با استند آرایشی، لوازم آرایش خود را گم نمی کنید

گزارش بازرگانی،   3991111113

شما به یک استند لوازم آرایشی مناسب نیاز دارید اگر کشو میز آرایشیتان همیشه به هم ریخته است یا جایی برای لوازم کوچکتان ندارید. دیگر لازم نیست از جعبه شکلات یا انواع قوطی های دیگر به عنوان جای سنجاق ها یا گیره های ریز و درشت استفاده کنید. با کمک این انواع استند، کشو میز آرایشی تقسیم بندی شده و هر قسمت می تواند مخصوص وسیله ای خاص باشد. البته این وسیله، تنها به منظور قرار دادن وسایل آرایشی به کار نمی رود؛ از نمونه های بزرگ آن در آرایشگاه ها یا فروشگاه های فروش لوازم آرایشی به عنوان جایگاهی برای نمایش لوازم آرایشی مانند رنگ بندی سایه، رژ لب، رنگ مو و لنزهای رنگی استفاده می شود. اگر به فکر نظم دادن به کشوها در خانه یا آرایشگاهتان هستید، بهتر است با انواع استند آرایشی آشنا شوید.


از استندهای لوازم آرایشی برای چه کارهایی می توان استفاده کرد؟

استندهای لوازم آرایشی در جنس و اندازه های مختلفی تولید می شوند که هر یک برای منظوری خاص مورد استفاده قرار می گیرند. نمونه های شیشه ای یا پلاستیکی آن بیشتر رایج ‌اند ولی نمونه های چوبی و مقوایی آن نیز در موارد استفاده خودشان را دارند که در ادامه بیشتر به این موضوع خواهیم پرداخت.

کاربرد استند آرایشی در خانه

همانطور که گفتیم، استندهای آرایشی بیشتر برای نظم دادن به میز آرایشی و کشوهای آن به کار می رود. همه خانم ها کشوهایی پر از لوازم ریز و درشت دارند که گاه نظم دهی به همه آن ها بسیار دشوار وقتگیر است. با کمک استند آرایشی، می توان به این نظم دهی کمک کرد.

کاربرد استند آرایشی در آرایشگاه ها

آرایشگاه ها نیز پر از وسایلی برای تزیین مو و آرایش صورت اند که بهتر است در جای مشخصی قرار داشته باشند. این از نظر مشتری نیز جلوه بهتری خواهد داشت تا اینکه شما به دنبال کش یا سنجاق تمام آرایشگاه را زیر رو کنید. با این کار از نظر مشتری شلخته و نامرتب به نظر خواهید رسید. کشف بعضی از وسایل از گوشه کنار سالن از نظر بهداشتی نیز کار شما را زیر سوال خواهد برد. بنابر این تا دیر نشده به فکر خرید استند لوازم آرایشی مناسب باشید.

کاربرد استند لوازم آرایشی در داروخانه

استند لوازم آرایشی در داروخانه های بیشتر برای معرفی محصولات به کار می روند. این نوع استند ها اغلب مقوایی یا از پلاستیک ساخته شده اند. اندازه آن ها بزرگ و تعداد طبقاتشان نیز می تواند متفاوت باشد. حتما در هنگام ورود به داروخانه ها این نوع استندها را دیده اید. بعضی برندها برای تبلیغ محصولاتشان از استندهایی که دارای مارک و نام برند است استفاده می کنند برای مثال استند محصولات نیوا.

کاربرد استند در گالری نقاشی

شاید برایتان سوال باشد که در گالری نقاشی استند لوازم آرایشی به چه کار می اید؟ گفتیم که استندها انواع مختلفی دارند و همه آن ها محدود به نوع آرایشی نمی شوند. در گالری های هنری نیز از این نوع استند برای قرار دادن لوازم کار استفاده می شود. این لوازم، می تواند شامل قلمو، رنگ، تیغه، براش، حلال ها و وسایلی از این قبیل باشد.

کاربرد استند در تعمیرگاه

برخی از استندها دارای انواع کشواند که برای ریختن پیچ و مهره بسیار مناسب اند. اگر دوست دارید ابزار آلاتتان همیشه در دسترس باشند و مدام به دنبالشان نگردید، استفاده از استند می تواند مفید باشد.

انواع استند لوازم آرایشی

گفتیم که استندهای لوازم آرایشی انواع مختلفی دارند. علاوه بر این آن ها از جنس های مختلفی تولید می شوند که در ادامه در این مورد بیشتر توضیح می دهیم.

استند لوازم آرایشی پلاستیکی

استند های پلاستیکی بسیار رایج اند و در اندازه های مختلفی تولید می شوند. به این نوع استند اکرلیکی نیز گفته می شود. این نوع استند به راحتی جا به جا شده و تمیز می شوند. امکان خراب شدن آن بسیار کم است و با ضربه یا افتادن به راحتی نمی شکند.

استند لوازم آرایشی چوبی

نوع چوبی این استندها نیز برای مصارف خانگی و برای سالن های آرایشی مناسب اند. تنوع اندازه و شکل در آن ها به اندازه استندهای اکرلیکی نیست.

استند های فلزی

از استندهای فلزی بیشتر در آشپزخانه یا کارگاه های تعمیر وسایل و کارگاه های هنری استفاده می شود. این نوع استند بسیار با دوام و جادار است اما ممکن است قدری گران و سنگین باشد.

اندازه استندهای اکریلیکی

اگر فضای کوچکی دارید و یا تعداد لوازم آرایشیتان زیاد نیست استفاده از استند لوازم آرایشی کوچک را به شما پیشنهاد می دهیم. شما می توانید این نوع استند را روی میز آرایشی یا داخل کشوها قرار بدهید. استندهای نه چندان بزرگ به دلیل اندازه مناسبشان بیشتر مورد استقبال خریداران قرار گرفته اند. این نوع استند، برای کسانی که نیاز به قفسه های متعدد دارند می تواند مناسب تر باشد. استندهای بزرگ نیز بیشتر در سالن های آرایشی و داروخانه ها کاربرد دارند؛ اما در خانه یا کارگاه نیز می توانید از آن ها استفاده کنید. استندهای بزرگ اغلب دارای آیینه و انواع محفظه ای کوچک و بزرگ مناسب برای انواع لوازم آرایشی اند. برای مثال اغلب آن ها جایی برای سشوار و کشوهایی مخصوص پنبه و انواع پد دارند.

جمع بندی

استند لوازم آرایشی، یکی از لوازم ضروریات در سالن های آرایشی و فروشگاه های لوازم آرایشی است. این وسیله، در خانه نیز می تواند بسیار کاربردی باشد، اگر همواره با گم شدن وسایل کوچک مانند سنجاق و سوزن و غیره مواجه هستید. زمان آن رسیده که به فکر خرید یک استند آرایشی مناسب باشید. فروشگاه ویژن پلاست، یکی از بهترین تولیدکنندگان انواع استند لوازم آرایشی است که شما می توانید با مراجعه به سایت Visionplast.co انواع استند آرایشی را به صورت آنلاین خریداری کنید.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

  2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

  3. نظرات برگزیده مخاطبان الف: وضعیت حجاب، حاصل کم‌کاری چهل‌ساله است/ باید برای مبارزه با سگ‌های ولگرد فکری کرد

  4. این صدای اقتدار ایران است ...

  5. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  6. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

  7. وحدت ملی با وعده صادق

  8. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

  9. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  10. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  11. آیت الله صدیقی: عذرخواهی می‌کنم که با غفلت و کم توجهی باعث هجمه به ملت ایران شدم

  12. کمی دیر نیست؟

  13. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

  14. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  15. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  16. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  17. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  18. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  19. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  20. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  21. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  22. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  23. تصاویری از نمازجمعه تهران به امامت حجت‌الاسلام کاظم صدیقی | کدام چهره‌های سیاسی و نظامی به نمازجمعه رفتند؟

  24. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  25. اسراییل چه باید بکند؟ 

آخرین عناوین