دارابی: سردار سلیمانی به تنهایی یک" ابررسانه "بود

فرهنگی،   3991008072 ۰ نظر، ۰ در صف انتشار و ۲ تکراری یا غیرقابل انتشار

معاون امور استان‌های صدا و سیما با بیان اینکه می‌توان از حاج قاسم سلیمانی به عنوان یک ابررسانه نام برد، گفت: هنوز در ابتدای کار رسانه‌ای و هنری برای شخصیتی مانند سردار سلیمانی هستیم چرا که او به تنهایی یک مکتب به شمار می‌رفت.

دارابی: سردار سلیمانی به تنهایی یک" ابررسانه "بود

به گزارش الف، آیین اهدای جوایز نخستین یادواره تولیدات رسانه‌ای «مکتب سلیمانی»، با حضور علی دارابی معاون امور استان‌های رسانه ملی، سردار نقدی معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، استاندار خوزستان و خانواده های معظم شهیدان فخری زاده، علم الهدی، تقوی فر، پورجعفری و جمعی از مسئولان لشکری و کشوری شب گذشته (یک‌شنبه) در اهواز برگزار شد.

علی دارابی در این آیین با تشکر از رئیس رسانه ملی و همه همکاران و مدیران صداوسیما، مسئولان استان و مدیرکل صدا و سیمای مرکز خوزستان برای برگزاری این یادواره اظهار کرد: بیش از ۲ هزار اثر در حوزه‌های صدا، سیما، فضای مجازی، خبر، موسیقی و سرود، پژوهش مرتبط با حاج قاسم سلیمانی در مراکز صدا و سیما در طول یکسال گذشته تولید شده که جای تشکر و قدردانی دارد به خصوص آنکه بیشتر این مدت با همه‌گیری کرونا و شرایط دشوار ناشی از این مسأله همراه بود.

وی افزود: ۴۰ نفر از اساتید دانشگاه صدا و سیما و صاحب‌نظران حوزه‌های مختلف رسانه‌ای، کار داوری و ارزیابی آثار را انجام دادند.

معاون امور استان‌های رسانه ملی با بیان اینکه لازم است برای دومین یادواره تولیدات رسانه‌ای مکتب شهید سلیمانی که همه ساله در آستانه شهادت «شهید سلیمانی» در خوزستان برگزار خواهد شد سطح کیفی تولیدات بطور جدی افزایش یابد بیان کرد: کشور ما به برکت انقلاب اسلامی و جانفشانی بهترین فرزندان این مرز و بوم در دفاع از استقلال، امنیت، آبادانی کشور «قهرمان بزرگ» و «ماندگاری» دارد و شهید حاج قاسم سلیمانی هم پرورش یافته مکتب انقلابی امام خمینی (ره) یکی و صد البته از نامدارترین و جهانی‌ترین آنهاست.

وی ادامه داد: هنوز در ابتدای کار رسانه‌ای و هنری برای شخصیتی مانند حاج قاسم سلیمانی هستیم چرا که او به تنهایی یک مکتب به شمار می‌رفت و منظومه فکری آرمان، اهداف، جهان بینی و اعتقادات او برگرفته از اسلام اصیل بود.

دارابی تصریح کرد: حاج قاسم چهره‌ای  فراجناحی، مستقل، خدوم و مردمی، عاشق خدمت به انقلاب و مردم و وفادار و امین ولایت و رهبری، شجاع، با غیرت، نستوه و خستگی ناپذیر محسوب می‌شد و ایران اسلامی به شدت نیاز به چنین شخصیت‌ها و الگوهایی دارد.

معاون امور استان‌های صدا و سیما با بیان اینکه می‌توان از حاج قاسم سلیمانی به عنوان یک ابررسانه نام برد گفت: نشریات معتبر جهانی از او به عنوان «قهرمان جنگ»، «میهن پرست»، «قوی‌ترین فرمانده جنگ منطقه»، «باهوش ترین و زبده‌ترین» و برخی رسانه‌ها از او به عنوان یکی از ۱۰ چهره متفکر برتر در عرصه امنیتی، دفاعی جهان نام برده‌اند.

وی ادامه داد: شهید حاج قاسم سلیمانی به حق زنده است و راه و مکتب او نیز ادامه دارد، در این یادواره نیز گردهم آمده‌ایم که یاد، راه، آرمان و مکتب سلیمانی را گرامی بداریم. وقتی می‌گوییم شهید سلیمانی زنده است یعنی جهاد، شهادت، مقاومت، مردانگی، غیرت، شرف و آزادگی زنده است.

دارابی تصریح کرد: حاج قاسم سلیمانی فقط قهرمان برای ما ایرانیان محسوب نمی‌شد او قهرمانی برای همه بود؛ از عراق، لبنان، سوریه، یمن تا بسیاری از جاهای دیگر حاج قاسم قهرمان اصلی مبارزه با داعش و گروه های تکفیری بود، یعنی «مکتب و راه او» ادامه دارد.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. بازی با کلمات

  2. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  4. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  5. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  6. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  7. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  8. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  9. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  10. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  11. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  12. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  13. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  14. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  15. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  16. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  17. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  18. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  19. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  20. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  21. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  22. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

  23. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  24. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  25. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

آخرین عناوین