چگونه در اکسپلور اینستاگرام دیده شویم

گزارش بازرگانی،   3991018036

اکسپلور اینستاگرام همان بخشی از اینستاگرام است که به کسب و کارهای اینترنتی فرصت می‌دهد تا دیده شوند. خرید لایک اکسپلور موردی است که به پیج‌های اینستاگرامی کمک می‌کند تا پست‌ها در اکسپلور بسیاری از کاربران دیده شوند. خرید لایک اکسپلور در ابتدای منتشر شدن شبکه اجتماعی اینستاگرام چندان مطرح نبود، اما با بررسی نتایج دیده شدن پست‌ها در اکسپلور اینستاگرام بر روی پیج‌ها مشخص شد که این امر می‌تواند تاثیر عمده‌ای بر روی شناخته شدن برند و سپس افزایش فروش محصولات داشته باشد. در این روزها، راه پیدا کردن به اکسپلور اینستاگرام کمی دشوار است و میزان ویو اکسپلور هم کمتر شده است. اما با این حال، راهکارهای کاربردی برای جذب تعداد بسیار زیادی لایک اکسپلور وجود دارد.

چرا اکسپلور اینستاگرام مهم است؟

اگر می‌خواهید که پست‌های شما را افرادی به غیر از فالوورهای‌تان مشاهده کنند، می‌بایست پست‌های خود را برای راه پیدا کردن به اکسپلور اینستاگرام آماده کنید! این موضوع، نخستین دلیلی است که می‌توان برای راه پیدا کردن پست‌ها به اکسپلور گفت. خرید لایک اکسپلور و خرید همه خدمات اینستاگرام می‌تواند این امر را برای پیج شما میسر کند.

غیر از بحث مشاهده شدن پست‌ها توسط کاربرانی به جز فالوورهای خودتان، نرخ تعامل پست شما نیز افزایش پیدا می‌کند. این نرخ تعامل به صورت بازدید افراد جدید از پروفایل پیج شما است. برای مثال، زمانی که فرد می‌تواند به پست شما در اکسپلور اینستاگرام دسترسی داشته باشد، به پروفایل شما هم سر می‌زند و از سایر پست‌های‌تان هم بازدید می‌کنند. در صورتی که همه چیز مطابق میل او باشد، فالوور پیج‌تان می‌شود و به همین ترتیب، شاهد روند افزایشی تعداد فالوورهای خود خواهید بود. البته نتایج مثبت افزایش ویو اکسپلور به همین جا ختم نمی‌شود. در ادامه شاهد نتایج مثبت راهیابی به اکسپلور خواهید بود.

  • افزایش تعداد کامنت

اینستاگرام در الگوریتم‌های جدید خود، این طور بیان کرده که افزایش تعداد کامنت در پست‌های اینستاگرامی برگ برنده دیگری برای آن‌ها باشد. به طوری که هر چقدر که تعداد کامنت یک پست بیشتر باشد، نرخ تعامل افراد با آن افزایش پیدا می‌کند و هزاران فالوور دیگر به سمت شما جذب خواهند شد.

  • افزایش نرخ Saved Post

نرخ Saved Post می‌تواند تاثیرگذاری محتوای منتشرشده را چندین برابر کند. برای مثال، خرید لایک اکسپلور می‌تواند این نرخ را به صورت ارگانیک افزایش بدهد. در پی افزایش پیوسته این نرخ می‌توانید شاهد افزایش تعداد Shareهای پست‌های خودتان باشید.

به طور خلاصه، نرخ Saved Photo تنها یک عدد و رقم نیست که بتوان به عدد آن اکتفا کنید.

چندین راهکار موثر برای افزایش ویو اکسپلور اینستاگرام

خرید لایک اکسپلور در دقایق ابتدایی انتشار محتوای شما همانند داشتن برگ برنده‌ای است که کمک می‌کند تا شما نسبت به رقبای‌تان متمایز باشید. پس از شناسایی این تمایز توسط ربات اینستاگرام، اتفاقات خوبی برای پست‌ها و پیج شما رخ خواهد داد. به طوری که نرخ Impressions و تعداد ویوهای پست شما روند صعودی خواهد داشت. این دو رخداد موثر، همان چیزهایی هستند که پست‌ شما برای دیده شدن و قرار گرفتن در برابر بسیاری از مخاطبان، نیاز دارد. برای دستیابی به این مزایا نیاز است تا از چندین راهکار موثر استفاده کنید. این راهکارهای هوشمندانه با تاثیرگذاری بالا به شرح ذیل هستند:

  • خرید لایک اکسپلور یا خرید پاورلایک

خرید لایک اکسپلور نخستین راه موثر برای راه پیدا کردن به اکسپلور اینستاگرام و سپس افزایش ویو اکسپلور اینستاگرام می‌باشد. به‌طوری که از این خدمات اکسپلور می‌توان برای هر دو پیج تازه تأسیس و با سابقه استفاده کرد و شاهد نتایج مثبت آن بود.

اگر با محیط اینستاگرام آشنایی داشته باشید، با راهکار خرید لایک برای پست‌های اینستاگرام آشنا هستید. توجه داشته باشید که خرید لایک اکسپلور یا همان خرید پاورلایک با خرید لایک برای پست یک پیج اینستاگرامی تفاوت دارد. به صورتی که پیج‌های برتر با دریافت مبلغی پول می‌توانند پست شما را که به اکسپلور اینستاگرام راه پیدا کرده است، لایک کنند. بعد از لایک کردن پست‌های شما توسط پیج‌های برتر، احتمال وجود پست شما در اکسپلور فالوورهای‌تان نیز افزایش می‌یابد. بعد از تعامل‌هایی که فالوورهای این دست از پیج‌ها با پست شما خواهند داشت، ربات اینستاگرام بر طبق پارامترهایی سعی می‌کند تا پیج شما را در لیست پیج‌های پیشنهادی قرار بدهد.

  • خرید میکس خدمات اکسپلور

غیر از خرید لایک اکسپلور می‌توانید چندین خدمات دیگر را خریداری کنید تا ویو اکسپلور شما افزایش پیدا کند. میکس خدمات اکسپلور شامل خدماتی از قبیل Reach، Impressions، Saved Post و Direct Share می‌باشد. ناگفته نماند که هر کدام از این خدمات می‌توانند بخشی از پارامترهای دیده شدن یک پست را در اکسپلور اینستاگرام ایفا کنند و در کنار هم می‌توانند برای این امر، موثر باشند. با توجه به این موضوع می‌توان دریافت که خرید یکی از خدمات نمی‌تواند تاثیرات بسزایی در شناخته شدن و افزایش محبوبیت پیج شما داشته باشد. در صورتی که تنها می‌خواهید از یک نوع خدمت برای افزایش محبوبیت پست‌ها و پیج خود استفاده کنید، خرید پاورلایک را در اولویت قرار بدهید.

ارزش پاورکامنت را می‌توان همانند ارزش لایک اکسپلور دانست. البته پاورکامنت نسبت به لایک پاور، جدیدتر است و سابقه کمتری دارد. اما تاثیرات آن چندان بالا است که نمی‌توان به همین راحتی از این کار چشم‌پوشی کرد و از اهمیت آن غافل شد. برای مثال، اگر یک پیج محبوب در زیر بعضی از پست‌های پیج شما کامنت بگذارد، فالوورهای مشترک بین پیج شما و پیج محبوب می‌توانند تا این کامنت را در اولین بازدید از پست نگاه کنند. پس از مشاهده این کامنت، تمامی فالوورهای مشترک بین این دو پیج به پیج شما اعتماد می‌کنند و در پی آن، تعداد محصولات فروخته شده شما افزایش پیدا می‌کند.

خرید پاورلایک با آنلی مارکت

خوب است بدانید که معدودی از سایت‌های اینترنتی وجود دارند که شما می‌توانید خرید لایک اکسپلور را انجام بدهید. سایت آنلی مارکت جزو همان معدود سایت‌های اینترنتی است که خدمات ویژه‌ای برای افزایش ویو اکسپلور دارد. خرید لایک اکسپلور و خدمات میکس اینستاگرام از جمله محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین پکیج‌های این سایت اینترنتی است. Reach، بازدید از پروفایل، Impressions و Saved Post از مهم‌ترین خدمات آنلی مارکت به شمار می‌آیند که پیج‌های اینستاگرامی کمک می‌کنند تا بیشتر بدرخشند و به فعالیت خود بپردازند. در صورت تمایل می‌توانید با آدرس اینترنتی آنلی مارکت (unlimarket.site) مراجعه کرده و یا شماره تلفن 09216708235 با کارشناسان این مجموعه ارتباط برقرار نمایید.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. بازی با کلمات

  2. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  4. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  6. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  7. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  8. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  9. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  10. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  11. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  12. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  13. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  14. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  15. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  16. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  17. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  18. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  19. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  20. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

  21. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  22. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  23. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  24. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  25. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

آخرین عناوین