هدایای تبلیغاتی ارزان و کاربردی/ با بهارگیفت حرفه ای دیده شوید

  3991014034

این موضوع قابل انکار نیست که دنیای تبلیغات،  بسیار گسترده است و همه مردم روزانه از طریق انواع رسانه ها و شبکه های مجازی و اینترنت با تصاویر و ویدیو کلیپ ها و پیام های متفاوتی مواجه میشوند. اما این تبلیغات آنی به سرعت فراموش شده و آنچنان در ذهن ها ماندگار نمیشود. یکی از مهمترین مزیت هدایای تبلیغاتی ، همین ماندگاری آن هاست. با اهدای وسیله ای رایگان و منحصر به فرد به دست مشتریانتان، نام و نشان برندتان ، مدت ها در ذهن آن ها حک میشود.

غالبا مجموعه ها و شرکت ها برای تهیه هدایای تبلیغاتی، بودجه خاصی در نظر میگیرند. دغدغه مدیران و ماموران خرید همین موضوع است که در چارچوب تعیین شده ، کاربردی ترین هدایا را انتخاب نمایند. یکی از بهترین و کاربردی ترین روش برای جلب مشتری یا تداوم همکاری طولانی مدت با آن ها ، ارائه هدایای تبلیغاتی متناسب با بودجه شماست. البته علاوه بر مسئله اقتصادی آن، موضوع مهم دیگر نوع محصول، کیفیت ، جنس ، کاربرد و ظاهر هدیه تبلیغاتی است که بایستی مورد توجه قرار گیرد، مجموعه هدایای تبلیغاتی بهارگیفت به نشانی آدرس " www.bahargift.com " با تجربه بیش از دو دهه درخشان در عرضه و تولید هدایای تبلیغاتی و چاپ، با فراهم نمودن انواع هدایای تبلیغاتی ارزان و مقرون به صرفه متناسب با بودجه شما با بهترین کیفیت، در طرح ها و رنگ های مختلف طبق سلایق شما ، به شما کمک میکند تا برای همیشه نام و نشان مجموعه تان در ذهن مشتریان ماندگار باشد ... با ما همراه باشید.



هدایای تبلیغاتی ارزان و مقرون به صرفه

یکی از کاربردی ترین و بهترین راه تبلیغات و معرفی محصول یا خدمات یک مجموعه ، بکاربردن از هدایای تبلیغاتی و چاپ اختصاصی روی آن است. چاپ لوگو یا متن روی هدایای تبلیغاتی با کیفیت بالا ، قادر خواهد بود خدمات یا محصولات شما را به نحو احسنت معرفی کند و برند شما در ذهن ها ماندگار شود. هدایای تبلیغاتی ارزان قیمت دارای مزایای زیادی میباشند، یکی از این مزایا این است که اگر شما بودجه ای کم اختصاص به تبلیغات داده اید و میخواهید کمتر هزینه کنید ، میتوانید تعداد کالا های بیشتری خریداری کنید و به تعداد بیشتری افراد هدیه دهید و نام کسب و کار شما را تعداد افراد بیشتری بشناسند. در زیر برای شما عزیزان نمونه ای از محصولات تبلیغاتی مقرون به صرفه و ارزان ، در عین حال بسیار کاربردی فراهم نموده ایم :

 

معرفی نمونه هایی از هدایای تبلیغاتی ارزان

هدایای تبلیغاتی ارزان قیمت برخلاف هدایای تبلیغاتی گران قیمت دارای تنوع بیشتر و کاربردی تر هستند. این هدایای تبلیغاتی را میتوان در ابعاد کوچک تر تهیه کرد. به گونه ای که مخاطبین شما میتوانند در طول روز این محصولات را به همراه خود داشته باشند و نام و نشان برند شما همواره در معرض دید باشد. به عنوان مثال شما میتوانید یک خودکار تبلیغاتی با کیفیت و در خور سفارش دهید. خودکار تبلیغاتی از جمله هدایای تبلیغاتی است که به علت کاربرد بالای آن در کارهای روزمره ، بسیار محبوب است . این محصول تبلیغاتی هم میتواند یک هدیه تبلیغاتی ارزان قیمت بشمار بیاید هم میتواند یک محصول بسیار نفیس و گران قیمت با مارک ها و برند های معتبر دنیا نظیر یوروپن ، پارکر ، مونت بلانک ، رینالدز ، کراس و شیفر و ... باشد.

شما میتوانید در سبد هدیه تبلیغاتی خود یک خودکار تبلیغاتی با کیفیت و قیمت مناسب قرار دهید و در تیراژ بالا سفارش دهید، این نوع خودکار ها به علت قیمت پایین آن بازدهی خوبی داشته و برای نت برداری و نوشتن اطلاعات روزمره استفاده کرد. به عنوان مثال اگر شما نیاز به یادداشت برداری اطلاعات مهم و برنامه روزانه هستید ، میتوانید از خودکار تبلیغاتی استفاده نمایید و اگر این خودکار را شخصی ب شما هدیه داده باشد ، لوگو و برند خود را بر روی خودکار حک کرده باشد ، آن خودکار تبلیغاتی در حافظه بلند مدت شما خواهد ماند.

یکی دیگر از هدایای تبلیغاتی ارزان ، ساکدستی تبلیغاتی میباشد ساکدستی تبلیغاتی ، یکی از روش های متداول برای تبلیغات و ارائه محصولات و کالاهای شما به مشتریان خود در نظر گرفته شده است. این محصول یکی از مصرفی ترین هدایای تبلیغاتی است . ساکدستی تبلیغاتی دارای جنس های متفاوتی شامل ساکدستی پارچه ای، ساک دستی سوزنی ، ساک دستی واتر، ساک دستی کتان، ساک دستی برزنتی و شوزبگ میباشد.

در ابتدا این نکته را متذکر شویم که تمام کسب و کار ها چه از یک فروشگاه کوچک گرفته تا تمام سازمان های بزرگ ، نیاز مبرم به این محصول دارند، کسب و کار های خیلی بزرگ نظیر سازمان های دولتی و ارگان های حکومتی ، برای مشهود کردن نام و نشان خود با ارایه بسته های معیشتی برای مردم یا موسسات خیریه ها ، کالاها را در داخل این ساکدستی ها گذاشته و تبلیغات خود را به گوش مردم میرسانند یا مجموعه کوچکی که محصولی را تولید و ارایه میدهند، با چاپ ساکدستی تبلیغاتی، محصول خود را داخل آن گذاشته و مشتریان با حمل آن ساکدستی در مکان های مختلف ، نام و نشان آن مجموعه را در معرض دید عموم قرار میدهند.

لیوان تبلیغاتی به دلیل پر فروش بودن، تنوع بسیار بالایی دارد. لیوان تبلیغاتی، از جمله هدایایی می‌باشد که همراه مخاطب شما در محل کار، ماشین یا منزل است که باعث تبلیغ کار شما می شود و مخاطب برند شما را به خاطر می‌سپارد. لیوان تبلیغاتی با چاپ سابلیمیشن یکی از با دوام ترین چاپ ها است که با قیمتی ارزان به دست مشتریان می‌رسد که این موضوع لیوان تبلیغاتی را به یکی از محبوبترین کالاهای تبلیغاتی تبدیل کرده است. دوام رنگ در چاپ سابلیمیشن بسیار بالاست زیرا به صورت حرارتی نقش شما روی بدنه چاپ می‌شود.

لیوان تبلیغاتی چه به صورت لیوان پلاستیکی تبلیغاتی باشد چه لیوان سرامیکی یا ماگ تبلیغاتی باشد اغلب اوقات برای نوشیدن چای و آب در طول روز مورد استفاده قرار میگیرد . ماگ تبلیغاتی یک هدیه تبلیغاتی بسیار عالی است که میتوان با چاپ لوگو روی لیوان تبلیغاتی یا چاپ عکس روی ماگ تبلیغاتی ، آن لیوان تبلیغاتی را برای مشتریان و دوستان خود منحصر به فرد کنید . لیوان‌ یا بهتر بگوییم ماگ تبلیغاتی از جمله هدایای تبلیغاتی جادار و پرکاربرد به شمار می آیند.

مزایای استفاده از هدایای تبلیغاتی :

1 ) شناخت کافی از برند : یکی از مهمترین اهداف برای هر کسب و کاری چه کسب و کار و مجموعه های کوچک چه بزرگ، شناساندن نام برند خود به مخاطبین است، چگونه میتوانید کاری کنید که برند خود را در ذهن ها ماندگار کنید؟ یکی از روش های آن، خلاق بودن در روش های بازاریابی است. استفاده از هدایای تبلیغاتی ابزاری ساده برای افزایش شناخت از مجموعه شما در میان مشتریان از طریق سفارشی سازی یک محصول با مشخصات مجموعه شماست.

2 ) مشخص کردن بهترین راه تبلیغاتی با کمترین هزینه : با بودجه مشخصی که بخش مالی مجموعه به شما تخصیص میدهد، مشخص کردن این که کدام یک از ابزارهای بازاریابی برای شما مفیدتر است و تاثیر گذاری بهتری دارد کار راحتی نیست، در میان همه روش های بازاریابی، هدایای تبلیغاتی با داشتن هزینه کم ولی دامنه تاثیر گذاری بالا و طولانی مدت انتخابی بسیار ارزشمند است. این نکته را بخاطر داشته باشید که با اهدای هدایای تبلیغاتی کوچک سبب افزایش وفاداری میان مشتریان و رونق کسب و کارتان میشود.

3 ) در معرض دیدن و لمس کردن : هنگامی که پای بازاریابی و رقابت به میان میآید، بسیار مهم است که همیشه در معرض دید باشد، چگونه میتوانید اقداماتی انجام دهید که بدون صرف هزینه های زیاد ، همیشه در جلو چشم مشتریان باشید؟ به این نکته توجه کنید که مشتریان تمایل به چه چیزهایی هستند، مثلا اگر در فصل تابستان هستید ، ارائه یک آفتابگیر تبلیغاتی برای مشتریان تان بسیار جذاب است.

به طور کلی ، یک بازاریابی عالی و مطلوب ، چیزی است که هیچ وقت نقطه انتها ندارد و نمیشه گفت که این کار را کردیم کسب و کار ما به نقطه اوج خواهد رسید و همیشه در همان نقطه خواهد ماند. بازاریابی و تبلیغات یک عنصر حیات بخشی هست که باعث رونق کسب و کار و پیشرفت مجموعه، چه کوچک چه بزرگ است. البته باید بگوییم که این کار به طرق مختلف انجام میشود از تبلیغات در تلویزیون و شبکه های مجازی و اینترنت گرفته تا چاپ تراکت و بنر و بیلبورد و ارایه هدایای تبلیغاتی. ولی تنها تبلیغاتی که در دست افراد میماند و از آن به مدت کوتاه یا طولانی استفاده میکند و فقط مختص آن میشود ، تبلیغات با ارائه هدایای تبلیغاتی میباشد که این را مشتریان نیز خیلی میپسندند.

در انتخاب هدایای تبلیغاتی، مشتریان هدف خود را در نظر بگیرید.

یک مزیت عمده استفاده از هدایای تبلیغاتی نسبت به سایر روش‌های بازاریابی، امکان هدف قرار دادن یک گروه خاص است. به طوری که در این روش، شما می‌توانید تک‌تک مخاطبان را از پیش انتخاب کنید. بنابراین، چه بهتر اگر این کار را پیش از سفارش هدایا انجام دهید و در نتیجه هدایا را با توجه به سلایق و نیازمندی‌های مخاطبانتان انتخاب کنید. با این حال اگر در هنگام سفارش، امکان شناسایی تک‌تک مخاطبانتان را ندارید، حداقل با سفارش انواع مختلف هدایا می‌توانید تا حدودی اطمینان حاصل کنید که هدیه مناسب برای تمام سلیقه‌ها را در اختیار دارید.

شرکت هدایای تبلیغاتی بهارگیفت این افتخار را دارد محصولات خود را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در اختیار شما عزیزان قرار دهد … انواع چاپ مانند چاپ هولوگرام در این مجموعه در کارگاه های اختصاصی و با ماشین آلات به روز و دستگاه های تمام اتوماتیک انجام میشود تا در کوتاه ترین زمان ممکن به دست شما عزیزان قرارگیرد ، هدایای تبلیغاتی یکی از بهترین روش روش ها برای به دست آوردن و حفظ بازار است.

هدایای تبلیغاتی بهار گیفت سعی میکند با شناخت بازار هدف شما و آنالیز دقیق رفتار مشتریان شما، به شما بهترین پیشنهاد هدایای تبلیغاتی را بدهد. این هدایای تبلیغاتی نسبت به کیفیت هدایای تبلیغاتی، سرعت تاثیر گذاری هدایای تبلیغاتی، ماندگاری هدایای تبلیغاتی،استفاده از هدایای تبلیغاتی لوکس برای مشتریان لوکس و سخت پسند شما، آنالیز رقبای شما، به شما پیشنهاد می شود. بهترین اقلام تبلیغاتی را بدون واسطه با بهترین کیفیت و نازلترین قیمت از ما بخواهید. هدایای تبلیغاتی بهارگیفت، تخصصی ترین سایت فروش هدیه تبلیغاتی با بیش از ده سال سابقه درخشان در زمین فروش انواع هدایای تبلیغاتی خاص با چاپ اختصاصی بر روی هدایای تبلیغاتی .



سخن پایانی :

ضمن تشکر و قدردانی از مطالعه مقاله، امیدواریم برای شما مفید واقع شده باشد و به اندازه کافی موفق شده باشیم اهمیت استفاده از هدایای تبلیغاتی برای رونق کسب و کارتان را برای شما سروران گرامی بازگو کنیم . برای انجام یک خرید خوب و مطمئن، میتوانید به شرکت هدایای تبلیغاتی بهارگیفت به نشانی آدرس" bahargift.com " مراجعه نموده و از محصولات ما که دارای بهترین کیفیت و نازلترین قیمت استفاده نمایید. کافیست با ما در ارتباط باشید و سلایق و ایده های خود را به ما بفرمایید و پیاده سازی صفر تا صد آن با ما ... (دریافت سفارش، طراحی، گرفتن تاییدیه، چاپ و حک و تولید، آماده سازی و تحویل ) تمام این فرآیند ها توسط هدایای تبلیغاتی بهارگیفت در کوتاه ترین زمان ممکن، با ما همراه باشید.

همراه مدیریت جناب آقای مجتبی محبوبی (24 ساعته آماده پاسخگویی شما ) : 09121715032

آدرس سایت : www.bahargift.com

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های اخیر

    پربحث‌های هفته

    1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

    2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

    3. نظرات برگزیده مخاطبان الف: وضعیت حجاب، حاصل کم‌کاری چهل‌ساله است/ باید برای مبارزه با سگ‌های ولگرد فکری کرد

    4. نماز جمعه این هفته تهران به امامت حجت الاسلام صدیقی اقامه می‌شود

    5. این صدای اقتدار ایران است ...

    6. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

    7. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

    8. وحدت ملی با وعده صادق

    9. ارژنگ امیرفضلی و زندگی در شرایط سختِ تورنتو

    10. یک نکته قابل‌تامل در مورد توسعه قدرت نظامی ایران

    11. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

    12. استخوانی در گلوی اسرائیل!

    13. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

    14. آیت الله صدیقی: عذرخواهی می‌کنم که با غفلت و کم توجهی باعث هجمه به ملت ایران شدم

    15. کمی دیر نیست؟

    16. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

    17. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

    18. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

    19. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

    20. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

    21. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

    22. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

    23. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

    24. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

    25. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

    آخرین عناوین