روایت محسن رضایی از جوسازی علیه نظامی‌ها برای حضور در انتخابات/ می‌ترسند آن‌ها را از لانه‌های فساد بیرون کُنند

سیاسی،   3991122014 ۲۲ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۶ تکراری یا غیرقابل انتشار

 دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به جوسازی اخیر برخی جریانات گفت: می‌ترسند که این فرزندان امام و مقام معظم رهبری بیایند آن‌ها را از لانه‌های فساد و جاسوسی در بانک و بورس بیرون کُنند و از به خطر افتادن منافع خود می‌ترسند و جوسازی می‌کنند.  

روایت محسن رضایی از جوسازی علیه نظامی‌ها برای حضور در انتخابات/ می‌ترسند آن‌ها را از لانه‌های فساد بیرون کُنند

به گزارش فارس، سرلشگر پاسدار محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در مراسم گرامیداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در شب ۲۲ بهمن که در مصلی بزرگ شهرستان قدس برگزار شد، اظهار کرد: انقلاب اسلامی تبدیل به پایدارترین نهضت ملت ایران شد و قریب صد سال بود که ملت ایران قیام می‌کرد تا مبدأ جدیدی را برای مسیر خود تعریف کند.

وی با اشاره به مثال انقلاب مشروطه و نهضت ملی شدن نفت و عدم پایداری بیش از چندین ساله آن‌ها گفت: در انقلاب اسلامی ایران ۴۲ سال است که ملت در حال ایستادگی و مقاومت هستند و ملت بزرگ ما در طول این سال‌ها به چند دستاورد مهم از جمله دست‌یابی به نظم و حکومت سیاسی که سال‌ها در آرزوی آن بود، رسید.

داعش به دنبال ناامنی در ۵ استان کشور بود

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به حمله ارتش عراق با پشتیبانی تمام قدرت‌های بین‌المللی به ۵ استان کشور و اعلام اینکه همانند ماجرای سمرقند، بخارا و قره باغ در دوران قاجار این ۵ استان از کشور جدا خواهد شد، بیان کرد: برخلاف این صحبت‌ها تمام سرزمین‌های ما آزاد شد و اقتداری در ایران شکل گرفت که حتی اگر آمریکا نیز بخواهد چشمداشتی به این مملکت داشته باشد، ده‌ها موشک به پایگاه‌های آمریکا اصابت خواهد کرد.

نمود عزت ملت ایران در مذاکرات هسته‌ای

رضایی با آرزوی ملت ایران در مطرح‌شدن، عزتمند شدن کشور در دنیا و احترام دولت‌ها به دولت و نظام ایران، گفت: این مهم زمانی محقق و نمود داشت که در مذاکرات هسته‌ای تمامی قدرت‌های بین‌المللی در یک سمت و جمهوری اسلامی ایران در یک سمت قرار گرفتند.

وی با اشاره ترازوی مذاکرات هسته‌ای و قرار گرفتن جمهوری اسلامی در یک کفه ترازو در برابر ۵ کشور دیگر ادامه داد: ملت ما را پیش از انقلاب به حساب نمی‌آورند، مشارکت نمی‌دادند و با انگلیس و آمریکا برای ما تصمیم می‌گرفتند اما امروز ایران با قدرت‌های جهانی برابر شده و از منافع خود دفاع می‌کند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به شرط‌های اخیر بایدن و مکرون برای بازگشت به برجام گفت: پاسخ رهبر معظم انقلاب این بود که اگر قرار بر گذاشتن شرط باشد این جمهوری اسلامی است که باید شرط بگذارد و ابتدا نیز برای راستی آزمایی تمامی تحریم‌ها برداشته شده و با اجرای دقیق در خصوص برجام مذاکره شود.

رضایی با اشاره به تصمیم تاریخی امام در شکستن حکومت نظامی، حضور مردم در خیابان‌ها و سقوط رژیم شاهنشاهی عنوان کرد: ملت ایران تا به امروز با صبر، ایستادگی و تقدیم فرزندان خود بر روی انقلاب سرمایه‌گذاری کرده و ریگان اولین رئیس جمهور وقت آمریکا و صدام حسین را به زباله‌دان تاریخ فرستاد.

پهلوان پنبه آمریکایی به زباله‌دان تاریخ پیوست

وی با یادآوری متوقف کردن داعش در ۴۰ کیلومتری بغداد توسط سردار شهید سلیمانی اضافه کرد: داعش به دنبال همسایگی با مرزهای غربی کشور و ایجاد ناامنی در ۵ استان کشور بود که با مجاهدت رزمندگان به زباله‌دان تاریخ پیوست.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره مصاف همه‌جانبه ترامپ با ملت ایران با رهاکردن تمام دنیا و کشور خود تصریح کرد: ترامپ در مبارزه با ملت ایران هر روز تحریم جدیدی علیه ایران وضع می‌کرد و حتی بعضاً با شرکت‌های خارجی که به شکل قاچاق با ایران همکاری می‌کردند و با فروش نفت دلار به ما می‌دادند، برخورد می‌کرد ولیکن این پهلوان پنبه آمریکایی به زباله‌دان تاریخ پیوست.

رضایی با اشاره به حق انتظار دستیابی به دستاوردهای دیگر برای ملت ایران و اینکه دستاوردهای امروز تمام اهداف ما از انقلاب نبوده است، اظهار داشت: ملت ما از جمهوری اسلامی انتظارهای دیگری نیز دارد و اولین موضوع مورد مطالبه با توجه به تمام سرمایه گذاری‌ها موضوع اقتصاد است.

مسئله مردم در اعتراض به گرانی و بنزین، نظام نیست

وی ضمن بیان لزوم حل موضوع اقتصاد در کشور و نبود صنعت، کشاورزی، علم و تولید کشور در شأن ملت ایران، تأکید کرد: اگر ملت ایران اعتراضی به مسئله بنزین یا گرانی دارند، مسئله آن‌ها با نظام نیست بلکه نظام را برای خود می‌دانند و انتظار آن‌ها از دولتمردان، مجلسی‌ها، اختیارداران، بانکداران و متولیان بورس است که وضع اقتصاد را بهبود دهند.

خرمشهرها آزاد شد، گرانی حل نشد

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام یادآور شد: حرف مردم این است که چطور ما صاحب تکنولوژی موشک‌های دوربُرد نقطه‌زن هستیم اما حاکمان ما نمی‌توانند خودروسازی و پراید را تولید کنند و اینکه چطور خرمشهرها آزاد شدند اما موضوع گرانی حل نمی‌شود که تماماً درست و به حق است.

رضایی با اشاره به لزوم حل مشکل گرانی، بیکاری و ارزش پول ملی مطرح کرد: در تمام دولت‌هایی که آمدند و رفتند بیکاری، گرانی و کاهش ارزش پول ملی بوده و در ۴ سال دوم دولت آقایان هاشمی، خاتمی، احمدی نژاد نرخ ارز ۲ برابر شده و در ۴ سال دوم دولت آقای روحانی نیز ۷، ۸ برابر شده که به هیچ وجه درست نیست.

وی با اشاره به عدم پذیرش این موضوعات از سوی مردم، رهبری انقلاب و خانواده شهدا افزود: البته این نپذیرفتن‌ها به معنی ندیدن افتخارات و قرار گرفتن مردم در مقابل نظام ساخته خود نیست و مردم از دولتمردان خود انتظار دارند که راه باقیمانده را تندتر بروند.

اقتصاد با رانت‌خواری و امضاهای طلایی حل نمی‌شود/ وضعیت ارز و بورس با وجود سلیمانی‌ها این نبود

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ابراز کرد: اقتصاد با حرکت لاک پشتی، رانت‌خواری و امضاهای طلایی حل شدنی نیست و اقتصاد نیاز به مجاهدینی همچون قاسم سلیمانی دارد و آیا اگر حاج قاسم‌ در اقتصاد بود حل شدن گرانی به این میزان زمان می‌برد و اگر امثال وی در اقتصاد بودند وضعیت ارز و بورس ما به نحو امروز بود.

رضایی با اشاره به حق آزادی، استقلال و اعتراص مردم در نظام جمهوری اسلامی بیان کرد: کما اینکه در حوادث و اعتراضات گذشته نیز به محض ورود آمریکا و اسرائیل برای سوءاستفاده، مردم کنار کشیدند و اجازه دخالت ندادند.

دیگر نباید دولت‌های گذشته را تکرار کنیم

وی با اشاره به حق مردم برای اداره انقلاب و دستیابی به دستاوردهای بزرگ‌تر تشریح کرد: در دهه پنجم انقلاب دیگر نمی‌توانیم دولت‌های گذشته را تکرار کنیم و عمر دولت‌های گذشته تمام شده و ما به دولت‌های جدید و احیاء کننده سلیمانی ها نیاز داریم تا مردم نشاط و امید پیدا کنند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به  بیکاری جوانان، صنعت، نقدینگی و خام‌فروشی نفت گفت: تکرار دولت‌های گذشته این معضل بیکاری را حل نخواهد کرد و نیاز به دولت‌های جدید در گام دوم انقلاب داریم و دشمن از دستیابی ملت ایران به ثروت در کنار سلاح و توان دفاعی ترس دارد.

رضایی با اشاره به جوسازی اخیر برخی جریانات عنوان کرد: می‌گویند که نظامی‌ها می‌خواهند در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کنند که باید گفت مگر نظامی‌ها با زور آمده‌اند و چرا شما از آن‌ها می‌ترسید و نظامیان فرزندان این ملت بوده و سینه خود را در حوادث سپر ملت کرده‌اند.

وی ادامه داد: می‌ترسند که این فرزندان امام و مقام معظم رهبری بیایند آن‌ها را از لانه‌های فساد و جاسوسی در بانک و بورس بیرون کُنند و از به خطر افتادن منافع خود می‌ترسند و جوسازی می‌کنند و بدون شک به کوری چشم دشمنان انقلاب ملت ایران در گام دوم انقلاب تبدیل به یک کشور ثروتمند خواهد شد و ما ایران بزرگ اقتصادی را در کنار ایران بزرگ سیاسی، دفاعی و امنیتی در دهه آینده شکل خواهیم داد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ضمن اعلام به جوانان برای آمادگی قیام فرهنگی و اقتصادی در گام دوم انقلاب اسلامی تصریح کرد: باید از نعمت مردم خوب و رهبری عزیز استفاده کنیم و انشاءلله با جوشش وحدت راه طولانی برای تبدیل شدن به قدرت اقتصادی وجود ندارد.

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۸۱۹۲۲۹۰۹:۱۳:۱۸ ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
برادر محسن خوبه که بیشتر اقتصاد ایران در دست سپاه است وباین فرمایشات شما تناقض عجبیبی دارد
ناشناس۱۸۱۹۲۳۰۰۹:۱۳:۵۶ ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
یعنی هیچ آدم سالمی در مملکت به جز نظامی ها نمونده ؟
ناشناس۱۸۱۹۲۶۳۰۹:۳۵:۰۹ ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
مراقب باشید شما جهت تامین هزینه های انتخاباتی به لانه های فساد و رانت و فرار مالیاتی..... رفت و امد نداشته باشید.
نا شناس۱۸۱۹۲۷۵۰۹:۴۰:۳۶ ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
سلام حاج محسن . با گذشت ۴۰ سال از انقلاب بخدا نمیدانیم شما نظامی هستید یا غیر نظامی . چپی یا راست . منتقدی یا پشتبان . اخرش ؟ یه چیزی بگو و ......
ناشناس۱۸۱۹۲۹۴۱۰:۰۵:۴۲ ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
شما که هردم از امام حرف می زنید آیا حرف امام در مورد نظامی ها ووصیت ایشان در مورد دخالت نکردن نظامی ها در سیاست وجناح بازی را نشنیده می گیرید نمی شود هر جا بنفع شما بود حرف امام هر جا نبود حرفهای ایشان را نشنیده گرفت
ناشناس۱۸۱۹۲۹۹۱۰:۰۹:۴۰ ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
عجب واگذاری هسته ای عزت می آورد؟!!!!
ناشناس۱۸۱۹۳۱۷۱۰:۲۴:۵۹ ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
جناب اقاي رضايي شما هم چندين سال است مسوول هستيد وهمراه كساني برديد كه در لانه فساد هستند؟اگر شما فراموش مي كنيد ما يادمان نرفته شما بفرماييد فقط كي دكتراي اقتصاد گرفتيد وچگونه؟
بیگی29۱۸۱۹۳۶۳۱۱:۰۵:۳۵ ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
شما تعداد تناقضات در صحبت های آقایان و حرف های بدون پشتوانه آنها در همین یک سال گذشته را بر رسی کن بعد انتظار رای داشته باشید.
ملانصرالدین۱۸۱۹۳۹۱۱۱:۲۴:۲۱ ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
درود بر سردار درود درود درود ما هستیم
ناشناس۱۸۱۹۴۲۵۱۱:۴۵:۱۵ ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
پس با این حساب ما 80 میلیون نفر شرمنده ایم که تا الان به جنابعالی و آقای قالیباف رأی نداده ایم.
حسين۱۸۱۹۴۳۳۱۱:۵۱:۰۷ ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
بوي انتخابات ايد همي.
ناشناس۱۸۱۹۴۶۳۱۲:۲۰:۲۶ ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
مانند جو سازی های خاله زنک بازی علیه قالیباف که از روز اول تا الان ادامه دار کردن این جماعت ضد ایرانی
جمشید۱۸۱۹۵۱۵۱۳:۰۹:۰۹ ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
با وجود افرادی مثل شما فقط هنوز مقداری امید داریم توکل بخدا انشاالله ناامید نشویم
ناشناس۱۸۱۹۵۳۳۱۳:۱۸:۱۶ ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
دوران نظامی گری تمام شده بیخودی دست و پا نزن .
ناشناس۱۸۱۹۵۶۱۱۳:۳۴:۱۱ ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
تو در تربیت فرزند خودت هم نتونستی به درستی انجام وظیفه کنی میخوای کشورو اداره کنی
]۱۸۱۹۷۳۶۱۵:۴۵:۲۸ ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
از خودی ها هم کسی را ازلانه فساد بیرون میکشد
فدایی رهبر۱۸۱۹۷۳۸۱۵:۴۷:۱۳ ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
درود برسردار اقتصاددان محسن رضایی،به امیدآینده ای روشن با سرباز رهبر❤
ناشناس۱۸۱۹۷۵۴۱۶:۱۱:۴۸ ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
اق محسن تو رو بخدا شعار بسه.. اقتصاد در انحصار سیاست و ایدیولوژی است تا از حصر در نیاید حرفاتون همه نادرسته
ناشناس۱۸۱۹۹۳۹۱۹:۳۶:۵۳ ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
نظامی‌ها هم چنان علیه السلام نبوده اند
پیرمرد۱۸۲۰۰۵۸۲۱:۵۹:۲۸ ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
اقا محسن شما که این همه از همه چی روایت داری خب یک کتاب منتشر کن و خلاص.
ناشناس۱۸۲۰۱۳۷۲۳:۵۸:۵۲ ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
همه دولت های قبلی که شما از انها گله مند هستید در مکانیسم قانونی جمهوری اسلامی پدید آمده اند . لطفا توپ را در زمین مردم نباندازید
ناشناس۱۸۲۰۱۴۷۰۰:۳۹:۰۷ ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
اشتباه می کنی. نظامی باید نظامی گری کنه نه حکومت داری. حاکم نظامی ظالم می شود.
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

  2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

  3. نظرات برگزیده مخاطبان الف: وضعیت حجاب، حاصل کم‌کاری چهل‌ساله است/ باید برای مبارزه با سگ‌های ولگرد فکری کرد

  4. این صدای اقتدار ایران است ...

  5. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  6. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

  7. وحدت ملی با وعده صادق

  8. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

  9. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  10. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  11. آیت الله صدیقی: عذرخواهی می‌کنم که با غفلت و کم توجهی باعث هجمه به ملت ایران شدم

  12. کمی دیر نیست؟

  13. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

  14. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  15. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  16. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  17. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  18. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  19. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  20. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  21. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  22. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  23. تصاویری از نمازجمعه تهران به امامت حجت‌الاسلام کاظم صدیقی | کدام چهره‌های سیاسی و نظامی به نمازجمعه رفتند؟

  24. اسراییل چه باید بکند؟ 

  25. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: وضعیت حجاب، حاصل کم‌کاری چهل‌ساله است/ باید برای مبارزه با سگ‌های ولگرد فکری کرد

  2. این صدای اقتدار ایران است ...

  3. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  4. وحدت ملی با وعده صادق

  5. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  6. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  7. آیت الله صدیقی: عذرخواهی می‌کنم که با غفلت و کم توجهی باعث هجمه به ملت ایران شدم

  8. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  9. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  10. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  11. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  12. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  13. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  14. اسراییل چه باید بکند؟ 

  15. بهادری جهرمی: احیای دریاچه ارومیه با برنامه‌ریزی دولت رخ داد

  16. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

  17. انتقاد دوباره شریعتمداری از مسئولین درباره وضعیت حجاب/ اوج و فرود قیمت دلار

  18. واکنش محمود احمدی نژاد به حمله موشکی ایران

  19. واکنش خاندوزی به ادعای منفعت دولت از افزایش قیمت ارز/ حمایت خاتمی از عملیات وعده صادق

  20. این تریبون به مرجعیت نمازجمعه کمک کرد؟

  21. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  22. تحلیل صالحی از حمله موشکی ایران به رژیم صهیونیستی/ توضیحات کنعانی درباره کشتی توقیف‌شده در تنگه هرمز

  23. مشتِ آهنینِ ایران و" گنبدِ کابوسِ" اسرائیل

  24. حسین دهباشی به دادسرا احضار شد

  25. عبدالکریمی: مدافع تمام‌قد نیروهای دفاعی‌ ایران هستم

آخرین عناوین