قسمت سوم سریال ملکه گدایان – دانلود با کیفیت بلوری

گزارش بازرگانی،   3991030050

اگر در پی لینک دانلود مستقیم قسمت سوم 3 سریال ملکه گدایان هستید، کلیک کنید. همچنین در این مقاله لینک دانلود قسمت هفتم تاک شو همرفیق با حضور مهران احمدی، قسمت ششم سریال قورباغه و قسمت اول 1 فصل چهارم (فینال) شب های مافیا نیز درج شده است.

سریال ملکه گدایان در قسمت دوم با صحنه ها و تصاویر دیده نشده از موقعیت بیهوشی البرز در ترکیه همراه می شود. در جایی که سروکله وکیل خانواده شمس با بازی فرزاد فرزین پیدا می شود و مشخص می شود که وی در صدر جریانات آن روز و آن چه که به البرز گذشته است، قرار داشته است. دقیقا مشخص نیست که در آن روز چه بلایی سر البرز آورده اند ولی در سکانس های بعدی، حقایقی مشخص می شود که کمک به درک حالت ابهام انگیز قسمت اول می کند.

تا این جا و با پخش دو قسمت از ملکه گدایان به بسیاری از پرسش های قسمت اول ملکه گدایان پاسخ داده شد. همچنین تا حدود بسیاری به این نکته پی بردیم که چه بر سر البرز آمده است و دلیل واکنش ها و طرز برخوردهای عجیب اطرافیان او را نیز متوجه شدیم. به این شکل که یک شخص که پشت همه این جریان ها است (از جمله وکیل خانواده شمس، فرزاد فرزین) هم به سارا ‌پول داده و هم این که افرا (باران کوثری) و تیم او را خریداری کرده بوده تا این نمایش را بازی کنند. اکنون پرسش این جاست؛ به فرض که شخصی این افراد را با پول خریده بوده ولی به چه شکل مادر البرز را وادار به این کار کرده بوده است؟؟؟ دلیل واکنش های او چه بوده؟ مگر می شود که یک مادر را خرید تا‌ فرزند خود را انکار کند؟ آن هم مادری با آن همه پول و ثروت! البته شاید مادر واقعی وی نبوده و فقط برای برگزاری مراسم عروسی به ترکیه آمده بوده. فرضیه دیگری که می توان مطرح کرد این است که خورشید خانم نامادری البرز است و با شنیدن خبر سکته و مرگ احتمالی پدر خانواده (خسروخان) و ترس از این که ثروت های او به البرز برسد، سعی در عملی کردن چنین نقشه ای داشته است.

حال باید دید که در قسمت سوم از ملکه گدایان چه اتفاقاتی خواهد افتاد. در سطر بعدی، لینک دانلود قسمت 3 ملکه گدایان با 5 کیفیت گوناگون از سایت کول دانلود درج شده است. شما را دعوت به تماشای این درام جذاب و تماشایی می کنیم

 

دانلود قانونی: قسمت سوم ملکه گدایان

تاک شو جدید و جذاب همرفیق نیز که در اپیزودهای پیشین، بسیار مورد توجه قرار گرفته است پس از پخش 6 قسمت از آن، جایگاه خود را در بین مخاطبین پیدا کرده است. این استقبال به اندازه ای بوده است که باعث شگفتی بسیاری شده است. چرا که تا کنون مورد مشابهی نبوده است که یک برنامه گفتگومحور و در این سبک تا این حد بتواند محبوب باشد.

همرفیق با اجرای شهاب حسینی و نویسندگی سروش صحت ساخته می شود. مهمان های قسمت های پیشین برنامه همرفیق به ترتیب نوید محمدزاده، وحید جلیلوند، هوتن شکیبا، بهرام افشاری، پژمان جمشیدی، سام درخشانی، فاطمه معتمدآریا، مرضیه برومند، محسن تنابنده، احمد مهرانفر، هادی حجازی فر و محمدحسین مهدویان بودند.

از میان قسمت های قبلی همرفیق، قسمت سوم (مهمان: پژمان جمشیدی) و پنجم (مهمان: محسن تنابنده) بیشترین تعداد دانلود را داشته بودند که آن هم به دلیل نوع کارکترها و محتوای طنز و کمدی شرکت کنندگانش بوده است. حال در این هفته همرفیق به قسمت ششم از خود رسیده است.

در این قسمت ولی مهران احمدی مهمان شهاب حسینی شده است.



دریافت لینک: قسمت هفتم همرفیق

قسمت پنجم سریال قورباغه در جایی آغاز می شود که رامین بر روی یک باند هلی کوپتر ایستاده است که شخصی که به ظاهر نگهبان آن جا است، چون خیال می کند که وی قصد خودکشی دارد و بدین منظور به آن ساختمان مرتفع آمده است، با وی برخورد جدی می کند و می خواهد که با تماس با 110، وی را به پلیس تحویل بدهد ولی رامین به هر ترتیبی که است از آن جا فرار می کند و محل را ترک می کند. چرا که به دلیل پرونده های پیشینش اصلا دلش نمی خواهد با پلیس ها روبرو شود، حتی اگر در آن روز کار خاصی را هم انجام نداده باشد.

در ادامه ولی مامورین آگاهی که در تعقیب رامین بوده اند از راه رسیده و سعی در دستگیری وی دارند. رامین از آن جایی که می داند اگر گیر بیفتد به بازداشتگاه می رود و در آن جا تمام وسایلش (از جمله مهم ترین وسیله و نیرویی که به تازگی به دست آورده است یعنی یک انگشت بریده آغشته به سم قورباغه که اگر شخصی آن را لمس کند تحت کنترل و هیپنوتیزم وی در می آید) بنابراین این بار هم پا به فرار می گذارد و پس از چند تعقیب و گریز وی به داخل یک رستوران بزرگ و بسیار پرازدحام می رود.

در آن جا به دستشویی می رود تا  بتواند انگشت را نجات دهد. از طریق بادکنکی که در دست یک دختر بچه می بینید؛ انگشت را در لابلای بادکنک پاره شده می پیچد و سپس آن را می بلعد. وقتی که پلیس ها می آیند، خود را تسلیم به آن ها می کند و با آن ها به پلیس آگاهی می رود. تا این جا هنوز انگشت قطع شده که دور آن بادکنک پیچیده شده است و از طریق یک بند بسته شده است در گلوی رامین قرار گرفته است!!

در آگاهی دوباره مورد بازجویی قرار می گیرد. وی را در واقع به دلیل جرم در اختیار داشتن ماشین سرفتی و البته قتل فرهاد دستگیر کرده اند! او از پاسخ دادن به پرسش های مامور بازجو طفره می رود و درخواست می کند که باید به دستشویی برود. نقشه رامین عملی می شود. انگشت را از گلویش درآورده و در حین جابجایی و هدایت شدن به سمت سلولش، انگشت را با دستان مامور پلیس برخورد می دهد و با لمس کردن او، برنامه هایش را پیش می برد.

در ادامه مامورین آگاهی رامین را با یک ون مخصوص حمل مجرمین با دو مامور به سمت دادسرا مشایعت می کنند. ولی از آن جا که رامین یکی از آن ها را از قبل هیپنوتیزم کرده و تخت اختیار خود در آورده است، در بین راه ماشین را به وسیله ماموری که پشت رل است به مکان خلوتی برده (یک پارک تفریحی دنج) و سپس به او دستور می دهد که اسلحه و بی سیم همکارش را گرفته و همچنین دستبند خود را از دستانش باز کند.

هر دو مامور با یکدیگر درگیر شده و مامور تحت اختیار رامین، دیگری را خلع سلاح کرده و وی را به داخل ون می آورد، سپس رامین، مامور دوم که مامور اصلی رسیدگی به پرونده اش بوده را نیز هیپنوتیزم می کند و از او می خواهد که پرونده اش را مختومه اعلام کند، ضمن این که همه مدارک اعم از فیلم های دوربین مدار بسته و اسناد و شواهدی که بر علیه او بوده است را نیز حذف کند!

رامین از مخمصه نجات پیدا می کند. در ادامه از مامور هیپنوتیزم شده می خواهد که یک نفر را پیدا کند. او فرانک، دوست دوران دانشجویی رامین است. فرانک (با بازی سحر دولتشاهی) در  سالیان گذشته معشوقه رامین بوده و این دو گویا قصد داشته اند که با هم ازدواج کنند. البته این دو در زمان دانشجویی دست به کارهای خلاف از جمله حمل و توزیع و فروش مواد مخدر نیز می زدند. ولی چرا رامین به سراغ وی رفته است؟ رامین می داند که فرانک در آزمایشگاه کار می کند و او یک پزشک است.

در واقع رامین به نزد فرانک می رود تا با انجام آزمایش متوجه شود که چیز این انگشت چادویی باعث می شود که هر کس پس از لمس یا بو کشیدن آن؛ عقل و اختیارش را تحت فرمان شخص ثانویه قرار می دهد و به نوعی اصطلاحا هیپنوتیزم می شود! فرانک با بررسی و انجام آزمایشاتی به این نکته پی می برد که این انگشت، یک انگشت معمولی بوده است و از این حیث، امتیاز ویژه ای ندارد ولی موادی که بر روی آن افتاده است باعث این خاصیت شده است. او حدس می زند که در گذشته آن شخص (صاحب انگشت) به موادی دست زده است که اجازه دسترسی به آن را نداشته و صاحب آن محل نیز انگشت وی را قطع کرده و اکنون کمی از آن مواد بر روی انگشت قطع شده فرد مذکور باقی مانده است. در ادامه وقتی که این نکته برای فرانک محرز می شود (با دیدن این که رامین با همین انگشت توانسته بود که نگهبان آزمایشگاه را راضی کند تا درهای آن جا را شبانه به رویشان باز کند) سعی در دزدیدن این انگشت جادویی می کند و به این ترتیب با رامین در می افتد ولی .... بهتر است خودتان به تماشای سریال قورباغه بنشینید چرا که در این قسمت ها سریال به بالاترین میزان حساسیت خود رسیده است.

حال باید دید که در قسمت ششم از سریال قورباغه چه اتفاقاتی می افتد. در ادامه این نوشتار و سطرهای پایین، لینک دانلود قسمت 6 قورباغه با 5 کیفیت گوناگون از سایت بسیار خوب کول دانلود درج شده است. لازم به ذکر است که سریال قورباغه با کیفیت Bluray 4k و همچنین صدی 6 کاناله انکود و در اختیار کاربران قرار گرفته است. این نخستین بار است که برای یک اثر ایرانی چنین اتفاقی رخ می دهد!



لینک دانلود: قسمت ششم سریال قورباغه

همچنین سریال مسابقه ای بسیار جذاب شب های مافیا نیز در حال طی کردن حساس ترین بخش های خود است. این سریال با پشت سر گذاشتن 3 فصل رقابت تنگاتنگ اکنون به فصل چهارم رسیده است.

فینال سریال شب های مافیا با حضور بازیگران منتخب و برتر 3 فصل قبل برگزار خواهد شد. بدین ترتیب در فصل چهارم: حامد آهنگی، مجید واشقانی، هادی کاظمی، سید جواد هاشمی، سیما تیرانداز، شهرزاد کمال زاده، سمانه پاکدل، مریم مومن، بهنام تشکر، امیر مهدی ژوله، امید حاجیلی و حسین مهری با یکدیگر رقابت خواهند داشت.

دریافت لینک: دانلود شب های مافیا

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

  2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

  3. این صدای اقتدار ایران است ...

  4. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  5. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

  6. وحدت ملی با وعده صادق

  7. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

  8. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  9. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  10. کمی دیر نیست؟

  11. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

  12. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  13. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  14. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  15. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  16. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  17. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  18. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  19. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  20. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  21. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  22. اسراییل چه باید بکند؟ 

  23. بهادری جهرمی: احیای دریاچه ارومیه با برنامه‌ریزی دولت رخ داد

  24. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

  25. انتقاد دوباره شریعتمداری از مسئولین درباره وضعیت حجاب/ اوج و فرود قیمت دلار

آخرین عناوین