صدور اینترنتی بیمه شخص ثالث در کمتر از ۱ ساعت

گزارش بازرگانی،   3991029028

بیمه شخص ثالث به بیمه‌ای می‌گویند که ضرر و زیان فردی را که در تصادف دچار خسارت شده است، پرداخت می‌کند. راننده‌ای که تصادف کرده است شخص اول، شرکت بیمه شخص دوم و فردی که در تصادف دچار ضرر جانی و مالی شده نیز شخص ثالث یا سوم خواهد بود.

به عبارتی می‌توان گفت هر فردی به جز راننده که دچار خسارت شود شخص ثالث نامیده خواهد شد و بیمه وظیفه دارد طبق بیمه نامه شخص ثالث، تمام خسارت‌های این فرد را جبران کند.

چرا خرید بیمه شخص ثالث برای دارندگان وسایل نقلیه ضروری است

امروزه با توجه به افزایش وسایل نقلیه در کشور، افزایش تصادفات و همچنین بالا رفتن آمار مرگ و میر در اثر این تصادفات، نیاز به بیمه شخص ثالث بیش از پیش احساس می‌شود.

بسیاری از افراد در اثر تصادفات رانندگی خسارت‌های زیادی را متحمل می‌شوند که از عهده آن‌ها بر نمی‌آیند. بنابراین خرید چنین بیمه‌ای که بتواند خسارات را جبران کند، الزامی است.

دریافت یک بیمه شخص ثالث چه مزایایی دارد؟

همه‌ ما می‌دانیم که اگر با وسیله نقلیه‌ای که بیمه ندارد، رانندگی کنیم پلیس ما را جریمه خواهد کرد. باید به این موضوع هم توجه کنید که حتی اگر بیمه شخص ثالث داشته باشید اما اعتبار آن به پایان رسیده باشد، در این صورت هم شما جریمه خواهید شد. پس در صورت این که بیمه شما تمام شود استفاده از آن بدون تمدید مجدد می‌تواند مشکل ساز شود.

بنابراین خوب است که تا هنگام تمدید مجدد از بیمه استفاده نکنید و بعد از صدور بیمه نامه در همان روز از خدمات استفاده کنید.

لازم است بدانید که حتی اگر هنگامی که اعتبار بیمه شخص ثالث تمام شود و برای تمدید آن اقدامی نکنید، ملزم به پرداخت جریمه دیرکرد خواهید شد.

بدترین اتفاقی که ممکن است هنگام رانندگی بیفتد، این است که اعتبار بیمه شخص ثالث تمام شده باشد یا اصلا بیمه نداشته باشید و متاسفانه دچار تصادف شوید. زیرا در این موقعیت تمام خسارات را در هر صورت شما باید پرداخت کنید.

بهتر است قبل از نشستن پشت فرمان، در منزل به صورت آنلاین از وب‌سایت بیمه بازار برای خرید بیمه شخص ثالث اقدام کنید و کمتر از یک ساعت بیمه نامه شما آماده است.

دردسرهای اتمام اعتبار بیمه شخص ثالث

اگر اعتبار بیمه وسیله نقلیه شما تمام شده باشد، مشکلاتی را ایجاد خواهد کرد که به توضیح آن‌ها خواهیم پرداخت.

توسط پلیس راهنمایی ورانندگی جریمه خواهید شد.

وقتی اعتبار بیمه تمام شود و برای دریافت بیمه جدید اقدام نکنید، حتی اگر در شهر نیز تردد نکنید، جریمه خواهید شد و باید مبلغ جریمه را بپردازید.

خرید و فروش وسیله نقلیه‌ای که بیمه نامه ندارد، امکان پذیر نیست.

اگر اعتبار بیمه نامه تمام شود، تمام خسارات ناشی از تصادفات رانندگی به عهده شما خواهد بود.

مزایای صدور آنلاین بیمه شخص ثالث

در واقع داشتن بیمه یک روش محتاطانه است که در صورت بروز اتفاق، پرداخت خسارت‌های وارد شده را به شرکت بیمه موکول می‌کنیم.

صدور بیمه شخص ثالث به صورت اینترنتی مزایای زیادی دارد که به توضیح آن‌ها خواهیم پرداخت.

یکی از مزایای خرید اینترنتی بیمه این است که شما می‌توانید در هر ساعت از شبانه روز که بخواهید برای خرید بیمه اقدام کنید. خرید بیمه آنلاین این امکان را فراهم کرده است که حتی در روزهای تعطیل نیز بتوانید بیمه را خریداری کنید.

هنگام خرید، می‌توانید هزینه بیمه شخص ثالث را که هر شرکت بیمه‌ای ارائه کرده است، ببینید و آن‌ها را با یکدیگر مقایسه کنید. مقایسه کردن بیمه‌ها این امکان را می‌دهد تا بتوان ارزان‌ترین و بهترین بیمه موجود را انتخاب کرد.

در خرید بیمه نامه شخص ثالث به صورت اینترنتی، می‌توانید با تمام امکانات شرکت‌های بیمه آشنا شوید. از جمله این امکانات می‌توان به پوشش‌ها، اقساطی یا نقد بودن بیمه، سطح توانگری مالی، شرکت‌های بیمه، تعداد شعبه‌ها که به صورت اینترنتی خدمات ارائه می‌دهند و غیره اشاره کرد.

با توجه به امکانات گفته شده در بالا و تطبیق آن‌ها با شرایط خود، می‌توانید بهترین گزینه را برای خرید بیمه انتخاب کنید.ص

برای خرید بیمه به صورت حضوری باید شلوغی شهر و ترافیک، نبودن جای پارک، معطلن شدن در شعب بیمه، هزینه‌های رفت و آمد و غیره را تحمل کنید، اما به صورت آنلاین، تنها با زدن چند کلیک می‌توانید بیمه را بخرید و در همان روز بیمه شما صادر خواهد شد.

اگر در خصوص قیمت یا تعرفه بیمه شخص ثالث سوال دارید، می‌توانید با یک جستجوی ساده در سایت‌های ارائه دهنده خدمات بیمه، جواب خود را دریافت کنید. با استفاده از خدمات آنلاین بیمه دیگر لازم نیست به دفاتر نمایندگان بیمه برای پرسیدن سوال‌های مختلف مراجعه کنید.

با توجه به افزایش آلودگی هوا و شیوع بیماری، صدور کارت بیمه شخص ثالث در منزل به یکی از بهترین گزینه‌ها تبدیل شده است زیرا با مراجعه به دفاتر به صورت حضوری، نه تنها به شیوع بیماری کمک می‌کنید بلکه در اثر آلودگی هوا نیز مکن است دچار بیماری شوید.

برای خرید بیمه نامه به صورت اینترنتی، می‌توانید با در دست داشتن کارت ماشین و بیمه نامه قبلی، همچنین با توجه به تعداد سیلندر، شخصی بودن یا عمومی بودن وسیله نقلیه و غیره قیمت بیمه شخص ثالث را ببینید و برای خرید اقدام کنید.

استفاده از خدمات بیمه بازار، یک عمر خیال آسوده

بیمه بازار یکی از سایت‌های ارائه دهنده خدمات بیمه‌ای به صورت آنلاین است. در این سایت می‌توانید خدمات بیمه‌های مختلف را تماشا کنید و سپس به مقایسه آن‌ها بپردازید.

بیمه بازار یک سامانه برای خرید، مقایسه و مشاوره آنلاین برای خرید انواع مختلف بیمه است و خدماتی را در حوزه بیمه شخص ثالث، بیمه بدنه، بیمه موتور سیکلت و غیره عرضه می‌کند.

در بیمه بازار می‌توانید به راحتی و تنها با چند کلیک بیمه شخص ثالث مورد نظر خود را بخرید. برای صدور بیمه شخص ثالث به صورت آنلاین می‌توانید به آدرس سایت بیمه بازار https://bimebazar.com/ مراجعه کنید.

منبع: www.tasnimnews.com

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های اخیر

    پربحث‌های هفته

    1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

    2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

    3. نظرات برگزیده مخاطبان الف: وضعیت حجاب، حاصل کم‌کاری چهل‌ساله است/ باید برای مبارزه با سگ‌های ولگرد فکری کرد

    4. نماز جمعه این هفته تهران به امامت حجت الاسلام صدیقی اقامه می‌شود

    5. این صدای اقتدار ایران است ...

    6. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

    7. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

    8. وحدت ملی با وعده صادق

    9. ارژنگ امیرفضلی و زندگی در شرایط سختِ تورنتو

    10. یک نکته قابل‌تامل در مورد توسعه قدرت نظامی ایران

    11. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

    12. استخوانی در گلوی اسرائیل!

    13. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

    14. آیت الله صدیقی: عذرخواهی می‌کنم که با غفلت و کم توجهی باعث هجمه به ملت ایران شدم

    15. کمی دیر نیست؟

    16. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

    17. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

    18. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

    19. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

    20. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

    21. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

    22. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

    23. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

    24. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

    25. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

    آخرین عناوین