فکری: در این چند وقت بازیچه شده‌ایم

ورزشی،   3991118132 ۰ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱ تکراری یا غیرقابل انتشار

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: مددی قول داد با حضور در تمرین استقلال ارتباطات با بازیکنان را بیشتر کند.

فکری: در این چند وقت بازیچه شده‌ایم

به گزارش فارس، محمود فکری بعد از جلسه‌ با مدیران استقلال در ساختمان باشگاه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جلسه‌ای که الان با مددی داشتم بیشتر در مورد مشکلات مالی و پشتیبانی بازیکنان بود و یک سری اختلاف نظر بین بازیکنان و باشگاه بوده است.اینکه چقدر بازیکنان دریافت کردند و چقدر طلب دارند برای این فصل.

وی افزود: مددی قول داد این هفته سر تمرین بیاید تا ارتباط‌ها بیشتر، بهتر شود. همه یک مجموعه هستیم و مکمکل یکدیگر هستیم. نتیجه‌ای که می‌گیریم باعث موفقیت همه می‌شود، همه در یک کشتی نشسته‌ایم و باید سوء تفاهم‌ها برطرف شود.

سرمربی استقلال در مورد اینکه او باید ارتباط بهتری با برخی بازیکنان پیدا کند، برخی بازیکنان از شما انتقاد کردند، گفت: این بیشتر ساخته ذهن شما دوستان باشد. چنین چیزی نبوده است بخواهیم تکذیبش کنیم. شما و دوستان‌تان کارشان را خوب بلدند انجام بدهند و انجام می‌دهند و توجهی نمی‌کنند که من تکذیب کنم یا نکنم و من هم به این مسایل توجهی نمی‌کنم. از هواداران می‌خواهم به این شایعات و دروغ‌ها توجهی نکنند. این‌ها افرادی هستند که هر روز یک مساله درست می‌کنند. داستان همان قوم‌هاست، هرکاری کنیم داستانی درست می‌شود. باید مشکلات مالی بازیکان برطرف شود. مشکلات پشتیبانی برطرف شود. اختلاف نظر‌ها در پرداختی‌ها هم حل شود. اختلافی بین قرارداد با مدیریت قبلی باشگاه هم بوده است.

فکری تصریح کرد: باشگاه در حال بررسی پرداختی‌هاست تا هم پرداختی‌های فصل قبل و هم پرداختی‌های این فصل انجام شود. به نیم فصل رسیدیم و پرداختی‌ها باید به 50 درصد برسد. باشگاه استسقلال همیشه کمی از پرداختی‌ها عقب بوده و این را من و بازیکنان می‌دانیم اما اختلاف پرداختی نباید زیاد باشد. 

سرمربی استقلال در مورد موقعیت جدولی تیم که در صدر است، آیا هیات مدیره اراده‌ای برای حل مشکلات دارد یا نه گفت: من را زیاد وارد بحث هیات مدیره و این داستان‌ها نکنید بهتر است. دیروز شما دیدید ما رکورددار مالکیت بازی هستیم. بحث پاس دادن، نظم دفاعی و حمله خوب هستیم و رکورد خودمان را شکستیم. دوستان الان دنبال داستان‌های دیگری هستند و الان این بحث ‌ها دمیده شده بحث‌های نداشتن تاکتیک و این‌ها از ببین می‌رود و انشاءالله بازیکنان و کادرفنی حواس‌شان جمع باشد، مدیران باشگاه و هواداران هم حواس‌شان جمع باشد. از شروع فصل در صدر جدول بوده‌ایم البته آنچه من و کادرفنی می‌خواهیم هنوز اتفاق نیفتاده و تیم روز به روز هفته به هفته شرایط بهتری پیدا می‌کند من به این چیزها قانع نیستم و بیشتر و بالاتر را می‌خواهیم. در کنار نتیجه‌گیری، هواداران بازیچه دست برخی نشوند متاسفانه در این چند وقت بازیچه شده‌ایم و باید مدیران حمایت بیشتری کنند و ما هم تلاش بیشتری کنیم.

فکری در مورد اینکه آیا فهرستی به باشگاه برای جذب و کنار گذاشتن بازیکنان داده است، گفت: بازیکن مازاد نداریم. لیست به باشگاه داده‌ام، به بازی‌های آسیایی برسیم همه بازیکنان را نیاز داریم. اگر بتوانیم بازیکنان مد نظرمان را بگیریم خوب است. هم در فهرست زیر 23 سال و هم در فهرست بازیکنان بزرگسال جا داریم و برای این فصل با تکمیل لیست جذب بازیکن کافی است و باید ببینیم برای فصل های بعد هستیم یا نه.

سرمربی تیم استقلال در مورد وضعیت دیاباته اظهار داشت: عکس مصدومیت دیاباته و ام ار آی او وجود دارد و در عکس که نمی‌توانم پاره شدگی ببینم یا نه. امروز هم به تمرین آمد اما چون در سالن تمرین می‌کردیم فرستادیم فیزیوتراپی کند.

فکری در مورد اینکه قرار بود فقط در مورد جلسه امروز بپرسید گفت: وریا امروز با پزشکا ن تیم تماس گرفت که سرما خورده و ما هم این را قبول کردیم.

وی در مورد اینکه مسایل شب گذشته چه شد، گفت مسایل شب گذشته چه بوده ؟! عنوان کرد: بعد از بازی آن اتفاق رخ داد و من از وریا به عنوان کاپیتان بیشتر توقع دارم. او همیشه تیم را جمع می‌کرده و بزرگی می‌کرده و در این جور مواقع انتظار می‌رود که صبوری بیشستر داشته باشد اما انسان است و جایی خسته می‌شود و فشار روی بازیکنان‌مان هست و باید عزم‌مان را جذم کنیم که در نیم فصل دوم اگر تقدیر بر این بود در خدمت استقلال باشیم.

فکری در مورد اینکه مشکوک صحبت می‌کنید، گفت: خدا انصاریان و میناوند را بیامرزد. کسی از فردای خودش خبر ندارد ما هم همین شکل هستیم اگر عمری باقی بماند و قسمت باشد در خدمت هستیم. تمام تلاشم را می‌کنیم که به استقلال خدمت کنم. این توانایی را از روز اول می‌دیدیم. اگر استقلالی‌ها کمک کنند و پشتم باشند با کمک هم اتفاقات خوبی را رقم می‌زنیم.

وی در مورد شرایط زمین نامناسب تمرین استقلال گفت: وقتی مدیرتی باشگاه ثبات نداشته باشد از الان باشگاه باید به فکر زمین تمرین فصل آینده باشد ما زمین نفت را با کمک دوستان گرفتیم اما مدتی زیر کشت می‌رود و چون آنجا را نداریم باید  زمین را عوض کنیم. زمین خوب در این فصل پیدا نمی‌شود. در مجموعه انقلاب به جای کود شیشه و اجر پاره و سرامیک هم بود.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. جلاد، به پایان سلام کن!

  4. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  5. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  6. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  7. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  8. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  9. انتقام از پوتین؟

  10. عوامل توهین کننده به نظام و مقدسات اسلامی دستگیر شدند

  11. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  12. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  13. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  14. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  15. مردم طلای دست دوم خریداری نکنند

  16. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  17. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  18. اول، بساط دلالی باید جمع شود

  19. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  20. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  21. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  22. ایران اینترنشنال در آستانه تعطیلی / تعطیلی قریب الوقوع دفتر واشنگتن + عکس

  23. دادستان ساری: خسارات وارده قطع سه هزار اصله نهال جبران شود

  24. ابابیل ۵، از آخرین دستاورد‌های قدرت پهپادی جهان

  25. خاندوزی: با طیفی مواجه هستیم که تمایلی برای مشارکت در اداره کشور ندارند

آخرین عناوین