حدادعادل: امیدواریم دولتی پدید بیاید که راه درست و مردمی دو قوه قضاییه و مقننه را ادامه دهد/ کم‌کاری، بی‌تدبیری و ناهماهنگی درونی دولت را همه می‌بینند

سیاسی،   3991025059 ۳۸ نظر، ۰ در صف انتشار و ۳۴ تکراری یا غیرقابل انتشار
حدادعادل: امیدواریم دولتی پدید بیاید که راه درست و مردمی دو قوه قضاییه و مقننه را ادامه دهد/ کم‌کاری، بی‌تدبیری و ناهماهنگی درونی دولت را همه می‌بینند

به گزارش الف غلامعلی حداد عادل عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در همایش روسا و دبیران استانهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با بیان اینکه با گذشت ۴۲ سال از انقلاب اسلامی برای دشمنان این مسلم شده که این انقلاب از جنس جابجایی های قدرت متعارف دنیا نیست، گفت: انقلاب یک جوشش و‌ نور دیگری است و با دلهای مردم سر و کار دارد و حقیقتی را بیان می‌کند که در محدوده مرزها متوقف نمی ماند و این واقعیت نظام سلطه جهانی را بشدت نگران کرده است.

وی با بیان اینکه دشمنان آرایش جدیدی برای مقابله با انقلاب داده اند، بیان داشت: امروز نقشه و برنامه این است که تکیه و تاکید بر محاصره اقتصادی باشد و جنگ‌ جنگ اقتصادی تحت عنوان تحریم البته به بهانه‌هایی چون هسته‌ای است.

حداد عادل با اشاره به اینکه آمریکا با دستیاری اسراییل و همکاری اروپا و با به خدمت گرفتن حکومت‌های وابسته مثل  سعودی برای ضربه یه این نظام الهی متحد شده‌اند، تصریح کرد: با راهبرد فشار اقتصادی و از هم گسیختگی نظام معیشتی مردم و..... حساب همه هزینه ها را برای انقلاب فرستادند و به پای انقلاب گذاشتند.

وی افزود: هدفشان این است که مردم را از پشتیبانی از انقلاب دور کنند و آن وقت که مردم در صحنه نباشند دیگر به عملیات نظامی گسترده هم نیازی نیست.

* رسانه‌های بیگانه در دهه 60 به عدم شرکت در انتخابات تشویق می‌کردند و امروز برای مجلس خبرگان لیست می‌دهند

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام بابیان اینکه امروز پدیده بی سابقه ای در جهان و عرصه اجتماعی به نام فناوری ارتباطات و اطلاعات به ظهور رسیده است، گفت: در دهه ۶۰ هر وقت انتخابات داشتیم رادیوهای بیگانه می‌گفتند در انتخابات شرکت نکنید ولی در دهه ۹۰ برای خبرگان لیست می دهند و برای مجلس و ریاست جمهوری فهرست می دهند و با فضای مجازی در خانه ها حضور دارند و راست و دروغ را مخلوط می کنند.

حداد عادل با بیان اینکه در عرصه داخلی و بین المللی از نعمت بزرگ رهبری برخورداریم که ادامه دهنده راه امام با شجاعت و شهامت و صداقت و‌ بصیرت است‌، اظهار داشت: این بزرگترین نعمت ماست و باید شکر آن را بجا بیاوریم و شکر نعمت این است که با این رهبر همراهی کنیم.

وی تاکید کرد: باید خدا را شکر‌کنیم که قوه قضاییه و مقننه در مسیر انقلاب هستند و قوه قضاییه پرانگیزه و مصمم در مبارزه با فساد است و مجلسی پدید آمده که با جدیت به دنبال حل مشکلات مردم است و رهبری آن را مجلس انقلابی می نامند.

حدادعادل ضمن تاکید بر اینکه همه ما امیدواریم که قوه مجریه ای پدید بیاید که راه درست و مردمی دو قوه قضاییه و مقننه را ادامه دهد، گفت: اگر دولت با مجلس و قوه قضاییه در حل مشکلات مردم و تحقق سیاست‌های نظام هماهنگ نباشد تلاش های مجلس عقیم و‌ ابتر می‌ماند. باید کاری کنیم که قوه مجریه که امور کشور و اجرا بدست اوست در تراز انقلاب باشد.

* کم کاری، بی تدبیری و ناهماهنگی درونی دولت را همه می‌بینند

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر اینکه در این ۷-۸سال یک باور در جامعه بوجود آمده که قوه مجریه در اداره کشور مشکل دارد، گفت: کم کاری و بی تدبیری و ناهماهنگی درونی دولت را همه می‌بینند و وقتی این گفت و گوهای اقتصادی تلویزیون را می بینم از مردم خجالت می‌کشم چون یک روز بحث گوشت و یکی روز فولاد و و‌ روز دیگر بحث بورس است و روی هرچه دست می‌گذاریم، می‌بینیم که هم کم‌کاری و هم بدکاری و هم ناهماهنگی است.

وی در عین حال تاکید کرد: قطعا مقداری از این مشکلات نتیجه تورم، تحریم و نبود تبادلات بانکی هست ولی همه مشکلات مربوط به این نیست.

* مثال‌های بی‌تدبیری و ناکارآمدی دولتمردان از یکی دوتا گذشته است

حداد عادل با بیان اینکه عبارت «علاج واقعه قبل از وقوع باید کرد» در این دولت تبدیل به «علاج واقعه بعد از وقوع خواهد کرد» شده است، گفت: ما برای پیروز شدن تهمت نمی‌زنیم ولی مثال‌های بی‌تدبیری و‌ نگاه های سیاسی نسبت به مسائل بین المللی از یکی دوتا گذشته است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر اینکه وظیفه ما ابن است که خودمان را برای انقلاب، ایران و اسلام بخواهیم نه ایران و اسلام و انقلاب را برای خودمان اظهار داشت: وظیفه ما وحدت و بصیرت و مدیریت و سازماندهی است.

وی افزود: امروز ایران همانطور که به یک شبکه نیرومند دفاعی و امنیتی احتیاج دارد و الحمدالله نیروهای نظامی و امنیتی ما مجهز هستند، احتیاج به یک سازمان دهی سیاسی برای حضور آگاهانه مردم در عرصه سیاست داریم که یکی از آنها انتخابات است و این را بدانیم که همه مسائل سیاسی انتخاب نیست.

* برای موفقیت در عرصه سیاسی باید در تشکیلات استمرار داشته باشیم

حد عادل تاکید کرد: این اشتباه است که بخوابیم و دو ماه قبل از انتخابات بیدار شویم و پلاکاردها را در بیاوریم، نصب کنیم و بگوییم می‌خواهیم حزب بزنیم و کار سیاسی بکنیم. این نمی‌شود. باید تشکل مستمر داشته باشیم و در طول سال کار کنیم.

وی با بیان اینکه دشمنان می‌خواستند مردم گرسنگی بکشند تا در خیابانها شورش کنند گفت: ملت ایران این کار را نکرد و البته خود مردم  به یکدیگر و نظامشان کمک کردند. به این ملت بزرگوار باید آگاهی داد و واقعیت ها را برایشان تجزیه و تحلیل کرد و آن وقت بر سر دوراهی ها یک سازماندهی سیاسی قوی مردم را از بلاتکلیفی نجات دهد.

وی با اشاره به نقش بانوان در انقلاب اسلامی تصریح کرد: آیا ما یک‌تشکل مناسب خانمها داریم که با آنها مرتبط باشد و این نیروی عظیم را در صحنه موثر کند و پای انقلاب بیاورد؟

* از شکست سال 94 درس برای پیروزی در انتخابات مجلس 98 درس گرفتیم

حدادعادل با بیان اینکه در انتخابات سال ۹۴ وحدت انجام شد و هرچند که از تهران وارد انتخابات مجلس نشدیم ولی مجلس دهم را هم از دست ندادیم، خاطرنشان کرد: در سال ۹۶ تجربه جبهه مردمی نیروهای انقلاب را از جبهه متحد اصولگرایان در انتخابات ۹۴ در آوردیم و همان تجربه را با درس گرفتن از ضعف ها تبدیل به شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی کردیم و مجلسی پدید آمد که انقلابی هست و نیروهای جوان بسیار خوبی در آن حضور دارند و سعی کردیم یک قدم فرمایش رهبر انقلاب را در جوانگرایی محقق کنیم.

حداد عادل با اشاره به اینکه درآستانه انتخابات ریاست جمهوری و شوراها هستیم و اولین شرط وحدت است، گفت: وحدت شرط هر نوع موفقیت در سازماندهی سیاسی است. برای انتخابات ۱۴۰۰ هر عده‌ای اسمی را عنوان می‌کنند و همه هم می خواهند وحدت ایجاد کنند.

* اشتباه است که خیال کنیم پیروزی در انتخابات مجلس به معنای پیروزی در ریاست جمهوری است

وی با تاکید بر اینکه همه امکانات خودمان را باید به صحنه بیاوریم و این اشتباه است که خیال کنیم چون در انتخابات مجلس پیروز شدیم حتما در ریاست جمهوری هم پیروز‌ می‌شویم اظهار داشت: این احساس اگر در ما به وجود بیاید، شکست قطعی است و کسی به کسی هیچ تضمینی نداده که نتیجه انتخابات ۱۴۰۰چه‌خواهد شد.

وی با بیان اینکه معلوم نیست در ماه‌های بهمن و اسفند و فروردین و اردیبهشت و خرداد چه اتفاق‌هایی بیفتد و پیوست تبلیغاتی دشمن با افکار عمومی چه بکند، خاطرنشان کرد: مسلما نظام سلطه راضی نیست که ما در انتخابات ۱۴۰۰دولتی از جنس مجلس داشته باشیم و حتما آنها برای اینکه این نتیجه به دست نیاید برنامه اقتصادی و سیاسی دارند و با افکار عمومی بازی می‌کنند.

* برخلاف دهه‌های ابتدایی انقلاب یک ضلع خارجی با ابزار اقتصادی به انتخابات اضافه شده است

حدادعادل با بیان این که در دهه ۶۰ از لحاظ انتخابات داخلی بود اما الان یک ضلع خارجی به آن اضافه شده که یک اهرم اقتصادی در دستش است اظهار داشت: مثلاً قبل از یک انتخابات به بهانه برجام پشت سرهم هیئت‌های اروپایی برای سرمایه‌گذاری به کشور می‌آمدند و بعد از انتخابات هیچ خبری از آنها نشد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تأکید بر اینکه بعید نیست که مقداری ارز آزاد کنند یا قولش را بدهند یا با معادلات پولی ‌و ‌مالی بازی کنند و قیمت ارز و سکه پایین بیاید و مردم به یک سمت و سوی بروند خاطرنشان کرد: باید احزاب و تشکل ها و جامعه‌روحانیت مبارز و جامعه مدرسین و سایر روحانیون به میدان بیایند و همه آورده خود را به حساب انقلاب بریزند و این بت پرستی است که بگوییم باید به حساب من و تشکل من باشد بلکه باید در انقلاب و اسلام فانی شویم.

حدادعادل با بیان اینکه ما مفید می‌دانیم که انتخابات آینده ذیل عنوان شورای ائتلاف مدیریت شود، گفت: این را از باب این نمی‌گویم که مسئولیتی در شورای انقلاب دارم نیست بلکه می‌گویم یک عنوان یک امتحان داده و مقداری جا فتاده است.

وی ضمن تاکید بر اینکه به حضور تمام نیروهای انقلاب و مخصوصا جایگاه کلیدی و مهم روحانیت در انقلاب و هرکار سیاسی معتقدیم، اظهار داشت: بزرگترین خطری که ممکن است انقلاب را تهدید کند فاصله گرفتن روحانیت از انقلاب و سیاست است و ما جدایی روحانیت از سیاست را تجسم عینی سکولاریسم می‌دانیم و این را دشمن می‌خواهد.

* تلاش کردیم عطر خوش جوانگرایی در مجلس احساس شود

حدادعادل با بیان اینکه سعی ما این بوده که عطر خوش جوان‌گرایی را در مجلس احساس کنیم و این کار شده است، گفت: از پیشکسوتان خواهش می‌کنم که برخی تند و تیزی‌های جوانان را تحمل کنند و از جوانان هم خواهش می‌کنم که دوگانه تازه ای تحت عنوان پیر و جوان ایجاد نکنند و جوان‌ها هم در درون خودشان و هم با بزرگترها متحد شوند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ضمن تاکید بر اینکه پیروزی فقط با سازماندهی و مدیریت نیست و باید ببینیم با چه گفتمانی وارد عرصه انتخابات می‌شویم، گفت: احساس می‌کنیم که رقیب ما می‌خواهد دوگانه ای تحت عنوان مذاکره و جنگ خلق کند و این تله ای هست که نباید در آن بیفتیم.

* تصور عده‌ای از پیروزی سیاسی بازگشت به دوران اوباما است

وی با اشاره به اینکه رهبری می‌فرماید شرط ما برای مذاکره برداشتن همه تحریم‌هاست، اظهار داشت : عده ای می گویند اگر طرف مقابل به برجام برگردد ما هم برمیگردیم و این در حالیست که ما الان در برجام هستیم و تصور عده ای از پیروزی ‌شان در این است  که دوران ترامپ را به دوران اوباما برگردانیم و اینکه اینطور وانمود کنیم که آمریکا بد نیست و ترامپ بد بود یک مغالطه بزرگ است.

حدادعادل افزود: مگر قبل تر اینکه ترامپ روی کار بیاید در دوران اوباما رییس بانک مرکزی نگفت که بهره ما در برجام تقریبا صفر بود؟ بایدن هم معاون اوباما بود و اگر بیاید همان تقریبا صفر می شود و اینکه رهبری می‌گویند بازگشت ما به برجام شاید یه ضررمان باشد برپایه همین واقعیت هاست.

وی با بیان اینکه الان سیاست کشور مقاومت فعال است، تصریح کرد: ما می‌گوییم شما به تعهدات تان در برجام عمل نکردید و دلیلی ندارد ما عمل کنیم و غنی سازی ۲۰درصد را شروع می‌کنیم.

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۷۸۰۳۳۷۱۵:۱۰:۳۸ ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
تو را به امام حسین اینقدر امریکا امریکا و دغدغه معیشت مردم را نکنید.داماد شما تبعه امریکا و مدرسه فرزندانتان در بهترین نقطه شهر و بالاترین شهریه.
ناشناس۱۷۸۰۳۵۴۱۵:۲۵:۲۹ ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
کاش رهبری می فرمودن به کی رای بدیم تا دیگر بهانه ای برای بی تدبیری نباشد
ناشناس۱۷۸۲۰۸۸۲۳:۴۷:۳۳ ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
دیگه انتخابات می خوای چیکار؟!!
ناشناس۱۷۸۰۳۸۶۱۶:۰۲:۵۳ ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
آقایان خیابان فرشته نباید برای مردم دلسوزی کنند
ناشناس۱۷۸۰۳۹۲۱۶:۱۱:۱۰ ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
آره مثلاً مثل احمدی نژاد
ناشناس۱۷۸۰۳۹۳۱۶:۱۱:۵۸ ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
آقای حداد زمین های بنیاد مستضعفان را بالاخره چه کار کردند؟
ناشناس۱۷۸۰۳۹۸۱۶:۲۳:۰۹ ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
با توجه به اینکه دولت خوبی برای بچه های شما وجود ندارد، یکی برایشان ایجاد کنید ...
ناشناس۱۷۸۰۴۲۴۱۶:۳۸:۴۴ ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
آقای حداد حضرتعالی بخودت زحمت نده ازامکانات بنیاد برای دنیای خودت خانواده محترم خوب استفاده کن قیامت بهم میرسیم
ناشناس۱۷۸۰۴۳۵۱۶:۴۸:۰۲ ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
لابد رييس اين دولت هم شما يا احمدي نژاد باشد
ناشناس۱۷۸۰۴۸۵۱۷:۲۴:۳۰ ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
اقای حداد محض نمونه یک طرح که درجهت حل مشکلات اقتصادی مردم در این مجلس جوان و انقلابی تصویب شده را نام ببرید غیر از تلاش برای بالا بردن بهای ارز در لایحه بودجه تا حد 17500 تومان
ناشناس۱۷۸۰۵۰۶۱۷:۴۴:۰۹ ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
ما به شخصی که از یک خانواده شهید پرور داخل آمریکا باشد، رأی میدهیم.
ناشناس۱۷۸۰۵۰۸۱۷:۴۵:۴۳ ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
جناب حداد آیا ممکن است ژاپن اسلامی وعده داده توسط شما در 15 یا 20 سال قبل ، در دولت مورد نظر محقق شود؟
ن.د۱۷۸۰۵۱۷۱۷:۵۱:۱۸ ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
ببخشید یه سئوال داشتم؛ منظورش از قوه مقننه همین مجلس است؟؟
ناشناس۱۷۸۰۵۲۵۱۷:۵۴:۵۳ ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
تدبیر این مجلس شده بی تدبیری که .
ناشناس۱۷۸۰۵۴۰۱۸:۰۳:۵۱ ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
مثلا یه رئیس جمهور همفکر جنابعالی ؟
ناشناس۱۷۸۰۶۱۲۱۸:۵۴:۴۰ ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
اقای حداد پسرت اگه به نجوم علاقه مند شده بگو براش از جیب ملت ایستگاه فضائی خصوصی بسازیم مدرسه که ساختید ایستگاه هم بسازید با قلبی مطمئن هم تشریف ببرید بهشت
ناشناس۱۷۸۰۶۵۹۱۹:۳۲:۵۷ ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
این آقا از اول انقلاب تا حالا همش امیدواره. بنازم به مثبت اندیشی ات. معلم فلسفه ششم ریاضی من بود تو دبیرستان علوی.
ناشناس۱۷۸۰۶۸۵۲۰:۰۸:۲۶ ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
لطفا راه درست قوه مقننه را تشریح بفرمایید.
ناشناس۱۷۸۰۶۸۸۲۰:۰۹:۵۸ ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
منظور شما از راه درست همان راه و روش اصولگرا هاست؟
ناشناس۱۷۸۰۷۱۳۲۰:۲۰:۳۶ ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
دولت مورد تایید جنابعالی و همفکرانت در سالهای ۸۴ تا ۹۲ سر کار بود، جنابعالی و اون آقا چه گلی به سر ملت زدند؟
ناشناس۱۷۸۰۷۵۱۲۰:۴۶:۲۰ ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
جا برای آقازاده ها باز شده، کدام جوانگرایی
فرایاز۱۷۸۰۷۹۸۲۱:۱۶:۴۳ ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
سلام و درود. راستی این اقای حداد در راستای جوان گرایی بهتر نیست به بازنشستگی فکر کنند؟ درضمن خیلی خوب انتخابات مجلس را در اوردی، خوب.
علی۱۷۸۰۸۵۰۲۱:۵۸:۴۵ ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
در بی تدبیری و فشل بودن دولت هیچ کس شکی نداره ولی جناب حداد عادل عضو محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام تکلیف FATF چه شد ؟یا ردش کنید یا قبولش کنید و در هر دو صورت دلایل خودتونو واضح بیان بفرمایید .
ناشناس۱۷۸۰۸۷۰۲۲:۱۷:۲۴ ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
دولت احمدی نژاد که شما سینه چاکش بودید رو هم دیدیم متاسفانه جناح های مختلف فقط ادعا دارند همین و بس.
ناشناس۱۷۸۱۰۰۸۰۰:۵۵:۰۳ ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
همین کاری که در انتخابات مجلس کردید در ریاست جمهوری هم بکنید پیروزید !!
سعیدروشن کرمانشاهی۱۷۸۱۰۳۲۰۲:۰۷:۴۵ ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
مثل خودشما درسالهای بیحاصل مسوولیت در مجلس و فرهنگستان !؟
محمد۱۷۸۱۰۴۴۰۲:۲۴:۴۲ ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
چه خبر از مدرسه غیرانتفاعی حاج آقا
ناشناس۱۷۸۱۱۴۳۰۸:۱۵:۵۴ ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
آقای رییسی اموال این فرد را مشروعیت سنجی کنید
ناشناس۱۷۸۱۱۵۹۰۸:۵۳:۴۳ ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
شما اول مدرسه رو پس بده بعد بیا راجع به مملکت صحبت کن
ناشناس۱۷۸۱۲۰۰۰۹:۴۶:۵۴ ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
الان مجلس عالی شده
بیژن منتظر۱۷۸۱۲۵۳۱۰:۳۴:۴۴ ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
جناب آقای حداد عادل جنابعالی به عنوان کسی که کارنامه موفقی نداشته و ندارید بهتر است از اظهار نظرات این چنینی خودداری کنید. مردم خودشان بهتر می دانند به چه کسی رأی بدهند.
ناشناس۱۷۸۱۲۷۳۱۰:۵۴:۱۷ ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
هر دولتی پدید بیاید باید جلو ویژه خواری ها را بگیرد
ناشناس۱۷۸۱۲۷۷۱۰:۵۶:۴۸ ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
ازدور نظاره گر بودن و حلوا حلوا کردن خیلی خوبه.این راه درست را کی باید تشخیص دهد.
ناشناس۱۷۸۱۲۹۹۱۱:۲۹:۴۳ ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
اقا خواهشا ملک بنیاد را پس بدین حق الناسه
ناشناس۱۷۸۱۳۴۰۱۲:۰۸:۵۶ ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
اقای دکتر عزیز چه خبر از مدارس فرهنگی؟
ناشناس۱۷۸۱۳۶۶۱۲:۲۵:۴۹ ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
داماد آمریکایی حالش خوبه آقای حداد؟
ناشناس۱۷۸۱۴۴۰۱۴:۰۳:۰۹ ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
اصول گرایان ابتدا وضعیت آقازاده هایشان در خارج کشور را برای مردم روشن کنند .
ناشناس۱۷۸۱۴۸۹۱۴:۳۸:۴۳ ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
لطفا شما دولت تشکیل بدید تا ژاپن اسلامی را لمس کنیم!
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  3. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  4. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  5. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  6. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  7. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  8. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  9. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  10. دیر اما قابل‌توجه ...

  11. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  12. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  13. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  14. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  15. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  16. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  17. قبور لاکچری

  18. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  19. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  20. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  21. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  22. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  23. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  24. یمنی ها فراتر از تصور !

  25. واکنش صدیقی به موضوع زمین‌خواری در حوزه‌علمیه ازگل: امضا‌یم جعل شده؛ دادستان ورود کند

پربحث‌های اخیر

    پربحث‌های هفته

    1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

    2. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

    3. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

    4. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

    5. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

    6. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

    7. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

    8. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

    9. واکنش صدیقی به موضوع زمین‌خواری در حوزه‌علمیه ازگل: امضا‌یم جعل شده؛ دادستان ورود کند

    10. چراغ سبز دوباره دولت به بازگشت معین

    11. یک استعفا و مبارزه سیستمی با فساد

    12. تتلو توبه‌نامه نوشت | می‌خواهم ازدواج کنم و پدر شوم!

    13. بی‌حجابی ارزان نشان‌دادن ارزش‌های بانوان است/ مشارکت ۴۱ درصدی، جهاد مقبول بود

    14. سید نظام موسوی: قرار نیست بچه‌های انقلابی در مجلس آینده ساختارشکنی کنند

    15. پذیرش استعفای معاون اول قوه قضاییه به دلیل پرونده قضایی فرزندانش

    16. مدودف: اوکراین باید بخشی از روسیه شود

    17. قدردانی رهبر انقلاب از بانوی کارشناس اورژانس بابل

    18. واشنگتن: کانال‌های ارتباطی با تهران داریم؛ ایران مانع گسترش تنش‌ها شود!

    19. علم ‎الهدی: مردم باید لذت مهار تورم را در سفره‌هایشان بچشند

    20. واگذاری استقلال و پرسپولیس به بانک‌های غیردولتی در روزهای آینده

    21. گزارش هیات به اصطلاح حقیقت‌یاب فاقد وجاهت حقوقی و قانونی بوده و از اعتبار خارج است

    22. دولت متعهد به حمایت از فعالین اقتصاد دیجیتال است

    23. ایران بر انتخابات ریاست جمهوری روسیه نظارت دارد

    24. ایران و آمریکا به «جنگ سخت» نزدیک شده‌اند؟

    25. اظهارات پزشکیان درباره رئیس احتمالی مجلس آینده

    آخرین عناوین