وعده ولایتی برای افزایش حقوق و مزایا در دانشگاه آزاد

اجتماعی،   3991119004 ۲۰ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

رئیس هیات موسس و امنای دانشگاه آزاد گفت: مصوبات خوبی در جلسه اخیر هیأت امنای دانشگاه در جهت افزایش حقوق و مزایا تصویب شد که حتماً اجرایی می شود.

وعده ولایتی برای افزایش حقوق و مزایا در دانشگاه آزاد

به گزارش مهر، علی اکبر ولایتی در مراسم گرامیداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که صبح امروز با شعار «دانشگاه آزاد اسلامی، مولود انقلاب اسلامی» در سالن همایش کتابخانه مرحوم دکتر حبیبی واحد علوم و تحقیقات برگزار شد، ضمن تبریک ایام میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) گرامیداشت ایام الله دهه فجر، با تأکید بر اینکه انقلاب اسلامی در واقع احیای اسلام بود، گفت: تفکرات ضداسلامی سعی داشتند که اسلام را به فراموشی بسپارند، اما اسلام همیشه زنده است و در طول ۱۴۰۰ سال گذشته هرگاه در معرض خطر قرار گرفت، احیا شد و هر روز و هر بار زنده‌تر از گذشته است.

وی با بیان اینکه ایران همواره پرچمدار اسلام و تمدن اسلامی بوده است، گفت: مردم ایران هیچ‌گاه در فداکاری برای اسلام کم نگذاشتند. ۴۲ سال از انقلاب اسلامی می‌گذرد. در ابتدای پیروزی، بیگانگان و عوامل ضدانقلاب گمان می‌کردند که عمر انقلاب اسلامی کوتاه است، اما همه آنها رفتنی شدند و انقلاب اسلامی مانده است. دیدیم که ایران اسلامی ماندگار شد.

رئیس هیأت مؤسس و امنای دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: ایران ۲۰۰ سال تحت سلطه و فشار اجانب بود. یکی از مهمترین کارهایی که انقلاب اسلامی انجام داد، این بود که ایران را نجات داد و آزاد کرد و اکنون می‌بینیم که آمریکا و اروپا در مواجهه با آن عاجز هستند و ان‌شاءالله انقلاب اسلامی پیروز است، چرا که انقلاب اسلامی متعلق به مردم است و مردم ایران، انقلابی هستند. به این دلیل که مردم ایران، مردمی با فرهنگ، متدین و پشتیبان انقلاب هستند، این انقلاب پیروز خواهد ماند.

ولایتی پیشرفت علمی را یکی از برکات انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: در سایه جمهوری اسلامی ایران، دانشگاه‌ها توسعه یافته و جمعیت دانشجویی رشد داشته است و از جمله این دستاوردها شکل‌گیری دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان مولود انقلاب اسلامی است و زحمات زیادی برای آن کشیده شده است و البته در زمینه کیفیت، کارهای زیادی باید انجام داد و با تلاش دکتر طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و همکاران ایشان این فعالیت‌ها با جدیت دنبال می‌گردد.

وی تصریح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی باید هم علم داشته باشد و هم فرهنگ و باید برای فرهنگ هم به اندازه علم ارزش قائل شد، چرا که علم مطلق و بدون فرهنگ، آسیب‌رسان است. علم باید توسط فرهنگ مهار شود و جهت‌گیری و جهت‌یابی داشته باشد.

رئیس هیأت مؤسس و هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی و همچنین مدارس سما باید در تعلیم و تربیت نمونه باشند و تربیت در آن مقدم باشد و عنوان اسلامی هم باید بامسما باشد و از سوی دیگر هم انتظار می‌رود با حضور دکتر خسروپناه معاون علوم انسانی و هنر و بقیه بخش‌ها این دانشگاه پیشتاز حوزه علوم انسانی هم باشد و در اتحاد با حوزه علمیه، علوم انسانی را پیشرفت دهد. امروز علوم انسانی اسلامی حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و در غرب هر جا مکاتب مختلف غیرالهی، علوم انسانی را از حوزه الهی خارج کردند، به بن‌بست رسیدند و تجربه تلخی برای آنها شد. باید از این تجربه استفاده کرد و اسلام را در مرکز ارزش‌های بزرگ فرهنگی قرار داد.

ولایتی در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: برخی می‌گویند هیأت امنا موضوعی را تصویب می‌کند، اما اجرا نمی‌شود؛ به هیچ وجه این گونه نیست و هر آنچه متناسب با امکانات دانشگاه تصویب می‌شود به اجرا در می‌آید. دانشگاه آزاد اسلامی دولتی نیست و باید هزینه‌های خود را تأمین کند و روی پای خود بایستد.

وی به اقدامات اخیر تیم مدیریتی دانشگاه آزاد اسلامی اشاره کرد و افزود: مصوبات خوبی در جلسه اخیر هیأت امنای دانشگاه در جهت افزایش حقوق و مزایا تصویب شد که حتماً اجرایی می‌شود. اساتید و معلمان باید زندگی آبرومندانه‌ای داشته باشند و ان‌شاءالله باز هم در این زمینه مصوباتی خواهیم داشت. اساتید و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی یقین بدانند که همت مسئولان این است که دانشگاه آزاد اسلامی به سمت پیشرفت و تعالی حرکت کند و فعالیت‌هایی که در حوزه علم و فرهنگ صورت گرفته، تداوم یابد تا دانشگاه به لحاظ فرهنگی، اخلاقی و اعتقادی آبرومند باشد.

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۸۱۴۰۳۶۰۷:۳۳:۴۵ ۱۳۹۹/۱۱/۱۹
آقای مشاور لابد از جیب سوراخ شده مردم باید بکنی!
ناشناس۱۸۱۴۰۹۵۰۸:۱۰:۴۲ ۱۳۹۹/۱۱/۱۹
برادر من کارمند دانشگاه آزاد .. هست. از وقتی آقای ولایتی اومدن علاوه بر پرداخت دیر حقوق همه اضافه کاری های این بنده خداهارو صفر کردن. و متاسفانه بدجور دچار مشکل شدن.
ناشناس۱۸۱۴۲۳۷۰۹:۱۸:۲۹ ۱۳۹۹/۱۱/۱۹
آقای ولایتی الان دقیقا چندتا شغل دارین؟
تیمور۱۸۱۴۳۳۱۰۹:۵۴:۴۸ ۱۳۹۹/۱۱/۱۹
خودتون هم می گویید وعده داد تا محقق شود خیلی مانده
علی کریمی۱۸۱۴۳۷۰۱۰:۱۰:۵۸ ۱۳۹۹/۱۱/۱۹
ایکاش کارگران نیز یک ولایتی داشتند.
ناشناس۱۸۱۴۹۵۸۱۴:۲۲:۳۸ ۱۳۹۹/۱۱/۱۹
احتمالا از وضع دانشگاه آزاد خبر ندارین
ناشناس۱۸۱۵۳۹۷۱۹:۳۷:۰۲ ۱۳۹۹/۱۱/۱۹
خدا نصیب کارگران هم نکنه.
ناشناس۱۸۱۴۳۸۵۱۰:۱۴:۵۴ ۱۳۹۹/۱۱/۱۹
حقوق را بموقع بدهید بقیه پیشکشتان. دیگر دانشجو کم شده میخواهند اساتید باسواد و با تجربه را به نفع خودی ها حذف کنند.
کارکنان فقیر۱۸۱۴۴۳۹۱۰:۳۰:۳۱ ۱۳۹۹/۱۱/۱۹
بعد از اینکه تعداد زیادی از کارمندان واساتیدبا تجربه دانشگاه آزاد به علت کمی حقوق ، خود را با باز پرداخت سنوات کم بازخرید کردن، یادشان اومده حقوق ها را باید زیاد کنند.انشالله همین طور باشد.
سیدجلال۱۸۱۴۵۹۳۱۱:۴۳:۱۷ ۱۳۹۹/۱۱/۱۹
اگرچه افزایش حقوق کارکنان دانشگاه آزاد ضرورت دارد ولی باید چند نکته را یادآورشوم این افزایش نباید برشهریه دانشجویان اثربگذارد در ترمهای گذشته ازدانشجویان بابت درسهای عملی شهریه دریافت شده در صورتیکه یکساعت هم درس عملی مانند آزمایشگاهها برگزار نشده لطفا آقای ولایتی دراین مورد پاسخگوباشند و آنرا توجیه ننمایند
ناشناس۱۸۱۴۷۲۱۱۲:۴۰:۳۹ ۱۳۹۹/۱۱/۱۹
حقوق اساتید در دانشگاه آزاد اسلامی واقعاً شرم آور است. بعد از یک عمر تحصیل، فیش حقوقی کمتر از کارمند یک وزارتخانه!!!
ناشناس۱۸۱۴۷۴۰۱۲:۴۷:۵۱ ۱۳۹۹/۱۱/۱۹
شهریه دروس عملی و آزمایشگاهی را می گیرید ولی به صورت مجازی هم برگزار نمی کنند، افزایش حقوق هم می خواهند؟
رضا۱۸۱۴۷۹۲۱۳:۲۲:۰۸ ۱۳۹۹/۱۱/۱۹
حرف های بی ثمر و توخالی
ناشناس۱۸۱۴۹۱۱۱۴:۰۶:۵۹ ۱۳۹۹/۱۱/۱۹
متاسفانه ایشون نمیدونن چی تصویب شده اخیرا بخشنامه صادر کردن که حدود یک میلیون از هشتاد درصد اساتید کم و یک میلیون به بیست درصد از اساتید اضافه میشه پیدا کنید پرتقال فروشو اومدن اساتید به دو گروه الف و ب تقسیم کردن گروه الف نهایت بیست درصد از افراد را شامل میشه نهااایت گروه ب بقیه اساتید
هرکس۱۸۱۴۹۲۱۱۴:۰۹:۳۸ ۱۳۹۹/۱۱/۱۹
حتما میخوان از جیب دانشجوها بزنن، بابا مردم دیگه کشش ندارن.
ناشناس۱۸۱۵۰۴۳۱۵:۰۵:۴۲ ۱۳۹۹/۱۱/۱۹
بیچاره دانشجویان بی نوا, همین حالا هم ما به بهانه چاپ مقاله اجازه دفاع نداریم و حتی پیش دفاع قانونی ما ابطال شده با هدف .. اخذ شهریه بیشتر و هیچ کس صدای ما رو نمی شنوه و ما در آستانه دفاع مجبور به انصراف هستیم بعد از چند سال هزینه , کسی هست به آقایون محترم مسئول تفهیم کنه قانون عطف به ما سبق نمی شود
کارمند دانشگاه۱۸۱۵۰۷۹۱۵:۳۲:۵۵ ۱۳۹۹/۱۱/۱۹
انشاالله به امید خدا افزایش حقوق محقق بشه. واقعا نیاز هست .
ناشناس۱۸۱۵۴۵۸۲۰:۲۱:۳۰ ۱۳۹۹/۱۱/۱۹
هزاروعده خوبان یکی وفا نکند. با کدام پول می خواهید حقوقها را اضافه کنید؟!بعضی واحدهای دانشگاهی هنوز حقوق ماه گذشته را نداده اند.شما .. چرا چیزی میگویید که اعتماد مردم را کم می کند؟! صریحا بگویید نمی توانیم حقوق ها را بدهیم تا مسئولان عالی نظام فکری به حال دانشگاه بکنند.
ماهان۱۸۱۵۷۸۶۰۱:۰۲:۰۱ ۱۳۹۹/۱۱/۲۰
برای کارکنان که هیچ مصوبه و افزایش حقوقی نداشته اند.حال چرا مینویسید هیات علمی و کارکنان ؟ کارکنان دانشگاه آزاد قشر ضعیف این جامعه محسوب میشوند.
ناشناس۱۸۱۷۲۳۵۲۰:۴۵:۳۹ ۱۳۹۹/۱۱/۲۰
باسلام کاش میشد که درست باشد من یکی از کارکنان دانشگاه هستم واقعا حقوق دریافتی ما قابل مقایسه با دانشگاه های دولتی نیست در صورتی که کار ما دقیقا سه برابر یک کارمند دانشگاه دولتی هست باشد که مسئولین به فکر ما قشر ضعیف هم باشند
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

  2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

  3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  4. این صدای اقتدار ایران است ...

  5. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  6. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

  7. وحدت ملی با وعده صادق

  8. کمی دیر نیست؟

  9. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

  10. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  11. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  12. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

  13. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  14. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  15. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  16. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  17. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  18. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  19. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  20. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  21. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  22. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  23. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  24. اسراییل چه باید بکند؟ 

  25. بهادری جهرمی: احیای دریاچه ارومیه با برنامه‌ریزی دولت رخ داد

آخرین عناوین