رازهای به کارگیری قانون جذب که دیگران به شما نمی گویند

گزارش بازرگانی،   3991024047

این قانون رازی است که شاید ندانسته بارها از آن در جهت مثبت و یا منفی استفاده کرده اید. نه تنها شما بلکه در طول قرن‌ها تمام انسان ها در هر لحظه از زندگی خود قانون جذب را به کاربرده اند. قانون جذب یکی از قوانین ثابت در جهان است.

قانون جذب چیست؟

قانون جذب در اصل یک راز است آن هم جنجالی‌ترین راز جهان؛ براستی قانون جذب چیست؟ این قانون رازی است که شاید ندانسته بارها از آن در جهت مثبت و یا منفی استفاده کرده اید. نه تنها شما بلکه در طول قرن‌ها تمام انسان ها در هر لحظه از زندگی خود قانون جذب را به کاربرده اند. قانون جذب یکی از قوانین ثابت در جهان است. درست مانند قانون سرعت و یا حرکت. همانقدر قطعی و همانقدر همیشگی. نظریه فیزیک کوانتوم در مورد قانون جذب عنوان میکند که، همه چیز در دنیا از انرژی ساخته شده است. همه ی اجزای بدنتان و یا هر وسیله ای که به آن فکر کنید همگی تماما از انرژی ساخته شده اند. قانون جذب یعنی انرژی های همنام همدیگرا جذب میکنند و انرژی های غیر هم غیر همنام همدیگر را دفع میکنند و انرژی های هم نام همدیگر را جذب میکنند. با این اوصاف چجوری میتونیم از انرژی ذهنمون برای رسیدن به خواسته هامون استفاده کنیم؟

ممکن است ندانسته از این قدرت بی‌نظیر یعنی همان قانون جذب علیه خودتان استفاده کرده باشید. قانون جذب در مورداحساس اکنون شما است. احساس شما بسیار قدرتمند است این را هرگز فراموش نکنید.احساس شما با قدرتی که دارد، می تواند افکار شما را به اجسام تبدیل کند.این هسته و بنیاد قانون جذب است. افکار، احساسات را پدید می‌آورد و احساسات، افکار شما را به واقعیت تبدیل میکنند. موضوع قانون جذب در عین سادگی بسیار قدرتمند است که اگر در جهت صحیح از آن استفاده کنید زندگیتان را به طرز شگفت انگیزی زیرورو میکند اما اگر از قانون جذب به درستی استفاده نکنید، میتواند به وحشتناک ترین کابوس زندگیتان تبدیل شود.اگر افکار خوشایندی در سرمان نداشته باشیم و مدام با احساس منفی به آن افکار نگاه کنیم بی شک قانون جذب تمام آن نا خواسته ها را به زندگیمان جذب میکند. همین دلیل کافیست تا بخواهیم قانون جذب این قدرت شگفت‌انگیز را به خوبی بشناسیم تا بتوانیم در تمام جنبه های زندگی از آن به نفع خودمان از آن استفاده کنیم.

در این مقاله قصد داریم اسراری از قانون جذب را با شما درمیان بگذاریم که زندگیتان را زیر و رو میکند. حتی اگر قبلاً با قانون جذب آشنا شده‌اید این مقاله را از دست ندهید چرا که ناگفتنی ها را برای شما بیان میکنیم.

چرا قانون جذب را از عموم مردم پنهان کردند؟

در طی قرن های متوالی، انسان‌های بسیار زیادی از قانون جذب ثروت و در حالت کلی تر از قانون جذب برای رسیدن به ثروت و آرزوهای خود استفاده کرده اند. اما این قانون برای مدت ها پنهان ماند. علت پنهان ماندن شیوه استفاده از قانون جذب به علت ترس و طمع ثروتمندان گذشته بود که می‌خواستند تنها خودشان از قانون جذب اطلاع داشته باشند.

اما چه چیزی سبب معروفیت بی حد و اندازه قانون جذب شد؟

1- دانشمندان فیزیک کوانتوم قانون جذب و ارتعاش را کاملا تایید کردند.

2- رد پاهایی از قانون جذب در گذشته دیده شد.

3- قرآن کردیم در برخی سوره ها و آیات(به خصوص سوره حمد که در آن به طور کامل شیوه در خواست کردن از خداوند، منطبق با قانون جذب توضیح داده شده است.) به قانون جذب اشاره کرده است.

دکتر «جان هاگلین» فیزیک‌دان کوانتوم، نظریه‌پرداز اجتماعی در مورد قانون جذب و ارتعاشات می‌گوید:

«مکانیک کوانتوم و کیهان‌شناسی کوانتومی پذیرفته است که، جهان هستی از فکر و اندیشه شکل‌گرفته است. لذا تایید می کند که هر آنچه پیرامون ما است روزی تنها یک فکر بوده است؛ بنابراین‌ قدرت ما اثبات شده است و همه چی بستگی به نحوه استفاده ما از این قدرت دارد؛ در جهت مثبت یا منفی. درواقع هیچ‌گونه محدودیتی برای نیروی بالقوه انسان‌ها وجود ندارد.»

اسرار به کار گیری قانون جذب کائنات

1-توجه به احساسات

در بحث آموزش قانون جذب احساسات یکی از ارکان اصلی بهره مندی از قانون جذب است. احساسات شما در استفاده از قانون جذب دقیقا مثل یک نقشه شهری راه را به شما نشان میدهد. میخواهید بدانید به هدفتان می رسید یا نه؟ اصلا میخواهید بدانیم به هدفتان نزدیک شده اید یا نه؟ کافیست فقط به احساساتتان توجه کنید . اگر زمان فکر کردن به هدفتان، هیجان زده شده و قلبتان فرو میریزد و در یک کلام احساس خوبی دارید، یعنی در مسیر درستی در حال حرکت کردن هستید و روزبروز به خواسته خود نزدیک تر می شوید.

2-توجه به افکار

در تعریف قانون جذب گفتیم که، افکار ما همان چیز هایی هستند که در زندگیمان رخ می دهد و دیر یا زود به زندگیمان جذب می کنیم. خب بدیهی است که اگر به چیز های بدی فکر کنیم، همان ناخواسته ها را به زندگیمان جذب میکنیم. اما از کجا بفهمیم که افکارمون مثبت است یا منفی؟ جواب ساده است. باید به احساسمان توجه کنیم. احساس خوب یعنی افکار خوب و احساس بد یعنی افکار بد. اگر بتوانید کنترل ذهنتان را در دست بگیرید درست آنجا است که معجزه قانون جذب را خواهید دید. فرآموش نکنید که، خداوند ذهن شما را به گونه ای طراحی کرده است که بتوانید به تمام خواسته های خودتان برسید. کائنات و جهان هستی موظف اند تا هرآنچه را که میخواهید در اختیارتان قرار دهند.

3-بیان شفاف خواسته ها

شاید ساده ترین مرحله در قانون جذب بیان خواسته ها است. این موضوع را پیشتر در یکی از مقالات سایت راز موفقیت هم مطالعه کرده بودم. اما خیلی از افراد در این مرحله خطاهایی دارند که باعث می شود قانون جذب کار نکند و کائنات نتوانند آن چیزی را که حقیقتا می خواهند در اختیارشان بگذارند. اصلی ترین خطایی که افراد در این مرحله میکنند این است که شفاف سازی لازم صورت نمیگیرد. یعنی دقیقا نمیگویند که از کائنات چه درخواستی دارند. باید خواسته خود را واضح و با تمام جزئیات بیان کنید.در این مرحله تجسم کردن بسیار کمک میکند. از قوه تخیلتان استفاده کنید و آنچه را که میخواهید، با تمام جزئیاتش تصور کرده و عنوان کنید.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

  2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

  3. نظرات برگزیده مخاطبان الف: وضعیت حجاب، حاصل کم‌کاری چهل‌ساله است/ باید برای مبارزه با سگ‌های ولگرد فکری کرد

  4. نماز جمعه این هفته تهران به امامت حجت الاسلام صدیقی اقامه می‌شود

  5. این صدای اقتدار ایران است ...

  6. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  7. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

  8. وحدت ملی با وعده صادق

  9. ارژنگ امیرفضلی و زندگی در شرایط سختِ تورنتو

  10. یک نکته قابل‌تامل در مورد توسعه قدرت نظامی ایران

  11. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

  12. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  13. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  14. آیت الله صدیقی: عذرخواهی می‌کنم که با غفلت و کم توجهی باعث هجمه به ملت ایران شدم

  15. کمی دیر نیست؟

  16. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

  17. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  18. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  19. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  20. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  21. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  22. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  23. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  24. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  25. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

آخرین عناوین