نگرانی آمریکایی ها از انتقام ایران در آستانه سالگرد ترور شهید سلیمانی

گروه ترجمه الف،   3991011104 ۶۲ نظر، ۰ در صف انتشار و ۳۱ تکراری یا غیرقابل انتشار

شبکه سی ان ان می گوید در آستانه ترور شهید قاسم سلیمانی که به دست نیروهای آمریکایی در عراق صورت گرفت، مقامات وزارت دفاع آمریکا درباره هرگونه حمله تلافی جویانه ایران دچار نگرانی و دودستگی شده اند.

نگرانی آمریکایی ها از انتقام ایران در آستانه سالگرد ترور شهید سلیمانی

به گزارش الف سی ان ان در وب سایت خود به قلم سه نویسنده تاکید کرده است تلاش برای تقویت نیروهای آمریکایی در منطقه، در چارچوب بازدارندگی است و حمله پیش دستانه را علیه ایران دنبال نمی کند.

به نوشته سی ان ان مقامات وزارت دفاع آمریکا درباره خطر ناشی از حملات ایران در آستانه ترور قاسم سلیمانی دچار اختلاف شده اند. 

سی ان ان می افزاید: آمریکا روز چهارشنبه دو فروند بمب افکن اتمی B-52 خود را در خاورمیانه به پرواز درآورد، این تازه ترین نمایش قدرت برای مقابله با ایران تلقی می شود.  مقامات پنتاگون – وزارت دفاع آمریکا- می گویند هدف از این قدرت نماییِ نظامی، هشداری به ایران است... اشاره این مقامات به سالگرد ترور ژنرال قاسم سلیمانی، فرمانده مقتدر نظامی ایرانی است که در سوم ژانویه سال گذشته به دست نیروهای آمریکایی در عراق صورت گرفت. 

سی ان ان در وبسایت خود یادآور می شود: در همین حال، به گفته مقامات دفاعی، "کریستوفر میلر" وزیر دفاع موقت آمریکا روز چهارشنبه با تلاش برای تمدید حضور ناوهواپیمابر "یو اس اس نیمیتس" در خلیج فارس مخالفت کرد و آن را به خارج از منطقه فرستاد. این پیامی آشکار از تنش زدایی با ایران محسوب می شود. 

به اعتقاد این شبکه تلویزیونی این پیام های متناقض نشانگر اختلاف در پنتاگون است.

سی ان ان در این زمینه به اظهارات یک مقام ارشد وزارت دفاع آمریکا اشاره می کند که بر اساس آن این مقام نظامی مدعی شده است  تهدیدات کنونی ایران در سطحی است که بیشترین نگرانی را از زمان ترور قاسم سلیمانی تاکنون برانگیخته است.

وبسایت سی ان ان به ادعای دیگر مقامات نظامی آمریکا می پردازد که بر اساس آن، ایران در حال برنامه ریزی برای حمله به نیروهای آمریکایی در خاورمیانه است.

بنا بر ادعای این مقامات ایران در حال انتقال موشک های بالستیک کوتاه بُرد به داخل عراق است، و این امر آمریکا را بر آن داشته است تا حضور نظامی خود را در منطقه تقویت کند. 

سی ان ان می نویسد : در همین حال برخی دیگر از منابع پنتاگون می گویند درباره شدت این تهدیدات زیاده گویی می شود. نخستین مقام ارشد دفاعی که مستقیما در این مباحثات حضور دارد، به سی ان ان گفت "حتی یک مورد اطلاعات وجود ندارد" که تایید کند حملات ایران قریب الوقوع است. 

یک مقام وزارت دفاع دراین باره به نقل از  ژنرال مارک میلی به سی ان ان گفته است: ارتش اعتقاد ندارد که حمله ای قریب الوقوع صورت خواهد گرفت، اما در حال اتخاذ تمام اقدامات پیش گیرانه است تا هم زمان که از نیروهای آمریکایی محافظت می شود، جلویِ ایران نیز گرفته شود.

پرواز اخیر  B-52 دومین بار در این ماه بود که پنتاگون این بمب افکن های اتمی را به منطقه فرستاد. پیش از آن هم نیروی دریایی آمریکا در اقدامی نادر، در  21 دسامبر اعلام کرد یک فروند زیردریای اتمی را با پشتیبانی رزم ناوهای هدایت موشکی، در خلیج فارس مستقر کرده است. 

سی ان ان پس از اشاره به بیانیه فرماندهی مرکزی آمریکا درباره پرواز B-52 در روز چهارشنبه به اظهارات چند مقام وزارت دفاع که در گفتگو با سی ان ان صورت گرفته اشاره می کند که دارای تحلیل ها و پبش بینی های متناقضی است .  

نخستین مقام ارشد وزارت دفاع  ابراز نگرانی کرده است که برخی تلاش می کنند اوضاع در خصوص ایران را بیشتر از آن چه که هست، بحرانی نشان دهند؛ و ذهنشان درگیر حملات تلافی جویانه بالقوه ایران در سالگرد ترور قاسم سلیمانی است.

یک مقام دیگر وزارت دفاع مدعی شده اطلاعات جمع آوری شده آمریکا نشان می دهد حمله ایران علیه نیروهای آمریکایی در عراق "احتمالا قریب الوقوع است." گرچه در این باره هیچ قطعیتی وجود ندارد و  هر دو مقام از ذکر این که دقیقا چه اقداماتی صورت گرفته است، خودداری کردند!

انتقال سلاح های بیشتر به عراق، از جمله موشک های کوتاه بُرد بالستیک و دیدار برخی در عراق با عناصر نیروی قدس ادعاهای دیگری است که سه مقام دیگر وزارت دفاع در گفتگو با سی ان ان مطرح کرده اند.  

یک مقام دفاعی دیگر مدعی شده است "علایمی نگران کننده از برنامه ریزی پیشرفته و آمادگی برای حملات در عراق وجود دارد که ظاهرا هدف آنها ارتش و منافع آمریکا است." 

با این حال سی ان ان یادآور شده است که مقامات آمریکایی تاکید می کنند برای حمله به ایران هیچ طرح و آمادگی وجود ندارد. تلاش ها برای تقویت نیروهای آمریکایی در منطقه، با هدف حملات بازدارنده صورت گرفته است، نه حمله ای پیش دستانه. 

 

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۷۵۸۵۷۲۰۹:۱۴:۱۴ ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
آیا سردار سلیمانی راضی است که به خاطر خون خواهی برای او شعله های یک جنگ ویرانگر در ایران و منطقه بر افروخته شود؟
ناشناس۱۷۵۸۶۰۴۰۹:۵۸:۱۳ ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
ترور کنندگان باید مانند سلمان رشدی در خوف و رجا باشند تا زمان موعود که اصلا انتظارش را نداشته باشند برسد
ناشناس۱۷۵۸۶۷۲۱۱:۲۲:۲۷ ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
به نظر می رسد بیش از امریکا شما نگران هستید. به هر حال اگر شما کسی را تهدید کردید و او برای مراقبت از خود دوراندیشی نکند نشان از حماقت او است. آمادگی دفاعی امریکا در مقابل تهدید همه روزه..دور اندیشی است.
ناشناس۱۷۵۹۳۶۶۲۳:۱۳:۲۰ ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
پس ببینید سایر کشورهای دنیا از جمله ایران در مقابل تهدیدهای دائمی آمریکا چقدر باید آماده باشند
ناشناس۱۷۶۰۲۵۸۱۸:۲۹:۲۰ ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
امریکا تهدید نکرده بلکه پاسخ تهدید میدهد
ناشناس۱۷۵۸۶۷۴۱۱:۲۳:۱۸ ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
یادآور می شود که بیل کلینتون در سال 1993، با افشا شدن طرح ترور جورج بوش حین دیدار از کویت توسط صدام حسین در همان سال، به ناوهای آمریکا در خلیج فارس و دریای سرخ دستور داد تا عراق را به موشک کروز ببندند. هرگونه انتقام جویی از سوی ایران، انتقام متقابل آمریکا را به دنبال خواهد داشت.
ناشناس۱۷۵۸۸۳۸۱۴:۴۳:۵۰ ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
ترامپ تهدید کرده بود که ایران اگر حمله کند 52 نقطه را می زنیم اما با موشک باران عین الاسد هیچ اقدامی نکرد این یعنی یانکی جرئت و وجود مواجهه با ایران را ندارند.
ناشناس۱۷۵۹۰۱۱۱۸:۴۹:۱۱ ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
بز دلی ممنوع!
عبداله۱۷۵۹۱۶۷۲۰:۴۹:۵۸ ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
چقدر ترسو!!!!! البته حزب شیطان ترس القا می کند.
ناشناس۱۷۵۸۶۸۰۱۱:۲۸:۲۵ ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
عاقبت سلمان رشدی چه شد؟ ایران به اتحادیه اروپا تضمین داد که با او کاری نداشته باشد. او نیز اکنون آزادانه زندگی می کند.
ناشناس۱۷۵۸۸۳۰۱۴:۴۰:۲۹ ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
سلمان رشدی ملعون از ترس انتقام 2 میلیارد نفر مسلمان هر شب کابوس مرگ می بیند.
ناشناس۱۷۵۹۲۶۷۲۱:۵۴:۰۹ ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
دقيقا ايران كى گفته با سلمان رشدى كارى نداريم؟ روى لوگوى پپسى روى كره ماه نوشته بود؟
ناشناس۱۷۵۸۸۴۲۱۴:۵۰:۲۰ ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
لازم نیست وزیر خارجه و رئیس سازمان سیا رو ترور کنید شما اگه مرد عمل اید سرجوخه رو در عین الاسد بکشید ما هم دستتون رو میبوسیم.
عبداله۱۷۵۹۱۷۱۲۰:۵۳:۵۴ ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
پارسال دیدین 150 نفر تو عین الاسد ضربه مغری شدن. کشته در فرهنگ آمریکا یعنی ضربه مغری= Traumatic brain injury https://fa.wikipedia.org/wiki/%D8%B6%D8%B1%D8%A8%D9%87_%D9%85%D8%BA%D8%B2%DB%8C
ناشناس۱۷۶۰۰۶۲۱۵:۰۵:۳۵ ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
و اگر کمی مفهومی جستجو کنید متوجه می شوید این «ضربه مغزی» همان موج گرفتگی خودمان است. در این مورد هم خفیف بود چون این نیروها از قبل در پناهگاه بودند..
ناشناس۱۷۶۰۰۹۵۱۵:۳۳:۱۱ ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
حالا خوفش خوف است رجایش دیگر چیست؟
ناشناس۱۷۵۸۷۱۷۱۲:۱۷:۲۲ ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
هر اقدام نسنجیده که منجر به درگیری گسترده نظامی مستقیم ایران و آمریکا شود با استراتژی ایران و اهداف شهید سلیمانی همخوانی ندارد نباید اسیر احساسات شد
مهدی۱۷۵۸۷۳۴۱۲:۵۸:۴۵ ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
کسی دنبال جنگ نیست اما شما بفرمائید آمریکا چه غلطی در منطقه و مرز های ما دارد
ناشناس۱۷۵۸۸۰۵۱۴:۱۴:۵۶ ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
انگار تو جوابش را میدانی؟!
ناشناس۱۷۵۸۸۱۱۱۴:۲۰:۰۷ ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
ماشاالله همه کاربران .. ،از کارشناسان نظامی دنیا هستند!!! نظرات .. در هر مساله ای هم‌ خبره هستند از اقتصاد، نظامی، سیاسی، .. و اظهار نظر میکنند!
ناشناس۱۷۵۹۸۳۱۱۲:۰۷:۲۵ ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
سردار سلیمانی را نمی دانم ! امّا کسانی که فارسی را می توانند بخوانند و بنویسند و از از تل آویو حقوق می گیرند مطمئناً ناراضی هستند و خود را به درو دیوار می زنند تا دولت خودشان بتواند همۀ ازادگان جهان را ترور کند اما هیچ کس فکر مجازات این گونه تروریستها را حتی به مخیله خود نیز راه ندهند!
علی۱۷۵۸۵۷۳۰۹:۱۴:۵۷ ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
آمریکا نیازی به جنگ با ما نداره همین تورم افسارگسیخته در کشور از هر جنگی بدتره
ناشناس۱۷۵۸۶۰۶۱۰:۰۲:۰۶ ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
وای به خونی که یک شب از روی آن بگذرد قوه قضاییه و مراجع عظام همان روزهای اول باید حکم قصاص و فتوای قصاص صادر میکردند الان بعد از یکسال هنوز هم اینکار را نکرده اند
ناشناس۱۷۵۸۶۲۷۱۰:۲۱:۵۶ ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
بهترین زمان موقع انتخابات بود که ترامپ در انظار ظاهر میشد با تک تیرانداز بود حالا هم ششم ژانویه دوباره در انظار ظاهر میشه فرصت خوبی است از ظرفیت ایرانیان مقیم امریکا استفاده شود
ناشناس۱۷۵۹۳۶۸۲۳:۱۵:۳۳ ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
بسیار پیشنهاد کارشناسی و عملی است. وقت کافی هم برای انتخاب نفر و برنامه ریزی هست. برای این که امریکایی ها شک نکنند از ایرانی‌هایی که مثلا در ناسا کار می‌کنند استفاده شود !!!
ناشناس۱۷۵۸۶۳۲۱۰:۳۲:۱۱ ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
ما نیاز داریم
ناشناس۱۷۵۸۵۷۴۰۹:۱۶:۳۰ ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
وقتی مسئولان ایران به طور دائم از انتقام صحبت می کنند، آمریکا هم این صحبت ها را جدی می گیرد.
ناشناس۱۷۵۸۸۴۸۱۴:۵۵:۴۹ ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
نترس مخزن آمونیاک اسراییل هنوز در دسترسه هنوز موشک های غزه رو هم نمی تونن کنترل کنن
ناشناس۱۷۵۸۵۷۷۰۹:۲۰:۱۵ ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
مسئولانی که دائما از انتقام خون سردار سلیمانی حرف می زنند باید توجه داشته باشند که بهترین فرصت برای تلافی، چند روز بعد از ترور بود که آنها با شلیک چند فروند موشک به یک پادگان از پیش آماده از دست دادند.
علی۱۷۵۸۵۸۴۰۹:۳۶:۴۲ ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
یعنی خودشون همه باورشون نمیشه برن یکی از بزرگترین سران یک کشور رو تو روز روشن ترور کنن و اون کشور به جای راه انداختن جنگ هنوز منتظر فرصت مناسب باشه. در این حد ..
ناشناس۱۷۵۸۶۲۱۱۰:۱۷:۳۷ ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
ساعت یک شب ترور کردن نه روز روشن
ناشناس۱۷۵۸۵۹۸۰۹:۴۷:۴۴ ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
۲تا b52 قراره چیکار کنن قبل وارد شدن به مرز هوایی ایران رو هوا منفجر میشن.هم سنگین و کند هستند و توسط رادار قابل شناسایی
ناشناس۱۷۵۸۶۶۱۱۱:۰۶:۲۳ ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
مشکل ما همین هست هر چقدر کم سوادتر باشی بیشتر اظهار فضل می کنی این همان جهل مرکب است که ندانی که نادانی این اظهار نظر های فنی نظامی را بگذارید بعهده متخصصان نظامی
ناشناس۱۷۵۸۸۲۷۱۴:۳۸:۰۹ ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
آنهایی که فکر می کنند امریکا ابرقدرت است دچار جهل مرکب هستن امریکا رو به افول است ایران صحنه بازی در خاورمیانه را تغییر خواهد داد ان شاءالله.
ناشناس۱۷۵۸۶۷۹۱۱:۲۶:۰۰ ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
نه جانم به این راحتی نیست .یک اسکادران F16 اسکورتش می کنه
ناشناس۱۷۵۸۸۵۸۱۵:۱۵:۴۰ ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
بعد بمب باران جایی برای فرود داره؟
ناشناس۱۷۵۹۴۶۸۰۱:۱۰:۳۸ ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
ب۵۲ برای بمباران در صورت جنگ با ایران نیست.این نام اثر روانی خاصی در دنیا داره و از لحاظ نظامی ایندو هواپیما برای زدن گروههای حامی ایران در عراق در نظر گرفته شدن.این هواپیمای بمب افکن در جایی ک پدافند برد بلند باشه و یا هواپیمای ساخت خودشون(تامکت)ک در رهگیری دوربرد پرنده های بلند پرواز هنوز از بهترینهاست بکار گرفته نمیشه.امکانات حاضر امریکا مناسب حمله ب گروههای شبه نظامیه.
امید۱۷۵۸۹۲۴۱۶:۴۲:۱۹ ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
B52زمانی وارد صحنه میشه که نیروی پدافند کاملا از بین رفته باشه.گذشته از این از فاصله ۱۲۰۰ کیلومتری توانائی شلیک موشکهای تاما هاوک رو داره.
ناشناس۱۷۵۸۶۱۳۱۰:۱۰:۲۸ ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
نه ایران توان و آمادگی جنگ وانتقام رادارد ونه امریکاجرات حمله به ایران ودرصورت جنگ یاانتقام بیشترین ضرربه ایران واردمیشه
رضا۱۷۵۸۶۳۴۱۰:۳۳:۵۷ ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
بيشتر مردم خودمان نگرانند ..
ناشناس۱۷۵۸۷۷۷۱۳:۴۳:۴۰ ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
فعلا ما داریم به همه جا نامه میزنیم
حمید۱۷۵۸۶۵۹۱۱:۰۵:۴۰ ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
یه سری به مترو بزنید دست فروشهای یک ساله تو بغل مادرش تا ادم 80 ساله دارن التماس میکنن که چیزی بفروشند.تو قلب تهران در جنگ اقتصادی امریکا موفق شده .
ناشناس۱۷۵۸۸۱۹۱۴:۳۲:۲۱ ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
تو جبهه اقتصادی نوچه های کدخدا پرست درحال ضربه زدن هستند هدایت خیانت هم تو دست داداشا وآقازاده هاشون است از یک طرف اقتصاد را نابود می کنند وبهترین دلیلشان هم اینست که خواب بودیم جمعه فهمیدیم رسانه های ..شان هم تحت عنوان حقوق شهروندی وهشتگهای مختلف توجه مردم را از فساد های بزرگ منحرف می کنند
ناشناس۱۷۵۸۸۴۶۱۴:۵۴:۲۷ ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
تو قلب بانک مرکزی انتهای عقل دولت منفجر شده حراج طلا و دلار چه ربطی به جنگ اقتصادی امریکا داره؟ اینکه بانک های خصوصی ما به هر شکلی که دوست دارن نقدینگی تولید می کنن چه ربطی به امریکا داره؟ خداییش قیمت مرغ و گوجه فرنگی چه ربطی به امریکا داره؟
ناشناس۱۷۵۸۸۶۸۱۵:۳۳:۰۶ ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
به خاطر شکم و طمع ورزی حیثیت نظام را بر باد می دهند اغلب میلیاردر هستند ولی طمع کار .. دولت باید جمعشان کند .. تا درس عبرت گداهای زنجیره ای شوند
ناشناس۱۷۵۸۷۱۶۱۲:۱۷:۱۰ ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
امريكاضربه نظامي واقتصادي خودرا به ايران زده وحالا هم با اعزام ناوجنگي وهواپيما هاي نظامي پيش رفته آماده جنگ با ايران است
ناشناس۱۷۵۸۷۴۵۱۳:۱۳:۲۳ ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
یک عده زندگی شون از طریق جنگ میگذره.
علی۱۷۵۸۷۵۶۱۳:۲۵:۰۰ ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
این جنگ رو یه جا شروعش کنید تا یه جایی تموم بشه واقعا خسته شدیم
نجیب۱۷۵۹۵۸۶۰۸:۵۱:۵۸ ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
ان الله مع الصابرین و یحب المتوکلین. صبر صبر صبر توکل توکل توکل با همین دو تا تا مدیترانه رو گرفتیم تا آمریکا هم خواهیم رفت...
ناشناس۱۷۵۸۸۱۵۱۴:۲۹:۴۳ ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
نگراني امريكايي ها از انتقام ايران در آستانه سالگرد شهيد سليماني .... تيتر ------------ زدن سيلي محكمتر به امريكاييان بنا به گفته جناب خرازي در همين سايت حي و حاضر !! ---------- --- ميگم كه يانكي جان آماده سيلي باش !! ... سيلي محكمتر !! ... داره وقتش ميرسه ! --- بسيار خوب !! عرض كرده باشم به حاضور شما كه ضرب المثل فارسي گفته باشم كه سيلي نقد بهتر باشم از حلواي نسيه !!..
به آفرید۱۷۵۸۸۴۳۱۴:۵۰:۲۳ ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
اگر جنگ بشه من خودم فرزندانم را فدای کشورم میکنم .تمام
ناشناس۱۷۵۸۹۶۲۱۷:۴۲:۴۸ ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
دستت درد نکنه..
ناشناس۱۷۵۸۸۵۵۱۵:۱۳:۲۸ ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
برای اینکه جنگ نشه چطوره دسته گل بفرستیم امریکا بگیم آقا ببخشید ما معذرت میخوایم مقصر ما هستیم تا خیال دوستان راحت بشه.
ناشناس۱۷۵۸۸۵۹۱۵:۱۵:۴۵ ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
هیچ انتقامی رخ نخواهد داد و تمامی این تهدیدات صرفا تبلیغاته چون خود مقامات هم میدونن که هرگونه اقدام به انتقام با هزینه سنگین نظامی و سیاسی مواجه خواهد شد
ناشناس۱۷۵۸۸۶۱۱۵:۱۹:۰۶ ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
همین جنگ درست کردن تندروها مانده بود برای بهم ریختن کشور !!
ناشناس۱۷۵۸۹۱۷۱۶:۳۰:۱۳ ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
تندروها و کندروها و ..زاده‌ها ی هایشان که ساکن نیویورک اند بیچاره امان کردند
ناشناس۱۷۵۸۹۳۱۱۶:۵۱:۴۶ ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
من برای انتقام لحظه شماری میکنم و امیدوارم این افتخار نصیب من بشود.
عجایب شهر۱۷۵۹۴۵۵۰۰:۵۸:۲۸ ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
به هیچ وجه چندین پایگاه نظامی آمریکا در منطقه توان مقابله با یک کشور در سطح ما را نخواهند داشت و آنها این را خوب می دانند. غلطی نمی توانند بکنند. این که کاروان های لجستیک آنها هدف قرار می گیرد معنی دارد. هر اتفاقی بیفتد دیگر مثل عین الاسد نخواهد بود که برای چند دقیقه ساعت ها در پناه گاههای امن (سوراخ موش) قایم شوند.
ناشناس۱۷۵۹۶۸۲۱۰:۱۸:۲۷ ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
این ما بیچاره ها هستیم که نگران جنگیم . چون همین الان هم با زحمت زندگی رو میچرخونیم وگرنه آمریکا از خداشه که به ما حمله کنه چون پولشو که کشورهای خلیج فارس میدن . کشور خودشم که هزاران کیلومتر با اینجا فاصله داره .
صمصام۱۷۵۹۷۴۷۱۱:۲۰:۲۷ ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
امریکا فقط از نقاط ضعف ما به ما آسیب زده است امریکا نمیتواند به ما از نقطه ضعف نظامی اسیب بزند چون بنیه نظامی کشور ما بسیار قوی است تنها نقطه ضعف کشور ما اقتصاد ما است .باید اقتصادمان را از سیطره دلار خارج کنیم مثل چین چین بدون حتی یک درگیری و مناقشه نظامی و فقط با تکیه بر اقتصاد قدرتمندش توانسته است امریکا را سرجایش بنشاند اقتصاد کشور را با کنترل و نظارت دقیق از فساد پاک کنید تا امریکا از این نقطه ضعف ما را هدف قرار ندهد
ح۱۷۵۹۸۳۶۱۲:۱۱:۵۹ ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
دوست دارم مثل سردار سلیمانی خونم به پای درخت تناور اسلام و ایران بریزد..الهی آمین.. التماس دعا
ناشناس۱۷۶۰۰۹۸۱۵:۳۵:۴۷ ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
مطمئن باشید آمریکا جرأت نمی کند به ایران حمله کند چون می داند اگر این کار را بکند یک سال آزگار دیگر تهدیدش خواهیم کرد.
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

  2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

  3. نظرات برگزیده مخاطبان الف: وضعیت حجاب، حاصل کم‌کاری چهل‌ساله است/ باید برای مبارزه با سگ‌های ولگرد فکری کرد

  4. این صدای اقتدار ایران است ...

  5. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  6. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

  7. وحدت ملی با وعده صادق

  8. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

  9. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  10. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  11. آیت الله صدیقی: عذرخواهی می‌کنم که با غفلت و کم توجهی باعث هجمه به ملت ایران شدم

  12. کمی دیر نیست؟

  13. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

  14. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  15. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  16. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  17. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  18. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  19. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  20. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  21. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  22. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  23. تصاویری از نمازجمعه تهران به امامت حجت‌الاسلام کاظم صدیقی | کدام چهره‌های سیاسی و نظامی به نمازجمعه رفتند؟

  24. اسراییل چه باید بکند؟ 

  25. علم‌الهدی: نباید بیکار نشست تا تنها دولت بیاید تلخی معیشت را از سفره مردم بردارد

آخرین عناوین