در تور اروپا، کدام کشورها را انتخاب کنیم؟

گزارش بازرگانی،   3991016069

اروپا، این قاره کوچک سرسبز، با وسعتی در حدود 10 میلیون کیلومتر مربع در نیم‌کره شمالی واقع شده است. قاره اروپا با جمعیتی 730 میلیون نفری، %11 جمعیت کل جهان را به خود اختصاص داده است. این قاره با طبیعت منحصر به فردی که دارد 50 کشور را شامل می شود. اروپا سالانه میزبان گردشگران زیادی از سراسر دنیا و ایران است. کشورهای اروپایی با فرهنگی غنی، تاریخی هزاران ساله و جاذبه‌های گردشگری فراوان از پر بازدیدترین مقاصد سفر بوده و بیشتر آن‌ها رکورد دار جذب توریست هستند. ما در تیم ژیوار در تلاشیم تا بهترین تور اروپا را برگزار نماییم.

در تور اروپا به کدام کشورها سفر کنیم؟

برای پاسخ به این سوال بهتر است بدانید که کشورهای اروپایی هر کدام آنقدر جالب و دیدنی هستند که شاید سال‌ها زمان برای سفر به تور اروپا کم باشد. شما می‌توانید به اسپانیا سفر کنید و فوتبال بی نقص اسپانیایی‌ها را تماشا کنید، به ایتالیا بروید و محو معماری عصر رنسانس و غذاهای ایتالیایی شوید. در دیزنی لند بچگی و روی رودخانه سن عاشقی کنید. در سوئیس طبیعت بکر و بی‌نظیر کوه‌های آلپ را ببینید و طعم شکلات‌های سوئیسی را در خاطر نگه دارید. بیشترین زیبایی و تنوع گل‌ها را در هلند مشاهده کنید، دیوار بلند برلین و رود راین را در آلمان تماشا کنید. از دیدن پراگ، این شهر جادویی در ساحل رود ولدآوا غافل نشوید. غذاهای یونانی را در آتن امتحان کنید و تا می‌توانید در اتریش عکاسی کنید. واضح است از دیدن پرتغال، انگلیس، مجارستان و.. نمی‌توان صرف نظر کرد. از نکات مثبت تور اروپا به نزدیک بودن کشورها به یکدیگر می‌توان اشاره کرد به طوری که شما می‌توانید به بسیاری از کشورها با قطار سفر کنید و به اصطلاح با یک تیر چند نشان بزنید.

پربازدیدترین مقاصد تور اروپا کدامند؟

  1. تور فرانسه (پاریس)

پاریس، عروس اروپا، یکی از اولین مقاصد گردشگران در تور اروپا است. بازدید از لوور، برج ایفل، دیزنی لند، کاخ ورسای و... از بخش‌های جدانشدنی تور اروپا می‌باشد. تور فرانسه را از ژیوار دریافت کنید.

  1. تور هلند (آمستردام)

آمستردام شهری در غرب هلند و از مقاصد فراموش نشدنی تور اروپا است. این شهر، به شهر گل و گیاه معروف است و هرساله فستیوال‌های گل متعددی در آن برگزار می‌شود. هلند با آب و هوای معتدل، سالانه میزبان گردشگران بسیاری از سراسر دنیاست.

  1. تور اسپانیا (بارسلون، مادرید)

کشوری با مردمان خونگرم و آب و هوایی شبیه به ایران مقصد بسیاری از مسافران اروپا می‌باشد. شما درتور اروپا می‌توانید به اسپانیا سفر کنید و تجربه بازدید از مکان‌های تاریخی، تفریحی و خریدی عالی را کسب نمایید.

  1. تور مجارستان (بوداپست)

بوداپست پایتخت مجارستان، از بزرگترین شهرهای این کشور است. این شهر یکی از مقاصد عالی گردشگری برای کسانی است که علاقمند به کشف جاذبه‌های جدید در اروپا هستند. بوداپست دارای معماری دیدنی، تاریخ کهن و غذاهای متنوعی است که سفر به آن خالی از لطف نیست.

  1. تور ایتالیا (رم، میلان، ونیز)

ایتالیا کشوری اصیل با معماری خیره کننده از جالب‌ترین مقاصد تور اروپا است. بازدید از میدان و کلیسای سن مارکو، گراند کانال در ونیز و بازدید از کولوسئوم، واتیکان، چشمه عشاق، پله های اسپانیایی و خیابان دل کورسو از بخش‌های جدانشدنی سفر به ایتالیا می‌باشد.

  1. تور اتریش (وین)

وین بزرگترین شهر و پایتخت اتریش، شهریست که به تاریخ، معماری، موسیقی، هنر و... مشهور است. اغلب آن را "شهر موسیقی" می‌خوانند چرا که وین نقش بسزایی در تاریخ موسیقی اروپا داشته است. در تور اروپا بازدید از شهر تاریخی وین را نمی‌توان فراموش کرد.

  1. تور چک (پراگ):

در اروپای مرکزی کشوری واقع شده است که هم تاریخی است و هم افسونگر. جمهوری چک که به ‏دنبال تقسیم کشور چکسلواکی سابق پدید آمده است، امروزه مقصد بسیاری از مسافران است. تجربه ای تکرار نشدنی را با قدم زدن روی پل چارلز، عکاسی کنار دیوار گرافیتی جان لنون و دیدن بزرگترین قلعه جهان یعنی قلعه پراگ خواهید داشت.

  1. تور آلمان (برلین، فرانکفورت، هامبورگ):

آلمان به عنوان یکی از مناطق گردشگری اروپا و به عنوان قطب اقتصادی اروپا، در بخش غربی قاره اروپا واقع شده است که از لجاظ موقعیت جغرافیایی در همسایگی فرانسه، اتریش،سوئیس، لهستان و جمهوری چک قرار گرفته است. جاذبه های هریک از شهرهای این کشور آنقدر متنوع هستند که نمی توان از بین آنها تنها یکی را برای سفر انتخاب کرد. اما در این میان شهرهای هامبورگ، برلین و فرانکفورت بیشتر از همه طرفدار دارند. پس برای یک سفر اروپایی می توان روی آلمان هم حساب باز کرد.

چه زمانی را برای تور اروپای خود انتخاب کنیم؟

آب و هوای اروپا در هر فصل متفاوت است. در اروپا کشور هایی وجود دارند که می‌توان در پائیز و زمستان هم به آن‌ها سفر کرد. شاید به دلیل آب و هوا است که، سالانه تعداد زیادی از گردشگران به شهرهای مختلف این قاره سفر کرده و مخاطبان تور اروپا زیاد می‌باشند. به طور کلی بین ماه های اردیبهشت تا اواسط مهر بهترین زمان برای تور اروپا است. کشورهای فنلاند، سوئد و همچنین شمال شرق اروپا دارای آب و هوای سردتری هستند. زمستان این کشورها با بارش سنگین برف همراه بوده و تابستان‌های کوتاه و خنک‌تری دارند. مناطق جنوبی اروپا، واقع در سواحل مدیترانه، دارای آب و هوای معتدل‌تری هستند. قسمت‌های شرق و مرکز اروپا به دلیل دوری از دریا، آب و هوای قاره‌ای دارند. هوای این مناطق در زمستان سرد و در تابستان گرم است، به همین دلیل در فصل بهار و تابستان تور اروپا مخاطبان بیشتری دارد.

برای شرکت در تور اروپا باید چه اقداماتی انجام دهیم؟

اولین قدم و مهم‌ترین قدم برای تور اروپا، گرفتن ویزا است. همانطور که می‌دانید کشورهای اروپایی عضو حوزه شنگن هستند برای سفر به این کشورها نیاز به گرفتن ویزای شنگن هستند. اگر شما قصد سفر به اروپا را برای بار اول دارید، بهتر است بدانید که صدور ویزا وابسته به شرایط سیاسی و اقتصادی یک کشور است، اما فرآیند صدور ویزای برخی از کشورها برای ایرانیان آسانتر است، به خصوص ویزاهای گروهی. برای گرفتن ویزا بهتر است از حدود 2 تا 2.5 ماه قبل تاریخ تور اروپا خود اقدام کنید تا در صورت کسری مدارک، زمان لازم برای تکمیل مدارک خود را داشته باشید و از تور اروپا جا نمانید. اما حتما پیش از اقدام برای دریافت ویزا، لازم و ضروری است که مدارک ویزای شنگن را آماده کنید. این مدارک در برخی موارد برای کشورهای مختلف اروپایی متفاوت اند.

حتما از قبل برای سفر خود به تور اروپا برنامه‌ریزی داشته باشید تا در طول سفر زمان کم نیاورید. با توجه به فصلی که سفر می‌کنید لباس مناسب و کافی به همراه داشته باشید. بهتر است، قبل از سفر اطلاعات مختصری نسبت به شهری که سفر می‌کنید داشته باشید تا در طول سفر به تور اروپا لذت بیشتری ببرید. نقشه شهر را نیز به همراه داشته باشید حتما لازمتان خواهد شد.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های اخیر

    پربحث‌های هفته

    1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

    2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

    3. نظرات برگزیده مخاطبان الف: وضعیت حجاب، حاصل کم‌کاری چهل‌ساله است/ باید برای مبارزه با سگ‌های ولگرد فکری کرد

    4. این صدای اقتدار ایران است ...

    5. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

    6. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

    7. وحدت ملی با وعده صادق

    8. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

    9. استخوانی در گلوی اسرائیل!

    10. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

    11. آیت الله صدیقی: عذرخواهی می‌کنم که با غفلت و کم توجهی باعث هجمه به ملت ایران شدم

    12. کمی دیر نیست؟

    13. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

    14. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

    15. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

    16. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

    17. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

    18. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

    19. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

    20. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

    21. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

    22. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

    23. تصاویری از نمازجمعه تهران به امامت حجت‌الاسلام کاظم صدیقی | کدام چهره‌های سیاسی و نظامی به نمازجمعه رفتند؟

    24. اسراییل چه باید بکند؟ 

    25. علم‌الهدی: نباید بیکار نشست تا تنها دولت بیاید تلخی معیشت را از سفره مردم بردارد

    آخرین عناوین