بهترین تفریحات آبی کیش و زیباترین محله های استانبول

گزارش بازرگانی ، اجتماعی،   3991101111
بهترین تفریحات آبی کیش و زیباترین محله های استانبول

 

در جزیره کیش تفریحات آبی بیشماری وجود دارد که افراد می توانند در مدت اقامت خود آن ها را امتحان کنند و خاطرات بی نظیری برای خود و خانواده به وجود آورند. از این رو به مسافران و گردشگران تور کیش توصیه می شود که هنگام سفر به این جزیره رویایی، از تفریحات کیش بهره ببرند.

 

در ادامه این بخش از مطلب تهیه شده توسط سایت سفر با تو ، همراه ما باشید تا شما را با بهترین و پر هیجان ترین تفریحات آبی در جزیره کیش، آشنا کنیم

 

غواصّی

در هر گوشه ای از جهان بی انتها، معمولا اشخاصی وجود دارند که علاقه دارند به اعماق دریا ها سفر کنند! اگر شما هم جزء آن دسته از افراد هستید؛ بهتر است به اعماق آب ‌های خلیج فارس بروید و در کنار ماهی ‌های رنگی و آبزیان دیگر به گشت و گذار بپردازید.

افرادی که به دنبال چنین فرصتی می باشند، بهتر است حتما به کیش سر بزنند و با تجهیزات کامل به غواصی بروند.

جت اسکی

جت اسکی در تور کیش ارزان بسیار محبوب می باشد و جزء یکی از بهترین تفریحات سالم در این جزیره به شمار می رود. در این مکان، امکانات بسیار خوب و استانداردی برای انجام این ورزش آبی مهیا شده است.

در واقع می توان گفت که جزیره کیش تنها مکان در ایران است که می ‌توانید در بیشتر ایام سال برای اسکی روی آب و قایق سواری به آن سفر کنید. این تفریح پر هیجان می تواند برای تان به یک خاطره لذت بخش تبدیل شود.

شاتل

به توضیح سایت سفر باتو ، یکی دیگر از هیجان انگیز ترین تفریحات در کیش، شاتل است که هم به صورت دسته جمعی و هم تک نفره می توانید آن را انجام دهید. برای انجام دادن این تفریح شما سوار بر یک تیوب می شوید و با قایق های تندرو، با سرعت بسیار بالایی روی سطح دریا کشیده می شوید.

شما می ‎توانید آفر تور کیش را از همه شهرهای ایران تهیه کنید و به همراه خانواده تان این تفریح جالب را انجام دهید. شاتل سواری ورزشی پر از لذت می باشد که اغلب خانواده هایی که به شهر سفر کرده اند، آن را تجربه کرده اند.

پلاژها

برای شنا کردن در کیش می توانید به پلاژها مراجعه کنید، زیرا این پلاژها علاوه بر این که امکانات خوبی دارند، امنیت را هم برای تان فراهم می کنند. پلاژ بانوان در سواحل شمالی جزیره و پلاژ آقایان در شمال شرقی جزیره قرار دارد.

در این پلاژها امكاناتی از جمله؛ انواع نوشیدنی های سرد و گرم، دوش آب شیرین، سایه ‌بان و نورپردازی مناسب، نجات غریق، سالن بدنسازی و مربیان شنا در اختیار افراد قرار می گیرد و می توانند با خیال راحت، نهایت لذت را ببرند.

زیباترین محله های استانبول

اگر بخواهیم رنگارنگ ترین و پر شور ترین شهر برای سفر را نام ببریم، بدون شک استانبول و تور استانبول لحظه آخری اولین گزینه ای است که در ذهن همه مان می آید. این شهر هزار رنگ سالیان زیادی است که به مقصد مورد علاقه توریست های خارجی و ما ایرانی ها تبدیل شده.

وقتی برای خرید بلیط وارد سایت های مختلف می شویم، می بینیم که تور ارزان استانبول، همیشه جزو پرطرفدار ترین ها است، که علت آن هم بافت شهری بسیار زیبا، جاذبه های چشم نواز بسیار زیادی که در نقطه به نقطه شهر وجود دارد و غذاهای خوش آب و رنگ ترکی است.

مکان های گردشگری بسیار زیادی در استانبول وجود دارند که برای دیدن تمامی آن ها، یک هفته فرصت بسیار کمی است. اما برخی از محله ها و خیابان های استانبول به قدری زیبا هستند که اگر در آن ها قدم نزنید، انگار کل سفرتان بیهوده بوده است.

در ادامه این مطلب می خواهیم بعضی از این محله ها را به شما معرفی کنیم و بگوییم بهترین نقاط استانبول برای قدم زدن و وقت گذرانی با پوستان و همراهان، کجاست.

محله کاراکوی

 

اگر از آن دسته آن دسته افرادی هستید که عاشق پیاده روی و قدم زدن میان کافه ها و... هستید، پیشنهاد ما به شما محله کاراکوی است. این منطقه یکی از معروف ترین های استانبول می باشد و همیشه به خصوص آخر هفته ها شاهد جمعیت زیادی هستیم که برای پیاده روی به اینجا می روند.

بیشتر بخوانید:

جاذبه‌های گردشگری کیش در تور کیش

در دو طرف کوچه های این محله، کافه و بوتیک های معروفی قرار گرفته اند و سقف تعدادی از کوچه ها با گیاهانی مانند پیچک تزئین شده. ریسه های نورانی ای هم در میان این گل و گیاهان قرار دارند که زیبایی کوچه ها را دو چندان می کنند.

سقف بعضی از کوچه ها هم به جای گل و گیاه، با چترهای رنگی تزئین شده و فضای بسیار زیبایی به وجود آورده که چشم از دیدنشان خسته نمی شود. یکی دیگر از جلوه های زیبای این محله، نقاشی و طرح های گرافیکی ای است که روی دیوارها کشیده شده.

 

برای رفتن به این محله می توانید از قطار شهری استانبول استفاده کنید و در ایستگاه توپخانه پیاده شوید. نزدیک بودن این محله به پل گاراتا یکی دیگر از دلایل محبوبیت آن بین توریست ها و گردشگران می باشد. از کافه های با کیفیتی که در این منطقه وجود دارند نیز غافل نشوید.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. فرآیند بازگشت مالکیت زمین به حوزه علمیه امام خمینی در حال انجام است

  4. جلاد، به پایان سلام کن!

  5. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  6. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  7. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  8. کلید تحقق شعار سال ۱۴۰۳

  9. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  10. فرامرز اصلانی درگذشت

  11. علی‌ ضیاء و افتادن در باتلاقِ ابتذال!

  12. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  13. انتقام از پوتین؟

  14. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  15. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  16. سلبریتی‌ها چگونه با اعصاب مردم بازی می‌کنند؟

  17. رئیس سازمان برنامه و بودجه: تورم را وارد کانال ۲۰ درصد می کنیم/ تلاش برای رسیدن به رشد اقتصادی ۸ درصدی

  18. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  19. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  20. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  21. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  22. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  23. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  24. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  25. رشد نقدینگی ۱۸ درصد کاهش یافت

آخرین عناوین