ساعت هوشمند هوآویWatch GT۲e انتخاب ورزشکاران

گزارش بازرگانی،   3991126050

ساعت‌های هوشمند هوآوی در مقایسه با مدل‌های هم‌رده خود از برندهای دیگر قیمت مناسب‌تری دارد. به وِیژه ساعت هوشمند Watch GT2e که تمامی قابلیت‌های سری GT2 را با قیمتی مناسب‌تر در اختیار کاربر قرار می‌دهند. در ادامه با تعدادی از قابلیت‌های ورزشی این ساعت بیشتر آشما خواهیم شد.

ساعت هوشمند WATCH GT 2e هواوی به عنوان یک رقیب قدر برای محصولات گران قیمت، دارای ظاهر شیک، دوام باتری تا 14 روز و قابلیت‌های حرفه‌ای برای وزرش کردن است که ارزش خرید بسیار بالایی به آن می‌بخشد. در حقیقت WATCH GT 2e همان قابلیت‌هایی را در اختیار کاربران می‌گذارد که باید به مراتب بیشتر برای آن هزینه می‌کردند.

بدنه‌ای از استیل ناب

ساعت هوشمند به دلیل مصارف ورزشی باید بدنه‌ای داشته باشد که با وجود زیبایی از مقاومت بالا نیز برخوردار باشد. به همین دلیل استیل ضد زنگ (فولاد) می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها برای این منظور باشد که در ساخت بدنه هوآوی Watch GT2e نیز از آن استفاده شده است.

 

 

بندهای لاستیکی نرم این ساعت نیز استحکام و راحتی بالایی دارند. با وجود قاب فلزی محکم، WATCH GT2e به هیچ عنوان بزرگ یا زمخت نیست و ضخامت آن زیر 10 میلی‌متر است که باعث می‌شود ظاهر جذابی بر روی مچ کاربر داشته باشد.

این ساعت هوشمند از یک صفحه نمایش 1.39 اینچی AMOLED با وضوح تصویر 454×454 پیکسل برخوردار است. وجود صفحه نمایش AMOLED باعث کاهش مصرف باتری و امکان روشن ماندن صفحه نمایش را ایجاد می‌کند. 

دوام باتری ساعت هوشمند WATCH GT2e هواوی به 2 هفته با هر بار شارژ می‌رسد. این در حالی است که این محصول از مجموعه کاملی از حسگرها و قابلیت‌های ورزشی بهره می‌برد.

یک دستیار ورزشی حرفه‌ای

برای ورزش کردن هیچ چیز بهتر از یک مربی حرفه‌ای برای نظارت بر روی انجام صحیح حرکات و بررسی نتایج ورزشی فرد نیست. این ساعت مجهز به GPS نیز هست تا بتوان به طور دقیق‌تر فعالیت‌های بدنی و تمرینات را ثبت کرد. پشتیبانی از ماهواره GLONASS هم امکان تشخیص سریع مکان کاربر را می‌دهد. این قابلیت کمک می‌کند تا مثلا در فعالیتی مانند دویدن، مسیر ورزش شما با جزئیات در ساعت ثبت شده و قابل بررسی باشد.

با Watch GT2e می‌توان تمام فعالیت‌های بدنی در طول روز را ثبت و پایش کرد. کافی است برای اطلاع از اطلاعاتی چون تعداد گام‌ها، زمان فعالیت بدنی و نظیر آنها، به بخش‌های مختلف ساعت و یا اپلیکیشن Huawei Health سر بزنید.

کافی است اپلیکیشن مخصوص هواوی را روی گوشی خود نصب کنید تا به اطلاعات دقیقی چون تعداد گام‌ها، مسافت طی شده، کالری مصرف شده و ارتفاع بالا رفته دست پیدا کنید. این اپلیکیشن قابلیت‌های پیشرفته بسیار بیشتری دارد.

 اندازه‌گیری ضربان قلب و اکسیژن خون

اطلاع از ضربان قلب و میزان اکسیژن خون برای حفظ سلامتی و فعالیت ورزشی حرفه‌ای بسیار ضروری است. Watch GT2e قادر است هر دو این‌ها را به طور دقیق اندازه‌گیری کند و اطلاعات جامعی در اختیار شما بگذارد. به این منظور کافی است اپلیکیشن Huawei Health روی گوشی خود را اجرا کنید تا به اطلاعات سودمندی چون کمینه و بیشینه ضربان قلب در طول روز، هفته و ماه‌های اخیر دست پیدا کنید.

بدون خواب کافی و مناسب نمی‌توان به تناسب اندام دست پیدا کرد یا بدنی ورزیده و سالم داشت. به همین دلیل ساعت هوشمند Watch GT2e هواوی قادر به پایش دقیق خواب است. این ساعت به خوبی می‌تواند مراحل مختلف خواب را تشخیص بدهد و حقایق جالبی ارائه کند که به بهبود خواب شما کمک می‌کند.

جالب‌تر اینکه Watch GT2e قادر به ارائه اطلاعات تحلیلی چون کیفیت تنفس حین خواب، طول خواب عمیق و پیوستگی خواب در طول شب است که با کمک کردن به شناخت وضعیتتان، به بهبود خواب کمک می‌کند.

مدیریت استرس

این ساعت یک قابلیت ویژه برای سنجش و مدیریت استرس به نام TruRelax هم دارد. با این قابلیت می‌توان سطح استرس را اندازه گیری کرد، سپس با عمل به توصیه‌ها و تلاش کردن، سطح استرس را پایین آورد. این قابلیت از تغییرات ناگهانی ضربان قلب برای اندازه گیری هرچه دقیق‌تر استرس در طول روز استفاده می‌کند.

دقت و معیار سنجش استرس با ساعت Watch GT2e هواوی توسط انستیتو روانشناسی و آکادمی علوم چین تأیید شده است. نه تنها Watch GT2e از مجموعه کاملی از حسگرها بهره می‌برد، بلکه اپلیکیشن پرقدرتی هم دارد که قادر به تحلیل داده‌های جمع آوری شده و ارائه حقایق بسیار سودمند است.

برنامه‌های حرفه‌ای ورزشی

ساعت هوشمند Huawei Watch GT2e دارای پروفایل برای بیش از 100 نوع فعالیت ورزشی است و می‌تواند کالری مصرف شده، ضربان قلب و طول فعالیت ورزشی را به طور خودکار تشخیص دهد. برای شنا کردن هم می‌توان اندازه استخر را تعیین کرد تا همه چیز با دقت بالایی ثبت شود.

دویدن یکی از محبوب‌ترین ورزش‌ها در سراسر دنیا است و ساعت هوشمند Watch GTe هم قابلیت‌های ویژه‌ای برای دویدن دارد. این ساعت قادر به ارائه برنامه ورزشی نیز هست و با دنبال کردن دستورالعمل‌ها می‌توان به طور حرفه‌ای تری ورزش کرد. این ساعت قادر است با بهره گیری از حسگر ضربان قلب، پیشرفت کاربر در انجام تمرینات را تشخیص بدهد و اگر پیشرفت شما کافی نباشد، به شما توصیه می‌شود که بیشتر تلاش کنید.

Watch GT2e قادر به تشخیص وقفه‌ها در دویدن نیز است و اطلاعات جمع آوری شده بسیار دقیق و قابل اتکا هستند. شما می‌توانید به اطلاعات کاربردی دیگری چون VO2 max دست پیدا کنید که به شما کمک می‌کند توانایی بدنی خود را از طریق تمرین و ورزش افزایش دهید.

سخن پایانی

Watch GT2e هواوی یک ساعت هوشمند زیبا با دوام باتری 2 هفته است که به طور ویژه‌ای برای تناسب اندام و ورزش حرفه‌ای طراحی شده است. این ساعت به شما کمک می‌کند تا حرفه‌ای‌تر تمرین کنید و در عین حال سلامت بدنی خود را بی وقفه پایش کنید.

ساعت هوشمند Watch GT2e می‌تواند به عنوان یک مربی ورزشی کارکشته هم مورد استفاده قرار بگیرد و به شما در دست یابی به تناسب اندام و سلامتی بیشتر کمک می‌کند. Watch GT2e انتخابی ایده آل برای تناسب اندام و ورزش کردن است.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. فرآیند بازگشت مالکیت زمین به حوزه علمیه امام خمینی در حال انجام است

  4. جلاد، به پایان سلام کن!

  5. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  6. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  7. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  8. کلید تحقق شعار سال ۱۴۰۳

  9. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  10. فرامرز اصلانی درگذشت

  11. علی‌ ضیاء و افتادن در باتلاقِ ابتذال!

  12. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  13. انتقام از پوتین؟

  14. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  15. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  16. سلبریتی‌ها چگونه با اعصاب مردم بازی می‌کنند؟

  17. رئیس سازمان برنامه و بودجه: تورم را وارد کانال ۲۰ درصد می کنیم/ تلاش برای رسیدن به رشد اقتصادی ۸ درصدی

  18. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  19. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  20. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  21. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  22. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  23. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  24. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  25. رشد نقدینگی ۱۸ درصد کاهش یافت

آخرین عناوین