آموزش کامل ورود به بازار خرید و فروش رمز ارزها

گزارش بازرگانی،   3991121029

در آینده ای نه چندان دور شاهد این موضوع می شویم که کارت های عابر بانک و پول نقد جای خود را به ارز دیجیتال می دهند. خرید و فروش ارزهای دیجیتال امروزه بسیار گسترش یافته است سرمایه گذاری در این زمینه نیازمند مهارت و تخصص است. در ادامه ما به بعضی موارد مهم و آشنایی بیشتر با این مبحث می پردازیم.

سرمایه گذاری سودآور

این روزها همه به دنبال راهی هستند تا ارزش پول خود را چند برابر کنند. زمینه های مختلفی برای سرمایه گذاری وجود دارد که در عین حال از ریسک خاص خود برخوردار است اما اگر با تجربه و تخصص انجام شود یک سرمایه گذاری موفق تلقی می شود و در عرض مدت کوتاه ارزش پول سرمایه گذاری شده چند برابر می شود. طی چند سال اخیر بازار سرمایه گذاری ارز دیجیتال بسیار پر رونق شده است.

اما اینکه چطور و چگونه از این طریق سرمایه گذاری کنید نیازمند آموزش های لازم است. ما در ادامه این مقاله قصد داریم تا شما را با مراحل ورود به بازار خرید و فروش رمز ارزها آشنا کنیم.

 

ارز دیجیتال چیست؟

ارز دیجیتال با نام های متفاوتی شناخته می شود؛ نام هایی در قالب رمز ارز، ارز مجازی و ارز رمزنگاری شده. ارز دیجیتال یک شکل متفاوت از پول دیجیتالی است که بر پایه ی علم رمز نگاری بنا شده است. ارز دیجیتال توسط بلاک چین از ویژگی هایی مانند غیر متمرکز بودن، تغییر ناپذیر بودن و شفافیت برخوردار می شود. در واقع به طور خلاصه می توان گفت ارز دیجیتال همان پول است اما با شکل و ظاهری متفاوت!

ارز دیجیتال  همان پول است با ظاهر جدید

راه های کسب درآمد از طریق ارز دیجیتال

رایج ترین نوع کسب درآمد خرید و فروش ارز دیجیتال است اما راه های دیگری هم برای سرمایه گذاری در این عرصه وجود دارد مانند کسب درآمد از طریق ماینینگ. در واقع ماینینگ نوعی استخراج ارز دیجیتال توسط کامپیوتر های بسیار قوی است. روش بعدی که می توان از رمز ارزها کسب درآمد کرد، خرید و فروش سهام رمز ارزها ست.

با اینکه کسب درآمد از طریق رمز ارز ها بسیار گسترده شده است اما فعلا در کشور ما آنچنان که باید این موضوع مطرح نیست. به عنوان مثال در بعضی کشورها دستگاه هایی مانند عابر بانک وجود دارد که شما می توانید از این طریق ارز دیجیتال خود را به پول نقد تبدیل کنید.

در صورتیکه به صورت تخصصی می خواهید در بازار بورس بین المللی فعالیت کنید و در آمد دلاری داشته باشید به سرور برای ترید کردن نیاز خوهید داشت تا با خیالی آسوده و بدون بروز مشکل تحریم برای کاربران ایرانی در سایت های معروف صرافی بین المللی اینترنتی نظیر بایننس فعالیت نمایید. سرور ترید توشن بهترین گزینه از یک شرکت معتبر ایرانی است که ارائه دهنده سرور های پر سرعت از کشور های مختلف من جمله آلمان، فنلاند، هلند، فرانسه، انگلیس، آمریکا، کانادا و ... می باشد.



چرا سرمایه گذاری در رمز ارز ها سودآور است؟

یکی از اصلی ترین علت های سرمایه گذاری در رمز ارز ها شرایط فعلی کشورمان است. اگر شما قصد داشته باشید ارزش پول و سرمایه تان کم نشود و تورم باعث کاهش ارزش سرمایه ی شما نشود می توانید آن را به ارز دیجیتال یه همان رمز ارزها تبدیل کنید.

به خاطر داشته باشید به دلیل اینکه هنوز قوانین مشخصی برای این موضوع در کشور ما وضع نشده است این کار یک ریسک محسوب می شود و حتما باید مبلغی که برای سرمایه گذاری در نظر میگیرید جزو مایحتاج های زندگی شما نباشد. اما به خاطر داشته باشید اگر با دقت و مهارت این سرمایه گذاری را انجام دهید می تواند ارزش پول شما را در مدت کم چند برابر کند. پس لازمه ی این کار آموزش تخصصی است.

مورد بعدی اینکه شما به این موضوع معتقد هستید که ارز دیجیتال می تواند دنیا را به جای بهتری تبدیل کند. اگر شما فرد آینده نگری باشید متوجه خواهید شد که در آینده نگری باشید متوجه خواهید شد که در آینده ی نه چندان دور استفاده از کیف پول مجازی مانند کارت های عابر بانک رایج می شود و همانگونه که امروزه کارت های اعتباری جایگزین پول نقد شده اند، ارزهای دیجیتال جایگزین کارت های اعتباری خواهند شد. دلیل بعدی که می تواند شما را مشتاق کند تا در زمینه ارز دیجیتال سرمایه گذاری کنید، درک تکنولوژی و علاقه با آن است زیرا باید برای یک سرمایه گذاری مطمئن همگام با تکنولوژی روز پیش روید.



برای شروع سرمایه گذاری با کدام ارز دیجیتال شروع کنیم؟

اولین رمز ارز بیت کوین بود، بنابراین در چند سال اخیر اگر کسی قصد شروع سرمایه گذاری و خرید و فروش رمز ارزها را داشت با بیت کوین شروع می کرد. هر چند امروزه در بسیاری موارد بیت کوین برای شروع سرمایه گذاری استفاده می شود اما شما می توانید برای شروع از رمز ارزهای دیگر همچون اتریوم، ریپل، لایت کوین، مونرو و... استفاده کنید. اما بهترین گزینه برای شروع بیت کوین و اتریوم است زیرا این دو ارز به راحتی قابل تبدیل به سایر ارزها هستند. فقط باید دقت داشته باشید که قبل از خرید حتما راجع به آنها در سایت های مختلف تحقیق کنید.



چگونه رمز ارز بخریم؟

طی چند سال گذشته خرید رمز ارزها کار آسانی نبود اما امروزه به راحتی از طریق صرافی ها و پلتفرم های معاملاتی می توانید ارز دیجیتال تهیه کنید. همانطور که در مبحث قبل به آن اشاره کردیم شما می توانید با خرید بیت کوین و اتریوم سرمایه گذاری را شروع کنید. اگر قصد معامله ی ارز خریداری شده را دارید باید در صرافی ها جستجو کنید و ببینید ارز مورد نظر شما در کدام صرافی معامله می شود.



گسترش استفاده از رمز ارزها



زمان مناسب برای خرید ارز دیجیتال

به طور قطعی نمی توان زمان خاصی را برای خرید رمز ارزها مشخص کرد اما توجه داشته باشید زمانی که ارزش رمز ارزها بالا می رود و زمانی که ارزش آنها پایین می آید زمان مناسبی برای خرید نیست. بهترین زمان برای خرید موقعی ست که قیمت ثابت باشد.



روش نگهداری رمز ارزها

نگهداری رمز ارزها در صرافی یک ریسک به حساب می آید زیرا ممکن است به دلیل مشکلات فنی ارسال و دریافت رمز ارز در صرافی مسدود شود. همچنین این احتمال وجود دارد که صرافی هک شود و صدها میلیون دلار ارز از دست برود. اگر شما قصد دارید خودتان از ارز دیجیتال نگهداری کنید می توانید از چند روش استفاده کنید.

کیف پول کاغذی

کیف پول سخت افزاری

کیف پول آنلاین

دسکتاپ موبایل

این نکته ی مهم را مد نظر قرار دهید زمانی که خودتان از ارز های خریداری شده نگهداری می کنید علاوه بر امنیت بالاتر نحوه ی نگهداری آن و مسئولیت پذیری در قبال آن را فرا خواهید گرفت.

سخن آخر

شرکت توشن یک شرکت معتبر ایرانی در زمینه ارائه خدمات سرور مجازی و سرور اختصاصی در کشور های مختلف است که در صورتی که قصد خرید سرور ترید را دارید می توانید به صفحه سرور مجازی ترید این شرکت مراجعه نمایید و طی چند دقیقه سرور خود را در موقعیت کشورهای مختلف اروپا، انگلیس، آمریکا و یا کانادا سفارش دهید. همچنین برای مشاوره قبل از خرید می توانید با شماره هوشمند 91006996 021 تماس حاصل فرمایید.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

  2. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

  3. اعتماد کنید و مطمئن باشید

  4. نظرات برگزیده مخاطبان الف: وضعیت حجاب، حاصل کم‌کاری چهل‌ساله است/ باید برای مبارزه با سگ‌های ولگرد فکری کرد

  5. نماز جمعه این هفته تهران به امامت حجت الاسلام صدیقی اقامه می‌شود

  6. این صدای اقتدار ایران است ...

  7. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  8. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

  9. ارژنگ امیرفضلی و زندگی در شرایط سختِ تورنتو

  10. یک نکته قابل‌تامل در مورد توسعه قدرت نظامی ایران

  11. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

  12. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  13. پشت‌پرده عقب‌نشینی صهیونیست ها از غزه

  14. آیت الله صدیقی: عذرخواهی می‌کنم که با غفلت و کم توجهی باعث هجمه به ملت ایران شدم

  15. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

  16. درگیری لفظی علی دبیر و پیمان یوسفی روی آنتن زنده: شما تنت میخاره!

  17. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  18. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  19. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  20. تصاویری از نمازجمعه تهران به امامت حجت‌الاسلام کاظم صدیقی | کدام چهره‌های سیاسی و نظامی به نمازجمعه رفتند؟

  21. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  22. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  23. رئیسی: فعالان اقتصادی از عددسازی‌ها در بازار نگران نباشند  

  24. علم‌الهدی: نباید بیکار نشست تا تنها دولت بیاید تلخی معیشت را از سفره مردم بردارد

  25. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

آخرین عناوین