واکنش هادی ساعی به حکم محرومیتش: نمی‌توانند فضا را بر من ببندند

ورزشی،   3991027038 ۱۶ نظر، ۰ در صف انتشار و ۵ تکراری یا غیرقابل انتشار

دارنده دو طلای المپیک و دو طلای جهان در رشته تکواندو که به‌تازگی با محرومیت و جریمه نقدی مواجه شده است، گفت: طلب زیادی از فدراسیون تکواندو دارم؛ جریمه‌ام را از همان طلبم کم کنند.

واکنش هادی ساعی به حکم محرومیتش: نمی‌توانند فضا را بر من ببندند

هادی ساعی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره صدور حکم محرومیت یک‌ساله و ۱۰ میلیون تومان جریمه نقدی از سوی کمیته قضایی فدراسیون تکواندو، اظهار کرد: هم معنوی و هم مادی طلب زیادی از فدراسیون تکواندو دارم، از همان طلبی که دارم جریمه‌ام را بردارند. این‌ها از قبل برای من برنامه‌ریزی کرده بودند و این حکم برایم قابل پیش‌بینی بود. این‌ها می‌خواستند من را عصبانی کنند. من کار آنچنانی نکردم، اما بزرگنمایی کردند و در نهایت به خواسته‌شان رسیدند.

دارنده دو طلای المپیک و دو طلای جهان، افزود: از آقای پولادگر به عنوان یک فرد معتقد فقط این انتظار را داشتم که در این دو روز حداقل او و فرهادیان مصاحبه کنند و شهادت بدهند که من هفته گذشته هم به این آقایان جلوی آن‌ها گفتم که لطفا دیگر اسم من را پشت بلندگو نیاورید و به من خوش‌آمد نگویید. این حقی است که به گردن فولادگر است. پس از اتفاقات روز پنجشنبه به آقای پولادگر زنگ زدم اما پاسخ تماس من را نداد و دیگر هم با من تماس نگرفت. من هم دیدم وقتی پاسخ نمی‌دهد، دیگر تماس نگرفتم. به هر حال این‌ها زیردست مدیر مجموعه هستند و وقتی دید که هفته گذشته به‌عمد با شیطنت به من بی‌احترامی کردند، با آن‌ها برخورد می‌کرد. من را که محروم کردند، اما آیا با این افراد که تخلف داشتند هم برخورد می‌شود؟

وی با انتقاد شدید از مسئولان سازمان لیگ تکواندو، گفت: بچه‌های تیم من چند بار به سازمان لیگ رفتند تا آی‌دی کارت من را بگیرند اما هر بار به بهانه‌های مختلف آن را ندادند. آنقدر نمی‌دانند که گفته بودند سیستم قطع است اما از ما خواستند که ارنج تیممان را با همان سیستم ثبت کنیم؛ وقتی بچه‌های تیم ما گفتند سیستم که گفتید قطع است، گفتند نه مشکلی ندارد. فقط دنبال این بودند که اذیت کنند و برای من حاشیه بوجود بیاورند.

ساعی با اشاره به درگیری‌اش با دبیر سازمان لیگ تکواندو، گفت: آن آقا که اسمش را نمی‌آورم، چون گُنده می‌شود، عنوان کرد ساعی من را زده است. اولا من او را نزدم چون در حد و اندازه من نیست. همان آقا جای پسر سرپرست تیم من است. وقتی سرپرست تیممم نزد او می‌رود تا به تصمیمشان درباره مسابقات و تغییر غیرقانونی ارنج یکی از تیم‌ها اعتراض کند، سر سرپرست تیم ما  که سن پدر او را دارد داد و بیداد می‌کند و می‌گوید به شما چه ربطی دارد؟ سرپرست ما هم جواب می‌دهد این تصمیم غیرقانونی شما روی تیم ما تاثیر می‌گذارد. رئیس کمیته فنی که می‌گوید حرف من بالاتر از قانون است، وقتی این‌ها که پیشکسوت هستند این حرف‌ها را می‌زنند، خب کوچکترها هم یاد می‌گیرند و می‌گویند حتما ما هم به پیشکسوت و قهرمان‌ها توهین کنیم اتفاقی نمی‌افتد. چرا باید دبیر فدراسیون به سالن بیاید و به مسئولان یکی از تیم‌ها بگوید با تغییر ارنج تیم رقیب، که کار غیرقانونی است، موافقت کنید.

وی در ادامه ادعا کرد: خانم سروی نایب رئیس بانوان فدراسیون تکواندو چهار روز پیش به خواهر من زنگ زد و گفت فلان بازیکن را در ارنج خودتان بگذارید. او فکر کرده خواهر من هم مثل دو یا سه مربی دیگر "توسری‌خور" است که هر کاری خواستند بکنند و صدایشان هم درنیاید. من و خواهرم چون جلوی این‌ها می‌ایستیم معلوم است از ما خوششان نمی‌آید. او هم در جواب خانم سروی گفته این موضوع چه ارتباطی به شما دارد؟

ساعی افزود: خب این حرف یعنی چه؟ خانم سروی مگر بی‌تجربه است؟ او خودش مربی لیگ، مربی و سرپرست تیم ملی بوده و مسئول بانوان است؛ چرا باید چنین کاری را انجام دهد؟ وقتی بزرگان تکواندو چنین گاف‌هایی می‌دهند خب معلوم است کوچکترها هم دیگر حرمت نگه نمی‌دارند. به خانم سروی گفتم خانم شما چه حقی دارید که بگویید تیم‌ها چه ترکیبی به میدان بفرستند؟ او در جواب گفت "ما می‌خواستیم آن بازیکن را چون ملی‌پوش است، محک بزنیم". به او گفتم آن بازیکن در اردوهای تیم ملی است و او را محک نمی‌زنید، آن‌وقت می‌خواهید در یک بازی لیگ محک بزنید؟ این کارها فقط بخاطر این است که تمام اعضای کادر فنی تیم ملی بانوان، کادر فنی تیم کن هستند و با این کارها می‌خواهند برنده شوند.

مدیر فنی تیم ملی تکواندو، با بیان اینکه "از «بابایی» بابت اتفاقات رخ داده عذرخواهی کرده‌ام"، گفت: او آنقدر کوچک است که بعد از آن گفت ساعی از من حلالیت نطلبیده است. من بخاطر شخصیت خودم این کار را کردم و از او دلجویی کردم.

وی در واکنش به این مساله که تیم ملی ممکن است با این حواشی آسیب ببیند، گفت: این‌ها اصلا تیم ملی و المپیک برایشان مهم نیست. آقای تمجید - رئیس سازمان لیگ - هفته گذشته به نگهبانان گفته بود چرا ساعی و عسکری سرمربی تیم ملی را به سالن راه دادید و از آن‌ها تست PCR نخواستید؟ دعوای من سر این بود که اسم من را نیاورید و خیر مقدم نگویید، اما آنقدر این‌ها دروغگو هستند که گفتند ساعی گفته چرا اسم من را نگفتید.

پرافتخارترین ورزشکار المپیکی ایران در پاسخ به این پرسش که "با این رأی سنگین کمیته انضباطی آیا به حضور در تیم ملی به عنوان مدیر فنی ادامه می‌دهد؟" اظهار کرد: کسی نمی‌تواند در تکواندو فضا را برای من ببندد یا باز کند. آنجا خانه من است. آن‌ها که فکر می‌کنند می‌توانند فضا را برای من ببندند، اصلا در این حد و اندازه‌ها نیستند. هر تصمیمی که خودم بخواهم، می‌گیرم. بودن یا نبودن در تیم ملی برای شخص من فرقی ندارد؛ اگر شرایط خوب باشد می‌مانم و در غیر اینصورت ادامه نمی‌دهم.

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۷۸۲۵۰۹۱۰:۵۱:۵۷ ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
واقعا خجالت آوره که تو این سطح از ورزش سر اینکه چرا اسم منو گفتین یا چرا اسم منو نگفتین دعوا میشه بابا یه مربی مهد بزارید برا اینا
بیژن۱۷۸۲۵۲۰۱۰:۵۸:۴۷ ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
خوب اسم همه رو که آوردی حتی اونی که میخواستی گنده نشه!! حالا بعد همه این حرفا از یه طرفدار قدیمیت بشنو که این زد و بندایی که میگی مال دیروز و امروز نیست و همیشه بوده و خواهدبود. شما هم باهاش بیگانه نیستی. بهتره مسایل رو با هم قاطی نکنی, کار اشتباهی کردی و باید معذرت خواهی کنی و بدون هیچ بهونه ای عواقبش رو بپذیری. این میشه رفتار حرفه ای در سطح جهانی از یه آدم حرفه ای والا هزارتا مدال هم که داشته باشی, آماتور هستی.
ناشناس۱۷۸۲۵۳۱۱۱:۰۷:۳۹ ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
یعنی به خاطر رفتار اشتباهش یه معذرت خواهی نمی خواد بکنه
سرکانیم۱۷۸۲۵۴۰۱۱:۱۲:۰۵ ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
اگه ملت رو هوا امثال هادی ساعی را که نه چیزی از مدیریت سرش میشه و نه اخلاق داره انتخاب نکنن اینقدر برای مردم شاخ نمی‌شدن و ادای همه چیز دونا و همه چیز تموما را در نمیاوردن. البته خودمون، تا جایی که بیاد دارم بیشتر کسایی که تو انتخابات برگزیده شدن درنهایت خودشونو گم کردن به الدورم بلدورم کردن افتادن و متاسفانه اندک افرادی مثل آقای توکلی که سرشون به تنشون می ارزه یا کاره چندانی نیستن یا کنج خونه نشستن.
عدالتی۱۷۸۲۵۸۲۱۱:۳۷:۰۴ ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
تو مگه کی هستی ؟
ناشناس۱۷۸۲۶۳۰۱۲:۱۱:۱۶ ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
این مفت خورهایی که در همه جا هستند و بدرد لای جرز هم نمیخورنی اینقدر روی اعصاب آدم راه میروند که اسطوره هایی مثل ساعی(البته اسطوره در تکواندو نه شورای شهر) بالاخره از کوره در میروند و یک اشتباهی میکنند.
عباس۱۷۸۲۶۶۷۱۲:۴۵:۲۸ ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
آقای ساعی ما ترو دوست داریم وهچ وقت فراموشت نمیکنیم.در این مواقع ودر این فضای آلوده .اول بخدا وقرآن پناه ببر و بعد از رفتار وگفتار پهلوان پهلوانان حضرت علی(ع) الگوبردار.
ناشناس۱۷۸۲۷۸۴۱۳:۵۲:۰۵ ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
داریم با بهترین ورزشکار تاریخ این مملکت چه می کنیم ؟؟؟؟ اگر خطا و اشتباه هم انجام داده نباید این گونه با او رفتار شود . ملت قهرمان کش اسطوره کش نشوییم.
ناشناس۱۷۸۳۰۰۹۱۷:۴۵:۴۵ ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
قانون و اخلاق مداری برای مدال آوران با مردم عادی متفاوت باید عمل کنه؟ ایشون متاسفانه بسیار مغرور هستند
ناشناس۱۷۸۳۰۴۳۱۸:۱۳:۴۴ ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
اینقدر بی دلیل اسطوره سازی نکنید ،اسطوره درخت میوه ایست که هرچه بارورترست سربه زیر تر است، هیچ توجیهی برای گردنکشی افراد و بخصوص نخبگان ،قابل پذیرش نیست
محمد۱۷۸۲۸۳۰۱۴:۳۴:۵۶ ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
اخر فدراسیون و ورزش رانتی چیزی جز ای نیست
ناشناس۱۷۸۲۸۶۶۱۵:۱۶:۱۲ ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
اگر قوه قضاییه به منابع درآمدی هادی ساعی ,حسیت ن رضازاده و علیرضا دبیر ورود کند به یافته های عجیبی خواهد رسید.
ناشناس۱۷۸۲۹۹۸۱۷:۳۰:۳۱ ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
قهرکن بروآلمان،یا باید بگذارند هرجور دوست داری، چک ولگدیشون کنی..
ناشناس۱۷۸۳۰۲۵۱۷:۵۷:۳۶ ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
واقعا جای تاسف دارد پاسخهایش به هیچ عنوان قانع کننده نیست اصل موضوع را رها کرده وبه شرح فرعیات پرداخته است ایشان ناراحت شده که چرا اسمش را در سالن آورده اند آیا پاسخ احترام به شما سیلی زدن است وای به حال ورزشکارانی که زیر دست این آقا تربیت میشوند
علی۱۷۸۳۰۲۸۱۸:۰۰:۵۴ ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
خدا همیشه پشت و پناهت باشه.چقدر دل مردم را با مدال طلا در المپیک خوشحال کردی.در قلب مایی
ناشناس۱۷۸۳۰۴۷۱۸:۱۷:۰۷ ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
هرچه اسطوره ها بزرگتر باشند سقوطشان دردناکترست،ایشان بسیار بیشتر باید مواظب رفتارشان باشند ،متاسفانه تمامی اعتبار افراد با یک اقدام اشتباه بر باد میرود و جای بازگشتی هم اگر باشد بسیار مشکل ، زمانبر و نه در حد اعتبار اولیه است
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

  2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

  3. نظرات برگزیده مخاطبان الف: وضعیت حجاب، حاصل کم‌کاری چهل‌ساله است/ باید برای مبارزه با سگ‌های ولگرد فکری کرد

  4. این صدای اقتدار ایران است ...

  5. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  6. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

  7. وحدت ملی با وعده صادق

  8. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

  9. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  10. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  11. آیت الله صدیقی: عذرخواهی می‌کنم که با غفلت و کم توجهی باعث هجمه به ملت ایران شدم

  12. کمی دیر نیست؟

  13. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

  14. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  15. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  16. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  17. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  18. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  19. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  20. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  21. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  22. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  23. تصاویری از نمازجمعه تهران به امامت حجت‌الاسلام کاظم صدیقی | کدام چهره‌های سیاسی و نظامی به نمازجمعه رفتند؟

  24. اسراییل چه باید بکند؟ 

  25. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

آخرین عناوین