اگر دنبال خرید یک گوشی موبایل مطمئن و با کیفیت هستید درست اومدید!

گزارش بازرگانی،   3991008034

اگر به دنبال خرید یک گوشی موبایل فوق العاده با کیفیت و در عین حال با قیمتی مقرون به صرفه هستید برند سامسونگ می‌تواند بهترین انتخاب‌ها را پیش روی شما قرار دهد. سامسونگ یکی از شناخته شده‌ترین برندهای گوشی موبایل است که با سال‌ها فعالیت و تجربه در این زمینه کاملاً با نیاز کاربرانش آشنایی داشته و هر ساله متنوع‌ترین گوشی‌ها را متناسب با هر سلیقه‌ای وارد بازار می‌کند.

گلکسیa11، محصولی بی نظیر از برند سامسونگ

کیفیت و کارآیی عالی و بی‌رقیب آن بر کسی پوشیده نیست و هر کسی می‌داند که با خرید یک گوشی سامسونگ، سال‌ها می‌تواند بدون هیچ گونه دغدغه خرابی یا تعویض از آن استفاده نماید. در کنار مزایای فوق‌العاده‌ای که این برند برای گوشی‌های خود در نظر می‌گیرد، قیمت گوشی های سامسونگ نیز فوق‌العاده عالی و بی‌نظیر است و می‌توانید گوشی موبایل دلخواهتان را با بهترین قیمت از این برند تهیه نمایید. مسلماً قیمت موبایل گزینه‌ای است که در هنگام خرید از اهمیت بالایی برخوردارست. برند سامسونگ با در نظر گرفتن همین نیازهای کاربرانش توانسته بازارهای جهانی موبایل را در دستان خود بگیرد و تبدیل به پرفروش ترین گوشی موبایل در دنیا شود.

تمامی این گوشی های سامسونگ را می‌توانید هم به صورت حضوری و هم به صورت اینترنتی خریداری کنید. در این روزها که نگرانی و دغدغه ویروس کرونا دنیا را فرا گرفته، خرید اینترنتی می‌تواند گزینه بسیار بهتر و مطمئن‌تری برای شما باشد. یکی از بهترین و به روز‌ترین‌ سایت‌ها برای خرید گوشی موبایل، فروشگاه اینترنتی 19کالاست. این فروشگاه با ارائه بهتری‌های هر برند و البته با قیمتی فوق‌العاده ارزان‌تر از بازار، برای یک خرید مطمئن و عالی به شما کمک می‌کند.



اگر قیمت موبایل برایتان اهمیت دارد، 19کالا بهترین انتخاب برای شماست، زیرا تخفیف‌های ویژه و قیمت بدون واسطه و ارزان‌تر این سایت، بهترین هدیه در هنگام خرید برایتان محسوب می‌شود. در این سایت فروشگاهی شما می‌توانید با انواع گوشی‌های هر برند از جمله، برند سامسونگ آشنا شده و گوشی مورد نظرتان را پیدا کنید. برند سامسونگ یکی از پرفروش ترین های 19کالا به شمار می‌رود. بسیاری از مدل‌های این گوشی به دلیل کیفیت عالی و فوق‌العاده‌ای که دارند از طرفداران زیادی نیز برخوردارند. البته قیمت گوشی های سامسونگ نیز آن را به یک برند بی رقیب در زمینه فروش گوشی موبایل تبدیل کرده است.

 

بهترین گوشی سامسونگ از نظر کاربران 19کالا

یکی از بهترین‌ها، پرطرفدارترین‌ها و البته پرفروش ترین‌های برند سامسونگ در 19کالا گوشی سامسونگ گلکسی a11 است. ویژگی‌های فوق‌العاده گوشی a11 آن را در مدت زمانی کوتاه به یکی از محبوب‌ترین‌های بازار تبدیل کرد. 1 مه 2020 زمانی بود که این گوشی روانه بازار شد و از همان زمان به فروش بسیار بالایی دست پیدا کرد. در ادامه در مورد برخی از ویژگی‌های بی نظیر آن صحبت خواهیم کرد.

ویژگی‌های گلکسی ای a11

یکی از منحصر‌به فرد‌ترین مزایای گوشی a11 دوربین با‌کیفیت و فوق‌العاده آن است که عکس‌ها و فیلم‌هایی خیره‌کننده‌ای از لحظات زندگی شما ثبت خواهد کرد. سه لنز مجزا تشکیل دهنده دوربین پشتی این گوشی هستند که دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی آن با لنز واید 28 میلی‌متری و قابلیت فوکوس خودکار از کیفیت بسیار خوبی برخوردارست. دوربین 5 مگاپیکسلی فوق عریض و 2 مگاپیکسلی با سنسور تشخیص عمق تصویر تکمیل کننده این دوربین فوق‌العاده هستند.

 

با دوربین جلوی 8 مگاپیکسلی آن نیز می‌توانید جذاب‌ترین عکس‌های سلفی را از آن خود کنید. امکان عکس برداری پانوراما، تصویر‌برداری HDR و فلش LED از دیگر مزایای دوربین گلکسی a11 محسوب می‌شوند. فیلم برداری پیکسل 1080 با سرعت 30 فریم در ثانیه نیز فیلم‌هایی بسیار با کیفیت و با وضوح بالا ضبط خواهد کرد. دوربین‌هایی با این حد از کیفیت و وضوح را کمتر می‌توان در گوشی‌هایی با این رنج قیمت مشاهده کرد ولی سامسونگ با ارائه این گوشی اقتصادی امکان در دست گرفتن بهترین‌ها را به شما هدیه داده است.

طراحی گوشی گلکسی ای 11

طراحی این گوشی نیز بسیار زیبا و خاص است. حاشیه‌های اطراف آن مقدار زیادی کاهش پیدا کرده تا حدی که نسبت صفحه نمایش به بدنه 81.6 درصد شده و فقط دوربین سلفی آن در سمت چپ گوشی تعبیه شده است. ساختار بدنه جلویی و پشتی گوشی شیشه‌ای همراه با یک فریم پلاستیکی بوده و ظاهر و جلوه خیره کننده‌ای دارد. تنوع رنگ آن نیز نسبتا خوب است و در رنگ‌های مشکی، سفید، آبی و قرمز می‌توانید آن را تهیه نمایید. صفحه نمایش 6.4 اینچی لمسی خازنی TFT گوشی a11 نیز وضوح بسیار خوبی داشته و رزولوشن 1560 در 720 پیکسل آن تراکم 268 پیکسل‌ بر اینچ دارد. بکارگیری سیستم عامل اندروید 10، این گوشی را به یک اسمارت فون به روز و مجهز تبدیل کرده است.

برای باز کردن قفل گوشی a11 می‌توان از حسگر اثر انگشتی که در قاب پشتی گوشی در نظر گرفته شده استفاده نمود و هم به راحتی قفل صفحه نمایش را باز کرد و هم اینکه امنیت بالایی را برای گوشی و محتویات داخلی آن ایجاد کرد. حافظه 32 گیگابایتی این مدل سامسونگ نیز می‌تواند راضی کننده باشد و عکس‌ها، فیلم‌ها و برنامه‌های زیادی را می‌توان روی آن ذخیره کرد. تعدادی از اپلیکیشن‌ها و برنامه‌ها نظیر آفیس، لینکدین، فیسبوک، وان درایو و ... نیز به صوررت پیش فرض بر روی گوشی قرار داده شده‌اند.

عملکرد باتری گوشی a11

در انتها در مورد باتری گوشی a11 توضیح دهیم. این گوشی یک باتری غیر قابل تعویض لیتیوم پلیمری با ظرفیت 4000 میلی‌آمپر دارد و در این زمینه بسیار موفق عمل کرده است. تراشه کم مصرف و همچنین نمایشگر آن که روشنایی آنچنان زیادی ندارد باعث شده‌اند شارژ این گوشی به راحتی تمام نشود. از طرفی فست شارژ 15 واتی آن نیز گوشی a11 را در مدت زمانی بسیار کوتاه شارژ خواهد کرد. با خرید این گوشی از 19کالا گارانتی 18 ماهه کاریان همراه را نیز دریافت کنید. شما می‌توانید تصاویر و مشخصات کامل تر این گوشی و سایر مدل‌های سامسونگ را در 19 کالا مشاهده کرده و به آسانی و در کوتاه ترین زمان ممکن محصول خریداری شده را درب منزل خود تحویل بگیرید.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های اخیر

    پربحث‌های هفته

    1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

    2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

    3. جلاد، به پایان سلام کن!

    4. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

    5. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

    6. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

    7. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

    8. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

    9. انتقام از پوتین؟

    10. عوامل توهین کننده به نظام و مقدسات اسلامی دستگیر شدند

    11. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

    12. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

    13. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

    14. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

    15. مردم طلای دست دوم خریداری نکنند

    16. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

    17. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

    18. اول، بساط دلالی باید جمع شود

    19. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

    20. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

    21. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

    22. ایران اینترنشنال در آستانه تعطیلی / تعطیلی قریب الوقوع دفتر واشنگتن + عکس

    23. دادستان ساری: خسارات وارده قطع سه هزار اصله نهال جبران شود

    24. ابابیل ۵، از آخرین دستاورد‌های قدرت پهپادی جهان

    25. خاندوزی: با طیفی مواجه هستیم که تمایلی برای مشارکت در اداره کشور ندارند

    آخرین عناوین