راهنمای اجاره آپارتمان در منطقه ۱ تهران

گزارش بازرگانی،   3991016056

بهترین را انتخاب کنید:

راهنمای اجاره آپارتمان در منطقه 1 تهران؛

طولانی شدن زمان و تشدید رکود بازار مسکن، مدتهاست این بخش بسیار مهم را در شرایط بحرانی قرار داده و علاوه بر مردم، فعالان صنایع مرتبط با تولید، عرضه و بهره برداری مسکن را با چالش کاهش فعالیت مواجه کرده است. به طوری که در سالهای اخیر، تعداد ساخت و سازها در کمترین حد خود قرار گرفته و مدتی است پیمانکاران به دلیل نبود خریدار، تمایلی به تولید مسکن نشان نمی دهند.

کاهش تولید، رکود را تشدید می کند؛

رکود در بازار مسکن و افزایش قیمت تمام کالاهای ساختمانی در کشور، باعث شده هزینه ساخت واحدهای مسکونی نیز تا حد قابل توجهی افزایش یابد. به طوری که طبق آخرین برآوردها، ساخت یک واحد مسکونی 88 متری در مناطق میانی شهرتهران، نزدیک به یک میلیارد و 780 میلیون تومان هزینه دارد. به این صورت علاوه بر واحدهای نوساز، اکثر املاک موجود در تهران، افزایش بیش از 450 درصدی قیمت ها را طی سه سال اخیر تجربه کرده اند که در این بین آپارتمان های مسکونی مناطق شمالی شهر، سهم بیشتری در این گرانی داشته اند.

از طرفی این قیمت های نجومی علاوه بر مشکلات بلند مدت، مستاجرانی که سالهاست در این محله ها سکونت دارند را با چالش افزایش اجاره بها، بیش از توان پرداختشان مواجه کرده و باعث جابجایی بسیاری از آنها به خانه های کوچک یا محله های ارزانتر شده است. در این راستا مطالبی که می تواند بهترین راهنمای اجاره آپارتمان در منطقه 1 تهران باشد را مطالعه می کنید.

نیاوران، میزبان لوکس ترین املاک تهران؛

به طور حتم در بین متقاضیان اجاره آپارتمان در منطقه 1، افرادی با شرایط مالی، نظرات و سلیقه های مختلف وجود دارد. از این رو سه محله متفاوت در این منطقه را بررسی کرده ایم تا برای هر میزان ودیعه و اجاره بها، گزینه مناسبی معرفی شود. در ابتدا به سراغ یکی از گران ترین محله های تهران، یعنی نیاوران می رویم. اجاره آپارتمان در نیاوران، از گذشته به عنوان یکی از گرانترین گزینه های سکونت به شمار می رفت و این امر در این بازه زمانی که قیمت هر متر مربع آپارتمان 120 متری در این محله به بیش از 58 میلیون تومان رسیده، محسوس تر شده است.

گفتنی است آپارتمان های لوکس و نیمه لوکس متعددی در نیاوران ساخته شده که هرکدام متریال و امکانات خاص خودش را دارد. از این رو نمی توان به راحتی قیمت ثابتی برای اجاره آپارتمان در نیاوران مشخص کرد. منتها با کاهش شدید متقاضی سکونت در این محله، قیمت ها کمی متعادل تر شده و اگر برای ورود به این محله آمادگی دارید، این روزها زمان خوبی برای رهن یا اجاره آپارتمان در نیاوران است. شایان ذکر است می توانید برای مشاهده قیمت اجاره املاک موجود در نیاوران و سراسر تهران، وارد سامانه اینپین شده و در میان انبوهی از فایلهای آماده عرضه، خانه مناسب خود را پیدا کنید، یا به هوش مصنوعی اینپین بسپارید املاکی که با تمام نیازها و نظرات شما مطابقت دارد را معرفی کند.

فرمانیه، محله ای که به متقاضی قدرت انتخاب می دهد؛

لازم به ذکر است مشکلات و چالش های مستاجران در مناطق شمالی شهر، باعث شده اختلاف جزئی قیمت ها نیز محسوس شود و مناطقی که اجاره املاک آن نسبت به محله های مجاورش کمتر است، با تقاضای بیشتری مواجه شود.  از این رو مدتی است اجاره آپارتمان در فرمانیه، به عنوان یکی از گزینه های مناسب، نسبت به محله های دیگر متقاضی بیشتری داشته و مورد توجه مستاجران منطقه یک قرار گرفته است.

گفتنی است فرمانیه نیز در مجموع یک محله بسیار لوکس و گران قیمت محسوب می شود، ولی به واسطه تعدد آپارتمان های کوچک متراژ و جایگیری در محدوده جنوبی منطقه 1، اجاره آپارتمان در فرمانیه کمی ارزان تر از نیاوران است. شایان ذکر است در این محله نیز واحدهای آپارتمانی بسیار لوکس در کنار ویلاهای قدیمی، با معماری منحصربه فرد و نوع ساخت بسیار عالی وجود دارد که قیمت و اجاره آنها، کاملا سلیقه ای بوده و از متوسط قیمت منطقه، پیروی نمی کند.

از این رو اگر قصد جابجایی به یک آپارتمان مسکونی کوچک متراژ یکی از محله های شمال شهر را دارید و میزان بودجه ای که در نظر گرفته اید محدود است، اجاره آپارتمان در فرمانیه می تواند گزینه مناسب شما باشد. در این راستا می توانید برای مشاهده فایلهای متعدد بارگذاری شده در این محله، وارد سامانه اینپین شده و از روی نقشه، محدوده فرمانیه را با ترسیم خط دور آن محله مشخص کنید. همچنین می توانید با نوشتن واژه فرمانیه در نوار ابزار جستجوی سامانه اینپین، تمام فایلهای آماده عرضه در این محله را مشاهده کنید.

همچنین برای افزایش ضریب اعتماد کاربران، نام و مشخصات تمام مشاورین و آژانس های املاک فعال در هر منطقه، در پایین نقشه اینپین قابل مشاهده  است. به این صورت مشاورین مصلح و قابل اعتماد آن محله به کاربر معرفی می شوند تا سوداگران احتمالی نتوانند وارد پروسه معاملات شده و باعث ایجاد مشکلات فراوانی که در گذشته وجود داشت، شوند. همچنین به محض انتخاب فایل مورد نظر متقاضی، رزومه ای مختصر از آخرین فعالیت ها و نظرات کاربرانی که با مشاوراملاک مورد نظر، همکاری کرده اند نمایش داده می شود.

آجودانیه، در صدر گزینه های انتخاب؛

در ضلع شرقی نیاوران و نزدیکی منطقه کاشانک، محله ای به نام آجودانیه واقع شده که سکونت در آن، برای بسیاری از مردم جذاب بوده و به عنوان یکی از بهترین گزینه های اجاره آپارتمان در منطقه یک به شمار می رود. گفتنی است در شمال آجودانیه، محله کاشانک قرار گرفته و پس از آن مسیرکوه نوردی دارآباد آغاز می شود. از این رو اجاره آپارتمان در آجودانیه برای افرادی که از آلودگی هوای تهران گریزانند، می تواند یکی از اولویت های نخست باشد.

نکته قابل توجه در خصوص این محله، سراشیبی بسیار زیاد اکثر کوچه های آن است که به واسطه جایگیری در رشته کوه های البرز ایجاد شده اند. از این رو کوچه های نامنظم و مختلفی در این منطقه وجود دارد که هر کدام زیبایی خاص خودش را داشته و میزبان خانه های متعددی هستند. شایان ذکر است قیمت اجاره آپارتمان در آجودانیه نیز به تناسب مشخصات املاک و جانمایی آن متفاوت است. اما میانگین قیمت خرید هر متر مربع آپارتمان مسکونی نوساز در این محله، به طور متوسط نزدیک به 58 میلیون تومان است که این مهم نیز با تغییر متراژ و نوع ساخت و محل جایگیری، تغییر می کند.

با افزایش آگاهی ملکی خود، بهترین عملکرد را داشته باشید،

شایان ذکر است آجودانیه به واسطه آب و هوای مطبوع و جمعیتی کمتر نسبت به محله های مجاورش، منطقه ای بسیار جذاب و در عین حال گران قیمت به شمار می رود که سالهاست مورد توجه افراد ثروتمند قرار گرفته است. در مجموع اجاره آپارتمان درآجودانیه نیز همچون نیاوران و محله های همترازش، فقط با پرداخت هزینه بسیار زیاد امکان پذیر است که با توجه به شرایط اقتصادی مردم، متقاضی ورود به این محله محدودتر شده و مالکان سعی می کنند با مستاجران سابق خود به توافق برسند. گفتنی است تمدید قرارداد اجاره با  قیمت منصفانه و مدت زمان طولانی، می تواند بسیاری از اجاره نشینان را از چالش جابجایی در شرایط اپیدمی نجات دهد.

لازم به ذکر است سامانه اینپین با تولید محتوای تخصصی در خصوص مباحث مرتبط با حوزه مسکن و انتشار آن در مجله خبری خود و سایر رسانه های معتبر کشور، اطلاعات حقوقی و ملکی مردم و فعالان این بخش را به شکل قابل توجهی افزایش می دهد. همچنین این سامانه دانش بنیان، به قید قرعه شخصی را از میان تمام کاربران خود انتخاب کرده و هزینه یک ماه اجاره بهای خانه اش را پرداخت می کند.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. بازی با کلمات

  3. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  4. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  6. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  7. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  8. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  9. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  10. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  11. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  12. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  13. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  14. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  15. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  16. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  17. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  18. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  19. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  20. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  21. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  22. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  23. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  24. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

  25. مشکل اصلی صهیونیست ها با عملیات "وعده صادق" چه بود؟

آخرین عناوین