خرید اسپرسوساز دلونگی مناسب استفاده خانگی، نیمه صنعتی و صنعتی با قیمت ویژه از نماینده رسمی دلونگی

گزارش بازرگانی،   3991109038

دلونگی برندی بسیار محبوب و دوست داشتنی در بین تولید کنندگان محصولات خانگی می باشد که بدلیل کیفیت بسیار بالای محصولات و خدمات ویژه و ارزش گزاری برای مشتریان تبدیل به یکی از بزرگترین برند های جهانی شده است. در کنار کیفیت بالای محصولات و خدمات پس از فروش، تنوع بالای محصولات و دایره بزرگ تولیدات در کنار عرضه به سراسر جهان توانسته این برند را بیش از بیش نزد مشتریان محبوب نماید

دلونگی یا delonghi  یک شرکت تولید لوازم خانگی در Treviso ایتالیا است. در سال 1902 توسط خانواده دلونگی به عنوان یک کارگاه کوچک تولید قطعات صنعتی تاسیس شد. تا سال 1950 ، این شرکت ادغام شد. از لحاظ تاریخی دلونگی یک بخاری قابل حمل و تولید کننده تهویه مطبوع بود. آنها همچنین در تولید لوازم خانگی کوچک مورد استفاده برای تهیه و پخت غذا استفاده کردند. محصولات آنها سرانجام به لوازم تمیز کردن منزل و اتو کشیدن گسترش یافت.

هنگامی که دلونگی در سال 2001 موفق به تولید سازنده لوازم بریتانیایی کنوود شد این جایگاهی محکم در صنعت لوازم خانگی داخلی به دلونگی بخشید. دلونگی به کارخانه چینی کنوود دسترسی پیدا کردجایی که بیشتر محصولات از آنجا وارد می شود. با این حال طراحی و مهندسی این لوازم در Treviso ایتالیا باقی مانده است.

در آوریل 2012 دلونگی حقوق دائمی تولید محصولات براون Procter & Gamble را بدست آورد. مبلغ اولیه پرداخت 50 میلیون یورو داده شد که مبلغ 90 میلیون یورو دیگر طی 15 سال آینده پرداخت می شود. محصولی دیگر که دلونگی در عرضه خود قرار داد رطوبت سازهایی است که گواهینامه آسم و آلرژی را در اکتبر 2017 دریافت کرده اند.

دلونگی

اسپرسوساز دلونگی

DeLonghi Eletta یک دستگاه اسپرسو کاملاً اتوماتیک است که از طریق صفحه کنترل Sensor Touch کار می کند. این دستگاه اسپرسو است که برای هر نوع نوشیدنی قهوه حاوی شیر بهترین عملکرد را دارد زیرا از سیستم ثبت اختراع Latte Crema استفاده می کند. اگر به یک لته سفید، ماکیاتو یا کافه صاف علاقه دارید می توانید این نوشیدنی های قهوه را با استفاده از عملکرد Milk Menu تهیه کنید که به طور خودکار این نوشیدنی ها را ایجاد می کند. اگر در انتخاب مدل مناسب نیازهای خود مشکلی ندارید ، حتماً سایر بررسی های دلونگی ما را بخوانید.

ویژگی ها و مزایای اسپرسو ساز دلونگی

دلونگی یک مارک برتر برای دستگاه های اسپرسو کاملاً اتوماتیک و سازندگان کاپوچینو است. هر مدل دستگاه اسپرسو دارای ویژگی های منحصر به فرد و قابل دسترسی از گزینه های قابل تنظیم نوشیدنی گرفته تا نگهداری است. در اینجا برخی از ویژگی ها و جزئیات قابل توجه در هنگام خرید دلونگی از دست می رود.

اسپرسوساز دلونگی

قهوه ساز دلونگی انتخاب قهوه دوست های حرفه ای

در اطراف ما اشخاص بسیار زیادی می باشند که بصورت روزانه و مرتب قهوه در زندگی خود دارند و به همین خاطر کیفیت بالا و حرفه ای بودن قهوه ساز ها اهمیت بسیار ویژه ای برای این سری افراد دارد و همین موضوع موجب شده است تا بسیاری از ما در هنگام خرید قهوه ساز به این اشخاص مراجعه نمائیم تا بتوانیم مشاوره ای ویژه دریافت نمائیم

قهوه ساز دلونگی بی شک یکی از اولین برند های مطرحی می باشد که همه با عشق از طعم ویژه این محصول تعریف خواهند کرد

امکانات زیاد و هوشمندی محصولات

دستگاه اسپرسوی Eletta از ویژگی های قابل برنامه ریزی خاصی برخوردار است که باعث می شود موسیقی "تک لمسی کاپوچینو" به گوش برسد. گزینه های 'قهوه' به شما امکان می دهد عکس های اسپرسو را از شات 1 اونس به یک دوپپی کلاسیک برای افزایش صبح سفارشی کنید. به همین ترتیب ، به شما امکان کنترل کامل طول قهوه از ریستتو را می دهد.

می توانید تنظیمات را در گزینه "قهوه من" از طریق فشار دادن و برنامه نویسی را سفارشی کنید. بنابراین اگر می خواهید دو برابر قهوه دم کنید ، دیگر نیازی به تنظیم طول قهوه ها نیست زیرا التا آن را به یاد می آورد.

کنترل دما

سازنده التا کاپوچینو دارای دو سیستم گرمایشی مستقل است. ترموبلاک قهوه را گرم می کند در حالی که سیستم دیگر شیر را گرم می کند. هر دو روش به طور همزمان کار می کنند که آن را به یک دستگاه قهوه ایده آل برای نوشیدنی های قهوه مبتنی بر شیر تبدیل می کند.

دم کردن قهوه

دلونگی از سیستم Tubeless استفاده می کند که به شما امکان می دهد تازه ترین قهوه را دم کنید. این سیستم تعداد مانده قهوه در چرخ را کاهش می دهد. بنابراین مطمئن باشید که هیچ پودر قهوه باقی مانده ای وجود ندارد که هر بار با تهیه اسپرسو با دم کرده شما مخلوط شود.

تمیز کردن آسان

محصولات دلونگی دارای قطعات قابل جابجایی است که باعث تمیز کردن آسان می شود. با این وجود باید قبل از دم کشیدن قهوه صبر کنید زیرا تمیز شدن خود در هنگام راه اندازی و قبل از خاموش شدن خیلی طول می کشد.

با این حال  وقتی نوبت به کیفیت تمیز کردن می رسد دلونگی قابل ستایش است زیرا عملکرد "شستشو" آن جوش قهوه و فوران آب گرم را کاملا تمیز می کند. به همین ترتیب  گزینه "تمیز" آن سیستم شیر را به سختی شستشو می دهد. دفعه بعدی که برای سفیدهای تخت خود کف خامه ای درست کنید دیگر اثری از شیر پوسته و قدیمی باقی نخواهد ماند.

امکان آسیاب کردن 

دلونگی التا یک کاپوچینو اسپرسو است که با دستگاه تراش سوراخ داخلی تعبیه شده است. اگرچه این آسیاب سیزده تنظیم برای انتخاب دارد پیکربندی آسیاب با این دستگاه اسپرسو اتوماتیک آسان است. از آنجا که هر نوشیدنی قهوه برای آسیاب کردن دانه های تازه اولویت دارد التا گزینه مناسبی برای آن قهوه خورها است. بنابراین دستکاری جزئی شما در این دستگاه امکان پذیر است.

طراحی محصولات دلونگی

محصولات دلونگی ترکیبی از عملکرد کامل و پیشرفته است طراحی d می توانید التا را در رنگ مشکی تهیه کنید ، اما اگر رنگ سفید را متناسب با فضای داخلی آشپزخانه خود ترجیح می دهید می توانید ECAM45.760.W را انتخاب کنید.

بخاطر فشردگی آن یک لوازم جانبی عالی برای وسایل آشپزخانه ضروری است. بدنه ای باریک و بلند دارد که به شما امکان می دهد آن را روی کابینت ها ذخیره کنید. این کمی بزرگتر از مدل مشابه Magnifica است. یک قیف لوبیای 10 اونسی و یک مخزن آب فراوان ارائه می دهد که شما را قادر می سازد آب گرم بیشتری ذخیره کنید و شیر خود را در دمای مناسب نگه دارید.

آیا قهوه یا شیر خود را خیلی داغ دیدید؟ مشکلی نیست می توانید تنظیمات دما را در منو تنظیم کنید. در کنار این منوها گزینه های مربوط به ویژگی های رسوب زدایی و شستشوی خودکار وجود دارد تا اطمینان حاصل کنید که التا قبل از تهیه فنجان قهوه همیشه تمیز است.

دلونگی

ضمانتنامه

هنگام استفاده از هر محصول دلونگی محصولات هنگام استفاده برای مصارف خانگی در مدت زمان مشخص گارانتی در برابر عیب و نقص تولید ضمانت می شوند. اگر دستگاه های اسپرسو برای مصارف غیر خانگی باشد ضمانت فقط به 6 ماه محدود می شود.

لوازم جانبی و لوازم جانبی

Delonghi Eletta دارای لوازم جانبی و لوازم جانبی برای آزمایش قابلیت تهیه دم می باشد. آن شامل شاخص سنجش سختی كل این كاغذی برای ارزیابی سختی آبی است كه در تهیه قهوه استفاده می كنید.

فیلتر نرم کننده آب: این نرم افزار رایگان فقط در مدل های Eletta در دسترس است. این ماده برای از بین بردن نمکی در آب شما استفاده می شود که می تواند به دستگاه شما آسیب برساند.

اندازه گیری قهوه قبل از آسیاب: این لوازم جانبی هر زمان که از دوز بای پس استفاده می کنید استفاده می شود.

کاپوچینو ساز / جوش آب گرم: این افزودنی دارای یک دکمه آزاد برای توزیع آب و بخار است. اگر از تهیه قهوه با سیستم کفگیر اتوماتیک راحت نیستید ، هدف دیگر این افزودنی استفاده از آن است.

جهت خرید محصولات دلونگی می توانید به نماینده سایت ایران مراجعه فرمائید و سفارش خود را ثبت و در کمترین زمان دریافت نمائید

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. اقدام عجیب سفیر ایران در باکو/ برای عزت ایران استعفا دهید              

  4. جلاد، به پایان سلام کن!

  5. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  6. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  7. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  8. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  9. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  10. انتقام از پوتین؟

  11. عوامل توهین کننده به نظام و مقدسات اسلامی دستگیر شدند

  12. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  13. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  14. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  15. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  16. مردم طلای دست دوم خریداری نکنند

  17. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  18. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  19. اول، بساط دلالی باید جمع شود

  20. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  21. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  22. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  23. ایران اینترنشنال در آستانه تعطیلی / تعطیلی قریب الوقوع دفتر واشنگتن + عکس

  24. دادستان ساری: خسارات وارده قطع سه هزار اصله نهال جبران شود

  25. جریمه تخلفات حادثه ساز ۵ برابر شد/ اعمال از هفته آینده            

آخرین عناوین