قیمت سئو در سایت های مختلف چگونه تعیین می شود؟

بی‌نام طلایی، فناوری،   3991020106

 

سئو حرفه ای موضوع مهمی است که به اکثر صاحبان مشاغل کمک می کند تا در فضای مجازی و اینترنت، حضور پر رنگی داشته باشند. صاحبان کسب و کارها، به تاثیر این ابزارها برای فروش بیشتر پی برده اند و تلاش خود را به کار می گیرند تا رفته رفته بر میزان فعالیت خود در این عرصه بیافزایند. آن ها برای موفقیت خود به شرکت های طراحی سایت مراجعه می کنند و از آن ها می خواهند تا برای رسیدن به موفقیت نهایی یاری شان کنند. سئو برای افزایش بازدید سایت و نهایتا فروش بیشتر تاثیر مستقیمی دارد. قیمت سئو نیز از طرف شرکت های طراحی سایت به صاحبان مشاغل اعلام می شود و در صورت رضایت آن ها، این شرکت ها اقدام به بهبود مرتبه سایت مشتری می کنند.

 

برای تعیین قیمت سئو چه روش هایی وجود دارد؟

هزینه سئو مهمترین مسئله ای است که ذهن مشتریان را به خود مشغول می کند. از آن جایی که نرخ مشخصی برای تعیین قیمت سئو وجود ندارد نمی توان به راحتی تشخیص داد که کدام شرکت فعالیت صحیحی در این رابطه دارد. برخی از شرکت ها به خوبی قادر به طی کردن فرایند سئو و افزایش بازدید سایت نیستند. در این مواقع باید به سراغ پیشینه سایت و نمونه کارهای آن رفت. گفتنی است هر شرکت بر اساس تخصص و میزان توانایی خود در ارائه خدمات سئو قیمتی را تعیین می کند. پیش از آن که صحبت دقیقی راجع به قیمت سئو داشته باشیم باید بگوییم که روش های گوناگونی برای ارائه خدمات سئو وجود دارد. خدمات سئو ای که در چارچوب قوانین و راهنمایی های گوگل باشد را سئو سفید می گویند. سئو سفید ویژگی های بسیار زیادی دارد که از جمله آن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بهبود کیفیت طراحی سایت از لحاظ سرعت بارگذاری صفحات

  • خروجی قالب سایت

  • تجربه کاربری

  • نحوه نمایش سایت روی دستگاه های مخنلف از جمله موبایل، تبلت، لپ تاپ.

  • ارتباط داخلی صفحات

در سئوی سفید، تولید محتوای کارآمد و منحصر به فرد برای کاربر اهمیت بسیار زیادی دارد. شیوه های سئوی سیاه خارج از چارچوب قوانین گوگل بوده و چنان چه گوگل متوجه این خطا شود آن سایت جریمه خواهد شد. به کار بردن سئوی سیاه می تواند تمام زحماتی که بر روی سایت کشیده اید را تباه کند و رتبه های سایت تان از بین برود.

سئوکار چگونه روش خود را برای سئو سایت تعیین می کند؟

تشخیص اینکه سئو کار چه روشی را برای افزایش بازدید سایت به کار می گیرد، در ابتدا شاید دشوار به نظر برسد ولی نوع قراردادهای سئو که مابین طرفین منعقد می شود و همچنین هدف گذاری هایی که صورت می پذیرد می‌تواند تا حدود زیادی این موضوع را تعیین کند. اجازه بدهید با ذکر یک مثال این موضوع را توضیح دهیم، قراردادهایی که صرفا برای افزایش مرتبه سایت روی کلمات کلیدی خاصی منعقد شود و قرارداد را در زمان کسب رتبه در صفحه اول گوگل تسویه کند می توان گفت که سئو کار شیوه های سئو سیاه مثل خرید بک لینک و غیره برای کسب نتیجه به کار گرفته است.

قراردادهایی که مبنای آن سئو سفید است، به صورت طولانی مدت و سالانه هستند. شرکتی که خدمات سئو سایت شما را عهده دار است کاملا شفاف و واضح از روند فعالیت سئو به شما گزارش می دهد. این گزارش به این صورت است که روند وضعیت سایت شرح داده می شود و بیان می گردد که چه برنامه‌ای برای توسعه آن مد نظر است. چنان چه رتبه سایت در گوگل افزایش پیدا کرده و در دسته ای از کلمات کلیدی روند صعودی را طی کند دیگر نیازی نیست که سئوکار از روش های سئوی سیاه استفاده کند چراکه می داند با این کار تمام پله های پشت سرش از یین خواهند رفت. در نتیجه تعرفه قراردادهای سئو هر کدام از شرکت ها متفاوت بوده و با توجه به نوع پروژه‌ و هم چنین نوع خدماتی که کارفرما از شرکت انتظار دارد، تعیین می شود و این موضوع را نمی توان مقایسه نمود.

شیوه برآورد هزینه سئو برخی از شرکت ها

ابتدا سایت مد نظر توسط شرکت ها از لحاظ گستردگی کلمات کلیدی، بازار رقابت در زمینه فعالیت اینترنتی، هدفی که مشتری دنبال می کند، بررسی می شود. سپس پکیج متناسب با سایت مشتری معرفی می گردد. این پکیج شامل یک سری خدمات و ضمانت هایی است که پس از طی پروسه ای برای مشتری ارسال می شود. این پکیج از امنیت بسیار بالایی برخوردار است و علل آن نیز در ادامه بیان شده است:

  • پیش از برآورد قیمت سئو زمینه فعالیت بررسی می شود، در نتیجه می توان گفت دقت بالایی دارد.

  • پکیج پیشنهاد شده می تواند نتیجه مطلوب حداقلی را در برداشته باشد

  • بررسی اولیه باعث می شود تا تعرفه اضافه بابت خدمات غیرقابل ارائه اخذ نگردد.

  • چنان چه پروژه‌ای با بودجه مشتری همخوانی نداشته باشد، کارشناسان سئو شرکت های طراحی سایت پیش از برآورد قیمت این موضوع را مطرح خواهند کرد.

جمع بندی

سئو سایت تعیین کننده رتبه و امتیاز سایت شما در موتورهای جستجوگر مختلف است. برای اینکه بتوانید سایت خود را در رتبه های بالای جستجوگرها مخصوصا گوگل قرار دهید لازم است که سئو سایت خود را به شرکت و افراد باتجربه و متخصص در این کار بسپارید. شرکت ایران سایت جزء برترین شرکت ها در زمینه طراحی سایت و خدمات سئو در ایران است. این شرکت سوای بر استفاده از روش ها و اصول کارآمد می تواند پایداری مرتبه سایت را برای شما رقم بزند. خدمات متنوع این شرکت موجب شده تا مشتریان بسیار زیادی داشته باشد. تیم حرفه ای و مجرب ایران سایت می توانند 0 تا 100 طراحی سایت را برای تان انجام دهند و با تجربه کارآمدی که در این زمینه دارند بتوانند سایت شما را صدرنشین گوگل کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به آدرس اینترنتی iransite.ir مراجعه کنید.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. فرآیند بازگشت مالکیت زمین به حوزه علمیه امام خمینی در حال انجام است

  4. جلاد، به پایان سلام کن!

  5. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  6. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  7. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  8. کلید تحقق شعار سال ۱۴۰۳

  9. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  10. فرامرز اصلانی درگذشت

  11. علی‌ ضیاء و افتادن در باتلاقِ ابتذال!

  12. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  13. انتقام از پوتین؟

  14. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  15. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  16. سلبریتی‌ها چگونه با اعصاب مردم بازی می‌کنند؟

  17. رئیس سازمان برنامه و بودجه: تورم را وارد کانال ۲۰ درصد می کنیم/ تلاش برای رسیدن به رشد اقتصادی ۸ درصدی

  18. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  19. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  20. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  21. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  22. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  23. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  24. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  25. رشد نقدینگی ۱۸ درصد کاهش یافت

آخرین عناوین