حاجی میرزایی: تصمیم ستاد کرونا حضوری شدن آموزش‌هاست/ مدارس تمام مناطق بجز مناطق قرمز باید باز باشد

اجتماعی،   3991025065 ۶۰ نظر، ۰ در صف انتشار و ۵ تکراری یا غیرقابل انتشار

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه تمام کشورها درصدد بازگشایی مدارس خود هستند و امروز این سیاست در تمام دنیا جریان دارد، شروط بازگشایی مدارس را اعلام کرد و از زمان اجرای رتبه بندی فرهنگیان از اول فروردین ماه ۱۴۰۰ خبر داد.

حاجی میرزایی: تصمیم ستاد کرونا حضوری شدن آموزش‌هاست/ مدارس تمام مناطق بجز مناطق قرمز باید باز باشد

به گزارش ایسنا، محسن حاجی میرزایی در اولین برنامه زنده «گفتگو با شما» که به طور زنده از شبکه شاد و در گفتگو با معلمان استان قم پخش شد، اظهار کرد: این اولین گفتگوی من با شما در پاسخ به پیام‌هایی است که شما همکاران فرستادید؛ حدود ۶ میلیون پیام رسیده که همکاران آنان را طبقه بندی و به تناسب فراوانی‌ها مرتب کردند هدف من این است که هر هفته به نکاتی که بیشترین توجه همکاران را به خود اختصاص داده صحبت کنم.

وی افزود: یکی از مهم ترین نکاتی که همکاران مطرح کردند درباره حضوری شدن مدارس است که در این باره دغدغه داشتند. مطالعات بین المللی حاکی است اگر زیرساخت‌های فنی، نرم افزاری و سخت افزاری برای آموزش غیرحضوری کامل باشد، اگر دانش‌آموزان به ابزارهای لازم مجهز باشند، اگر معلمان توانایی کامل را برای آموزش در فضای مجازی داشته باشند، اگر دانش‌آموزان توانایی لازم برای فراگیری آموزش‌ها را از مسیر مجازی داشته باشند، اگر خانواده‌ها هم انگیزه و هم توانایی برای کمک به تحصیل فرزندانشان را داشته باشند، آموزش با ۵۰ درصد کیفیت قابل دستیابی است.

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: استان‌هایی داریم که به این ابزارها دسترسی ندارند. مشکلات اقتضا می‌کند به آموزش حضوری فکر کنیم؛ دربسیاری از کشورهای دنیا مدارس اولین مکان بود که تعطیل شد و با توسعه آگاهی‌ها و ارزیابی‌ها، به تدریج درصدد بازگشایی مدارس خود هستند امروز این سیاست در کشورهای زیادی حتی با میزان ابتلا و فوت بیش از ما جریان دارد.

حاجی میرزایی اشاره کرد: مطالعات نشان می‌دهد تاثیر تعیین کننده ای بین بازگشایی و شیوع بیماری وجود ندارد اما مطالعات این را نیز می‌گوید که دور بودن دانش‌آموز از مدرسه با تبعات متعددی روبرو است مدرسه تنها کارکرد آموزشی ندارد بلکه مدرسه کارکرد تربیتی، پرورشی، اجتماعی و روانی دارد.

وی اضافه کرد: اصل بر این است که مدرسه باز باشد البته با رعایت پروتکل و دستورالعمل‌های بهداشتی؛ هرزمان که متخصصان به این نتیجه برسند که در مناطقی بازگشایی مدارس با تبعات روبرو است ما تبعیت می‌کنیم اما اکنون ستاد کرونا تصمیم گرفته است که آموزش‌ها حضوری باشد اما با الزاماتی همراه باشد.

وزیر آموزش و پرورش به شروط بازگشایی مدارس اشاره کرد و گفت: مدارس باید در تمام مناطق به جز مناطق قرمز باز باشند و کادر اداری و اجرایی در مدرسه حضور داشته باشند اگر به دنبال مدرسه محوری هستیم زمانش اکنون است. دانش‌آموزان پایه اول و دوم ابتدایی باید به مدرسه بروند و حداکثر باید ۱۰ نفر در کلاس باشند. سلامت دانش‌آموزان برای ما بسیار اهمیت دارد ما با این کار سلامت و آموزش را قابل اهمیت می‌دانیم.

حاجی میرزایی درباره نظام رتبه بندی معلمان نیز بیان کرد: در اسفندماه امتیازات فصل دهم به تمام کارکنان داده و به فوق العاده فرهنگیان در فروردین ماه ۱۷ درصد اضافه شد. لایحه رتبه بندی به دولت ارائه شده و در کمیسیون است که کلیت آن تصویب شده و جزئیات آن نیز به زودی نهایی می‌شود. تلاش داریم قبل از نهایی شدن بودجه لایحه تقدیم مجلس شود و اعتبار آن نیز در بودجه دیده شده و زمان اجرای آن سال ۱۴۰۰ است.

وی افزود: صلاحیت تخصصی و حرفه ای معلمان در رتبه بندی با سنجه های مناسب سنجیده می‌شود و با توجه به امتیازات و صلاحیت‌های تحصصی و حرفه ای معلمان رتبه بندی خواهند شد.

 به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: تخصیص حق التدریس معلمان بازنشسته و شاغل را دریافت کردیم و مترصد دریافت وجه از خزانه هستیم که به زودی انجام می شود.

دیدگاه کاربران

احمدی۱۷۸۰۴۰۶۱۶:۲۸:۳۷ ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
پروردگار به ایشان بصیرت عنایت بفرماید. انشاله
حامد۱۷۸۱۲۱۲۱۰:۰۲:۰۸ ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
جالبه که الف عزیز خبری از آقای نمکی زده بود که ایشان مخالف بازگشایی مدارس بود .. فکر کنم اگه کسی عاقل بشه بچه‌اش رو بازیچه‌ی تصمیمات اینچنینی مسئولین نمی‌کنه. بنده که فعلاً بچه‌ام رو نمی‌فرستم مدرسه
معلم کرونایی۱۷۸۱۲۵۲۱۰:۳۳:۳۷ ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
به والله حرف های این آقا به هیچ عنوان پایه علمی ندارد. من به عنوان یک معلم در خرداد ماه 1399 و در برگزاری امتحانات نهایی پایه دوازدهم -نه در زمان حضور کل دانش آموزان در مدرسه- از دانش آموز مبتلا به کرونا آلوده شدم و کل خانواده ام هم گرفتار این بیماری مزخرف شدند و بعد از گذشت چندین ماه هنوز آثار آن در بدن من نمایان است. من نه خودم سر کلاس خواهم رفت و نه فرزندانم را میگذارم به مدرسه بروند.
ناشناس۱۷۸۱۴۲۹۱۳:۵۵:۱۱ ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
ایشون احتیاج به درک بیشتر داره
حمید۱۷۸۱۴۳۱۱۳:۵۶:۴۸ ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
کسی اگه عقل داشته باشه جون بچه شو برای تصمیمات کیلویی اینجور آدما به خطر نمیندازه
ناشناس۱۷۸۰۴۱۹۱۶:۳۶:۱۱ ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
این آقا تا بچه هامون و خودمون را بکشتند نده ول کن نیست !! نمی دونم چرا در دولت هر کی ساز خودشو می زنه ، وزیر بهداشت مخالف بازگشایی مدارس هست این آقا موافق و حرف هم گوش نمی دن
ناشناس۱۷۸۰۴۳۶۱۶:۴۸:۰۹ ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
همه حرف ها غیرعلمی و بی اساس بود.مدرسه اصلی ترین مکان برای شیوع کروناست.اصلا دانش آموزان قابل کنترل نیستند
ناشناس۱۷۸۰۴۴۱۱۶:۵۳:۲۵ ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
خدمت سربازی پسرها را حذف کنید فقط ی دوره سه ماهه آموزش نظامی ببینند عوضش از اونها بخواهید در این دو سال جبران افت تحصیلی کنند و هر کس نمرات و معدل خوب نگرفت سربازی برود
حسن۱۷۸۰۸۴۲۲۱:۴۹:۵۲ ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
ای کاش امثال شما یک ذره اطلاعات نظامی وامنیتی داشتید ومی فهمیدید که حراست از کشور نیاز به نیروی جوان دارد وسرباز حرفه ای علاوه بر نیاز به بودجه هنگفت قادر به انجام کارهای سخت نظامی در دوره میانسالی نمی باشد وامور نظامی مملکت باید با نیروی جوان انجام شود
ناشناس۱۷۸۱۳۶۹۱۲:۲۸:۳۷ ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
نیروی جوان مفت البته
ناشناس۱۷۸۰۴۶۷۱۷:۱۵:۵۳ ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
وزیر بهداشت که ..مخالف بازگشایی مدارس اونوقت شما چی میگی
ناشناس۱۷۸۰۴۷۳۱۷:۱۷:۱۵ ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
مملکت دیوانه خانه است . مملکت افتاده دست عده ای مدیر .. از خود راضی
ناشناس۱۷۸۰۴۸۱۱۷:۱۹:۴۰ ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
نمکی: با بازگشایی مدارس مخالفیم/ نگران خیز کرونا در دوماه آینده هستیم اجتماعی، ۲۵ دی ۱۳۹۹، ۱۰:۳۲ 3991025022 وزیر بهداشت گفت: در حال حاضر نگران بازگشت خیز بیماری هستیم چون موارد سرپایی در حال افزایش است و این یک اعلان و هشدار برای یک خیز جدید در بهمن و اسفندماه می‌تواند باشد.
ناشناس۱۷۸۰۵۲۹۱۷:۵۷:۲۲ ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
بقیه دنیا شروع به واکسیناسیون کرده اند که می خواهند مدارس را باز کنند. شما چی؟
ناشناس۱۷۸۰۵۳۶۱۸:۰۲:۱۵ ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
بی انصاف توی این بی پولی, خدای ناکرده بچم کرونا بکیره , چیکار کنم
ناشناس۱۷۸۰۵۴۱۱۸:۰۴:۰۷ ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
یعنی شده یه مملکت شیر تو شیر که صاحب نداره؟
ناشناس۱۷۸۰۵۴۲۱۸:۰۴:۳۳ ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
من بچمو نمیفرستم
ناشناس۱۷۸۰۵۵۲۱۸:۰۹:۴۷ ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
تا میاد فشار کرونا کم بشه دوباره یک عده .. میان میدان. مدارس باز اما رفتن به استان دیگر با ماشین شخصی ممنوع
ناشناس۱۷۸۰۵۶۱۱۸:۱۴:۳۲ ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
وزیر آموزش و پرورش!!!!!!!! قحط الرجاله؟؟؟؟؟.
ناشناس۱۷۸۰۵۶۹۱۸:۱۷:۲۰ ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
وزیر نا آگاه و سیاسی نگر و بی تدبیر بهتر از این نمی شود . آقای وزیر ، ما سلامت فرزندانمان را در اختیار شما که گویی در یک کره ی دیگر زندگی می کنی نخواهیم داد .
جعفر۱۷۸۰۶۷۷۱۹:۵۹:۲۰ ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
اگر بعد دو ماه کرونا زیاد شد باید همین وزیر را به کار اجباری در بیمارستانها فرستاد .
پدر دانش آموز متخصص بیماری های عفونی۱۷۸۰۷۶۲۲۰:۵۴:۴۹ ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
حاجی میرزایی اشاره کرد: مطالعات نشان می‌دهد تاثیر تعیین کننده ای بین بازگشایی و شیوع بیماری وجود ندارد. اولا کدوم مطالعات ؟ کجا ؟ کی مطالعه کرده ؟مطالعه گر تخصص ویروس شناسی و بیماریهای عفونی رو داشته ؟و.. و.. ثانیا برای اثبات اشتباه بودن ادعای بی سند حضرتعالی فقط عدد و رقم های مبتلایان و میزان افزایش آن را از پانزدهم شهریور به بعدفقط نگاه کنید مطالعه لازم نداره . ثالثا در شرایط اپیدمی هیچ کس حتی وزیر صلاحیت تصمیم گیری ندارد و این ستاد کرونا و وزارت بهداشت است که صلاحیت دارند رابعا اگر راس هرم یک سازمان بر اساس مطالعات بدون سند حق تصمیم گیری داشته باشد پس این حق را به اتحادیه های دیگر هم باید بدهیم مثلا رییس اتحادیه سینما داران کشور بگوید بر اساس مطالعات مشخص شده که سینما نقشی در انتقال کرونا نداردبنابر این از فردا سینما ها باز میشوند و به همین ترتیب فدراسیون های ورزشی و مراکز فرهنگی ، رستواران دار ها و.. و.. میتوانند بر اساس مطالعات باز گشایی کنند . اما حرف آخر با وزیری که خود را به خواب زده این است که بر اساس مطالعات علمی مدارس و بخصوص ابتدایی بدلیل عدم بروز علائم کووید ۱۹ در بچه ها خطرناکترین جا برای انتقال ویروس از یک خانواده به خانواده دیگر محسوب میشوند . خامسا : اساسا در یک فضای بسته مثل کلاس رعایت پروتکل های بهداشتی حرفی بی معناست .و سادساً اصلا وزیر محترم از سطح رعایت بهداشت در مدارس روستایی اطلاعی دارند؟
مهدی۱۷۸۰۷۹۷۲۱:۱۶:۰۰ ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
جالبه حالا مدرسه هم باز بشود با کلاسهای ده نفر. دانش آموزان را طبق گفته معاون وزیر آموزش پرورش والدین باید ببرند و بیاورند چون سرویس مدارس نیست و اگر هم بود خطرناک بود. اونوقت جواب ترافیک و آلودگی بیشتر هوا را که می دهد.
ناشناس۱۷۸۰۸۲۱۲۱:۳۴:۱۸ ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
آقای وزیر با باید گفتن شما جون عزیزامونو به خطر نمی اندازیم
علی۱۷۸۰۸۲۴۲۱:۳۵:۴۷ ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
این وزیر یه چی ش هست, هرازچندگاهی .. ..پرت میگه, همه کشورها آموزش حضوری ندارند اونوقت این وزیر اندیشمند....
ناشناس۱۷۸۰۸۶۰۲۲:۱۲:۳۰ ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
چرا دروغ میگی وزیر بهداشت گفته مخالفیم نباید باز شه ..
ناشناس۱۷۸۰۸۸۹۲۲:۳۳:۰۵ ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
یک کلمه هم بشنویم از ..بنویس دولت.
ناشناس۱۷۸۰۸۹۱۲۲:۳۷:۰۶ ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
باسلام و تشکر از زحمات معلمان دلسوز و با سواد در ایام کرونا مشخص شد که شیوه اموزش در تمام مدارس یکسان نیست و در سطح سواد معلمان و شیوه تدریس تفاوت فاحشی محسوس است . پس ضرورت دارد اموزش مجازی حتی پس از بازگشایی مدارس ادامه یابد شاید تهیه و ارائه یک پکیج اموزشی استاندارد توسط اموزش و پرورش به صورت رایگان برای هر پایه کمکی بتواند به عنوان مسکنی برای کم کاری این وزارت خانه در تعلیم نیرو ها و برنامه ریزی نا مناسب لحاظ گردد
ناشناس۱۷۸۰۸۹۳۲۲:۳۹:۱۱ ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
الان تو بازگشایی مدارس با کشور های دنیا مقایسه میشیم و در مورد بقیه چیزها ما با کشورهای دیگه متفاوت هستیم
ناشناس۱۷۸۰۸۹۶۲۲:۴۱:۳۰ ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
مملکت که نیست دیوونه خونه ست وزیر بهداشت میگه مامخالف بازگشایی هستیم این وزیر از خود ش.. میگه نه باید باز بشه .این حاجی میرزایی تا معلما و دانش اموزان زیادی رو به کشتن نده آروم نمیگیره؟؟..
ناشناس۱۷۸۰۹۰۰۲۲:۴۸:۱۶ ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
این آقا حتی یکبار از دهانش یک تشکر از معلم ها ( که این روزها با خرده فرمایشات ایشان زیر فشارند) در نیامده!!
علومی۱۷۸۰۹۰۲۲۲:۵۰:۰۸ ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
من به مردم پیشنهاد می کنم یه سر به بیمارستان ها بزنن و از آنهایی که گرفتار کرونا هستن و مریضی در بیمارستان دارن بپرسن آیا کسی مسئول و‌پاسخگو هست!!!!بعد تصمیم بگیرن که می تونن بچه هاشون و با توصیه های این وزیر بفرستن مدرسه یا نه؟؟؟
ناشناس۱۷۸۰۹۰۵۲۲:۵۱:۰۱ ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
این حرف ها به مردم این و‌میگه که کرونا تموم شده.
ناشناس۱۷۸۰۹۰۶۲۲:۵۱:۱۲ ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
بازگشایی مدارس کاملا اشتباه است
ناشناس۱۷۸۰۹۰۷۲۲:۵۴:۰۷ ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
آیا وزیر بهداشت می تونه تو کار وزیر آموزش و‌پرورش دخالت کنه؟؟؟پس چرا وزیر اموزش و‌پرورش تو کار و تصمیم ستاد کرونا دخالت می کنه
ناشناس۱۷۸۰۹۱۵۲۳:۰۰:۰۸ ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
جناب وزیر شما اگر برنامه ریز .. بودی می گفتی کلاس اولی ها به جای این آموزش های نصفه نیمه که الان نگرانت کرده وتصمیم به بازگشایی مدارس گرفته ای که گسترش مجدد کرونا نتیجه ش یکسال دیرتر به مدرسه بروند. اولی های سال قبل هم به جای رفتن به کلاس دوم با آموزش مجازی همان دروس وآموزش های کلاس اول را تمرین کنندتا پایه درسی آنها قویتر شود . و دومی ها وسومی ها وپایه های بالاتر هم با آموزش مجازی فقط کتابهای درسی را بخوانند وهر گونه فعالیت حاشیه ای را حذف می کردید تا معلمها فرصت تمرکز روی دروس اصلی را داشته باشند .!! جناب وزیر شما فقط وزیر آموزش وپرورشی ومالک جان وسلامت مردم نیستی .
سوگند۱۷۸۰۹۱۹۲۳:۰۵:۰۹ ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
واقعا اینقدر واجب هست؟!!یعنی سلامتی معلم ودانش آموزان مهم نیست؟! نیمه بهمن متوجه میشید چه تصمیم اشتباهی گرفتید بعدش مدارس تعطیل میشه فقط ی عده جونشونو میدن وتمام. کادر درمان دیگه خسته هستن. چقدر پزشک وپرستار فوت شدن چقدر بچه بی پدرو مادر شد چقدر مادر وپدر پر پر شدن بچه هاشونو دیدن. اگر کسی کرونا بگیره مسئولش شما هستید وباید تو همین دنیا جواب پس بدید. لطفا عمیق تر به قضیه نگاه کنید.
ناشناس۱۷۸۰۹۴۰۲۳:۳۰:۵۷ ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
ایشان چقدر سواد مرتبط با آموزش، بهداشت و سلامت دارند؟!! «محسن حاجی‌میرزایی دانش‌آموخته کارشناسی علوم اجتماعی از دانشگاه تهران، کارشناسی ارشد مدیریت از مرکز مدیریت دولتی و دکتری جامعه‌شناسی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال است.» (که احتمالا ..) تا پایان سال تحصیلی همین طور رو اعصاب هست و اضطراب ایجاد می کنه ایشان براساس چه تحقیقات و شواهدی می گوید که با وجود همه شرایط مطلوب، کیفیت آموزش 50 درصد است؟ این پژوهش مربوط به کجاست نمونه اش کی کجا و .. چه بوده؟
بهپسند۱۷۸۰۹۴۱۲۳:۳۱:۴۱ ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
جناب وزیر محترم تجربه ثابت کرده که خود شما هم به حرفهایی که میزنید کاملا مطمئن نیستی و بعد یک هفته نظرتان عوض می شود بعد چطور توقع دارین ما سلامت و جان فرزندان خودمان را بسپاریم به آزمون خطاهای شما!
نگران۱۷۸۰۹۴۳۲۳:۳۵:۳۹ ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
واقعا مردم رو چی فرض کرده این وزیر آموزش و پرورش. واقعا این شخص باید راس بزرگ ترین وزارت خانه کشور باشه؟؟!!!
مونا۱۷۸۰۹۴۷۲۳:۳۸:۲۴ ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
بعد از پنج ماه شما هنوز نتوانستین از پس ایرادات یه نرم افزار ساده مثل شاد بر بیایید آنوقت ادعای مدیریت سلامت فرزندان ما رو در مدارس دارین! من به شخصه همچین ریسکی رو نمی پذیرم برای فرزندم
ناشناس۱۷۸۰۹۵۳۲۳:۴۴:۲۱ ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
واقعاً این وزیر آموزش و پرورش خوشش میاد بره روی اعصاب ملت هر بار توی این شرایط سخت قرنطینه که: نه تنها مردم اجازه حضور حتی شبانه در خیابان ها رو ندارند و جریمه میشوند، حتی اجازه همنشینی خانوادگی را ندارند ایشون از بازگشایی مدارس صحبت میکنه، واقعاً یاد علی بی غم میفتم
ناشناس۱۷۸۰۹۸۲۰۰:۳۲:۰۶ ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
کی به حرف ایشون ..گوش میده؟!
ناشناس۱۷۸۱۰۲۲۰۱:۴۰:۴۶ ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
قدر مسلم سواد وزیر بهداشت در خصوص خطرات کرونا بسیار بیشتر از وزیر آموزش وپرورش است .
ناشناس۱۷۸۱۰۶۰۰۲:۴۱:۴۵ ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
خدا رو شکر اختیار بچه خودمان را داریم
ناشناس۱۷۸۱۰۸۶۰۵:۲۶:۰۳ ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
تنها سالي است كه بچه ها وخانواده هايشان از سرما خوردگي وانفولانزاي مكرر در زمستان در امان بودند كه دليل اصلي آن تعطيلي مدارس بودضمن اينكه روش اموزش مجازي خيلي عالي بين دانش اموزان ومعلم وخانواده جا افتاده وتقريبا مشكلي وجود نداشته واين روش اموزش در حال رشد وبلوغ است ومسلما سالهاي بعد خيلي بيشتر تأثير مثبت خودرا در خيلي جهات خواهد گذاشت پس بهتر از داير كردن مدارس وافزايش بيماري وهزينه خودداري شود
ناشناس۱۷۸۱۰۹۴۰۶:۰۱:۱۱ ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
ببخشید مجلس چه‌کاره است، که وزیر آموزش و پرورش با جان مردم می‌تواند بازی کند؟ حتما باید بخشی از هم‌وطنان ما کشته شوند، تا مجلس به فکر استیضاح ایشان بیافتد. مجلس نمایندگان آمریکا یاد ببینید، که حتی یک‌هفته مانده به پایان دوره هم رئیس جمهور را استیضاح می‌کند، چون بودن ترامپ را خطرناک می‌داند. حالا سئوال: بازگشایی مدارس و به‌کشتن انداختن جامعه‌ی ایرانی کار خطرناکی نیست؟
ناشناس۱۷۸۱۱۱۰۰۷:۰۵:۳۱ ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
وزیر آموزش پرورش جناب آقای حاجی میرزائی دانش آموز ابتدایی چه طور میتواند پروتکل های بهداشتی را رعایت کند غیر ممکن است دانش آموز ابتدایی این ماسک‌های که دارند با هم دیگر ردو بدل می‌کند رعایت به جای خودش
ناشناس۱۷۸۱۱۲۰۰۷:۳۳:۳۲ ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
..،.. همین مونده تو برای ما تصمیم بگیری
شهروند۱۷۸۱۱۴۰۰۸:۱۰:۱۱ ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
وزير جان دست بردار تو رو خدا چشم اينا فقط به اينه كه كى چكار كرد ما هم همون كار رو مى كنيم انگليس مگه نمى بينى به چه بدبختى افتاده الانم كه مدارسش مجازيه خدايا خودت به ما رحم كن
شهروند۱۷۸۱۱۴۲۰۸:۱۴:۰۷ ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
اينا بگن شنونده بايد عاقل باشه
ناشناس۱۷۸۱۱۵۶۰۸:۴۱:۲۵ ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
انشاالله خدا شفات بده
ناشناس۱۷۸۱۱۶۰۰۸:۵۴:۲۳ ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
ستاد کرونا اشتباه کرده مگه تا حالا چه تصمیم درستی گرفته این دومی باشه مردم وارد فاز ایمنی گله ای کردن دست بردار نیستن مدارس ما باز هم باشند کیفیت اموزشی زیر ۳۰ درصد هست با این امکانات حد اقلی که دادن به جون بچه های مردم بازی نکن آقا بچه های ما موش آزمایشگاه مدیریتی شما نیستن
ناشناس۱۷۸۱۱۹۳۰۹:۴۱:۱۴ ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
اگر سلامتی دانش آموزان برای شما مهم بود اولا نباید چنین تصمیمی میگرفتید دوم اینکه یک کلاس اولی یا دومی از کرونا چه میفهمه که پروتکل بهداشتی را رعایت کنه،بچه های ما شدند موش آزمایشگاهی دست شما ها فکر کنم در نتیجه تصمیم اصلی دست وزارت بهداشت که تصمیم بگیره به مدرسه بروند یا نه ،نه دست تو وزیر
مهرداد۱۷۸۱۲۶۱۱۰:۴۳:۲۷ ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
سلام چرا این مدیران مجموعه آموزش و پرورش عادت کرده اند مدام حرف .. بزنند یکی نیست به این آدم بگه این اظهار نظر ها را بگذار برای مجموعه بهداشتی و درمانی کشور که الان 11 ماه است تمام وقت درگیر هستند و جانی برای تلاش بیشتر ندارند. خود من بعنوان پزشک و مدیر در مجموعه بهداشت و درمان کشور در این 11 ماه یک ساعت مرخصی نداشته ام که بتوانیم بهتر خدمت رسانی کنم و حالا به حرف یک نابلد بچه هایم را به مدرسه نخواهم فرستاد تا شاهد مرگشان باشم
ناشناس۱۷۸۱۳۸۸۱۲:۵۵:۰۷ ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
من معلم یه گوشی به درد بخور ندارم.گوشی خودم هم داغون شد بااین فضای مجازی مدرسه ها..آخه شما امکاناتتون کجابود.یه گوشی یا لبتاپ نمیتونی بدی معلمت که لااقل مشکل تدریس نداشته باشه.یه اینترنت درست وحسابی نداری بنده خدا اونوقت میخوای مدرسه باز کنی.حتما وقتی همه کرونا گرفتن ومرگ ومیر رفت پنج رقمی شد میگوی ببخشید دوباره مجازیش میکنیم.با جون مردم که نمیشه بازی کرد مرد حسابی.حالا مال مردم به فنا رفت جونشون را هم میخوای بگیری..خدا فقط به دادما برسه با این مدیریت کشور.
ناشناس۱۷۸۱۴۰۶۱۳:۲۷:۵۴ ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
حرفای این وزیر غیر علمی و کارشناسی نشده است. کسی نیست به ایشون بگه کمی هم در مورد حرفهایی که میزنه فکر کنه. تصمیمات با ستاد ملی کروناست. ایشون تصمیم گیرنده نیست و حق گفتن سلیقه های خود را به عنوان دستور ندارد.
ناشناس۱۷۸۱۴۰۸۱۳:۳۱:۰۴ ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
آقای وزیر، نباید تصمیمات ستاد کرونا را با مغلطه تفسیر کرد. بازگشایی حضوری با رعایت پروتکلها!. یعنی کلاسها نباید بیش از 10 نفر باشند. دانش آموزان باید حداقل دو متر از یکدیگر فاصله داشته باشند. جریان هوا در کلاسها در زمستان! برقرار باشد. معلمها و دانش آموزان بتوانند رفتار خود را برای حفظ ماسک بر صورت هنگام صحبت کردن کنترل کنند. تمام وسایل و امکانات ضد عفونی در مدرسه فراهم باشد و اجرا شود. تمامی کادر مدرسه و دانش آموزان قبل از ورود و به صورت مستمر ارزیابی سلامتی شوند و .. آقای وزیر، آیا شما تضمین می کنید این پروتکلها رعایت شوند؟ برای دانش آموزان دبستانی که شناخت و دقت کافی ندارند! کلاس های 50 یا 60 نفری! مدارس بدون بودجه! برای خرید لوازم بهداشتی و ضد عفونی! در فصل زمستان که باید پنجره ها بسته باشد بویژه در مناطق سردسیر! برای افرادی که به دلیل فقر مادی یا فرهنگی رعایت فاصله اجتماعی یا زدن ماسک را رعایت نمی کنند! با شروع ویروس های جدید با سرعت همه گیری بالاتر که از اسفند ماه کشور را درگیر خواهد کرد! و .. آقای وزیر شما میدانید بخشنامه های صادره در مقام اجرا با اهداف اولیه چقدر فاصله پیدا میکنند. به دلیل برداشت های مختلف، به دلیل محدودیت ها و اقتضائات محلی اجرا، به دلیل فقدان منابع، به دلیل فقدان نظارت موثر، و .. آیا شما مسئولیت تصمیم خود را می پذیرید؟ زمانی بر سر در مدارس فرانسه نوشته بودند «دست دولت از مدارس ما کوتاه». شاید وقت آن رسیده که ما اولیاء ایرانی هم به این بینش بپیوندیم و مدارس را خودمان اداره کنیم.
ناشناس۱۷۸۱۴۱۷۱۳:۴۳:۴۸ ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
قبلا به واژه ^ نفوذ ^ خیلی اعتقاد نداشتم ولی حالا ..
ناشناس۱۷۸۱۴۳۰۱۳:۵۶:۱۶ ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
این جماعت کلا دوست دارن آتش کرونا همیشه داغ باشه
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  3. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  4. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  5. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  6. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  7. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  8. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  9. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  10. دیر اما قابل‌توجه ...

  11. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  12. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  13. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  14. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  15. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  16. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  17. قبور لاکچری

  18. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  19. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  20. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  21. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  22. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  23. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  24. یمنی ها فراتر از تصور !

  25. واکنش صدیقی به موضوع زمین‌خواری در حوزه‌علمیه ازگل: امضا‌یم جعل شده؛ دادستان ورود کند

آخرین عناوین