لذت تجربه جدیدترین بازی‌های پلی استیشن با گیفت کارت موبوگیفت

گزارش بازرگانی،   3991101034

شما هم از طرفداران بازی‌های ویدئویی هستید؟ چند ساعت از شبانه‌روز را به بازی در کنسول‌های پلی استیشن و ایکس باکس اختصاص می‌دهید؟ احتمالاً هنگام بازی با این کنسول‌ها متوجه شدید که برخی از بازی‌ها و یا امکانات آن‌ها غیر رایگان است و تنها با خرید گیفت کارت پلی استیشن و گیفت کارت ایکس باکس قابل استفاده هستند!

بازی‌کردن و سرگرم‌شدن در زمان‌های قدیم، دردسر زیادی نداشت؛ یک توپ ساده و چند قطعه چوب می‌توانست بچه‌ها را سرگرم کند. اما امروز قضیه فرق کرده است و بازی و سرگرمی به یک صنعت بزرگ و پول‌ساز تبدیل شده است. به طوری‌که شرکت‌های بزرگ فناوری مانند ماکروسافت و سونی با ارائه کنسول‌های خودشان درآمدهای هنگفتی را کسب می‌کنند.

علاوه‌برآن، شرکت‌های بازی‌سازی با تولید بازی‌های مختلف تلاش زیادی را برای کسب درآمد می‌کنند که البته ارائه این بازی‌های جذاب باعث ایجاد یک حس لذت‌بخش برای طرفداران این صنعت شده است.

اما مشکل اصلی اینجاست که ما در ایران امکان پرداخت مستقیم دلار و استفاده از بازی‌های غیر رایگان را نداریم؛ به همین دلیل باید با خرید گیفت کارت پلی استیشن این مشکل را برطرف کنیم. در این مقاله قرار است به ویژگی‌های گیفت کارتPlay Station و نکات ضروری برای خرید آن‌ از سایت موبوگیفت بپردازیم؛ پس ادامه مقاله را از دست ندهید...

پلی استیشن؛ غول صنعت بازی و سرگرمی!

در اواسط دهه نود میلادی بود که شرکت سونی با معرفی دستگاه پلی استیشن1 توانست گام ارزشمندی در جهت توسعۀ صنعت سرگرمی بردارد. در ادامه سونی تلاش کرد تا با کمک تکنولوژی، مدل‌های جدید‌تری از یک کنسول بازی را تولید کند؛ این تلاش‌ها منجر به رونمایی از کنسول پلی استیشن5 در سال 2020 شد.

پلی استیشن5 به عنوان قدرتمندترین کنسول بازی تاریخ شناخته می‌شود و در همین مدت کم، محبوبیت بسیاری نزد گیمرهای حرفه‌ای پیدا کرده است. بهبود رابط کاربری، استفاده از کارت گرافیک قدرتمند، طراحی ظاهری چشم‌نواز و بازی‌های اختصاصی جذاب از جمله ویژگی‌های این کنسول بازی است.

شما نیز برای داشتن یک تجربۀ منحصربه‌فرد از بازی‌های ویدئویی بهتر است به سراغ پلی استیشن5 بروید. اما توجه داشته باشید که برای خرید بازی‌های مختلف و حتی استفاده از برخی امکانات موجود در بازی‌ها باید هزینۀ آن را به‌صورت دلار پرداخت کنید. به همین دلیل، لازم است که ابتدا یک گیفت کارت پلی استیشن ارزان از سایت موبوگیفت خریداری کنید.

گیفت کارت پلی استیشن و انواع آن

همان‌طور که گفتیم، بهره‌مندی از بازی‌های جدید و امکانات موجود در داخل بازی‌ها با خرید گیفت کارت اورجینال پلی استیشن میسر خواهد بود. با این کار، در کمتر از چند ثانیه می‌توانید پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای را به‌سادگی انجام داده و از سرویس‌هایPlay Station لذت ببرید.

شرکت سونی برای راحتی کاربرانش، دو نوع گیفت کارت طراحی کرده است که هر کدام از آن‌ها کارایی مخصوص به خود را دارند. شما نیز با ورود به سایت موبوگیفت، دو نوع از گیفت کارت‌های پلی استیشن را مشاهده می‌کنید که در ادامه به معرفی آن‌ها و کاربردشان می‌پردازیم.

الف) گیفت کارت PSN

گیفت کارت Play Station Network یا گیفت کارت PSN در واقع همان کارت هدیه معمولی پلی استیشن است که برای خرید بازی‌ها و سرویس‌های درون بازی به‌کار می‌رود. این گیفت کارت در مبالغ مختلف طراحی شده و حساب کاربری سونی شما را به همان میزان شارژ می‌کند.

شما با خرید آنی گیفت کارت پلی استیشن می‌توانید به هزاران بازی جذاب و منحصربه‌فرد دسترسی پیدا کرده و از همه امکانات طراحی شده در بازی‌ها مانند تم‌های بازی، اسلحه‌های جدید، ماشین‌های مدرن‌تر و افکت‌های جذاب‌تر استفاده کنید.

ب) گیفت کارت پلی استیشن پلاس

یکی دیگر از کارت‌های هدیه شرکت سونی، گیفت کارت پلی استیشن پلاس است که اغلب افراد آن را با گیفت کارت پلی استیشن معمولی اشتباه می‌گیرند. این کارت‌های هدیه به‌صورت مدت‌دار بوده و پس از اتمام زمان آن دیگر قابل استفاده نیستند.

حال شاید از خود بپرسید که Gift Card پلی استیشن پلاس چه تفاوتی با سایر گیفت کارت‌های سونی دارد؟ در پاسخ باید بگوییم که این گیفت کارت صرفاً برای بازی‌های آنلاین در کنسول پلی استیشن طراحی شده است.

بنابراین برای داشتن تجربه‌ای لذت‌بخش از بازی‌های گروهی و دوستانه، بهتر است یک کارت هدیه پلی استیشن پلاس از سامانه موبوگیفت خریداری کنید. با این کار، علاوه‌بر دسترسی به بازی‌های آنلاین، امکان دسترسی به بازی‌های رایگان و یا تخفیف‌های دوره‌ای شرکت سونی وجود دارد.

برای خرید گیفت کارت‌ Play Station به چه نکاتی باید توجه کرد؟

اگر به دنبال خرید گیفت کارت PSN هستید، بهتر است ابتدا نیاز خود را بشناسید و سپس اقدام به خرید کنید. چراکه با گیفت کارت پلی استیشن معمولی نمی‌توانید در بازی‌های آنلاین شرکت کرد. علاوه‌برآن، مهم‌ترین نکته در خرید گیفت کارت پلی استیشن، توجه به ریجن آن است که باید با ریجن اکانت پلی استیشن شما یکسان باشد. در غیر این صورت، کارت هدیه قابلیت فعالسازی نخواهد داشت.

تجربه به ما ثابت کرده است که خرید گیفت کارت از سایت‌های معتبر باید جزء اولویت‌های شما باشد. به همین دلیل، در اینجا می‌خواهیم سایت مطمئن موبوگیفت را به شما معرفی کنیم...

موبوگیفت؛ روشی مطمئن برای خرید گیفت کارت پلی استیشن

موبوگیفت از جمله سامانه‌های محبوب در خرید انواع گیفت کارت است که سابقۀ زیادی در این زمینه دارد. خرید انواع گیفت کارت شامل: گیفت کارت اپل، گیفت کارت گوگل پلی، گیفت کارت اسکایپ، گیفت کارت مستر کارت و گیفت کارت آمازون از طریق سایت موبوگیفت فراهم شده است.

سامانه موبوگیفت طوری طراحی شده است که خرید کردن از آن راحت باشد. علاوه‌برآن، داشتن سیستم امتیازدهی و ارائه کد تخفیف‌های مختلف هم سبب کاهش قیمت گیفت کارت‌ موبوگیفت شده است.

در آخر، پیشنهاد می‌کنیم که با خرید گیفت کارت با تحویل فوری در سایت موبوگیفت از مزایای این سامانه‌ی منحصربفرد بهره‌مند شوید و تجربه شیرینی از خرید گیفت کارت داشته باشید.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

  2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

  3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  4. این صدای اقتدار ایران است ...

  5. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  6. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

  7. وحدت ملی با وعده صادق

  8. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

  9. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  10. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  11. کمی دیر نیست؟

  12. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

  13. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  14. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  15. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  16. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  17. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  18. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  19. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  20. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  21. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  22. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  23. اسراییل چه باید بکند؟ 

  24. بهادری جهرمی: احیای دریاچه ارومیه با برنامه‌ریزی دولت رخ داد

  25. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

آخرین عناوین