حساب انقلاب از مشکلات اقتصادی کنونی جدا است

سیاسی،   3991113014

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه حساب انقلاب از مشکلات اقتصادی کنونی جدا است، گفت: نباید مشکلات اقتصادی را به پای انقلاب بنویسیم.

 آیت الله امان‌الله نریمانی در گفت و گو با ایسنا، با تبریک ایام الله دهه فجر، دهه فجر را سرآغاز پیروزی‌های بزرگ برای ایران اسلامی دانست و اظهار کرد: امروز ایران اسلامی به برکت انقلاب در دنیا مقتدر است و روز به روز این اقتدار افزون می‌شود.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری در ادامه از دهه فجر به عنوان ایام الله یاد کرد و افزود: روزهای دهه مبارک فجر روزهایی ماندگار در تاریخ ملت ایران هستند که یادآوری خاطرات و رخدادهای آن می تواند باعث شناخت بیشتر نسل جوان و جهانیان از اهداف انقلاب شود.

نریمانی با بیان اینکه انقلاب اسلامی با دغدغه‌ اسلام‌ و با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی شکل گرفت که ادامه دعوت راه انبیاء بود، اضافه کرد: همگان باید بدانند که ایران اسلامی در راه استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی هزینه‌های زیادی داده که یادآوری آنها همزمان با دهه فجر می تواند در روشنگری در مورد آرمان های انقلاب نقش به سزایی داشته باشد. 

نریمانی سپس با اشاره به اهمیت ترویج گفتمان انقلاب اسلامی برای آشنایی نسل جوان، آیندگان و جهانیان با انقلاب اسلامی، گفت: باید گفتمان انقلاب اسلامی برای روشنگری در مورد اهداف و آرمان‌های انقلاب در بین نسل جوان و جهانیان ترویج شود.

نریمانی اضافه کرد: نسل جوان حق پرسشگری در مورد اهداف و آرمان های انقلاب را دارند و اگر پاسخی درخور پرسش های خود دریافت نکنند، چگونه می توانند مدافع آرمان های اسلام و انقلاب باشند. 

وی در پایان اشاره ای هم به مشکلات اقتصادی موجود در کشور داشت و گفت: هیچکس منکر وجود مشکلات اقتصادی نیست، اما در عین حال که باید به مشکلات و تنگناهای اقتصادی رسیدگی شود این نکته را هم باید در نظر داشت که حساب انقلاب از مشکلات اقتصادی باید جدا باشد، چون هیچ جامعه‌ای خالی از مشکلات نیست و حتی جوامع پیشرفته هم مشکلات خاص خود را دارند، لذا نباید مشکلات اقتصادی را به پای انقلاب نوشت.