حوزویان خواستار عزل و محاکمه « علیرضا رئیسی» شدند

سلامت،   3991030009 ۱۰۲ نظر، ۰ در صف انتشار و ۵۵ تکراری یا غیرقابل انتشار

قم- قرارگاه حوزوی انقلاب اسلامی در پی قم هراسی در ستاد ملی کرونا و اظهارات سخنگوی این ستاد با ارسال نامه ای به وزیر بهداشت خواستار عزل و محاکمه «علیرضا رئیسی» بدلیل تشویش اذهان عمومی شدند.

حوزویان خواستار عزل و محاکمه « علیرضا رئیسی» شدند

به گزارش مهر، در پی اظهارات اخیر دکتر علیرضا رئیسی معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی که گفته بود هیچ‌گونه پروتکلی در قم رعایت نشده، قرارگاه حوزوی انقلاب اسلامی به این اظهارات واکنش نشان داد و در نامه‌ای این اظهارات را گزاف، غیرعلمی و غیرمنصفانه خواند.

قرارگاه حوزوی انقلاب اسلامی در نامه خود اعلام کرده قم، پیشتاز در مبارزه با ویروس کرونا بوده و طبق اعلام رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم، دارای التزام بالا به پروتکل‌هاست و از آنجا که این شهر به عنوان نماد هویتی شیعه مطرح است نباید با اظهارات نسنجیده موجب راه‌اندازی قم هراسی شد.

این قرارگاه حوزوی طی نامه‌ای به دکتر نمکی وزیر بهداشت خواهان برکناری رئیسی و نیز محاکمه او به دلیل تشویش اذهان عمومی شده است.

متن کامل بیانیه قرارگاه حوزوی انقلاب اسلامی به این شرح است:

جناب آقای دکتر نمکی (زید عزه)

وزیر محترم بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور

سلام علیکم

با سپاس وافر از تلاش‌ها، خدمات، مجاهدت‌ها و فداکاری‌های کادر پزشکی، درمانی و پرستاری در مقابله با ویروس منحوس کرونا و با سپاس ویژه از مجاهدت علمی در تهیه واکسن کرونا، متأسفانه اظهارات گزاف، غیرعلمی، نادرست و غیرمنصفانه جناب آقای دکتر رئیسی سخنگوی ستاد ملی مبارزه با کرونا درباره قم، موجبات تأسف و نگرانی امت شهید پرور را که به قم به عنوان نماد هویتی شیعه و ام‌القرای پیروان اهل‌بیت علیهم‌السلام در جهان می‌نگرند فراهم آورده است.

فراموش نکرده‌ایم که در ابتدای ابتلای کشور به ویروس کرونا چه جریان نامیمونی پروژه قم هراسی را فعال کرد و بی‌سابقه‌ترین حمله و تهاجم سازمان‌یافته علیه قم را نه صرفاً به عنوان یک منطقه جغرافیایی که به عنوان مرکز دین و روحانیت به دنبال داشت حال آنکه به اذعان مقامات وزارت بهداشت که بعداً اعلام شد، قم، منشأ ویروس کرونا نبود بلکه نخستین شهری بود که این ویروس در آن شناسایی و شجاعانه از سوی مسئولان امر اعلام شد. چه آنکه قم از همان روزهای نخست تاکنون نیز یکی از کانون‌های فعال در زمینه خدمات مردمی و جهادی به بیماران کرونایی بوده و حتی خدمات طلاب و گروه‌های جهادی شامل مردم عزیز کشورمان در استان‌های مختلف شده و در روزهای اخیر نیز طبق اعلام رسمی مقامات امر، جزو شهرهای به رنگ آبی است و بر اساس نظر رئیس محترم دانشگاه علوم پزشکی قم، درصد بسیار بالایی از مردم در نمازجمعه قم، شیوه‌نامه‌های بهداشتی را به طور کامل اجرا کرده‌اند.

حال با توجه به اینکه اظهارات گزاف جناب دکتر رئیسی منجر به موج جدیدی از «قم‌هراسی» شده است، از حضرت‌عالی خواستاریم که به جهت صیانت و احترام به شخصیت و شئون مردم قم و همه آنهایی که در داخل و خارج کشور قم را نماد هویتی خود می‌دانند، ایشان را عزل نمائید و همین‌جا از مقامات محترم قضائی می‌خواهیم که شخص ایشان به دلیل تشویش اذهان عمومی در دادگاه صالحه مورد دادرسی قرار گیرند.

با سپاس و امتنان

قرارگاه حوزوی انقلاب اسلامی

۲۹/‏۱۰/‏۱۳۹۹

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۷۸۵۹۹۷۰۷:۰۰:۱۳ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
با ماسک که کافی نیست
ناشناس۱۷۸۶۵۰۰۱۱:۲۰:۵۱ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
جناب آقای دکتر رئیسی کاملا درست فرموده اند و حرف ایشان مورد تایید مجامع علمی است. سه هزار پزشک در ده ماهه ی گذشته بخاطر همین مهاجرت کرده اند... ادامه دهید... همه می‌روند و آنوقت به سر و روی خود بزنید که چرا بیچاره ایم.
ایرانی۱۷۸۷۴۷۴۱۶:۱۲:۴۳ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
در مورد همه چیز نظر میدیم هوافضا سیاست دین زندگی باید ما ایرانیها بشینیم کمی به اعمالمون فکر کنیم همه گندی میزنیم وداریوش.. کورش.. هخا..
ناشناس۱۷۸۷۷۱۸۱۷:۴۶:۵۳ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
اونا از جیب مردم‌ خوردند و پزشک و متمول شدند و رفتند
ناشناس۱۷۸۷۸۴۵۱۸:۵۷:۳۳ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
رفتار و گفتار رئیسی مثل سکولارهاست انگار از معنویت و دیانت کینه دارن
ناشناس۱۷۸۶۶۳۲۱۲:۱۹:۰۴ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
آخه حرفاش دروغ از آب درومد
ناشناس۱۷۸۶۸۲۱۱۳:۲۵:۴۶ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
همه اش بگیر و ببند.
ناشناس۱۷۸۶۰۱۳۰۷:۳۰:۰۲ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
بیانیه سیاستگذاری ائمه ی جمعه متین و عالی بود ، این گروه تندرو قرارگاه حوزوی از کجا سر درآورده دیگه؟
حسین۱۷۸۷۱۲۶۱۴:۳۴:۵۵ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
به امثال شما غربگرایان چه مربوطه تو کار همه دخالت میکنید
ناشناس۱۷۸۷۶۲۷۱۷:۰۶:۰۹ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
ببخشید فراموش کرده بود مملکتو خریدید
ناشناس۱۷۸۷۷۲۱۱۷:۴۹:۳۳ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
به فرموده حضرتعالی ما به سمت شرق نمی رویم شما بروید در شرق
ناشناس۱۷۸۷۷۷۰۱۸:۲۰:۱۰ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
جواب مستدل با به تو چه مربوطه فرق داره و نوع ادبیات نشان از نوع تفکر است
ع۱۷۸۷۸۱۹۱۸:۴۶:۰۶ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
همه‌ّ غربگرا هستند‌شما که‌اسلامی هستید چرا‌رعایت نمیکنید
تبریزی۱۷۸۶۰۶۲۰۸:۰۸:۵۷ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
تند نرو برادر.. کسی که حقیقت رو میگه تا جون مردم رو نجات بده. هنوز فراموش نکردیم کی ها با این مدل حرف ها جلوی قرنطینه شدن قم رو گرفتن و .. اصلا تو اون دنیا چه جوابی برای مرگ این همه آدم ..
ناشناس۱۷۸۶۰۸۰۰۸:۲۰:۵۹ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
حرف درستی زده
ناشناس۱۷۸۷۹۱۴۱۹:۳۵:۲۵ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
خیلی از شهرها رعایت کامل نمیشه در حالیکه در قم به اذعان مسئولین بهداشتی بیش از ۸۰درصد در همین نمازجمعه و اماکنی که معاون وزیر نام برد رعایت میشود پس خیلی روشنه که نام بردن از قم در کنار مثلا قشم یا کیش و یا اینکه در ابتدای کرونا به اشتباه (یا به عمد) قم را منشاء انتشار اعلام کردند برای تخریب است نه بحث‌های علمی
ناشناس۱۷۸۶۰۸۳۰۸:۲۱:۲۱ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
زید عزه دیگه چیه
هادی۱۷۸۶۴۴۰۱۰:۵۶:۰۶ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
یعنی عزتش زیاد شود
ناشناس۱۷۸۶۵۵۶۱۱:۴۹:۳۵ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
یعنی عزتش بیشتر شود.
ناشناس۱۷۸۷۱۵۲۱۴:۴۰:۲۰ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
زَت زیاد
ناشناس۱۷۸۶۰۹۵۰۸:۲۹:۱۶ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
داریم به کجا می رویم!! یعنی نمی توان در مورد وضع بهداشت یک شهر از نظر علمی صحبت کرد!! عده ای ناراحت می شوند و کار به شکایت می کشد!
ناشناس۱۷۸۶۹۶۴۱۳:۵۷:۳۳ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
نخیر اصلا اجازه ندارید . مگر ندیدی دکتر جهانپور را که خاطر سفیر عزیز چین را مکدر کرد و ما بصورت خودجوش .. برای آرامش خاطر سفیر عزیز اورا برکنار کردیم
ناشناس۱۷۸۷۰۴۹۱۴:۱۴:۲۸ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
دولتی که نمی‌خواهد پاسخگوی وضع اقتصاد باشد باید حواس مردم را به جاهای دیگر پرت کند.
ناشناس۱۷۸۷۸۸۶۱۹:۲۲:۲۹ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
صحبت علمی مشکلی ندارد اما دروغگویی به اسم کار علمی بسیار ناپسند است. وزارت جهانی بهداشت اعلام کرد شروع انتشار کرونا در ایران از تهران بوده اما چرا در ایران همه قم را منشاء انتشار میدانند؟ این کار علمی است؟ یا به گفته رییس علوم پزشکی قم در نماز جمعه گذشته دستورهای بهداشتی رعایت شد و بیش از ۸۰درصد مردم نیز پروتکلها را رعایت کردند اما جناب معاون وزیر گفته در نماز جمعه اصلا رعایت نشده است؟ این به نظر شما کار علمی است؟
ناشناس۱۷۸۶۱۱۵۰۸:۴۱:۰۷ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
متدینین تند رو عامل نابودی تمام جوامع از بدو پیدایش دین بوده و هستند و خواهند بود فرقی هم نمی کنه پیرو کدوم دین باشند
نسیم۱۷۸۸۰۴۷۲۰:۴۴:۱۳ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
این کامنت شما رو باید طلا گرفت
ناشناس۱۷۸۶۱۱۹۰۸:۴۳:۱۰ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
.. صحبت های دکتر رئیسی بسیار بجا علمی و عقلی بوده و مورد حمایت مردم میباشد..
ناشناس۱۷۸۶۱۸۸۰۹:۱۰:۰۷ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
رعیسی رعیسی حمایت ات میکنیم
ناشناس۱۷۸۶۱۹۰۰۹:۱۱:۵۸ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
باز هم گروههای فشار و هجمه به علم
ناشناس۱۷۸۶۳۱۰۱۰:۰۶:۱۰ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
خوب شما قاضی نشدید و گرنه حکم اعدام این بنده خدا را تا الان اجرا هم کرده بودید
ناشناس۱۷۸۶۳۲۰۱۰:۰۸:۳۴ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
اینم دست مزد زحماتی که کشیدن. واقعا که .حتی کشورهای آمریکایی و اروپایی هم نتونستن مثل آقای دکتر نمکی وهمکارهاشون با اون همه محدودیت کرونا را کنترل کنند.
موسوی۱۷۸۶۳۲۳۱۰:۰۹:۲۲ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
یکی از خوانندگان متن بالا، گفته بود،( زید عزه) که در نامه خطاب به وزیر بعد از اسم وزیر نوشته شده، دیگه چیه همون دمت گرم خودمون هستش
ناشناس۱۷۸۶۸۹۲۱۳:۴۲:۰۴ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
زت زیادی که لوتیا میگن همونه
ناشناس۱۷۸۶۳۳۵۱۰:۱۴:۴۲ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
همه بايد رعايت كنن الان توي بندر عباس رعايت كم شده همه مردم چه در قم و يا هر شهر ديگري بايد رعايت كنن رييسي هم حرف بدي نزد
ناشناس۱۷۸۷۸۹۵۱۹:۲۶:۳۴ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
اینکه همه باید رعایت رعایت کنند حرف خوبی است اما اینکه به دروغ بگویی فلان جا اصلا رعایت نمی‌کنند خوب نیست. ضمن اینکه در کنار اسم قشم چرا سفرهای فله‌ای به شمال را نام نبرده و نماز جمعه قم را مثال زده که طبق بررسی علمی دانشگاه علوم پزشکی قم، بیش از ۸۰درصد مردم پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کرده بودند؟ یعنی شما حرف معاون وزیری که به عمد نام قم را کنار قشم می‌آورد علمی میدانید اما حرف رییس علوم پزشکی را علمی نمیدانید؟
ناشناس۱۷۸۶۳۵۲۱۰:۲۰:۵۴ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
عکسهای منتشره از مراسم مذهبی در قم که در آن افرادبه صورت فشرده و بدون رعایت نکات بهداشتی و ماسک تجمع کرده اند را اگر خلاف مقررات بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی نمی دانید پس چه می دانید؟ فردای قیامت پاسخگوی تلفات این چنین تجمعاتی خواهید بود؟
ناشناس۱۷۸۶۳۵۸۱۰:۲۶:۲۹ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
قم هم به مقدسات پیوست. البته قم به واسطه آرمگاه حضرت معصومه تقدس داره. اما این دلیل نمیشه روحانیون یا ساکنان این شهر خودشون رو تافته جدابافته بدونند!
ناشناس۱۷۸۶۳۷۲۱۰:۳۱:۱۹ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
وقتی رهبر مراسم دهه فاطمیه را اینجوری برگزار می کنن. با فاصله حدود 10 متر از سخنران فاصله دارن چه اصراری بر برگزاری نماز جمعه هست؟
حامی۱۷۸۶۳۸۵۱۰:۳۴:۴۰ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
باسلام تاریخ را مطالعه بفرمایین و یاد و خاطره گالیله را گرامی بداریم و خورشید بدور زمین میچرخد را بیاد آوریم (دوران رنانس، سلطه کلیسا بر علوم و دانش)
ناشناس۱۷۸۶۸۸۶۱۳:۴۰:۴۴ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
و بخوانیم سرنوشت غمناک محمد زکریای رازی را که بر اثر کوبیدن کتاب هایش به سرش کور شد !!!
ناشناس۱۷۸۷۵۶۳۱۶:۳۸:۰۲ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
کپرنیک از گالیله بیشتر ظلم دید ، کلیسا او را در آتش سوزاند . آقایان روحانیون نمیدانند که حتی خدای تبارک و تعالی به رسول گرامی اسلام صلی الله علیه و آله فرمود برو بگو که من هم مثل شما بشرم . البته عزیز و گرامی خدا که فوق العاده مهربان بود .
اعرابی۱۷۸۶۳۹۰۱۰:۳۶:۳۰ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
ایشان با تصویر و ارایه عدد و رقم و شواهد مشکل را نشان دادند .معترضین شاهد بیاورند این شواهد جعلی است یا بپذیرند و مسولیت جان کسانی را هم که فوت می کنند ازاین بیماری بپذیرند.
ناشناس۱۷۸۶۴۰۷۱۰:۴۳:۵۲ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
یادتونه که کرونا را شما به سراسر ایران سرایت دادید؟
ناشناس۱۷۸۶۴۱۸۱۰:۴۹:۱۱ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
شما خودتانرا درمان کنید بقیه پیشکش
پرویز۱۷۸۶۴۲۰۱۰:۴۹:۵۹ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
قرارگاه حوزوی انقلاب اسلامی این اسمی است که تا حالا پنهان بود . بعد از این زیاد آن را خواهیم شنید.
ناشناس۱۷۸۶۴۵۰۱۰:۵۸:۵۸ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
.. بنده به آقای رئیسی بسیار احترام قائلم. به عنوان یک ایرانی ازاین تجمعهای که برای تشییع جنازه علما و مراسم چندروز پیش شد،تنم لرزید.پروتکلها را همه از هر صنف و گروهی باید رعایت کنن اگر برای جان خود و دیگران ارزش قائلیم.
پرویز۱۷۸۶۴۵۳۱۱:۰۰:۲۱ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
آقایان حوزویان فراموش کرده اند که سال گذشته کرونا ازقم درتمام ایران شایع شد.
ناشناس۱۷۸۷۰۲۵۱۴:۱۰:۲۰ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
اگه قم قرطینه شده این بلا سر کشور نیامده بود
سید۱۷۸۷۵۹۱۱۶:۵۲:۱۴ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
اگه انصاف دارید بگید جمعیت هرروز در مترو و BRT و بازار تهران هیچ نگرانی نداره اما نماز جمعه قم که همه پشت سر هم هستند وکسی روبروی کسی نیست این اشکال داره؟
ناشناس۱۷۸۷۸۹۹۱۹:۲۸:۴۸ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
متاسفانه این هم دروغی است که همین آقایان در جامعه منتشر کردند و بعد خیلی یواشکی گفتند از تهران پخش شده بود اما آنچه در ذهن همه مردم ماند همان خبر اول بود
رضا۱۷۸۶۴۵۹۱۱:۰۱:۵۴ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
تافته جدا بافته اند. این جماعت خودشان هر کاری بکنند و هر حرف نابجایی از هر تریبونی بزنند کسی حق ندارد به آنها چپ نگاه کند چون پشت سنگری به نام تقدس پنهان می شوند و سنگر میگیرند. هر کس حرف غیرعلمی زد باید مواخذه شود. این اصل کلی است. حالا می خواهد جناب آقای دکتر رییسی باشد یا هر فرد دیگری از هر گروه و دسته و صنفی....!!!
مهران۱۷۸۶۴۹۸۱۱:۲۰:۱۲ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
انصافا جالبه اولین بخش هایی که قوانین کرونایی رو انصافا رعایت کردن مسجد و هیئت و نماز جمعه و حرم ها و ..بودن بعد اینجوری سریع بهشون حمله میشن اونم تو شهر قمی که اولین شهری بود که آبی شد
احمد۱۷۸۶۵۵۲۱۱:۴۶:۲۳ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
با این همه ادعای دینداری هنوز یاد نگرفتیم حذف افراد راه حل نیست بعدشم مگه قم و حوزه مسئول استانی و حوزوی نداره
ناشناس۱۷۸۶۵۷۰۱۱:۵۶:۱۰ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
چند هفته دیگه معلوم میشه کی درست میگه کی غلط ... عکس های تشییع مصباح یزدی در اینترنت موجود است که چقدر پروتکل ها رعایت شده!!!!
یوسف۱۷۸۶۶۴۰۱۲:۲۲:۴۵ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
باید دید چه کسانی از قم هراسی سود می برند؛ در جمع هیئت دولت و خطاب به شخص رییس جمهور، این سخنان را فرمود، فقط باید بگویم، انتخابات نزدیک است.
ناشناس۱۷۸۶۶۵۵۱۲:۳۰:۱۰ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
الان ایشان عذر خواهی کنه کرونا از بین میره ؟
ناشناس۱۷۸۶۹۱۴۱۳:۴۶:۱۱ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
چرا نگفت کیش شمال بندر
ناشناس۱۷۸۷۷۵۹۱۸:۱۳:۰۲ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
توی فیلم که بنده خدا قبلش از جزیره قشم صحبت کرده است
ناشناس۱۷۸۶۶۵۸۱۲:۳۲:۱۵ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
نمونه صادرکنندگان همین بیانیه بی محتوا در ابتدای ورود کرونا به کشور مانع قرنطینه شهر شدند و باعث این خسارت جانی و مالی عظیم به کشور شدند.
ناشناس۱۷۸۶۶۶۵۱۲:۳۴:۵۲ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
این حوزویان کم کم ادعای پزشک و فیلسوف بودن هم می کنند
ناشناس۱۷۸۶۷۴۱۱۳:۰۳:۱۰ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
آسمون به زمین اومده که از قم نام برده .حالا باید رئیسی رو اعدام کنن . به پر قبای حضرات برخورده
عمران۱۷۸۶۷۷۹۱۳:۱۶:۳۹ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
اگر «قم هراسی» وجود داشته باشه که نداره، به دلیل اظهارات این و آن نیست، بدلیل عملکرد خود آقایان است که امور را دو دستی قبضه میکنند.
ناشناس۱۷۸۶۷۹۰۱۳:۱۸:۴۱ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
والا در مراسم تشییع آقای مصباح ما رعایت پروتکل رو‌ ندیدیم.چشمامون که دروغ نمیگن!
ناشناس۱۷۸۶۸۰۵۱۳:۲۲:۰۶ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
یعنی هر فرد متخصصی نظری داد که شما دوستان عزیز خوشتان نیامد باید محاکمه وعزل بشه ؟
مهر۱۷۸۶۹۰۵۱۳:۴۴:۲۳ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
باید کلا دانشکده پزشکی تعطیل کنند. بعد آقایون از حوزه دعا میکنند همه ی بیمارها خوب میشوند!!!!
امیر۱۷۸۶۹۲۵۱۳:۴۹:۱۲ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
بهتر نیست همه مسیولیت خطاهاشون رو به عهده بگیرن و‌ واقعا مسیولیت‌پذیر باشن؟ آقای رییسی فقط وظیفه‌ش رو انجام داده و اگر غیر این رفتار می‌کرد جای سوال داشت. اشتباه، اشتباهه، مهم‌ نیست از کی سر زده، مهم اینه که تکرار نشه.
علی۱۷۸۶۹۸۷۱۴:۰۲:۲۰ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
حضور در تجمعات حتی با ماسک نیز خطر ساز است.
ناشناس۱۷۸۷۰۲۰۱۴:۰۹:۱۳ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
قم شده مقدسات ؟؟
ایرانی آباد و آزاد۱۷۸۷۰۲۹۱۴:۱۰:۳۴ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
چرا تندروها و اصول گرایان و نظام و دولت و...... ظرفیت نقد و اعتراض مردمی و منطقی ندارد؟؟؟؟؟
ناشناس۱۷۸۷۰۳۱۱۴:۱۰:۵۸ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
اقایان بهتره راجب عدم قرطینه شدن قم در ابتدای کرونا پاسخگو باشند
رضا۱۷۸۷۰۸۷۱۴:۲۴:۳۹ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
جماعت حوزوی هم از علم پزشکی صحبت می کند ؟ علم پزشکی ؟ شما عادت کردید در همه چیز دخالت کنید. به جای غذرخواهی طبلکارند
ناشناس۱۷۸۷۸۳۲۱۸:۵۱:۱۶ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
وقتی سمینار فقه هسته ای برگزار میکنن طبابت دیگه جای خود دارد
ناشناس۱۷۸۷۱۰۵۱۴:۳۰:۰۳ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
این اقایون فراموش کردن همون اوایل ورود این ویروس عده ای عربده کشان درب حرم شکستن یا به لیسیدن ضریح حرم اقدام کردن و ...
ناشناس۱۷۸۸۰۱۵۲۰:۲۴:۲۵ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
اون یه عده چند نفر بودن؟درسته به کل شهر ربط بدی؟
ناشناس۱۷۸۷۱۱۲۱۴:۳۱:۵۲ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
من جای رییسی بودم اسعفا میدادم
سعید۱۷۸۷۱۲۵۱۴:۳۴:۴۴ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
قاعدتاً در صلاحیت معاون وزیر بهداشت شکی نیست و موضوعیه که باید اظهار نظر کنه. حوزویان تخصص پزشکی دارن که در این مورد اعتراض کردن؟
رضا۱۷۸۷۱۷۴۱۴:۴۸:۱۶ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
اسامی پر طمطراق و دخالت در امور دیگران ! مسئولین مربوطه مگر خواب اند که قرارگاه حوزوی انقلاب اسلامی باید بلند گوی آنها باشد. ضمنا اگر ایرانی هستیم ^فارسی را پاس بداریم^
ناشناس۱۷۸۷۲۲۰۱۵:۰۴:۴۶ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
واقعآ رعايت نمیشه. به شخصه در قم در هفته گذشته ملاحظه کردم.
ناشناس۱۷۸۷۲۲۲۱۵:۰۵:۳۵ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
حرف بهداشت به تمام شهروندان قم بوده شما بخشی از ساکنان قم هستید در این صورت هرچه ستاد مقابله با کرونا برای ایجاد فاصله گذاری و یا ماسک زدن به مردم ایران توصیه میکند یعنی توهین تلقی میشود
ناشناس۱۷۸۷۲۲۸۱۵:۰۶:۴۲ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
اگر حوزویان علیه بهداشت شدند ما ملت ایران هم پشت بهداشت کشور ایستاده ایم
ناشناس۱۷۸۷۲۳۵۱۵:۰۸:۰۲ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
مگه کرونا میپرسه شما حوزوی هستی یا نیستی این این دیگه چه صیغه ایه
ناشناس۱۷۸۷۲۶۸۱۵:۱۲:۳۵ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
مباحث بهداشتی شهر قم به حوزه چه ارتباطی داره
ناشناس۱۷۸۷۳۷۳۱۵:۴۳:۲۵ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
یک ذره عمیق نگاه کنیم، چرا باید نام جایی در یک تذکر اینقدر گفته بشه.فیلمشو ببینید. حتما یه قصدی فراتر از قضیه سلامتی مردم در میان است، وگر نه تهران که با این ازدحام آخرشه، ولی کسی نمیگه تقصیر مرگ کشته های آینده تهرانی ها هستند. تو مو میبینی و من پیچش مو
جعفر۱۷۸۷۳۸۷۱۵:۴۸:۳۹ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
سلام
ناشناس۱۷۸۷۳۹۲۱۵:۵۱:۲۷ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
این بنده خدا از نظر علمی یه چیزی گفته اینکه دیگه محاکمه و عزل کردن نداره
ناشناس۱۷۸۷۴۷۰۱۶:۱۱:۳۱ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
سلام. دکتر رئیسی بسیاربیجا گفتن بسیاری از فوت شدگان ازترس ودرمان نادرست فوت شدند. درثانی اگه ایشون خیلی دلشون میسوزه برن کافی شاپها رو ببندن. درآینده روشن میشه که مردم چطور قربانی درمان غلطشدند وچه کسانی جیبشون پرشد
علیرضا۱۷۸۷۶۲۰۱۷:۰۲:۵۶ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
چطور مجری صدا و سیما علنی ویحتمل عامدانه علیه قومی به لباس اونها توهین میکنه،هیچکس به روی مبارک نمیاره،ولی یک کارشناس درکسوت معاون وزیر صحبتی که اصلاً مغرضانه هم نبوده البته واونهم توصیه شده،میشه چی چی هراسی و.. این یعنی تبعیض آشکارا قومیتی وقومی گرایی
بی نام۱۷۸۷۶۲۹۱۷:۰۷:۱۸ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
چی شده ؟ آقای رییسی در چهارچوب سمتش اعلام خطر داده . چرا دارین سیاسیش میکنین . آقای رییسی، لطفاً از این لحظه قم رو بی خیال شو .بادا باد . حتما آقایان خودشون ایده ای دارن میتونن از پس کرونا بر بیان .داداش سرت درد می‌کنه .
ناشناس۱۷۸۷۶۴۲۱۷:۱۱:۳۹ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
به نظر من رییسی حرف بدی نمی زنه به هیچ کس هم توهین نمیکنه فقط عده ای میرن زیارت اصلا هم رعایت نمیکنن یکی ش فامیل خودمون اصلا از اول کرونا رعایت نکرد حالا رفته بود قم
کامران۱۷۸۷۶۷۵۱۷:۲۳:۱۳ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
علم پزشکی چه ربطی به حوزه دارد همه را از دین..
ناشناس۱۷۸۷۷۲۹۱۷:۵۴:۵۳ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
واقعا رعایت نمیشه ، در ایام محرم همه قمی ها همه برنامه هاشون را مثل سابق توی خانه هاشون برگذار کردند.
ناشناس۱۷۸۷۷۵۷۱۸:۱۱:۳۱ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
چرا هر صحبت منطقی که به میل بعضی ها نیست اینطور باید برخورد بشه قم هم مثل همه شهرهای دیگر .
ناشناس۱۷۸۷۷۷۶۱۸:۲۳:۵۹ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
انشاءالله خدا همه مارا عاقل کند
اصغر۱۷۸۷۸۵۱۱۸:۵۹:۲۲ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
باید به حرف سخنگو احترام گذاشت ایشان به نفع مردم صحبت میکند
ناشناس۱۷۸۷۸۵۷۱۹:۰۳:۲۲ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
حرف ایشان کاملا درست بوده! هم افرادی که برای گردش و تفریح به مسافرت می روند و هم افرادی که بدون رعایت پروتکل های بهداشتی عزاداری می کنند باید مورد شماتت قرار بگیرند و جلویشان گرفته بشود.
ح ر۱۷۸۷۸۶۰۱۹:۰۵:۳۷ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
متاسفانه برخلاف نظر رهبر معظم انقلاب که مطیع ستاد کرونا و کادر بهداشت و درمان است . یک عده تند رو از این حوزویان در خیلی از امور مملکت دخالت بی جا و باعث دردسر ملت و مملکت شده و می شوند
ناشناس۱۷۸۷۸۶۳۱۹:۰۸:۰۱ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
متاسفانه در هر لباسی عده ای به ماسک و پروتکل بهداشتی اعتقادی نداره من استاد دانشگاه و پزشک و روحانی میشناسم که ماسک نمیزنن و حرفشون هم همینه که ما کرونا نداریم پس لباس را وارد این جریانات نکنیم من روحانی نیستم ولی در اوج کرونا دیدم چگونه در کنار دیگران در ضدعفونی محیط و کمک به دیگران در خط مقدم بودن همچنان که پزشکان و پرستاران از جان مایه گذاشتن با این اختلافات مسئله حل نمیشود بلکه مسائل پیچیده تر می شود.
ناشناس۱۷۸۷۸۷۰۱۹:۱۲:۳۱ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
تا حالا نمیدونستیم گزارش دادن به مافوق جرم هست. آخه
محمد۱۷۸۷۸۹۱۱۹:۲۵:۲۴ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
حرف حق زدن هم تاوان داره آقای رئیسی .نباید از مسئولین و بانیان مراسمات انتقاد می کردی ..موفق باشی و خداوند کمکت کنه آقای رئیسی
ناشناس۱۷۸۸۰۰۵۲۰:۱۹:۰۳ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
این حوزویان همه نوع تخصصی دارند.آچار فرانسه ..اند
ناشناس۱۷۸۸۰۱۲۲۰:۲۳:۳۹ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
تو قم رعایت نمیشه؟این حرف جنبه شوی رسانه ای داره چون تو یه شهر انواع اجتماعات و عقاید و سلایق هست،بررسی علمی به این نمیگن که کل شهرو ببری زیر سوال لابد تو تشییع شجریان یا کنسرت ها و شمال رعایت میشه
ناشناس۱۷۸۸۰۳۵۲۰:۳۶:۰۲ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
سلام عکس نماز جمعه منتشر شده، مراعات کردند، ماسک زدن، با فاصله نشستن، دستها رو ضدعفونی کردن، بعضی افراد با اصل دین مشکل دارن. قبل از قم کرونا اینجور که میگن پخش شده بود، ولی تنها قم اعلام کردن، امکان قرنطینه هم نبود
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های دیروز

  1. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  2. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  3. و ناگهان اخلاق!

  4. زیباکلام: اسرائیل برای رهگیری موشک ایران خیلی هزینه داد/ ۷ اکتبر نشان داد که فلسطین هنوز زنده است!

  5. بخش املاک "دیوار"مسدود می‌شود/ فرصت یک هفته‌ای به سکوها

  6. خیانت و وطن فروشی علنی در مقابل دوربین

  7. این ۲ مشکلِ بزرگ در بازار مسکن ایران

  8. موضوع خودروهای لوکس پسران معاون سابق قوه قضائیه چه بود؟

  9. سرانجام دختر فوت شده در متروی تجریش چه شد؟

  10. وزیر کشور: پلیس با رعایت کرامت انسانی به عده کمی که قانون حجاب را رعایت نکنند تذکر می‌دهد

  11. توقیف محموله صادراتی رژیم صهیونیستی در مرز بازرگان

  12. حمایت معاون رئیسی از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ تاکید رادان بر ادامه طرح «نور» فراجا/ انتقاد روزنامه دولت از کریمی قدوسی

  13. دبی؛ چند روز پس از سیل

  14. خسارت در «اس-۳۰۰»؛ مدرکی که نیست و افتخاری که به نام اسرائیل می‌سازند!

  15. رفتار عجیب یک شهروند در مترو تهران ؛ پارک موتور مقابل پله‌های ورودی ایستگاه!

  16. قالیباف: تأخیر بانک مرکزی در تأمین ارز دارو محرز است

  17. فریب نخوریم! 

پربحث‌های هفته

  1. بازی با کلمات

  2. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  4. برخورد محترمانه پلیس با یک خانم برای اعمال قانون و توقیف خودرو

  5. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  6. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  7. کمی دیر نیست؟

  8. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  9. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  10. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  11. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  12. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  13. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  14. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  15. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  16. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  17. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  18. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  19. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  20. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  21. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  22. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

  23. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  24. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  25. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

آخرین عناوین