با چاپ کاتالوگ توسط مجموعه چاپ پرنیان، مشتریان بالقوه خود را به خریدار تبدیل کنید!

گزارش بازرگانی،   3991013103

اگر شما هم از آن دسته افراد هستید که دغدغه فروش بیشتر محصولات و خدمات‌تان را دارید، خواندن این مصاحبه را به شما توصیه می‌کنیم. چرا که در این گفتگو دکتر سید امیر سجاسی، مدیر عامل مجموعه چاپ پرنیان از تجربیات ۱۵ ساله خود در زمینه تبدیل مشتریان بالقوه کسب و کارها به خریداران وفادار به کمک تخصص خود یعنی چاپ کاتالوگ و طراحی کاتالوگ دیجیتال می‌گوید.

  • جناب دکتر سجاسی لطفاً درباره نحوه کار مجموعه چاپ پرنیان و کمکی که از این طریق برای تبدیل مشتریان بالقوه به خریدار محصولات و خدمات کسب و کارها انجام می‌دهید برای خوانندگان ما کمی توضیح دهید.

مجموعه چاپ پرنیان از ۱۵ سال پیش تا کنون در زمینه چاپ کاتالوگ و دیگر محصولات چاپی همچون کتاب و مجله، بروشور و تراکت، سررسید و تقویم و حتی لیبل و برچسب و بسته‌بندی محصولات در حال فعالیت است. مجموعه چاپ پرنیان در این زمینه همواره به‌روز عمل کرده و در هر دوره زمانی با تهیه بهترین دستگاه‌های چاپ به عزیزانی که برای چاپ کاتالوگ و دیگر محصولات چاپی به ما مراجعه ‌کرده‌اند کمک کرده است. چاپ پرنیان در این زمینه تنها پیمانکاری برای چاپ کاتالوگ یا طراحی کاتالوگ دیجیتال برای مشتریان نبوده است و با مشاوره‌های تخصصی توسط پرسنل باتجربه خود که هر یک سالهاست در این زمینه مشغول به کارند و با کسب تجربیات ارزشمند خود به سرمایه‌های انسانی مجموعه تبدیل شده‌اند، به مشتریان عزیزی که برای گسترش کار خود نیاز به تبلیغاتی چاپی و دیجیتال دارند خدمت رسانی می‌کند.

 

  • جناب سجاسی شما بر این باورید که با چاپ کاتالوگ می‌توانید مشتریان بالقوه یک کسب و کار را به خریدار تبدیل کنید. در این زمینه هم برای ما کمی توضیح دهید.

بله، تجربه ۱۵ سال کار مداوم در مجموعه چاپ پرنیان و همکاری با صدها کسب و کار که برای چاپ کاتالوگ یا طراحی کاتالوگ دیجیتال به ما مراجعه کرده‌اند و بازخوردهای مناسبی که پس از این همکاری از ایشان دریافت کرده‌ایم، باعث شده است ما به این باور برسیم که برای تبدیل مشتریان بالقوه به خریدار، یکی از بهترین راه‌ها چاپ کاتالوگ است. در این زمینه برای شما بیشتر توضیح می‌دهم. مشتری بالقوه به کسی می‌گویند که ممکن است به خریدار تبدیل شود، ولی هنوز تصمیم قطعی نگرفته و در انتخاب خود مردد است. در چنین هنگامی باید خریدار را در اتخاذ تصمیم نهایی کمک و راهنمایی و حتی وسوسه کرد. اما این کار از چه طریقی ممکن است؟ طبق تجربه ما کاتالوگ دیجیتال یا چاپ کاتالوگ چاپی می‌تواند از بهترین راهکارها برای این وسوسه و راهنمایی مشتری بالقوه به سمت خرید باشد. چرا که با اطلاعات تخصصی و توضیحاتی که در کاتالوگ دیجیتال درج می‌شود و یا با چاپ کاتالوگ به صورت مکتوب و قابل لمس در اختیار مشتریان بالقوه قرار می‌گیرد، مشتری می‌تواند در هر لحظه و هر مکان با نماینده شما که در این اینجا کاتالوگ شماست در تماس بوده و پاسخ سوالات خود را از آن کسب کند. و چه چیزی بهتر از در دسترس بودن ۲۴ ساعته شما برای پاسخگویی به مشتری مرددی که می‌تواند به خریدار تبدیل شود؟ به همین خاطر چاپ کاتالوگ یا طراحی کاتالوگ دیجیتال همیشه در نهایت به کسب و کارها کمک می‌کند تا با در دسترس بودن و جلوی چشم بودن همیشگی، مشتریان بالقوه را به مشتری بالفعل و خریدار تبدیل کنند. شاید برای شما کمی عجیب باشد که با چاپ کاتالوگ به چنین دستاورد مهمی برسید، اما تجربه ۱۵ ساله ما در چاپ پرنیان و مشتریان عزیزی که سفارش‌های چاپ کاتالوگ خود را مدام تکرار می‌کنند، نشانگر تاثیرگذاری این روش در بازار است و می‌بایست از این ظرفیت به نحو احسن برای نمایش محصولات و خدمات کسب و کارهای مختلف استفاده کرد. البته لازم به ذکر است که در این زمینه کاتالوگ دیجیتال نیز می‌تواند به آن دسته از عزیزان که در فضای آنلاین نیز به دنیال جذب مشتری هستند کمک کند. چرا که کاتالوگ دیجیتال را می‌توان به صورت آنلاین در پیام‌رسان‌ها برای مشتریان فرستاد، یا در صفحات اجتماعی و وبسایت شرکت‌ها بارگذاری کرد و در دسترس مشتریان بالقوه قرار داد، و حتی مشتریان سخت‌گیرتر که دسترسی به کاتالوگ‌های چاپی شما ندارند و مایل به خواندن اطلاعات بر روی کاغذ هستند و با صفحات نمایشگر موبایل یا کامپیوتر رابطه خوبی ندارند، می‌توانند با چاپ کاتالوگ دیجیتال شما با چاپگرهای خانگی خود، به صورت ملموس و کاغذی نیز در جریان اطلاعات فنی محصولات و کالاهای شما قرار بگیرند.



  • ممنون از توضیحات بسیار عالی شما. جناب سجاسی رسیدن به همه اهداف هزینه‌هایی هم در بر دارد. رسیدن به این هدف یعنی تبدیل مشتریان بالقوه به خریدار به کمک چاپ کاتالوگ یا طراحی کاتالوگ دیجیتال برای کسب و کارها چه هزینه‌هایی دارد؟

در واقع قیمت کاتالوگ و چاپ آن به قدری نسبت به دیگر روش‌های معمول تبلیغاتی پایین‌تر است که می‌توانم به جرات بگویم روشی ارزان‌تر از آن وجود ندارد! بگذارید با چند سوال منظور خود را به شما برسانم. به نظر شما آیا قیمت کاتالوگ دیجیتال یا چاپی بیشتر است یا نمایش آگهی تبلیغاتی در تلویزیون؟ قیمت کاتالوگ دیجیتال یا چاپی بیشتر است یا کرایه بیلبورد و بنر در سطح شهر؟ قیمت کاتالوگ دیجیتال یا چاپی بیشتر است یا درج آگهی تبلیغاتی در نشریات چاپی و آنلاین؟ همینطور که می‌بینید هزینه‌ای که باید بابت قیمت کاتالوگ پرداخت شود به هیچ وجه قابل مقایسه به دیگر روش‌های تبلیغاتی مرسوم نیست. اما با صرف هزینه معقول و پرداخت قیمت کاتالوگ می‌توان به دستاوردی حتی بهتر از روش‌های دیگر رسید. چرا که هزینه‌ای که شما صرف تبلیغ در تلویزیون یا بنرهای شهری می‌کنید در واقع مستقیما مشتریان بالقوه شما را هدف نگرفته و شما هزینه مازادی بابت کسانی که ممکن است به هیچ نحو مشتری شما نشوند نیز پرداخت می‌کنید. اما قیمت کاتالوگ چاپ شده مستقیما صرف هدف گرفتن مشتریان بالقوه شما می‌شود که می‌دانید به محصول یا کالای شما نیاز دارند. به همین خاطر قیمت کاتالوگ و چاپ آن بسیار کمتر از دیگر روش‌های تبلیغاتی برای صاحبان صنایع و کسب و کارها تمام می‌شود و اکثر کسب و کارها مایل هستند با صرف هزینه منطقی بابت قیمت کاتالوگ کسب و کار خود را پرزنت کنند، نه با صرف هزینه‌های غیرمنطقی و بالا در روش‌های دیگر.



  • جناب سجاسی ممنون از توضیحات کامل و جامعی که ارائه دادید. فکر می‌کنم خوانندگان زیادی مایل باشند در این زمینه با شما صحبت کنند و از تجربیات‌تان بهره‌مند شوند. این عزیزان از چه طریقی می‌توانند با شما در تماس باشند؟

کمک به این عزیزان باعث افتخار بنده است. بنده هر روزه در دفتر مرکزی چاپ پرنیان واقع در تهران، خیابان انقلاب، خیابان استاد نجات اللهی، کوچه سلمان پاک، پلاک ۳ حضور دارم. عزیزانی که مایل به کسب اطلاعات در این زمینه هستند یا مایل به کسب استعلام قیمت کاتالوگ هستند، می‌توانند با تماس با شماره‌های ۰۲۱۸۸۵۲۸۵۱۷ و ۰۹۱۲۳۵۷۳۵۸۲ با بنده و مجموعه چاپ پرنیان در تماس باشند. توضیحات جامع دیگری درباره قابلیت‌های صنعت چاپ برای فروش بیشتر کسب و کارها در وبسایت ما به آدرس www.parnianchap.com وجود دارد که علاقمندان می‌توانند با مراجعه به وبسایت و مطالعه آنها به دید جامع‌تری در این زمینه برسند.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

  2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

  3. نظرات برگزیده مخاطبان الف: وضعیت حجاب، حاصل کم‌کاری چهل‌ساله است/ باید برای مبارزه با سگ‌های ولگرد فکری کرد

  4. این صدای اقتدار ایران است ...

  5. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  6. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

  7. وحدت ملی با وعده صادق

  8. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

  9. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  10. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  11. آیت الله صدیقی: عذرخواهی می‌کنم که با غفلت و کم توجهی باعث هجمه به ملت ایران شدم

  12. کمی دیر نیست؟

  13. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

  14. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  15. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  16. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  17. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  18. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  19. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  20. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  21. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  22. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  23. تصاویری از نمازجمعه تهران به امامت حجت‌الاسلام کاظم صدیقی | کدام چهره‌های سیاسی و نظامی به نمازجمعه رفتند؟

  24. اسراییل چه باید بکند؟ 

  25. علم‌الهدی: نباید بیکار نشست تا تنها دولت بیاید تلخی معیشت را از سفره مردم بردارد

آخرین عناوین