسیار پرنوسان است. نوسان بالا در این بازار موجب می‌شود تا هیجانات این بازار به‌ میزان قابل توجهی افزایش پیدا کند. اگر مشتریان بورسی در میان این هیاهو و هیجان، از آگاهی و بصیرت کافی برخوردار باشند، می‌توانند به‌ خوبی از این موج پرتلاطم عبور کنند.

به‌ همین دلیل کارگزاری آگاه با هدف ارتقای دانش مشتریان بورسی، کلاس‌های آموزشی را دایر کرده ‌است تا بتواند گامی اساسی در رشد دانش بورسی کشور بردارد. ما به تمامی کسانی که قصد سرمایه‌گذاری در بورس بیرجند را دارند، توصیه می‌کنیم تا در این کلاس‌ها شرکت کنند. قطعا افراد پس ‌از شرکت در این کلاس‌ها به خوبی با بخش‌های فعال در بورس بیرجند آشنا خواهند شد و می‌توانند یک انتخاب مناسب برای سرمایه‌گذاری داشته ‌باشند.

در کلاس‌های آموزش بورس در بیرجند، علاوه بر تدریس الفبای بورسی، روش‌های تحلیلی مانند تحلیل تکنیکال و بنیادی آموزش داده می‌شوند. تمامی اساتید کارگزاری آگاه با نهایت دلسوزی، نکات کلیدی و مهم برای رسیدن به موفقیت در بازار بورس را در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهند.

اهمیت آموزش بورس برای کارگزاری آگاه به قدری زیاد است که کلاس‌های متنوعی را با سرفصل‌های مختلف در سایر شهرهای ایران برگزار می‌کند تا تمامی علاقمندان به بازار بورس بتوانند از این آموزش‌ها نفع ببرند. برخی از این کلاس‌ها به‌ صورت آنلاین و برخی دیگر به‌صورت حضوری برگزار می‌شود. شما می‌توانید  پس ‌از حضور در کارگاه رایگان مبانی سرمایه‌گذاری و تور آنلاین خدمات آگاه در مورد شرکت در سایر کلا‌س‌ها تصمیم بگیرید. در واقع می‌توانید ضمن بهره بردن از خدمت رایگان، کیفیت آموزش در این کارگزاری را نیز بسنجید و سپس با اطمینان خاطر بیشتری تصمیم بگیرید.

جمع‌بندی

بیرجند یکی از شهرهای قدیمی  و فعال در صنایع مختلف است. علاقمندان به سرمایه‌گذاری می‌توانند با توجه داشتن به بورس بیرجند، ضمن افزایش درآمد و سرمایه خود، راه پیشرفت بیشتر صنعت در این شهر را هموار سازند. کارگزاری آگاه به‌ منظور سرمایه‌گذاری در بورس، دریافت کد بورسی، کسب آموزش‌های لازم و... خدمات متنوعی را ارائه می‌دهد که علاقمندان می‌توانند با مراجعه به نمانیدگی آگاه در شهر خود از این خدمات بهره‌مند شوند. مراجعه به بآشگاه مشتریان یک راه دیگر برای رسیدن به پاسخ سوالات مشتریان بورسی است.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های اخیر

    پربحث‌های هفته

    1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

    2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

    3. نظرات برگزیده مخاطبان الف: وضعیت حجاب، حاصل کم‌کاری چهل‌ساله است/ باید برای مبارزه با سگ‌های ولگرد فکری کرد

    4. نماز جمعه این هفته تهران به امامت حجت الاسلام صدیقی اقامه می‌شود

    5. این صدای اقتدار ایران است ...

    6. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

    7. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

    8. وحدت ملی با وعده صادق

    9. ارژنگ امیرفضلی و زندگی در شرایط سختِ تورنتو

    10. یک نکته قابل‌تامل در مورد توسعه قدرت نظامی ایران

    11. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

    12. استخوانی در گلوی اسرائیل!

    13. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

    14. آیت الله صدیقی: عذرخواهی می‌کنم که با غفلت و کم توجهی باعث هجمه به ملت ایران شدم

    15. کمی دیر نیست؟

    16. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

    17. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

    18. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

    19. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

    20. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

    21. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

    22. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

    23. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

    24. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

    25. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

    آخرین عناوین