«سفر دور و‌ دراز به وطن» بعد از شصت‌وسه سال دوباره منتشر شد

گروه کتاب الف،   3991118141

چاپِ نخستِ این کتاب به فروردین سال ۱۳۳۷ بازمی‌گردد. این مجموعه نمایش‌نامه‌های یوجین اونیل ترجمهٔ صفدرتقی‌زاده و محمدعلی صفریان، شصت‌وسه سال پیش توسط انتشارات نیل به‌چاپ رسید و چاپ دوم آن نیز امسال از سوی انتشارات نریمان منتشر شد

به گزارش الف کتاب، چاپِ نخستِ این کتاب به فروردین سال 1337 بازمی‌گردد. این مجموعه نمایش‌نامه‌های  یوجین اونیل ترجمهٔ صفدرتقی‌زاده و محمدعلی صفریان، شصت‌وسه سال پیش توسط انتشارات نیل به‌چاپ رسید و چاپ دوم آن نیز امسال از سوی انتشارات نریمان منتشر شد.

کتاب «سفر دور و‌ دراز به وطن» بیش از نیم قرن به دلایل نامشخص نادیده گرفته شده و از انتشار مجدد بازماند، اما خوشبختانه اخیرا منتشر و در مدت زمانی کوتاه چاپ دوم آن نیز به بازار آمده است.  این سه نمایش‌نامه همراه با متن سخنرانی پروفسور کوئین‌بی که در سال 1335 در باشگاه نفت آبادان ایراد کرد و در ابتدای کتاب آمده کتابی آموزنده برای دانشجویان ادبیات نمایشی و علاقه‌مندان به تئاتر و تاریخِ آن است.

«سفر دور و دراز به وطن» شامل سه نمایش‌نامهٔ تک‌پرده‌ای از یوجین اونیل با ترجمهٔ صفدر تقی‌زاده و محمدعلی صفریان توسط  انتشارات نریمان در 148 صفحه به قیمت  ۳۰ هزار تومان منتشر شده است.