بهترین مدل های سرویس خواب در دکوچید

گزارش بازرگانی،   3991030033

دکوچید تولید کننده انواع سرویس خواب در سایز های مختلف می باشد. سرویس خواب های دکوچید شامل تخت خواب یک نفره، تخت خواب یک و نیم نفره، تخت خواب دو نفره همراه میز آرایش، پاتختی، آینه و صندلی می باشد. تخت خواب های دکوچید در سایز های استاندارد و در مدل های متنوع طراحی و تولید می شود.

تخت خواب های دکوچید با طراحی مدرن و ساده برای تمامی سلیقه ها مناسب می باشد و به دلیل رنگ بندی زیبا برای نوجوانان، خرید جهیزیه عروسی و ... مناسب می باشد.

مهم ترین نکاتی که در خرید سرویس خواب باید توجه داشته باشید طراحی، مواد اولیه مورد استفاده، مقاومت و استحکام تخت، راحتی در حمل و نقل می باشد تا بتوانید سرویس خواب زیبا و با کیفیت خریداری نمایید.

در تهیه سرویس خواب های دکوچید از بهترین و مرغوبترین مواد اولیه موجود در بازار استفاده شده است که بعد از تولید و گذراندن تست تضمین کیفیت برای عرضه به مشتریان به فروشگاه دکوچید ارسال می گردد.

در ادامه به ویژگی تخت خواب های دکوچید می پردازیم:

تخت خواب دو نفره دکوچید

یکی از اصلی ترین اجزاء سرویس خواب تخت خواب می باشد. سرویس خواب دو نفره دکوچید با طراحی ساده و مدرن مورد توجه بسیاری از سلایق قرار گرفته است. همچنین سرویس خواب های دکوچید به دلیل زیبایی و رنگبندی متنوع برای خرید جهیزیه عروس هم مناسب می باشد. تخت خواب دو نفره در عرض 160 و طول استاندارد 2 متر تولید می شود. تاج تخت ها متفاوت بوده و بسته به مدل انتخاب شده میتوانید پاتختی و میز آرایش و حتی کمد مورد نظر خود را انتخاب نمایید تا چیدمان اتاق شما تکمیل شود. یکی از جدیدترین مدل های سرویس خواب تولید شده در مجموعه دکوچید سرویس خواب رستا می باشد. تخت خواب رستا دارای تاج چرم می باشد و دو پاتختی در کنار آن قرار دارد. همچنین می توانید جهت تکمیل سرویس خواب دو نفره خود تخت خواب را همراه میز آرایش و آینه رستا را انتخاب نمایید. در زیر تختخواب ، تاج تخت و آینه رستا تماماً نور مخفی کار شده است تا در هنگام روشنایی فضایی دلنشین و زیبا را فراهم بیاورد.



تخت خواب یک نفره دکوچید

تخت خواب های یک نفره دارای عرض استاندارد 90 سانتی متر و طول ثابت 2 متر می باشد که برای جوانان و نوجوانان مناسب است. یکی از تخت خواب های تک نفره تولید شده در مجموعه دکوچید تخت خواب برنا می باشد. تخت خواب تک نفره برنا به صورت مدرن طراحی شده است. تخت برنا دارای دو باکس درب دار در کنارش می باشد که با عمق مناسبی که دارد برای قرار دادن البسه، کالای خواب و ...بسیار جادار می باشد. همچنین در پایین تخت خواب طبقاتی قرار داده شده تا کتابخانه کوچکی هم در اختیار داشته باشید. در زیر تخت خواب برنا کشوی بزرگی تعبیه شده است که تماماً شبکه بندی شده و باعث نظم دهی به لوازم شما می شود. برای راحتی و استفاده کاربردی از تخت خواب در کنار آن دو پریز برق نصب شده است تا بتوانید به راحتی گوشی، لپتاپ و ... خود را شارژ نمایید.

تخت خواب یک و نیم نفره دکوچید

برخی افراد هنگام خواب به دلایل مختلف مانند راحتی بیشتر، چثه درشت و ... به فضای بیشتری نیاز دارند تا خواب راحتی داشته باشند که می توانند تخت خواب یک و نیم نفره را انتخاب نمایند. تخت خواب های یک و نیم نفره دکوچید دارای عرض استاندارد 120 سانتی متر و طول 2 متر می باشد که نسبت به تخت یک نفره عرض بیشتری دارد. یکی از تخت خواب های دکوچید که در سایز یک و نیم نفره تولید می شود تخت خواب دیانا می باشد. تخت خواب دیانا دارای دو کشو با عمق مناسب می باشد تا از فضای زیر تخت بتوانید به بهترین نحو استفاده نمایید و می توانید در هنگام نصب تخت انتخاب نمایید که کشوها در سمت راست تخت یا در سمت چپ تخت خواب قرار گیرند. همچنین برای زیبایی بیشتر در تاج تخت خواب نور مخفی کار شده است. می توانید تخت خواب مد نظر خود را به تنهایی خریداری نمایید. در صورت داشتن فضای کافی در اتاق خواب دکوچید این امکان را به شما می دهد تا تخت خواب یک و نیم نفره را همراه پاتختی و میز آرایش های تولید شده در مجموعه دکوچید و در رنگبندی متنوع خریداری نمایید تا دکوراسیون اتاق خواب خود را به زیباترین نحو تکمیل نمایید.

تخت خواب تاشو

یکی از راه های دکوراسیون اتاق خواب جوانان و نوجوانان استفاده از سرویس خواب تاشو می باشد. سرویس خواب تاشو شامل تخت تاشو دیواری، میز تحریر و کمد در سایزهای مختلف می شود. خرید تخت خواب تاشو بسیار حائز اهمیت است زیرا باید علاوه بر زیبایی از استحکام و کیفیت بالایی برخوردار باشد. انواع تخت خواب تاشو بر اساس سلیقه و نیاز شما طراحی و تولید می شود. قیمت تخت خواب تاشو بر اساس مواد اولیه مورد استفاده، یراق آلات و جک های با کیفیت متفاوت است. جهت مشاهده و خرید سرویس خواب تاشو دکوچید روی لینک زیر کلینک کرده و از مدل های موجود دیدن نمایید.

https://decochid.com/tag/سرویس-خواب-تخت-تاشو/

دکوچید این امکان را به شما می دهد که سرویس خواب مورد نظر خود را طبق سلیقه خود، فضا و ابعاد مد نظر، رنگبندی، مواد اولیه و ... سفارش دهید. می توانید با مشاوره حضوری و غیر حضوری و به صورت رایگان با طراحان دکوچید در ارتباط بوده و ایده خود را مطرح نمایید. بعد از طراحی و تأیید طرح 3D نهایی از سمت شما، محصول برای تولید ارسال و با بهترین کیفیت ارسال و نصب خواهد شد.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. جلاد، به پایان سلام کن!

  4. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  5. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  6. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  7. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  8. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  9. انتقام از پوتین؟

  10. عوامل توهین کننده به نظام و مقدسات اسلامی دستگیر شدند

  11. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  12. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  13. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  14. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  15. مردم طلای دست دوم خریداری نکنند

  16. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  17. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  18. اول، بساط دلالی باید جمع شود

  19. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  20. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  21. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  22. ایران اینترنشنال در آستانه تعطیلی / تعطیلی قریب الوقوع دفتر واشنگتن + عکس

  23. دادستان ساری: خسارات وارده قطع سه هزار اصله نهال جبران شود

  24. ابابیل ۵، از آخرین دستاورد‌های قدرت پهپادی جهان

  25. خاندوزی: با طیفی مواجه هستیم که تمایلی برای مشارکت در اداره کشور ندارند

آخرین عناوین