سود ۳۰۰ هزار میلیارد تومانی ارز دولتی برای ۱۲۰ نفر

اقتصادی،   3991117015 ۵۲ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۳ تکراری یا غیرقابل انتشار

عضو هیات رئیسه مجلس با تاکید بر ضرورت مبارزه با رانت خواری، ارز دولتی را رانت زا دانست و گفت: در مساله دلار چهار هزار و ۲۰۰ تومانی، حدود ۱۲۰ نفر حداقل ۳۰۰ هزار میلیارد تومان را برده اند.

سود ۳۰۰ هزار میلیارد تومانی ارز دولتی برای ۱۲۰ نفر


به گزارش خبرنگار مهر، احمد امیرآبادی فراهانی پنجشنبه شب در پنجمین شب از جشن‌های دهه فجر انقلاب اسلامی در مسجد چهارمردان قم، با اشاره به نعمت انقلاب اسلامی، یادآوری وضعیت دوران قبل از انقلاب را ضروری دانست و گفت: وابستگی نمایندگان آن دوره به سفارتخانه‌ها، وابستگی یکطرفه اقتصادی و نظامی، حضور مستشاران آمریکایی و دریافت حق توحش از نمونه‌هایی است که باید به جوانها گفته شود.

انحراف مسیر تصمیم سازی توسط نفوذی‌ها

وی با اشاره به دروغ پردازی دشمن در فضای مجازی، گفت: جنگ سایبری و جنگ فضایی از جانب دشمن افزایش یافته است و ما باید برای مقابله با این دروغ پردازی‌ها برنامه داشته باشیم.

وی با ذکر نمونه‌هایی از دستاوردها و پیشرفتهای دوران ۴۲ ساله انقلاب، ظرفیت و توانایی نسل جوان کشور را بسیار بالا و گره‌گشا دانست و افزود: متأسفانه مسئولین لیبرال یا اعتقادی به این توانایی ندارند و یا منافع حزبی آنها در واردات اجازه استفاده از این توانایی‌ها را نمی‌دهد.

امیرآبادی پیشرفت و توانایی‌های موشکی را بازدارنده تهدیدات دشمن دانست و گفت: دموکرات‌ها و جمهوری خواهان هر دو برای تأمین امنیت رژیم صهیونیستی، به دنبال نابودی صنعت موشکی ما هستند و از نظر ما دموکرات و جمهوریخواه در اساس دشمنی با ایران تفاوتی ندارند و اختلافشان فقط در نحوه رسیدن به هدف است.

وی با اشاره به شاهکار سپاه و ارتش در حوزه دفاعی و بازدارندگی، گفت: برخی به دنبال این هستند که آمریکای جدید را خوب نشان دهند و متأسفانه خبرهایی از رفت و آمد پنهانی برخی افراد به عمان داریم.

عضو هیئت رئیسه مجلس با بیان اینکه در قانون راهبردی مجلس، مسئولین حق مذاکره ندارند، گفت: ما باید مراقب جریان نفوذ باشیم زیرا نفوذی‌هایی مثل دری اصفهانی در تیم برجام و کاوه مدنی در سازمان محیط زیست علاوه بر جمع‌آوری اطلاعات، با منحرف کردن مسیر تصمیم‌گیری و دادن اطلاعات غلط، باعث می‌شوند که تصمیماتی مانند برجام و قیمت بنزین ضد منافع مردم گرفته شود.

۳۰۰ هزار میلیارد تومان در جیب ۱۲۰ نفر

وی با تاکید بر ضرورت مبارزه با رانت خواری، دلار ۴۲۰۰ تومانی را رانت زا دانست و گفت: در مساله دلار چهار هزار و ۲۰۰ تومانی، حدود ۱۲۰ نفر حداقل ۳۰۰ هزار میلیارد تومان را برده‌اند.

امیرآبادی حفظ روحیه انقلابی و مراقبت از اطرافیان را لازم دانست و گفت: همین اطرافیان مسئولین مثل پسر معاون وزیر، پسرخاله وزیر، وابستگان وزیر و پدر داماد رئیس جمهور دارای رانت و فساد هستند؛ و اگر آنها می‌دانند سندی ندارم، می‌توانند شکایت کنند.

وی با بیان اینکه برخوردهای قضاییِ صورت گرفته با اطرافیان مسئولین مثل برادر رئیس جمهور یا فرزندان رئیس اسبق مجمع تشخیص مصلحت نظام، همه از ثمرات انقلاب است، گفت: قبل از انقلاب موردی پیدا نمی‌کنید که حتی به اطرافیان شاه و مسئولین دست زده باشند.

دولت در موضوع ارز ۴۲۰۰ تومانی لجبازی می‌کند

امیرآبادی با اشاره به طرح اصلاح بودجه و دلایل مخالفت مجلس با ارز ۴۲۰۰ تومانی گفت: بحث بودجه را به گونه‌ای سیاسی کردند که اگر مجلس بودجه را قبول و یا حتی رد کند، باز هم انگشت اتهام به سمت مجلس باشد و ما به همین دلیل به دنبال اصلاح بودجه بودیم ولی متأسفانه کلیات بودجه رد شد و متأسفانه دولت در زمینه بودجه و ارز ۴۲۰۰ تومانی لجبازی می‌کند.

وی با اشاره به برخی اقدامات و اختیارات فسادزای دولت، گفت: مسئولین در سطح کلان، صداقت ندارند و نزد ما حرفی می‌زنند و در رسانه حرف دیگری بیان می‌کنند و رسماً دروغ می‌گویند.

شفافیت حق مردم است

نماینده مجلس شورای اسلامی شفافیت را یک ضرورت دانست و گفت: همه طرفدار شفافیت هستند مگر دزدها و رانت خوارها و آنهایی که صداقت ندارند.

وی نمایندگان را وکلای مردم دانست و گفت: مردم حق دارند رأی و صحبت و دلایل نماینده خود را بفهمند و بعد از مجلس، باید سراغ شفافیت در سایر بخش‌های حکومتی مخصوصاً شوراهای دولت رفت تا از رانت‌های اطلاعاتی که وجود دارد، جلوگیری شود.

امیرآبادی درباره رأی نیاوردن طرح شفافیت آرا در مجلس گفت: بسیاری از مخالفین، با اصل شفافیت آرا مخالف نبودند بلکه با برخی جزئیات طرح مخالف بودند و درصدد آن هستیم که بوسیله ماده ۱۳۰، طرح را دوباره در دستور بیاوریم و این بار به صورت علنی در مورد شفافیت آرا، رأی گیری نمائیم.

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۸۱۱۲۴۵۱۰:۱۳:۲۸ ۱۳۹۹/۱۱/۱۷
باز هم شعار مردم برن دستگیرشون کنند !؟ قبلا دوستان زاکانی نادران گفتن نمک به زخم می زنی
حسنعلی سبد سبد گل یاس۱۸۱۱۳۴۷۱۱:۲۹:۲۶ ۱۳۹۹/۱۱/۱۷
آقای امیر آبادی این رانت ها که می گویید از جیب مردم حاصل شده در واقع حق الناس است شما مدیون هستید که آنها را به دادستانی معرفی نکنید ریاست قوه قضاییه از دادستانی خواسته است قانون اعاده اموال نامشروع را اجرا کند لطفا اسناد خود را به دادستانی بدهید والا شما هم در پیشگاه خداوند مسئول هستید
ناشناس۱۸۱۱۴۸۲۱۳:۱۲:۴۰ ۱۳۹۹/۱۱/۱۷
کسانی را که زمینه این رانت ها و فساد ها را ایجاد کردند را هم محاکمه کنید
ناشناس۱۸۱۱۹۶۷۲۲:۴۹:۰۶ ۱۳۹۹/۱۱/۱۷
صداقت جناب رییسی و بغض گلوی سید محبوب ولی جای تعجب چرا مورد ۴۲۰۰ و پیگیر نیستن ..
ناشناس۱۸۱۲۰۱۵۲۳:۴۸:۱۷ ۱۳۹۹/۱۱/۱۷
میکنن، فقط یکم صبر کنید، در افق سال 1400 قراره چند نفری محاکمه بشن.
ناشناس۱۸۱۱۵۱۵۱۳:۴۲:۰۵ ۱۳۹۹/۱۱/۱۷
تنها راه اصلاح ساختار اقتصاد کشور اجرای ملی کردن تمامی ثروت های بالاتر از یک زندگی خوب و مطلوب است تمامی ثروت های بیشتر از یک زندگی خوب و طبیعی باید ملی شود و بعد از این هر کس خواست به ثروت بیشتر برسد تنها از راه سعی و تلاش بتواند و ان لیس للانسان الا ما سعی
ناشناس۱۸۱۱۷۴۶۱۷:۵۳:۰۲ ۱۳۹۹/۱۱/۱۷
فقط شعار و شعار اى مرگ بر شعار اگر ميدانيد چنين سودي گير ١٢٠ نفر امده پس چرا از انها پس نميگيريد و يا حداقل ماليات آن را نميگيريد وكلاي مجلس مردم از حرف و شعار خسته اند عمل كنيد ، ارزان سازي كنيد ، قيمت ها را كاهش دهيد ، وكيل مردميد ، تصويب كنيد بنزين ارزان شود نان ارزان شود مسكن ارزان شود اگر راست ميگوييد مالكيت بيش از سه خانه و مسكن داشتن را ممنوع كنيد اگر راست ميگوييد مالكيت بيش از یك خودرو را ممنوع كنيد حكم حكومتي هم وجود دارد برويد بجاي حرف انقلابي عمل كنيد ، مثل دوران حضرت امام
ناشناس۱۸۱۱۷۸۲۱۸:۴۳:۱۲ ۱۳۹۹/۱۱/۱۷
شعارنیست اسامی کسانی که نام برد یا دستگیر شدن یاتازه پرونده شون رفته دادگاه..وقتی دولت لیست دریافت کنندگان ارزدولتی را دراختیاردادگاه نمیده چکارازپیش میشه برد
ناشناس۱۸۱۲۰۱۴۲۳:۴۷:۲۸ ۱۳۹۹/۱۱/۱۷
لطفا این خبرها را اصلا اعلام نکنید، چون فایده ای که نداره، فوق چهار نفر آدم رده پایین و گمنام دستگیر میشن ولی پول مردم برنمیگرده، فقط این وسط اعصاب مردم با این اخبار به هم میریزه. مردم هم دیگه فهمیدن این حرفها و این به اصطلاح افشاگری ها چیزی نیست جز دعواها و رقابت های باندی که دم انتخابات هم خیلی تنورش داغ میشه .. وگرنه از این حرفها آبی برای مردم گرم نمیشه، تو این مملکت پول که دزدیده شد دیگه رفت، بر نمیگرده.
ناشناس۱۸۱۱۲۷۴۱۰:۴۰:۴۰ ۱۳۹۹/۱۱/۱۷
فقط حرف .. وتبلیغات انتخاباتی و سرگرم کردن مردم .چقدر راحت از 300 هزار میلیارد تومان حرف می زنند خوب اسامی را اعلام کنید
بیگی29۱۸۱۱۴۷۳۱۳:۰۸:۰۶ ۱۳۹۹/۱۱/۱۷
اگر مملکت با مدیریت مسئولین اینقدر بی در و پیکر است نشان از بی لیاقتی مسئولان مربوطه دارد عز و جز نداریم در نیاورند بروند دنبال کار اصلی شان.
ناشناس۱۸۱۱۵۸۶۱۴:۴۴:۱۸ ۱۳۹۹/۱۱/۱۷
اگر ایشان راست می گویند این ۱۲۰ نفر را به قوه قضاییه معرفی کنند تا هم مجازات شوند و هم ۳۰۰ هزار میلیارد تومان را به مردم بگردانند نه اینکه به مصداق( گنه کرد در بلخ آهنگری به شوشتر زدند گردن مسگری) مجلس بیایید با افزایش قیمت ارز کالاهای اساسی اجناس را گران کند و مردم را تنبیه کند
ناشناس۱۸۱۱۲۹۲۱۰:۵۴:۰۸ ۱۳۹۹/۱۱/۱۷
جای سند و اتهام اینجا است یا دادگاه؟
ناشناس۱۸۱۱۲۹۶۱۰:۵۶:۴۸ ۱۳۹۹/۱۱/۱۷
شفافیت را تصویب نکردید تا به مردم بگویید قانون حمایت از گزارش گران فساد را هم تصویب نخواهیم کرد و همچنان تعلل می کنیم.
ناشناس۱۸۱۱۳۱۵۱۱:۱۰:۲۴ ۱۳۹۹/۱۱/۱۷
اگر این صد نفر در اوج تحریم واردات داشتند حق دارند که سود کنند اگر غیر قانونی سود برده اند که قوه قضاییه رسیدگی میکند .. اگر پوپولیست نبودید این موضوعها را بدون سند و مدرک علنی نمیکردید .. اگر هم ناراحتید شما که خودتان را همه کاره ایران میدانید، واردات را هم به عهده بگیرید .. آخه هیچکس سواد نداره جز شما!!!؛ ..
ناشناس۱۸۱۲۱۴۷۰۷:۵۳:۵۵ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
این ۳۰۰ هزار میلیارد یعنی همان تورم سنگین یعنی پولی که از جیب تک تک افراد دزدیده شده دادستانی لطفا قانون اعاده اموال نامشروع را پیاده کنید
mostafa.kamali95@yahoo.com۱۸۱۱۳۱۶۱۱:۱۰:۲۷ ۱۳۹۹/۱۱/۱۷
لیست این 120نفر را به قوه قضاییه بدهید تا ببینیم آیا قوه قضاییه که اجرای سند تحول و اعاده اموال نا مشروع را فرمودند اجرایی می کنیم قانون از کجا آورده ای و مشروعیت سنجی اموال را در مورد این درآمد و سایر درآمد ها که باعث شده به این ثروت نجومی و افسانه ای برسند مشخص شود
کمالی۱۸۱۱۴۷۱۱۳:۰۶:۴۳ ۱۳۹۹/۱۱/۱۷
الف جان اصلاح بفرمایید لیست این ۱۲۰ نفر
ناشناس۱۸۱۱۳۱۸۱۱:۱۱:۲۴ ۱۳۹۹/۱۱/۱۷
این یعنی فساد سیستمی در دستگاه های نظارتی کشور نهادینه شده است
ناشناس۱۸۱۱۳۲۱۱۱:۱۵:۰۱ ۱۳۹۹/۱۱/۱۷
از جناب دکتر توکلی ریاست سازمان مردم نهاد دیده بان شفافیت و عدالت درخواست میشود به این مهم ورود بفرمایند و لیست این افراد را مشخص و از نهادهای مربوطه بخواهند اولا چرا اجازه داده شده این افراد به این ثروت ها برسند ثانیا نسبت به برگشت ثروتی که از جیب ملت حاصل شده به نوعی برگشت داده شود که در ارزانی کالاها اثر گذار باشد
ناشناس۱۸۱۱۳۴۵۱۱:۲۹:۰۲ ۱۳۹۹/۱۱/۱۷
این وسط بیچاره ملت .. طرف برای سیر کردن شکم خانواده و پرداخت اجاره ی خونه ی ۶۰ متری حاشیه ی شهر به هر دری میزنه حضرات خزانه را به تاراج بردند
علی۱۸۱۱۳۵۳۱۱:۳۱:۳۹ ۱۳۹۹/۱۱/۱۷
در صورتیکه اطلاعات کامل دارید به نهادهای ذیربط گزارش کنید . مردم رو هم بیش از این در انتظار اقدامات انقلابی خود نگذارید .
امید۱۸۱۱۳۶۲۱۱:۳۶:۴۷ ۱۳۹۹/۱۱/۱۷
بسم الله الرحمن الرحیم تمام دیدارهای مسئولین بجز مسائل امنیتی باید به طور شفاف از رسانه ملی پخش شود تا کسی دیگر نتواند دروغ بگوید
ناشناس۱۸۱۱۳۶۳۱۱:۳۷:۱۶ ۱۳۹۹/۱۱/۱۷
چرا اسامی آنها را اعلام نمی کنید
ناشناس۱۸۱۱۳۸۹۱۱:۴۹:۳۱ ۱۳۹۹/۱۱/۱۷
دوست عزیز وقتی شما تعداد را می دانید بطور قطع اسامی را هم می دانید. آیا حق این ملت نیست که حداقل نام و نسبت آنها با عوامل قدرت بداند. پس برای چه چیزی انقلاب شد.. ما مطالبه پس گیری این گنج را از آنها نداریم ولی می خواهیم نام آنها را بدانیم.
ناشناس۱۸۱۱۴۰۶۱۲:۰۷:۱۹ ۱۳۹۹/۱۱/۱۷
فساد مالی بعد از هر انتخابات در کشور بالاتر میرود و آن را پایانی نیست تا آقا بیاید .
ناشناس۱۸۱۱۴۲۰۱۲:۲۰:۴۶ ۱۳۹۹/۱۱/۱۷
خوب دستگیرشان کنین و پولها را پس بگیرید و به خزانه مملکت واریز نمایید.
ناشناس۱۸۱۱۴۲۴۱۲:۲۳:۳۹ ۱۳۹۹/۱۱/۱۷
همان مبلغ بدهی دولت به تامین اجتماعی که اگرپرداخت میشد وضع بازنشستگان اسفبارنبود وبجای ۱۲۰نفر۱۲میلیون بهرمند میشدند
شمس۱۸۱۱۴۳۹۱۲:۳۳:۰۸ ۱۳۹۹/۱۱/۱۷
جناب آقای وکیل .. مردمی ودلسوز حتما اسم این ۱۲۰ رو هم میدونی پس چرا اقدام انقلابی نمی کنید و با شفافیت مطرح نمی کنی همه این رو می دونند مهم اراده برای اقدام برعلیه آنهاست که متاسفانه وجود ندارد پس خواهشا ساکت باشید ..
سید جزایری۱۸۱۱۴۴۴۱۲:۳۹:۳۳ ۱۳۹۹/۱۱/۱۷
با سلام دوره بگم بگم تمام شده است این شعارها و ..،.. دیگر اثر ندارد ..
ناشناس۱۸۱۱۴۶۲۱۲:۵۷:۵۲ ۱۳۹۹/۱۱/۱۷
120 نفر را پیداکنید وپس بگیرید
ناشناس۱۸۱۱۴۹۰۱۳:۲۳:۱۸ ۱۳۹۹/۱۱/۱۷
بجای شعار دادن لیست ۱۲۰ نفر را به قوه قضائیه ارائه کن.
ناشناس۱۸۱۱۵۰۶۱۳:۳۶:۴۰ ۱۳۹۹/۱۱/۱۷
چرا فقط شعار. چرا این زالوها و حمایت کننده های آنها به قوه قضاییه و مردم معرفی نمی شوند. چرا برخوردی با آنها نمی شود؟
الف در قامت یار۱۸۱۱۵۱۰۱۳:۳۹:۰۷ ۱۳۹۹/۱۱/۱۷
حتما نیازشون بود برداشتن آدم بی نیاز پول میخواد چکار.شما خودتونو ناراحت نکنین
مهدی۱۸۱۱۵۱۸۱۳:۴۳:۱۰ ۱۳۹۹/۱۱/۱۷
ای کاش احکام اسلامی را طبق قوانین اسلامی اجرا میکردند طبق قوانین اسلام هرکس تقوای بالاتر داشته باشد مقرب تر است نباید خودمان را با زمان شاه مقایسه کنیم هر کسی خلافکار باشد باید در برابر قانون پاسخگو باشد چه رئیس جمهور باشد یا چوپانی که بخاطر دزدیدی گوسفندی در خراسان دستش را قطع کردند
محمد معظمی۱۸۱۱۵۲۸۱۳:۴۸:۰۴ ۱۳۹۹/۱۱/۱۷
اسمشان را بگوید اگر داماد این و عروس اون نیستند
ناشناس۱۸۱۱۶۰۱۱۵:۰۷:۰۸ ۱۳۹۹/۱۱/۱۷
این رقم احتمالا فقط مربوط ارقام دریافتی جهت واردات کالاهای مورد نیاز مردم هست که یا اصلا کالایی وارد نشده و یا وارد شده ولی به قیمت آزاد در بازار عرضه شده . اگر وامهایی را که بابت مثلا احداث کارخانه یا اجرای طرح و باز احتمالابه عده ای خاص داده شده و پانزده سال هم معافیت مالیاتی به آنها داده شده حساب کنید و رانت مالیاتی را هم حساب کنید احتمالا رقم متفاوت خواهد بود
محمدایوب۱۸۱۱۶۵۵۱۶:۱۶:۳۸ ۱۳۹۹/۱۱/۱۷
این 300نفر به مردم معرفی کنید ببینند با دولتیان وقبیله اصلاح طلبان چه نسبتی دارند
ناشناس۱۸۱۱۶۸۵۱۶:۴۳:۰۷ ۱۳۹۹/۱۱/۱۷
چرا به قوه قضائیه اعلام نمیکنید؟ مردم از شنیدن این سخنان کلافه شدند.
ناشناس۱۸۱۱۷۱۴۱۷:۱۰:۴۳ ۱۳۹۹/۱۱/۱۷
شما که این خلافهارامی دانید ودر مجلس هم هستید باید عمل کنید یا شعار بدید مرد حسابی قوه قضائیه مگر نداریم پس چرا پی گیری نمی کنید چرا دزد ها آزادند وچرا برخورد سخت نمی کنید چرا کسانی که این حیف ومیل را کرده اند استیضاح نمی کنید و برخورد قانونی نمی کنید چرا فقط حرف می زنید کو عمل وکو مجازات کو عدل وکو عدالت
سید۱۸۱۱۷۳۹۱۷:۴۶:۳۲ ۱۳۹۹/۱۱/۱۷
و سکوت کسانی که میتوانستند از همان ابتدا فریاد بزنند
ناشناس۱۸۱۱۷۸۶۱۸:۴۷:۱۷ ۱۳۹۹/۱۱/۱۷
اسمشان رابفرمایید
ناشناس۱۸۱۲۶۷۴۱۲:۰۸:۲۰ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
تو جیب محموده!!!
ناشناس۱۸۱۱۸۰۲۱۹:۲۰:۲۷ ۱۳۹۹/۱۱/۱۷
از یه طرف می گن نرخ ارز برای چه بالا رفته و باید پایین بیاد. از طرف دیگه می گن چرا نرخ ارز حمایتی(4200) پایینه باید بره بالا. اینا معلوم نیست دنبال چه هستند. به اسم هدفمندی یارانه ها قیمت سوخت را بیش از 4 برابر کردند و با 45 هزار تومان و کلی منت سرو تهش بهم آوردند. الان می خوان با پرداخت 45 هزار تومان دیگه. ارز حمایتی را 4 برابر کنند. البته کیه که ندونه می خوان برای انتخابات این کارو انجام بدن. اگه راست می گن نرخ ارز بازار آزاد و به 4200 برسونن
سعید تمر۱۸۱۱۸۳۲۲۰:۱۲:۵۷ ۱۳۹۹/۱۱/۱۷
غیر ممکن است 300 هزار میلیارد تومن نصیب 120 نفر شده باشد! ..
ناشناس۱۸۱۱۸۵۲۲۰:۲۹:۲۱ ۱۳۹۹/۱۱/۱۷
جناب امير آبادي اگر اين اختلاس و فساد در ارز ٤٢٠٠ هزار توماني صحت دارد چرا شما وساير نماينده ها و رييس مجلس اين اختلاس را پي گيري نمي كنند
ناشناس۱۸۱۲۶۷۰۱۲:۰۷:۰۳ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
فعلا دارد حرفشو میزنه. پی گیری بمونه به وقتی دیگر!!!
بهرام۱۸۱۱۹۱۶۲۱:۴۶:۴۱ ۱۳۹۹/۱۱/۱۷
آقای امیر آبادی گفت: در مساله دلار چهار هزار و ۲۰۰ تومانی، حدود ۱۲۰ نفر حداقل ۳۰۰ هزار میلیارد تومان را برده‌اند.اگر .. لیست 120نفر را به قوه قضایی اعلام کنید ..
ناشناس۱۸۱۱۹۲۷۲۱:۵۷:۱۴ ۱۳۹۹/۱۱/۱۷
از اول خیلیها گفتند که بجای ارز 4200 تومنی، ارز رو به نرخ آزاد بفروشید و پول اضافه ای که درمیاد رو مستقیم به مردم بدید یا بصورت کوپن الکترونیکی یا یارانه نقدی. آخرش هم فقط ارز رو گران میکنند ولی یارانه رو تغییر نمیدن!
ناشناس۱۸۱۱۹۹۴۲۳:۱۹:۰۴ ۱۳۹۹/۱۱/۱۷
.. چند سال دنبال اجرای قانون از کجا اورده اید هستیم اجرا شد چند سال از شفافیت دم میزنیم چطور شد چند سال دنبال اختلاس گران هستیم چه شد بابا ..
ناشناس۱۸۱۱۹۹۶۲۳:۲۳:۱۵ ۱۳۹۹/۱۱/۱۷
معلومه این ۱۲۰ نفر چه کسانی هستند یا اقازاده یا وابسته به آقا زاده یا .. تو رو خدا اینقدر به شعور ملت توهین نکنید ارز دولتی مال دولتمردان ارز ازاد مال ملت
معلم۱۸۱۲۰۵۳۰۰:۵۶:۳۸ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
در گفتار صادق باشید. اسامی را برای پیگیری به قوه قضاییه بدهید..
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. فرآیند بازگشت مالکیت زمین به حوزه علمیه امام خمینی در حال انجام است

  4. جلاد، به پایان سلام کن!

  5. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  6. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  7. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  8. کلید تحقق شعار سال ۱۴۰۳

  9. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  10. فرامرز اصلانی درگذشت

  11. علی‌ ضیاء و افتادن در باتلاقِ ابتذال!

  12. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  13. انتقام از پوتین؟

  14. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  15. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  16. سلبریتی‌ها چگونه با اعصاب مردم بازی می‌کنند؟

  17. رئیس سازمان برنامه و بودجه: تورم را وارد کانال ۲۰ درصد می کنیم/ تلاش برای رسیدن به رشد اقتصادی ۸ درصدی

  18. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  19. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  20. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  21. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  22. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  23. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  24. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  25. رشد نقدینگی ۱۸ درصد کاهش یافت

پربحث‌های هفته

  1. رئیس سازمان برنامه و بودجه: تورم را وارد کانال ۲۰ درصد می کنیم/ تلاش برای رسیدن به رشد اقتصادی ۸ درصدی

  2. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  3. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  4. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  5. رشد نقدینگی ۱۸ درصد کاهش یافت

  6. مردم طلای دست دوم خریداری نکنند

  7. خاندوزی: با طیفی مواجه هستیم که تمایلی برای مشارکت در اداره کشور ندارند

  8. افزایش ۳۵ درصدی دستمزد، حاصل ایستادگی گروه کارگری بود  

  9. رشد ۲ رقمی تولید خودرو در ایران/ جهش تولید خودروهای تجاری

  10. حقوق بگیران در سال ۱۴۰۳ چقدر باید مالیات بدهند؟

  11.  تورم سالانه اسفند ۱۴۰۲ اعلام شد 

  12. وزیر جهاد کشاورزی: با ممنوعیت‌های صادراتی غیرمنتظره و افزایش لحظه‌ای تعرفه ها مقابله می کنیم

  13. چرا گوشت قرمز گران شد؟

  14. اول، بساط دلالی باید جمع شود

  15. ۷۷همت دارایی‌ مازاد بانک‌ها در دولت سیزدهم فروخته شد

  16. لااقل به پژوهش‌های مرکز خود رجوع کنید!

  17. مبلغ ارز مسافراتی به ۵۰۰ یورو برگشت

  18. این چک‌های صیادی را قبول نکنید!  

  19. جدول کامل حقوق و مزایای کارگران در سال ۱۴۰۳/ اعلام جزییات

  20. بذرپاش: امسال هر ماه افتتاح مسکن داریم

  21. زمان آغاز مرحله سوم طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک

آخرین عناوین