مقایسه بهترین سامانه های پیامکی و مزیت های آن ها

گزارش بازرگانی،   3991107050

امروزه کسب و کارها برای رونق گرفتن و تبلیغات داشتن نیاز به روش های جدیدی دارند تا از فرایند تبلیغات سنتی کمی دور باشند. یکی از این روش های جدید و هدفمند ارسال پیامک انبوه با کمک پنل اس ام اس است. ارسال پیامک های تبلیغاتی برای کسب و کارهای بزرگ و کوچک تبدیل به یک فرصت جذاب شده تا آن ها بتوانند کسب و کار خود را به شکل تازه تر و حرفه ای تری به مخاطبان خود معرفی کنند. در سال های اخیر سامانه های پیامکی متفاوتی وارد عرضه فعالیت شده اند و در حال خدمت رسانی به کسب و کارهای متفاوت هستند اما واقعا کدام یک از این برندها و سامانه ها اعتبار کافی برای کسب خدمات دارند و در نهایت می توانند ارزش آفرینی را برای کسب و کارهای مختلف ایجاد کنند؟ در ادامه همراه ما باشید تا در مورد مزیت‌های مهم یک سامانه پیامکی ارزشمند با شما صحبت کنیم.

1-پشتیبانی 24 ساعته مهم ترین مزیت یک سامانه پیامکی ارزشمند

اگر شما از خدمات یک سامانه پیامکی ارزشمند استفاده کنید، حتما دوست دارید با پشتیبانی 24 ساعته برای ارسال پیامک انبوه همیشه خیال خود را بابت پاسخگویی سامانه پیامکی راحت نگه دارید.

پشتیبانی 24 ساعته موجب امنیت خاطر مشتری می شود و مشتری می‌تواند در هر ساعت از شبانه روز برای پیگیری ارسال پیامک ها، لغو ارسال و حتی بررسی موارد اورژانسی با کارشناسان فروش سامانه‌های پیامکی در ارتباط باشد. پس اگر بخواهیم اولین و مهم‌ترین مزیت یک سامانه معتبر پیامکی را بررسی کنیم، قطعا پشتیبانی دائم اولین و مهم‌ترین آن خواهد بود.

قوی ترین پشتیبانی سامانه پیامک در ایران

2-برگشت هزینه پیامک های ارسال نشده، بهترین مزیت سامانه پیامکی

یکی دیگر از مزیت‌‍های یک سامانه ارسال پیامک ارزشمند این است که ضمانت برگشت هزینه داشته باشد. تصور کنید که برای یک کمپین تبلیغاتی بیش از 10000 پیامک را آماده ارسال کرده‌اید اما نیمی از این شماره های انتخابی خاموش هستند و پیامکی به دست آن ها نمی‌رسد. در این شرایط اگر ضمانت برگشت هزینه پیامک های ارسال نشده وجود نداشته باشد، مشتری بیش از نیمی از هزینه‌ای که پرداخت کرده را از دست داده بدون آنکه ارزشی کسب کند. به همین خاطر ضمانت برگشت هزینه می‌تواند دومین مزیت ارزشمند یک سامانه پیامکی معتبر باشد تا کسب و کارها با خیالی راحت و آسوده بتوانند برای تدوین کمپین‌های تبلیغاتی خود به سامانه‌های پیامکی اعتماد کنند.

3-تجربه کاربری آسان برای استفاده از پنل پیامک ها

یکی دیگر از نکات ارزشمندی که به مزیت‌های ارزشمند یک پنل پیامکی اضافه می‌کند این است که نحوه استفاده از پنل برای مشتری راحت باشد. بسیاری از پنل‌های اس ام اسی در سامانه‌های معتبر وجود دارند که خدمات ارزشمند و مفیدی دارند اما تنها به دلیل تجربه کاربردی بدی که دارد مشتری را از خود دور می‌کند. پس شاید بتوان سومین مزیت یک پنل پیامکی خوب را تجربه کاربری و استفاده راحت آن توسط مشتری دانست.

بهترین روش ارسال پیامک تبلیغاتی جدید

4-ضمانت برگشت وجه 30 روزه، اطمینان خاطری برای مشتری ها

وقتی صحبت از مزیت‌های یک سامانه معتبر و ارزشمند می‌شود. بحث ضمانت به عنوان مهم‌ترین مسئله پیش می‌آید. البته کمتر سامانه پیامکی این مزیت را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد اما شرکت‌های بزرگ و معتبر که واسطه اعتماد مشتری فرایند کاری خود را پیش می‌برند، با ارائه تضمین برگشت وجه در صورت بروز هر گونه مشکل در فرایند ارسال و دریافت پیامک، این اطمینان خاطر را به کاربران خود می‌دهند که به راحتی به آن ها اعتماد کنند و تنها دغدغه اجرای کمپین‌های تبلیغاتی خود را داشته باشند.

ضمانت بازگشت وجه در سامانه پیامکی فراز اس ام اس

5- آپدیت و به روز رسانی مطابق با جدید ترین امکانات درخواستی کاربر

حالا که در مورد مزیت‌های کاربردی سامانه‌های پیامکی صحبت کردیم، بهتر است تا این نکته ارزشمند را نیز در نظر داشته باشیم که اگر دوست دارید با سامانه‌های پیامکی همکاری طولانی مدتی داشته باشید، حتما باید به این نکته توجه کنید که شرکتی که با آن در حال همکاری هستید از آپدیت‌های روز در جریان باشد و پنل خود را مطابق با جدیدترین تکنولوژی‌های موجود به روز رسانی کند مثلا سرویس تلفن ثابت ابری در سامانه های پیامکی بسیار متداول شده است اگر شما از سامانه های پیامکی قدیمی استفاده کنید چنین قابلیت هایی را در اختیار شما قرار نمی دهند.

فراز اس ام اس، همراهی مطمئن برای ارسال پیامک های شما

حالا که در مورد مزیت‌های بهترین سامانه پنل پیامکی صحبت کردیم. بهتر است تا در مورد بهترین پنل اس ام اس یعنی پنل اس ام اس فراز با شما صحبت کنیم.

اگر دوست دارید فرایند همکاری خود را با یک مجموعه حرفه‌ای آغاز کنید که تمام ویژگی‌ها و مزیت‌های یک پنل پیامکی ارزشمند را دارد، باید شما این نوید را بدهیم که فراز اس ام اس بهترین و جذاب‌ترین خدمات را با بروزترین پنل پیامکی و بهترین خدمات پشتیبانی به شما ارائه می‌دهد.

شما می‌توانید با وارد شدن به سایت فراز اس ام اس با انواع خدمات این سامانه آشنا شوید و برای دریافت مشاوره و خدمات فروش با شماره تماس  02171333036 در ارتباط باشید تا با مشاوره رایگان بتوانید بهترین خدمت را برای توسعه کسب و کار خود انتخاب کنید.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. بازی با کلمات

  2. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  4. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  6. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  7. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  8. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  9. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  10. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  11. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  12. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  13. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  14. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  15. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  16. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  17. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  18. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  19. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  20. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

  21. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  22. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  23. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  24. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  25. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

آخرین عناوین