وقت خود را تلف نکنید!

بیژن مقدم، مدیر مسئول،   3991108147 ۳۵ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۷ تکراری یا غیرقابل انتشار
وقت خود را تلف نکنید!

مقاله  چند روز قبل آقای دکتر احمد توکلی و آقای حسین رجایی که در سایت الف منتشر شد بازتاب بسیاری در محافل رسانه‌ای و سیاسی داشت .

چند نکته در این باره لازم به ذکر است

1-  آنچه در این باره می نویسم نه در دفاع از آقای دکتر توکلی است که او را در دفاع از خود و اعتقاداتش به مراتب صالح تر و قوی‌تر از خود میدانم. نه توکلی را عاری از اشتباه و خطا میدانم و نه وظیفه‌ای برای دفاع از تمام سخنان و افعال سیاسی و غیر سیاسی او برای خود قائلم و لذا اگر چیزی می نویسم از آن روست که حقی را ادا کرده باشم.

2- برای دکتر توکلی که چند دهه است قلم و زبانش عرصه را بر مفسدان اقتصادی ، ویژه خواران  و رانت‌خواران ، فرصت طلبان و متجاوزان به حقوق ملت تنگ کرده، طبیعی است که مخالفان و دشمنان بیشماری داشته باشد . که  دشمنانش هر از گاهی چون مار زخم خورده به تکاپو برخیزند و نیشی بزنند .

3- توکلی در سایه‌ی «زیستی مومنانه» چیزی برای از دست دادن ندارد. زندگی پاک و بی آلایش او برای همه کسانی که از نزدیک وی را می‌شناسند  نعمت و فرصتی فراهم کرده است که می تواند سرافرازانه بر هر چه پلیدی است بتازد و از غوغا سالاران نهراسد.

4- کارغوغاسالاران ایجاد رعب و ترس است تا کسی به کانون های فساد نزدیک نشود. زبان بریده به کنج عزلت و عافیت بخزد و بگذارد آنان به غارتشان برسند . 

5- بزرگان این ها بیش از هر چیز باید آنان را پای درس های اخلاق می نشاندند و از آن ها می خواستند قلم و زبانشان را تنها در خدمت حقیقت و انصاف و اخلاق به کار بندند.

6- احمد توکلی چه گفت که مستوجب این همه هجمه و نامرادی باشد؟ متن موجود است متن را بخوانید آیا در این متن اهانتی به آیت الله مصباح شده است ؟چرا  برخی به نام ایشان (که خداوند بر درجاتش بیافزاید)  چنین خون و خونریزی راه انداختند.؟

آقای توکلی علما را هشدار داده است که  « افرادی  در لباس تاجران خیّر و متدیّن به دنبال نفوذ بر علما و مسئولان هستند…. طبیعی است که علما و روحانیون به ثروتمندان خیّر حسن ظن داشته باشند یا آن ها را بستایند. اما چه کنیم وقتی قلیلی از این ثروتمندان بدین طریق برای خود وجهه و اعتبار کسب می کنند و از آن برای کسب مقاصدی غیرقانونی و نامشروع سود می جویند!؟ چه کنیم وقتی همواره عده ای با مقاصد سیاسی و اقتصادی خاص به دنبال نفوذ در بیوت علما بوده اند و تاریخ نشان داده که بعضا هم موفق شده اند!؟»

توکلی از علما خواسته است اگر با پولهای نجومی اهدایی از طرف آنان مواجه شدند از آنان بپرسند برای چیست و از کجاست؟ آیا درک این موضوع آنقدر سخت است که باید مورد هجمه برخی از نویسندگان و اهل سیاست قرار بگیرند؟

7-  بی آنکه بخواهم تعریضی به جناب آقای صدیقی داشته باشم از ایشان می پرسم داستان نقل کرامت و اینها به کنار. ایشان در تلویزیون جمهوری اسلامی رسما اعلام کردند غسال جناب آقای مصباح همان غسال جناب آیت الله حق شناس بوده است و غسال جناب آیت الله حق شناس کسی جز آقای مطلبی کاشانی نیست و نبوده است و این را همه می دانند. خوب است جناب آقای صدیقی درباره این ادعای خود اظهار نظر کنند چرا که آنچه آقای توکلی در مدخل مقاله خود در چند سطر نوشت چیزی جز این اظهارات نبود.

جالب است برخی برای آنکه راهی برای فرار بیابند تا همه کاسه کوزه ها سر توکلی شکسته شود می نویسند‌ از صحبت آقای صدیقی برداشت غلط شده است !!.

8- فرزند آقای مصباح بلافاصله در واکنش به یادداشت آقای توکلی موضوع  مربوط به   غسال آیت الله‌‌ مصباح را تکذیب کرد .کاش آقا‌زاده آقای مصباح پس از ایراد سخنان آقای صدیقی در تلویزیون دست به قلم می‌شد  و موضوع را تکذیب می‌کرد تا کسانی با اعتماد به قول آقای صدیقی همان حرف را تکرار نکنند . اشتباه آقای توکلی در این میان تنها و تنها اعتماد به سخنان آقای صدیقی بود که چند روز قبل از یادداشت ایشان بیان شده بود و آقایان هیچ واکنشی به این بخش نداشتند . 

وحتی برخی نویسندگان با توجه کامل هیچ اشاره ای به سخنان آقاي صدیقی درباره غسال مشترک آقایان حق شناس و مصباح نمیکنند تا همه کاسه کوزه ها بر سر فرد دیگری بشکند. 

9- شنیدم برخی ، مخاطبان یادداشت آقای توکلی را تشویق به شکایت کرده‌اند که چرا توکلی به فلانی گفته « ابر بدهکار بانکی».در حالیکه او بدهی بانکی ندارد!

خوب است آقایان بدانند این عبارت به هیچ وجه در مقاله آقای توکلی وجود ندارد بلکه ساخته و پرداخته رسانه‌های دیگری است که آگاهانه یا ناآگاهانه با جعل این عنوان آنرا به نویسنده یادداشت منتسب کردند.

در یادداشت توکلی درباره فردی به نام «مطلبی» کلمه‌ای جز« ابر سرمایه‌دار» نیست.  و تفاوت سرمایه دار و بدهکار بانکی نیز نیازمند توضیحی نیست. 

بنابراین به آقایان توصیه می کنم که از این بابت وقت خود را در دادگاه تلف نکنند. 

متاسفانه برادر عزیزم جناب آقای شریعتمداری در سرمقاله امروز کیهان نیز دچار همین اشتباه شده و این جملات را به اقای توکلی نسبت داده اند که امیدوارم اصلاح کنند.

 

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۸۰۰۹۹۳۰۶:۰۹:۳۹ ۱۳۹۹/۱۱/۹
زورشون به آقای صدیقی که گفته بود غسال آقای مصباح همان غسال آقای حق شناس بود نرسید اومدن سراغ احمد توکلی که حرف صدیقی رو نوشته بود
ناشناس۱۸۰۱۵۶۸۱۶:۰۵:۰۱ ۱۳۹۹/۱۱/۹
جالبه توپخانه تخریبچی ها به جای اصل مطلب رفته روی یک مساله حاشیه‌ای . که غسال فلانی کی بوده یا نبوده .
ناشناس۱۸۰۱۷۸۱۲۱:۱۷:۳۹ ۱۳۹۹/۱۱/۹
تازه شریعتمداری عامدانه صدیقی را حذف و منبع خبر کذب غسال را که آقای توکلی به آن استناد کرده است آقای صدرالساداتی عنوان می کند.البته از شریعتمداری بیش ازاین انتظاری نیست
ناشناس۱۸۰۱۰۳۴۰۷:۳۶:۴۴ ۱۳۹۹/۱۱/۹
مردم اقاي توكلي را سردمدار مبارزه با فساد مالي وغارت بيت المال ميدانند
ناشناس۱۸۰۱۰۵۲۰۸:۰۰:۴۳ ۱۳۹۹/۱۱/۹
دستکم یادداشت شریعتمداری را یکبار درست میخواندی! او هم گفته ابرسرمایه دار نه بدهکار.
ناشناس۱۸۰۱۴۳۶۱۴:۱۳:۰۰ ۱۳۹۹/۱۱/۹
بیزحمت شما برید و یکبار دیگه بخونید. بعد نویسنده رو به عدم دقت متهم کنید. خدا کنه این کارتون از روی غفلت باشه نه آگاهی. شریعتمداری اول مقاله اش نوشته : ۱- یادداشت برادر عزیزمان جناب آقای احمد توکلی که در آن آورده بود پیکر مطهر حضرت آیت‌الله مصباح‌یزدی را یکی از کلان‌سرمایه‌داران و اَبَر‌بدهکاران بانکی غسل داده است، برای تمامی کسانی که آیت‌الله مصباح را از نزدیک می‌شناختند و یا حتی از دور با ویژگی‌های آن فقیه وارسته و زاهد آشنا بودند، تعجب‌آور بود و از جناب توکلی که دیانت و سلامت نفس ایشان بر کسی پوشیده نیست دور از انتظار بود بازم میگید ننوشته ابر بدهکار بانکی؟؟؟؟
ناشناس۱۸۰۱۰۶۲۰۸:۰۶:۳۹ ۱۳۹۹/۱۱/۹
روحانیون سرشناس و مسولان کشور وقتی که با کمک های مالی کلان به اصطلاح خیران مواجه میشوند آیا نباید از خود سوال کنند منشا این پول ها کجا بوده و این افراد چرا آنها را برای توزیع کمک مالی انتخاب کرده اند
حسنعلی سبد سبد گل یاس۱۸۰۱۰۸۳۰۸:۳۳:۴۳ ۱۳۹۹/۱۱/۹
قابل توجه تمام کسانی که معلوم نیست تا حالا کجاها بوده و یقه چاک می دهند اگر ده تا مانند آقای توکلی در کشور داشتیم تا حالا ریشه فساد در کشور خشکانده شده بود اما چه شود که یک دست صدایی بیش از این ندارد مدعیان مبارزه با فساد پوشالی بروند و این دام جای دگری بنهند
ناشناس۱۸۰۱۰۸۵۰۸:۳۴:۵۳ ۱۳۹۹/۱۱/۹
حامی آقای توکلی مردم هستند که بدون ترس از به خطر افتادن منافعشان از سخنان آقاق توکلی دفاع می کنند. سخنان آقای توکلی قابل درک وکاملا صحیح است وقتی فردی شما را مدیون خود کند بنده او می شوی .واین برای علما که مردم از آنها انتظار حق گویی و راه حق رفتن دارند بسیار خطرناک است . جناب توکلی محکم بر سر حرف خود بایست وبدان آنچه مهم است رضای خداست .
ناشناس۱۸۰۱۰۸۸۰۸:۳۷:۰۱ ۱۳۹۹/۱۱/۹
آقای مقدم چرا آسمان و ریسمان میبافید.... ؟!!! چه کسی به هشدار آقای توکلی اعتراض کرده ....هشدار آقای توکلی کاملا بجا و درست است....قطعا هم مواردی از نفوذ زالوهای سرمایه داری در بیوت و دفتر علما و مراجع وجود داشته و خواهد داشت..... چه کسی آقای توکلی را بخاطر افشای شبکه های فساد و رانتخواری در این موردخاص تخریب و تخطئه کرده است.....(البته ممکن است در بین معترضین از این دسته هم باشند اما اصل حرف معترضین چیز دیگری است ) اما نسبت دادن این مسئله به کسی که اولا وجوهات شرعی دریافت نمیکردو در ثانی زندگی ساده طلبگی را تا آخرین لحظه حیات خود ترک نکرد و به دلیل مواضع انقلابی و روشنگری های بی پرده و عیان و شجاعانه علیه مظاهر نفاق و انحراف هدف شدیدترین و بزرگترین حمله های تخریب و توهین و ترور شخصیت قرار گرفت ، واقعا بی انصافی ست.... مطمئن هستم که آقای توکلی به اشتباه و بخاطر اعتماد به سخنان شخص دیگر این نسبت را داده اند اما سوال اینجاست که اکنون متوجه شده اند آن نسبت نادرست بوده چرا اصرار بر اشتباه دارند... فقط یک جمله لازم بود که ایشان بگوید که در متن نوشته شده خبر مربوط به غسال آیت الله مصباح صحیح نبوده و یک عذرخواهی و تمام.... چرا ماجرا را پیچیده تر و لاینحل میکنید ؟؟!!!!!
علی۱۸۰۱۶۲۴۱۷:۳۳:۰۳ ۱۳۹۹/۱۱/۹
شما درباره یه نفر دیگه تحقیق کرده ای دوست عزیز
ناشناس۱۸۰۱۱۳۶۰۹:۲۸:۲۰ ۱۳۹۹/۱۱/۹
من به اشکالات شکلی گفته های اقای توکلی ندارم چون خیلی مهم نیست، ولی از جیغ بعضی از آقایان فهمیدم اقای توکلی روی بد جایی دست گذاشته و امیدوارم برای خلاصی برخی بزرگان از این خناسان افشاگری ها ادامه یابد
امید۱۸۰۱۱۴۲۰۹:۳۰:۳۳ ۱۳۹۹/۱۱/۹
بسم الله الرحمن الرحیم یعنی نمیشد همین مسئله را با یک تلفن حل کرد و این همه مقالاتی که هیچ نفعی برای ملت ندارد را در رسانه ها جنجال به پا کرد.
علی۱۸۰۱۱۵۰۰۹:۴۱:۳۷ ۱۳۹۹/۱۱/۹
وقت خود را تلف نکنید. توکلی چه قبل و چه بعد از انقلاب امتحانش را پس داده است. توکلی نه تنها در ساده زیستی و مردمی بودن گوی سبقت را از انقلابیون و انقلابی نماها ربوده است بلکه با زندگی در کنار مردم از نزدیک با گوشت و پوست خود تمام دردها و ناملایمات را حس نموده و چون ابوذر و در لباس دیده بان شفافیت با فریادها و هشدارهای منطقی و مودبانه خود خفتگان را از خواب بیدار می کند. توکلی وابسته به هیچ جناح و حزبی نبوده و فقط از جنس مردم است، به همین دلیل است که مردم او را از صمیم قلب دوست دارند. توکلی با نگاه های حزبی نظیر آقای شریعتمداری و غیر مودبانه امثال آقای ابطحی و رسایی و ... نه تنها کوچک نشده بلکه بزرگتر هم می شود. و چه بسیار کوته نظرانه است به عالمی همچون دکتر توکلی انگ بیماری جسمی و درخواست عذرخواهی اجباری می نمایند. آقایان محترم ظاهرا فراموش کرده اند که ما در حال جنگیم و وظیفه دیده بان دیدن و گزارش واقعیت های میدان جنگ است، حال این گزارش چه به مذاقتان خوش آید چه نیاید. توکلی برای این کشور یک فرصت استثنایی است که بدون ترس از صاحبان زر و زور مشغول دیده بانی بوده و هرگز خسته نخواهد شد. پس وقت خود را تلف نکنید. یا علی
احمد۱۸۰۱۱۵۸۰۹:۵۱:۰۳ ۱۳۹۹/۱۱/۹
باید مخاطبین آقای توکلی سپاسگزار ایشان باشند، به زبان ساده آقای توکلی دارن پوست موز را از زیر پایشان بر میدارن، حالا اگر خودشان میخواهند از این پوست استفاده کنند احتیاجی به حمله و فرافکنی نیست
بیگی29۱۸۰۱۱۷۷۱۰:۱۶:۲۷ ۱۳۹۹/۱۱/۹
ارقام سرمایه های نقدی آقایان گاهی منتشر میشود کسی هم یارای تکذیب ندارد.خواندن این ارقام برای بسیاری،حتی تحصیل کرده ها هم مشکل است.از زاویه دیگر پشت بام خوابی در این سرما و مدرسه کپری وکانکسی کشور جگر خراش است.ببینید سرمایه های مردم در داخل و خارج کشور چگونه تاراج میشود؟؟
ناشناس۱۸۰۱۱۷۸۱۰:۱۸:۱۷ ۱۳۹۹/۱۱/۹
در این کشور هر کس پا بر دم مفسدان و رانت خواران و جیره خواران حرامخوار بگذارد مورد اماج و دشمنی قرار می گیرد. اما دکتر احمد توکلی نه اقازاده پرور بوده انچنان که هر یک از سیاستمداران چندین اقازاده رانت خوار دارند و نه اهل فساد و رانت و اختلاس و زیاده خواهی.
پورعلیزاده۱۸۰۱۲۰۳۱۰:۴۶:۱۹ ۱۳۹۹/۱۱/۹
آقای توکلی عزیز در راه حق و عدالت ثابت قدم باش. مبارزه با فساد که به تعبیر رهبر معظم انقلاب همچون اژدهای هفت سر است، از جنگ در میدان نبرد سخت تر است.
ناشناس۱۸۰۱۲۵۹۱۱:۳۱:۱۰ ۱۳۹۹/۱۱/۹
ثروتمندان سرشناس خطري براي زمامداران و روحانيون سرشناس !! --------------- خب البته واضح ومسلم است كه زمامداران و روحانيون سرشناس بايد ملتفت باشند كه ثروتمندان سرشناس در هر حال منفعت خودشان را طلب مي كنند ، آنها اگر به فرض صد تومان مي دهند لابد اميد دارند كه دويست تومان از يك جايي به سود شان باشند ،اگر اين طوري نبود كه ثروتمند نمي شدند ، اين طوري نبود كه ثروتمندان با اين حاتم بخشي ها زبانم ال به افلاس مي افتادند و ديگه جزء ثروتمندان نبودند !! به نظرم قانون « از كجا آورده اي » بايد در همه جا كار برد داشته باشد ، حتي در بين علما و روحانيون سر شناس كه وقتي كسي يك دفعه خواست چند ميليارد كمك كند اولين سؤال اين باشد كه برادر ! از كجا آورده اي ، مگر روبانك نشسته اي ويا پول چاپ ميكني كه اين همه وجوه مي خواهي در راه خدا بدهي ؟ !! برادر جان مگر چه معامله و يا معامله هايي كرده اي كه اين همه پولت از پارو بالا مي رود ؟ شما با كي و چه كساني معامله داري كه اين همه منفعت مي بري ؟ .. ما به دنبال وجوه و كمك هاي طيب و طاهر هستيم ، نه هر وجوهي » !! در اين شب جمعه ،خدا رحمت كنه همه اموات شما و خدا رحمتذکنه مش قاسم و مرحوم ابوي ما را !! مش قاسم كي بود ؟ مش قاسم در زمان رژيم سابق يك دكه كوچولو داشت كه نوار كاست مي فروخت و البته بيشتر نوارها آهنگ بود !! وقتي كه قرار شد همه اهالي كوچه كمك مالي كنند تا سقف مسجد را تعمير كنند ، مش قاسم هم كمك مالي كرد ، اما مرحوم ابوي اعتقادي به كمك مش قاسم نداشت و خودم با گوش خودم شنيدم كه گفت : پول مش قاسم مثل فضله موشي است كه در ديگ برنجي و يا ديگ خوروشتي افتاده است !! ... پس بنابراين روحانيون سر شناس بايد متوجه باشند !! و يك كلمه هم خطاب به جناب توكلي كه جناب توكلي « توكلت علي الله » !!!
ناشناس۱۸۰۱۲۶۷۱۱:۳۶:۰۷ ۱۳۹۹/۱۱/۹
حالا آقای صدیقی یک اشتباهی کرد دیگه قضیه غسال را اینقدر کش ندهید و وقت مردم را نگیرید.
ناشناس۱۸۰۲۲۱۶۱۳:۴۶:۵۱ ۱۳۹۹/۱۱/۱۰
اشتباه من و جنابعالی به حساب خودمان نوشته می شود اما اشتباه آقای صدیقی با درجه اجتهاد که استاد دروس خارج فقه و تفسیر قرآن و اخلاق اسلامی حوزه های علمیه نیز هستند و ضمناً امام جمعه موقت تهران ، موسس و تولیت حوزه علمیه امام خمینی ، نایب رئیس حوزه علمیه تهران ، مقام باند پایه قوه قضاییه ، دبیر کل بنیاد بین المللی غدیر ، و .... و ..... و ..... و .... از دیگر سمت های ایشان است به چه حسابی نوشته خواهد شد .
ناشناس۱۸۰۱۲۷۶۱۱:۴۷:۰۴ ۱۳۹۹/۱۱/۹
لسان الغیب حافظ شیرازی در حق آقای ابطحی و دیگر هجمه آورندگان به آقای دکتر احمد توکلی ( بنده صالح و با تقوی خداوند ) فرموده : خوش بود گر محک تجربه آید به میان ، تا سیه روی شود هر که در او غش باشد .
ناشناس۱۸۰۱۲۷۷۱۱:۴۸:۰۰ ۱۳۹۹/۱۱/۹
درود بر احمد توکلی
aboozar۱۸۰۱۲۸۲۱۱:۵۲:۱۷ ۱۳۹۹/۱۱/۹
آقای دکتر توکلی پاک نیت و پاکزیست جرم ش این بود که اسرار هویدا میکرد. فراموش نمیکنم در دهه هفتاد که آقایان همه مجیزگوی مرحوم رفسنجانی بودند این دکتر توکلی بود که مرد و مردانه در عرصه رقابت ریاست جمهوری منتقد جدی روش اشرافی و رویکردهای غلط اقتصادی دولت رفسنجانی بود . و همان شجاعت و صحت کلام را هنوز هم دارند .
ناشناس۱۸۰۱۳۷۱۱۳:۱۰:۲۸ ۱۳۹۹/۱۱/۹
هم کار آیت‌الله صدیقی اشتباه بود و هم کار آقای دکتر توکلی، با این تفاوت که آن عالم گرانقدر در ویدئویی که ازشون منتشر شد عذرخواهی و طلب حلالیت کردن و در نامه سرگشاده بوضوح اعتراف به اشتباه و خالصانه درخواست بخشش داشتن، ولی دکتر توکلی حاضر به عذرخواهی نشدن هیچ! حتی رفتار بدشون رو توجیه هم کردن.. از ایشان انتظار دیگری بود متاسفم!
املی۱۸۰۱۳۷۸۱۳:۱۷:۲۸ ۱۳۹۹/۱۱/۹
جناب مقدم واقعا اقای توکلی این مرد باتقوا وبادیانت وهمیشه درطول عمرش نه ازرانتی استفاده کرده ونه گذاشت فرزندانش بواسطه رانت پدر مثل بعضی از اقایان که حتی باجناق زاده خودرا درصداوسیما بکارمیکمارند وپست مدیریتی تحویلش میدهند فرزندان ایشان اگر جایی مشغول بکارهستند هیچ رانتی استفاده نشده وخودش همیشه دردفاع ازحق حریم خدارا برحریم علماها ومسئولان نظام ترجیح داده ونگذاشت بواسطه چاپلوسی وتملق ایمانش رابرباد دهد متاسفانه بله فرزند ایت الله مصباح وقتی اون قضیه چشمان میت را درصداوسیما نقل شده بودنه تنها تکذیب نکرد بلکه خیلی هم خوشش اومد وسکوت برلبانش نقش بسته بود ولی تا وقتی مقاله اقای توکلی منتشر شد اولش این فرزند ایت الله سکوت کرد.... جناب مقدم ممنونم ازشماکه جا پای حق گذاشتید وازمظلوم رسانه مرد تقوا وپارسا دفاع کردید ومیکنید
من ایرانی هستم۱۸۰۱۳۸۰۱۳:۲۰:۴۴ ۱۳۹۹/۱۱/۹
کسانی که می خواهند غارت کنند، همیشه نیاز به موضوعی دارند که با تمسک به ان و ایجاد هراس از نزدیکی به آن ، بتوانند بدون هیچ دغدغه ای اقدام به چپاول وغارت یک کشور بکنند. البته چپاول وغارت کار استعمارگران خارجی است. کسانی که ادعای ایرانی بودن دارند ودم از انقلاب وارزشهای انقلابی زده وبا آن لباس اقدام به چپاول ورانت وفساد می کنند، هزاران بار از آن استعمارگران خارجی بدتر و حقیرتر هستند. آنها با غارتگری شان در اصل وطن فروشی می کنند.
ناشناس۱۸۰۱۳۹۴۱۳:۲۹:۱۹ ۱۳۹۹/۱۱/۹
این ثروتمندان ناشناس، در قالب فراریان مالیاتی، انحصار گرایان، رانت خواران و مفسدان اقتصادی صندوق مالی انتخابات مجلس و ریاست جمهوری خواهند بود.
ناشناس۱۸۰۱۴۶۸۱۴:۳۸:۵۰ ۱۳۹۹/۱۱/۹
بنده گرچه اصلاح طلبم و قصد رای دادن ندارم ولی چنانچه دکتر توکلی کاندید بشوند بی چو ن وچرا خودم وخانواده به ایشان رای خواهیم داد.
باهر۱۸۰۱۴۹۸۱۵:۰۱:۱۳ ۱۳۹۹/۱۱/۹
بقول مرحوم دکتر شریعتی این مثلث زر و زور و تزویر در بعضی موارد درتاریخ وجود داشته حال بصورت اگاهانه یا نااگاهانه و باید همه مراقب و مواظب باشند که این اژدهای هفت سر فساد از هر دری و سوراخی و ...وارد میشود آن هم با حرکات شیاطین انسی و جنی و بتدریج و ناملموس و نامحسوس وبا لطایف الحیل!!!
ناشناس۱۸۰۱۶۸۱۱۸:۵۳:۱۴ ۱۳۹۹/۱۱/۹
بهترین سایت از نظر انتشار نظرات مخاطبین هستین، ان شالله که این رویه را ادامه دهید
ناشناس۱۸۰۱۷۱۵۱۹:۵۴:۴۴ ۱۳۹۹/۱۱/۹
خدایا ما را با آبروی بزرگان امتحان نفرما کسانی که علامه شهیر را می شناختند می دانند جرم ایشان دفاع از حق بود و تاوان سنگینی را کسانی که بی دلیل و برهان بیت ایشان را به ....متهم می کنند می دانند این بنده خوب خدا بسیار زاهدانه زندگی کرد و رفت
حمید۱۸۰۱۷۶۳۲۰:۵۸:۰۲ ۱۳۹۹/۱۱/۹
بنظر من این ثروتمندان یک شبه و رانتخوار و بعضا ملقب به آقازاده بزرگترین آفت و بلا برای نظام وانقلابمان هستند و از درون همچون موریانه در حال خوردن بنیانهای اعتقادی ما مردم و بویژه نسل جوان هستند و متاسفانه کمتر کسی به آن توجه کرده و برادر عزیز دکتر توکلی با شهامت و سلامتی که دارند به آن اشاره کرده اند و حرف حقی هست ولی تلخ . نمیدانم کجا و چه کسی باید این موضوع را در دستو ر کا ر قرار دهد که اثرات منفی آن از تحریم صدهابرابر بیشتر است. نقل میشود که از صفتهای خیلی بد رضا شاه شنیدن اخبار منفی و یکدندگی او بود ظاهرا مسئولین ما از شنیدن موضوع رانتخواران دلخو رمیشوند و به آن توجه نمیکنند ولی واقعیتی ملموس است که سالهاست حس میشود
ناشناس۱۸۰۱۷۸۳۲۱:۲۱:۳۹ ۱۳۹۹/۱۱/۹
خداوند خیانتکاران ووطن فروشان وفاسدان اقتصادی را از صفحه روزگار ریشه کند انشاء الله
ناشناس۱۸۰۱۷۸۶۲۱:۲۲:۵۴ ۱۳۹۹/۱۱/۹
مدعیان... مگر طرز برخورد رهبری با شهرام جزایری را ندیدند که اینگونه نسبت به هشدار دلسوزانه آقای توکلی برآشفته شده اند.دم خروس باور کنیم یا قسم حضرت عباس این آقایان؟
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

  2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

  3. نظرات برگزیده مخاطبان الف: وضعیت حجاب، حاصل کم‌کاری چهل‌ساله است/ باید برای مبارزه با سگ‌های ولگرد فکری کرد

  4. نماز جمعه این هفته تهران به امامت حجت الاسلام صدیقی اقامه می‌شود

  5. این صدای اقتدار ایران است ...

  6. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  7. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

  8. وحدت ملی با وعده صادق

  9. ارژنگ امیرفضلی و زندگی در شرایط سختِ تورنتو

  10. یک نکته قابل‌تامل در مورد توسعه قدرت نظامی ایران

  11. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

  12. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  13. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  14. آیت الله صدیقی: عذرخواهی می‌کنم که با غفلت و کم توجهی باعث هجمه به ملت ایران شدم

  15. کمی دیر نیست؟

  16. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

  17. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  18. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  19. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  20. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  21. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  22. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  23. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  24. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  25. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: وضعیت حجاب، حاصل کم‌کاری چهل‌ساله است/ باید برای مبارزه با سگ‌های ولگرد فکری کرد

  2. نماز جمعه این هفته تهران به امامت حجت الاسلام صدیقی اقامه می‌شود

  3. این صدای اقتدار ایران است ...

  4. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  5. وحدت ملی با وعده صادق

  6. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  7. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  8. آیت الله صدیقی: عذرخواهی می‌کنم که با غفلت و کم توجهی باعث هجمه به ملت ایران شدم

  9. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  10. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  11. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  12. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  13. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  14. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  15. اسراییل چه باید بکند؟ 

  16. بهادری جهرمی: احیای دریاچه ارومیه با برنامه‌ریزی دولت رخ داد

  17. انتقاد دوباره شریعتمداری از مسئولین درباره وضعیت حجاب/ اوج و فرود قیمت دلار

  18. واکنش محمود احمدی نژاد به حمله موشکی ایران

  19. واکنش خاندوزی به ادعای منفعت دولت از افزایش قیمت ارز/ حمایت خاتمی از عملیات وعده صادق

  20. این تریبون به مرجعیت نمازجمعه کمک کرد؟

  21. تحلیل صالحی از حمله موشکی ایران به رژیم صهیونیستی/ توضیحات کنعانی درباره کشتی توقیف‌شده در تنگه هرمز

  22. مشتِ آهنینِ ایران و" گنبدِ کابوسِ" اسرائیل

  23. حسین دهباشی به دادسرا احضار شد

  24. عبدالکریمی: مدافع تمام‌قد نیروهای دفاعی‌ ایران هستم

  25. احتمال تشکیل استان تهران غربی

آخرین عناوین