فعالیت طلاب جهادی در بیمارستان ها

عکس،   3991020052 ۹ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱ تکراری یا غیرقابل انتشار

با شیوع ویروس کرونا، گروه های جهادی دوشادوش کادر درمان در حال کمک رسانی در این جبهه هستند، با گذشت حدود یک سال از شیوع این ویروس، طلاب حوزه ی علمیه تهران با پشتیبانی بنیاد احسان با حضور در کنار بیماران، و پرستاران تلاش در بهبود حال روحی و جسمی بیماران دارند. این گزارش از بیمارستان های ولیعصر و چمران تهران تهیه شده است.

فعالیت طلاب جهادی در بیمارستان هافعالیت طلاب جهادی در بیمارستان هافعالیت طلاب جهادی در بیمارستان هافعالیت طلاب جهادی در بیمارستان هافعالیت طلاب جهادی در بیمارستان هافعالیت طلاب جهادی در بیمارستان هافعالیت طلاب جهادی در بیمارستان هافعالیت طلاب جهادی در بیمارستان هافعالیت طلاب جهادی در بیمارستان هافعالیت طلاب جهادی در بیمارستان هافعالیت طلاب جهادی در بیمارستان هافعالیت طلاب جهادی در بیمارستان هافعالیت طلاب جهادی در بیمارستان هافعالیت طلاب جهادی در بیمارستان هافعالیت طلاب جهادی در بیمارستان هافعالیت طلاب جهادی در بیمارستان هافعالیت طلاب جهادی در بیمارستان هافعالیت طلاب جهادی در بیمارستان هافعالیت طلاب جهادی در بیمارستان هافعالیت طلاب جهادی در بیمارستان هافعالیت طلاب جهادی در بیمارستان هافعالیت طلاب جهادی در بیمارستان هافعالیت طلاب جهادی در بیمارستان هافعالیت طلاب جهادی در بیمارستان هافعالیت طلاب جهادی در بیمارستان هافعالیت طلاب جهادی در بیمارستان هافعالیت طلاب جهادی در بیمارستان هافعالیت طلاب جهادی در بیمارستان هافعالیت طلاب جهادی در بیمارستان هافعالیت طلاب جهادی در بیمارستان هافعالیت طلاب جهادی در بیمارستان هافعالیت طلاب جهادی در بیمارستان هافعالیت طلاب جهادی در بیمارستان هافعالیت طلاب جهادی در بیمارستان هافعالیت طلاب جهادی در بیمارستان هافعالیت طلاب جهادی در بیمارستان ها

تماشا کنید

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۷۷۰۹۲۴۱۳:۲۶:۲۷ ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
رفتن چند تا عکس گرفتن همین!
ناشناس۱۷۷۱۰۹۷۱۴:۵۵:۲۱ ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
اگر دولت بودجه برای استخدام پرستاران آموزش دیده اختصاص می داد و این موضوع را مدیریت می کرد احتیاجی به طلاب آموزش ندیده که خودشان با بیمار شدن ممکن است منشا انتقال بیماری شوند نبود .
ناشناس۱۷۷۱۱۶۱۱۵:۳۳:۱۵ ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
درود
حسن بک۱۷۷۱۱۸۸۱۵:۴۴:۲۶ ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
این همه عکس !!!!! حتما هم با عمامه! ..
سالم۱۷۷۱۲۷۹۱۶:۴۳:۵۵ ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
آیا لازم هست که عمامه در طول حضور در بیمارستان سرشان باشد؟ باید حتما^ از کلاه یک بار مصرف استفاده شود . اگر از گان روی لباس استفاده میکنن بخاطر این هست که ویروس به بیرون از محیط منتقل نشود .
ناشناس۱۷۷۱۶۱۵۲۰:۲۷:۲۳ ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
الان دقیقا تو این تصاویر هیچ کاری نمی کنن فقط اینکه ما هم هستیم همین..
احمد۱۷۷۲۱۷۵۰۸:۴۹:۵۰ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
می خواهی هماهنگ کنم شما هم برو عکس بگیر . فقط برو تو اون محیط . اتفاقا در خیلی از بیمارستان ها این افراد در حال فعالیت جهادی هستند و در حال کمک رسانی به بیماران هستند .
ناشناس۱۷۷۲۱۳۸۰۸:۱۰:۲۰ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
بنده یک طلبه هستم و از کم لطفی برخی عزیزان گله مند! اولا باید عرض کنم ما نمیتوانیم نیت افراد را بخوانیم لذا قضاوت در این خصوص به نظر میرسد اشتباه است ثانیا اینها که جان خود و خانواده خود را به خطر انداخته اند از همان اوایل کرونا در میدان هستند اگر برای جلب توجه مردم رفته بودند با دیدن این کم لطفی ها همان اوایل کنار میکشیدند ثالثا مگر قرار است هر خدمتی که میکنند جلوی دوربین باشد؟ بنده خودم آن اوایل مدتی به غسالخانه کرونایی ها میرفتم و خیلی ها مثل من بوده اند که ماه ها در حال خدمت هستند بدون اینکه دیده شوند نمیدانم چه دستی در کار است که این سوء تفاهم ها پیش می آید
ناشناس۱۷۷۲۲۷۳۰۹:۴۷:۵۷ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
چه کامنتهای رقت انگیزی.نشان از عمق کینه از طلاب عزیزه. ..
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

آخرین عناوین