تهدید زودهنگام بایدن از سوی صهیونیست‌ها درباره برجام

جهان،   3991102033 ۳۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۹ تکراری یا غیرقابل انتشار
تهدید زودهنگام بایدن از سوی صهیونیست‌ها درباره برجام

زمزمه بازگشت آمریکا به برجام بعد از روی کار آمدن جوبایدن به عنوان چهل و ششمین مهمان کاخ سفید صهیونیست ها را خوش نیامده و اقدام به تهدید کردند.

به گزارش ایرنا، جو بایدن در حالی که ساعات اولیه ورود به کاخ سفید را پشت سر می گذارد و هنوز دراتاق کارش مستقر نشده و چشم انداز سیاست خارجی دولت متبوع وی  مشخص نیست؛ صهیونیست ها شعار تبلیغاتی وی مبنی بر بازگشت به برجام را مستمسک قرارداده و دست به تهدید چهل و ششمین رییس جمهور آمریکا زدند. 

خوف و رجای عمل به وعده های انتخاباتی رییس جمهوری دمکرات ایالات متحده که یکی از آنها بازگشت به برجام است ، صهیونیست هارا دربر گرفته به طوریکه در نخستین واکنش رسانه های اسرائیلی با استناد به اظهارات مقام های صهیونیست در عمل به وعده بایدن طرح انتخاب دوستی با تل آویو یا بازگشت به توافق هسته ای با ایران  مطرح کرده اند.  

صهیونیست ها که در دوره سیاه  ترامپ در خاورمیانه هرچه که خواستندگرفتند، این بار با تهدید و تطمیع و به عقیده بسیاری از ناظران باج خواهی نوین از دولت جدید واشنگتن را در دستور کار قرار داده تا به سیاق سالهای گذشته همچنان نقش تصمیم سازی خود را در امور داخلی آمریکا حفظ کنند. 

به گزارش روزنامه تایمز اسرائیل،شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی به نقل از یک مقام بلند پایه اسرائیلی گزارش داد که در صورت بازگشت آمریکا به توافق هسته ای ایران در دوره جو بایدن رئیس جمهوری جدید آمریکا منجر به بحران در رابطه دو طرف می شود.

شبکه ۱۲ به نقل از یک مقام بسیار ارشد اسرائیلی با اشاره به توافق هسته ای که توسط باراک اوباما رئیس جمهوری پیشین آمریکا به امضا رسیده است،  گزارش داد: اگر بایدن طرح اوباما را پیش بگیرد، هیچ چیزی برای گفت وگو با وی نداریم.

بایدن تاکید کرده است که بازگشت وی به توافق هسته ای ایران یکی از اهداف وی است.

رئیس جمهوری آمریکا همچنین مدعی شده است که قصد دارد تا برای دستیابی به توافق طولانی تر و قوی تر با تهران وارد مذاکراتی شود که برنامه موشکی و نفوذ ایران در منطقه را نیز شامل می شود.

مقامات ایران تاکید کردند که حاضر به رسیدن به هیچ گونه توافقی در مورد برنامه موشکی و سیاست خارجی خود نیستند. ایران همچنین تا زمان بازگشت کامل آمریکا به برجام حاضر به عمل کردن در چارچوب توافق هسته ای نخواهد بود.

براساس گزارش شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی، حالا که بایدن رئیس جمهور آمریکا است، نتانیاهو در صدد تشکیل جلساتی در مورد ایران با نهادهایی شامل شورای امنیت ملی، وزارت جنگ، وزارت خارجه، ارتش و موساد است.

طبق ادعای این شبکه تلویزیونی موضوع اصلی این گفتگوها در مورد اقدام رژیم صهیونیستی برای خلال در برنامه هسته ای ایران است.

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۷۹۱۰۴۲۱۳:۴۷:۵۱ ۱۳۹۹/۱۱/۲
نقشه همه این ها این است که کل این صنعت و موشک را نابود کنند و بعد حمله و تجزیه کاری که عده ای در داخل دنبال می کنند و از بدبختی مسوول هم هستند
ناشناس۱۷۹۱۹۰۷۱۴:۱۱:۳۱ ۱۳۹۹/۱۱/۳
عجيب و سوال تاريخي اينست ؟؟؟؟ چرا عده اي هم در ايران مانند صهيونيست ها مخالف برجام هستند !!!!!!
ناشناس۱۷۹۱۰۵۱۱۴:۰۴:۳۹ ۱۳۹۹/۱۱/۲
سه گروه از پیوستن آمریکا به برجام ناراحت خواهند شد: صهیونیستها، سه ضلعی عربستان، امارات و بحرین، و صد البته، تندروها داخل کشور .. هستند. جالب هست که گروه سوم، خود را دشمن قسم خورده دو گروه اول نیز میداند!
ناشناس۱۷۹۱۱۹۴۱۶:۳۴:۵۵ ۱۳۹۹/۱۱/۲
هنوز بعداز 7 سال این جملات را تکرار میکنید؟؟ دلار 4200 تومانی دوستداران امریکا به جیب زدند بعد تندروها مخالف پیوستن امریکا به برجام هستند؟؟
معلم۱۷۹۱۲۴۷۱۷:۴۵:۵۱ ۱۳۹۹/۱۱/۲
گروه داخلی مخالف برجام خط کره شمالی را دنبال می کند .
ناشناس۱۷۹۱۳۷۷۲۰:۵۰:۳۴ ۱۳۹۹/۱۱/۲
برجام ترکمنچایی را نمی خواهیم که نوامیس کشور را تاراج کرد
ناشناس۱۷۹۱۲۶۹۱۸:۲۰:۱۴ ۱۳۹۹/۱۱/۲
کوچولو مدینه فاضله تو می گوید در همه این چیزها را تخته کنید
ناشناس۱۷۹۱۷۲۱۱۱:۴۳:۳۵ ۱۳۹۹/۱۱/۳
بدبختی اینه که شماها خودتونو بزرگ میدونید
ناشناس۱۷۹۱۴۳۴۲۲:۵۸:۰۵ ۱۳۹۹/۱۱/۲
ببینید برجام چقدر قرارداد خوبی بود که خبیث های عالم از ترامپ و نتانیاهو گرفته تا بن سلمان همه و همه در دشمنی با آن بودند و هستند و خواهند بود و از اجرایش واهمه دارند .
ناشناس۱۷۹۱۵۱۰۰۳:۲۱:۳۴ ۱۳۹۹/۱۱/۳
داخلی ها قرارداد دارند تا موقعیکه ترامپ بود خیالشان راحت بود همینکه بایدن آمد کارشان شروع شد
ناشناس۱۷۹۱۰۵۷۱۴:۱۵:۱۳ ۱۳۹۹/۱۱/۲
امریکا قطعا برای تحقق بازگشت به برجام با اسرائیل و اعراب مذاکره خواهد کرد بهر حال اسرائیل لابی بزرگی در بین سناتورهای امریکا و سرمایه گذاران بزرگ دارد. عربستان هم همیشه شریک تجاری امریکا و جزو منابع مالی و سرمایه گذاری غربی ها بوده و خواهد بود. تنها راه ما تعامل و گفتگو با دنیاست.
ناشناس۱۷۹۱۱۴۴۱۵:۴۶:۰۵ ۱۳۹۹/۱۱/۲
یعنی موشکی و نفوذ منطقه ای را بدیم بره؟ اونوقت خانواده شما به خارج از ایران تشریف میبرن یا در داخل کشور منتظر داعش می مانید؟
ناشناس۱۷۹۱۲۷۰۱۸:۲۳:۱۵ ۱۳۹۹/۱۱/۲
چرا مدینه فاضله شما بتن ریزی نمی کند؟ ولی شما می روید بتن می ریزید تا ناراحت نشوند؟ آیندگان خوب قضاوت خواهند کرد
ناشناس۱۷۹۱۰۹۶۱۴:۵۱:۲۵ ۱۳۹۹/۱۱/۲
..اگر برجام خسارت محض برای ایران بوده چرا اسرائیل دارد از احتمال بازگشت امریکا به برجام سکته می کند!
ناشناس۱۷۹۱۳۱۸۱۹:۲۴:۵۷ ۱۳۹۹/۱۱/۲
چون ما اول تعهداتمون را که تقریبا بی بازگشته و یا بازگشت به آن هزینه بسیار دارد را انجام دادیم و حالا منتظر انجام تعهدات طرف مقابلیم. اونا هم میگن عجب هالو .. ای هستن این ایرانیا.
ناشناس۱۷۹۱۳۶۹۲۰:۳۸:۵۵ ۱۳۹۹/۱۱/۲
پس یادت نیست از ابتدا چه گریبانی پاره می کرد نتانیاهو
ناشناس۱۷۹۱۳۱۹۱۹:۲۶:۴۱ ۱۳۹۹/۱۱/۲
چون ایران زمزمه هایی را شروع کرده است مبنی بر خروج از برجام و قطع همکاری با آژانس به هر حال بازگشت امریکا به برجام بدون لغو کامل تحریم ها کاملا به ضرر ماست
ناشناس۱۷۹۱۱۲۸۱۵:۳۲:۳۶ ۱۳۹۹/۱۱/۲
بازگشت امریکا به برجام بدون انجام تعهدات قبلی، برای امریکا و اسرائیل کاملا سودمند است و میتواند بستر باج خواهی جدید شود و برای ایران کاملا ضرر است، بنابراین نباید به این بازیهای سیاسی و رسانه ای اعتماد کرد.
ناشناس۱۷۹۱۲۰۱۱۶:۴۵:۵۷ ۱۳۹۹/۱۱/۲
سیاست خارجی ایران وحی منزل نیست و گاها در مواقعی ..،..ناصواب و مخالف منافع ملی است و مثل تمام امور بشری دیگر نیازمند ارتقا و بروزرسانی مداوم و مستمر. این دیدگاه صحیحتر از دیدگاه حاکم برکشور است و به هیچ عنوان تایید سیاستهای اعراب حوزه خلیج فارس، یا سیاستهای غرب و اسرائیل نیست.
ناشناس۱۷۹۱۲۴۱۱۷:۳۴:۴۸ ۱۳۹۹/۱۱/۲
از یک طرف می گویید که اسرائیلی ها دارند بایدن را تهدید می کنند که حق ندارد به برجام برگردد از آن طرف هم که شما تندرو ها می گویید برجام به نفع اسرائیل و امریکا بوده این دو مسئله ضد هم را حالا چطور جمعش کنیم
ناشناس۱۷۹۱۲۵۱۱۷:۵۲:۲۰ ۱۳۹۹/۱۱/۲
اگر دنبال نفوذی های اسراییل در ایران میگردید، ببینید چه کسانی در داخل دقیقا همین موضع را در ضدیت با برجام دارند
ناشناس۱۷۹۱۳۰۶۱۹:۱۱:۵۶ ۱۳۹۹/۱۱/۲
سران رژیم فاسد صهیونیستی به مرگ زودهنگام خود تلاش میکند. به آنها باید تفهیم گردد اگر بایدن به برجام بر نگردد. امکان وقوع در گیری در منطقه هر آن ممکن است ایران بیکار نمی نشیند که دشمنان هر چه دلش خواست انجام بدهند پس هر نوع درگیری به نابودی اسرائیل منجر میشود
ناشناس۱۷۹۱۳۲۰۱۹:۲۶:۵۹ ۱۳۹۹/۱۱/۲
چطوره با ماندن در برجام یه فکری هم برای بازسازی نیروی هوایی بشه. داشتن هواپیما‌های مدرن هم جزوی از ضرورت‌های دفاعی است.
ناشناس۱۷۹۱۳۲۳۱۹:۳۰:۱۱ ۱۳۹۹/۱۱/۲
بله برجام با حالت فعلی اش بدون رفع تحریم ها از خسارت محض هم برای ایران خسارت بار تر است ایران الان برگ برنده مصوبه مجلس را دارد و میتواند ورق را برگرداند صد البته اگر ساده لوحان بی بصیرتی که بدون توجه به منافع ملی مملکتمان سخنان شبکه های دشمن یعنی سعودی وهابی و امریکایی را تکرار میکنند بگذارند
ناشناس۱۷۹۱۳۲۸۱۹:۴۰:۲۲ ۱۳۹۹/۱۱/۲
اسراييل بايدن را براي عدم بازگشت به برجام تهديد مي كنندودر ايران هم تندروهاي داخل روحاني وظريف را براي مذاكره با امريكا تهديد مي كنند معلوم نيست بلاخره برجام براي ايران مفيد بوده يا مضر
ناشناس۱۷۹۱۵۹۵۰۸:۳۹:۲۵ ۱۳۹۹/۱۱/۳
برجام و تحریم ها برای خیلی ها نفع مالی داشته دلار 4200 گرفتن خوردن و گنده شدن حالا منافع اینها با منافع اسراییل گره خورده و براشون سودآوری داشته.
ناشناس۱۷۹۱۳۳۱۱۹:۴۳:۳۴ ۱۳۹۹/۱۱/۲
جالب هست که انقلابیون و اسرائیلی ها در یک جبهه ..اند..
ناشناس۱۷۹۱۳۷۸۲۰:۵۱:۱۳ ۱۳۹۹/۱۱/۲
این خوف و رجای بازگشت بایدن به برجام عوامل نفوذی اسرائیل در ایران را هم به تکاپو انداخته واز حالا شعارهای تکراری ما نیاز به توافق نداریم را سر داده اند !!,
از سار کاشان۱۷۹۱۴۴۷۲۳:۴۷:۳۳ ۱۳۹۹/۱۱/۲
برجام یک موفقیت بزرگ بین المللی برای ایران بود پرونده ایران در شورای امنیت با شش ، هفت قطعنامه مواجه شده بود که تحریمهای آن برای همه کشورهای جهان الزام آور بود از سر کشور رفع شد اجماع جهانی برعلیه ایران درهم شکست راست آزمایی شد و صداقت ایران روشنتر شد رد ادعاهای هسته ای دشمنان را شاهد بودیم فشار اقتصادی و امنیتی حاصل از قطعنامه‌های شورای امنیت سازمان ملل رفع شد درآمدهای ارزی کشور بالا رفت و منابع بلوکه شده آزاد شد داعش را توانستیم در منطقه با دست باز و فراغت خاطر درهم بکوبیم پس از خروج آمریکا از برجام تا اوایل سال ۹۷ واقعا همه چیز نسبت به امروز تقریبا مفت بوده فشار اقتصادی و کمبود مواد اولیه ، ورشکستگی بورس و .. از آثار محاصره شدید اقتصادی است ایران کشوری منطقی و اهل گفتگو شناخته شد اتحاد و انسجام داخلی افزایش یافت خواست مردم نسبت به توافق جامع عمل پوشید چهره آمریکا بهتر و شفاف تر شناخته شد دست ایران در مجامع جهانی باز شد و ..
رضا۱۷۹۱۶۴۴۱۰:۱۱:۰۵ ۱۳۹۹/۱۱/۳
بقول سردار سلامی ^ایران هیچ نیازی به برجام ندارد ^
ناشناس۱۷۹۱۸۸۶۱۳:۵۳:۱۳ ۱۳۹۹/۱۱/۳
با سلام به نظرم من برجام هیچ تاثیری روی اقتصاد ایران نداشته بلکه بیشتر روی معیشت مردم تاثیر داشته و اینکه برجام یک منبع درآمد واسه دولت واسه سودجویی اختلاس هایی میکنن
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. بازی با کلمات

  2. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  4. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  5. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  6. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  7. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  8. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  9. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  10. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  11. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  12. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  13. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  14. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  15. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  16. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  17. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  18. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  19. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  20. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  21. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  22. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

  23. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  24. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  25. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

آخرین عناوین