پاسخ رحیم پورازغدی به میزان حقوق و دریافتی اعضای شورایعالی انقلاب فرهنگی

فرهنگی،   3991007120 ۴۴ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۷ تکراری یا غیرقابل انتشار

حسن رحیم پورازغدی در صفحه شخصی خود در شبکه‌ اجتماعی درباره میزان حقوق و دریافتی اعضای شورایعالی انقلاب فرهنگی پاسخ داده است.

پاسخ رحیم پورازغدی به میزان حقوق و دریافتی اعضای شورایعالی انقلاب فرهنگی

به گزارش فارس، حسن رحیم پور ازغدی در آخرین بخش از پاسخ به پرسش‌های ناظر به شورایعالی انقلاب فرهنگی، به موانع دیگر شورا و نیز پاسخ پرسشی از میزان حقوق و دریافتی اعضا اشاره کرده است:

شورای عالی انقلاب فرهنگی 
( بخش چهارم و آخر )

 س) معیارهای شوری در بودجه بندی فرهنگی و آموزشی کشور چیست و اساسا خود اعضای شورا ازچندجا حقوق میگیرند؟ مثلاخودجنابعالی؟

ج) هیچ بودجه ای در اختیار شورا نبوده ونیست . بودجه ها تنها در کنترل دولت ومجلس است که البته خود در راس شورایند و قانونا باید سیاستهای مصوب را رعایت کرده و پاسخگو باشند.

راجع به حقوق هم ظاهرا بجزاعضای دبیرخانه، کسی حقوق بگیر شورا نیست. بنده هم ۲۷ سال است مشغول کار پژوهشی و آموزشی تنها در یک نهاد فرهنگی هستم و حقوق بگیر هیچ سازمان وتشکیلات دیگری نیستم.

(توضیح: گرچه دروغ پردازی، مالیات ندارد و همواره شیوه آسان عوامفریبی بوده است اما ازباب وظیفه پاسخ به سوال، عرض میکنم نه بابت کنفرانسهای دانشگاهی ونه از صداوسیما که بخشی از این جلسات دانشگاهی را دراختیارعموم میگذارد، هیچ مطالبه مالی و مابازائ حقوقی شخصی در کار نبوده و نیست. از یک شبکه از سال ۹۲ تا امروز پس از هفت سال، یک ریال نیز حتی برای عوامل فنی ضبط وتدوین، دریافت نشده است.

یک شبکه دیگر نیز آن هم صرفا به عوامل فنی ضبط و تدوین ، سالی یکبار و حدود یک تومان برای هر برنامه به آنان پرداخت شده است. هر شایعه وگزارش دیگری درفضای مجازی دراین باب، دروغ محض است .

بیشتر بخوانید؛   
رحیم‌پور ازغدی: مشکل ما تفکری است که اشرافیگری را موجه کرده است

پاسخ رحیم پور ازغدی به پرسش برجامی شب یلدا

 آمار دروغی از مثلا حقوق و امکانات بیت المال نیز که مدتها قبل، ظاهرا در صدای آمریکا و سپس فضای مجازی، حقوق  هشت ونیم تومانی پس از ۲۶ سال سابقه را بدروغ ،دهها بلکه صدهامیلیون اعلام کردند، نمونه دیگری از همین دروغ پردازیهاست.)

س) چرا و چگونه میخواهند از شورا، انقلاب زدایی و خمینی زدایی کنند؟

ج) امام ، صریح بود وبدون حاشیه و کنایه ، در حکم شورا نوشت دانشگاه نباید حیاط خلوتی باشد برای استادنمایان متخصص تحقیر ایرانی و پرستش ارباب غربی ، بشمول ساواکیها و ماسونی ها وکمونیستهاو آنان که هم امروز به جای "تدریس" ،مشغول "تدلیس"، و به جای "آموزش تخصصی علمی"، مشغول "تخلیه عقده های شخصی" هستند.

رسالت شورا از ابتدا این بود که دانشگاه، محیط سالمی برای تدریس وتحقیق درجهت اهداف جدید تعالی بخش و زمینه ساز شکوفایی و خلاقیت انقلابی نسلهای جدید باشد اماهمین امروز نیز جناح بندیهای موذیانه و غیرشفاف حتی درون ساختار حاکمیت در جهت تقویت سنگواره های پیشاانقلاب و ممانعت از هر تحول اصلاح طلبانه انقلابی درجریان است و تلاش در جهت ارتجاع به دانشگاه نیم قرن قبل ادامه دارد .

سنگ اندازی برسر راه نظام آموزش و پژوهش متناسب با عصر جدید در جهت تمدن سازی ایرانی و اسلامی
متوقف نشده و بیت المال ، همچنان صرف بازتولید همان روشنفکرنمایی های قدیمی و کاسبکارانه و فسیل های چپ مادی و راست سلطنتی نیزمیشود. کاش لیبرال بودند. دیکتاتور های لیبرال نما ، نشسته بر خوان خون شهدای انقلاب ، هر گاه کم آورده اند از سیستم رسمی آویزان شدند و هرگاه احساس قدرت و امنیت کرده‌اند به همان سیستم ، بیرحمانه لگد پراندند .

 هرنوع تلاش اصلاح طلبانه و انتقادی در علوم اجتماعی در این ۴۰ سال، گرفتار انواع سمپاشی های درون حکومتی اینان و وحشت افکنی رسانه های دشمن بوده و فکر تکامل علوم انسانی دائما ازسوی صاحبان قدرت، ترور شده است. درهمه این سالها امکانات سیستم را بلعیدند و حقوق نجومی گرفتند اما مانع تراشی شان در برابر نوآوری وتولیدفکر در دانشگاه‌ ومراکز فرهنگی و هنری ایران جوان بر بنیادهای ملی و مستقل از غرب، چه وقت، کاستی گرفت؟ 

کدامیک رخصت میدهند تا زمینه برای تربیت هرچه کیفی تر متخصصان متعهد، مغزهای متفکر وطن‌خواه، نیروهای مجاهد ماهرو استادان مومن به استقلال کشور  نهادینه شود؟  این کلمات امام است و گویی ناظر به روزگار ماست.

او به این شورا ماموریت داد که روح تفکررا تقویت کند، اراده تحقیق رابسط دهد ، مبارزه با تقلیدکوراز شرق و غرب را درعین استفاده از دستاوردها و تجارب مفید دانش بشری یک لحظه تعطیل نکند. بارها شورا ونهادهای علمی وحاکمیتی را به هدفگیری استقلال فرهنگی از غرب و تمرکز بر جوشش ملی فراخوان داد، اما بپرسید چه  کسانی درحاکمیت ، تاهم امروز با صد طعنه وتهمت، "استقلال" را "انزوا" تفسیر کرده و مانع پیشرفت خواندند و "ارتباط" را زمینه "وابستگی" کردند و گفتگوی انتقادی با غرب وشرق را به گفتگوی تمدنهای فرح پهلوی، آنهم با رژیم سیاسی آمریکا و اتحادیه اروپا، ونیز آرمان جامعه انقلابی برادروار را به تفسیر لیبرالیستی "جامعه مدنی" تبدیل کردند و آنرا بنام انقلاب خمینی ، سکه زدند ؟

چه کسانی، اقتصادوفرهنگ و همه چیز مردم را به ۵+۱ گره زدند و بالاخره هیچکس نفهمید‌ حاصل این جمع  چند شد؟ چه کسانی ، همه این سالها ،همه قدرت وثروت کشور در دستشان بود و بازی "انتصابی،انتخابی" و "نظام _دولت"و  "حاکمیت وحکومت" راه انداخته وسیستم را مثله کرده و هویت چندپاره و خودمتناقض و آشفته خودرا به "نظام شکست خورده" مدیریت کشور، تاویل کردند ونانش راخوردند. حال آنکه از منظر خلق، دلیل نابسامانی مهم نبودبلکه خودش مهم بود. مردم ، بهبوداوضاع میخواهند.

اولویتشان این نیست که حق با کیست؟میپرسند تعارضهای بیفایده و غیرپاسخگودر عرصه سیاستهای فرهنگی وآموزشی چه وقت وچگونه حل میشود؟ صورتبندی ژورنالیستی  تعارضها ، خوب است اما راه حل چیست؟ مسئول سیاست گزاری کیست  و چرا "مهندسی فرهنگی" کشور و نسل نو در اتاقهای فکروبرنامه ریزی درخارج از ایران صورتبندی شود و چه عناصری ، "فرهنگ غیرانقلابی" و "انقلاب غیرفرهنگی" را جایگزین "انقلاب فرهنگی" کرده اند؟

ازاله غربزدگی از حاکمیت، هدف اصلی امام بود اما پس از او عمر حاکمیت ،سالهای سال به اماله غربزدگی بجای ازاله آن گذشت.
 پس ازسالها بحث در "نقشه جامع علمی" و هزاران برگ انشانویسی در باب پیشرفت ایرانی ، هیچکس در سه قوه نمیداند که هر سال و بلکه هر ده سال ، چه تعداددانشجو در چه رشته ها ، در چه سطحی وچرا میگیریم؟ و با کدام نیاز کشور ؟ و باکدام امکان اشتغال؟ و چرا بودجه و انرژی دانشگاههای ما بجای حل مشکلات این مردم، صرف مقاله نویسی برای چند مجله در اروپا وآمریکا میشود؟ وچرا وچرا..؟ باورمیکنید هیچکس نمیداند؟ باورکنید.

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۷۵۲۴۸۷۲۲:۲۹:۱۴ ۱۳۹۹/۱۰/۷
یک مناظره بین ایشان و بیژن عبدالکریمی بگذارید
علی۱۷۵۲۴۹۰۲۲:۳۰:۵۴ ۱۳۹۹/۱۰/۷
من که متوجه نشدم حقوقش چقدره فکر کنم فی سبیل اله کار می کنند
ناشناس۱۷۵۲۹۷۲۱۲:۰۰:۵۸ ۱۳۹۹/۱۰/۸
مقاله رو بخون تا متوجه بشی ایشون در جای دیگری هستند از شورا پول نمیگیرن
ناشناس۱۷۵۲۵۳۹۲۳:۱۶:۲۲ ۱۳۹۹/۱۰/۷
^^ پس ازسالها بحث در *نقشه جامع علمی* و هزاران برگ انشانویسی در باب پیشرفت ایرانی ، هیچکس در سه قوه نمیداند که هر سال و بلکه هر ده سال ، چه تعداددانشجو در چه رشته ها ، در چه سطحی وچرا میگیریم؟ و با کدام نیاز کشور ؟ و باکدام امکان اشتغال؟ و چرا بودجه و انرژی دانشگاههای ما بجای حل مشکلات این مردم، صرف مقاله نویسی برای چند مجله در اروپا وآمریکا میشود؟ وچرا وچرا..؟ باورمیکنید هیچکس نمیداند؟ باورکنید. ^^ خدا خیرت بدهد.
ناشناس۱۷۵۲۵۷۵۰۰:۰۰:۳۳ ۱۳۹۹/۱۰/۸
مافیای ثروت و قدرت چشم دیدن رحیم پور ازغدی را ندارند
فاطمه۱۷۵۳۷۳۴۲۲:۱۳:۰۲ ۱۳۹۹/۱۰/۸
همچنین غربزده ها و نوکران آمریکا
ناشناس۱۷۵۲۵۹۲۰۰:۳۳:۴۶ ۱۳۹۹/۱۰/۸
بحث بر سر حقوق و مزایای شما نیست. بحث بر سر این است که یک نهاد فراقانونی که در قانون اساسی هم هیچ جایگاهی ندارد و .. برای چند میلیون استاد و دانشجو تعیین تکلیف و امر و نهی می کند. پس وزرات علوم چکاره است؟!
ناشناس۱۷۵۲۶۳۹۰۱:۵۰:۰۳ ۱۳۹۹/۱۰/۸
بنظر من این شورا باید تعطیل شود
حسینی۱۷۵۳۷۳۶۲۲:۱۴:۰۴ ۱۳۹۹/۱۰/۸
چون برخلاف میل شما حرف میزنن باید تعطیل شوند اینم منطق غربزده ها
محمدرضا خاکپور۱۷۵۳۷۶۷۲۲:۴۰:۴۷ ۱۳۹۹/۱۰/۸
ممنونم کارشناس دولت
حسین۱۷۵۲۶۶۰۰۳:۰۱:۲۳ ۱۳۹۹/۱۰/۸
بزار فعلا پول بره تو دانشگاه شهید بهشتی!! آقازاده ها بهره ببرن
محمد۱۷۵۲۶۶۲۰۳:۰۲:۱۵ ۱۳۹۹/۱۰/۸
شورای عالی فرهنگی چیه؟ ترامپ و بایدن و بچسب !!! علی برکت ا.
ناشناس۱۷۵۲۶۹۹۰۷:۰۶:۳۶ ۱۳۹۹/۱۰/۸
خروجی شما بعد از ۲۷ سال پژوهش چی بوده؟
ناشناس۱۷۵۲۹۸۰۱۲:۰۳:۵۵ ۱۳۹۹/۱۰/۸
پاسخ به شبهات که البته وظیفه مسئولان است اموزش مبانی طرح مسائل فکری جدید کار ایشون علوم انسانی است نکنه انتظار داری دلارو پایین بیاره یا خودرو کم مصرف بسازه اینا دست حضراتی است که در شورا بااو درگیر شدن
مهران۱۷۵۲۹۹۱۱۲:۱۰:۴۶ ۱۳۹۹/۱۰/۸
از این بیست و هفت سالی که میگی بیست و چهار سالش هاشمی و خاتمی و روحانی بودن به عنوان رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی
ناشناس۱۷۵۲۷۱۹۰۷:۵۳:۱۵ ۱۳۹۹/۱۰/۸
هر آنچه از شورا و مجمع و .. که نتیجه اش اوضاع نابسامان اقتصادی و فرهنگی و اجتماعی فعلی است باید منحل شود و از بین برود. نبود اینها منافعش برای کشور و اسلام بیشتر از بودشان هست ، در نبود اینها هیچ حرف و گله ای نیست که چرا اوضاع بی سامان میباشد. ولی وقتی هستند و فشل هستند ، هم برای کشور هزینه مالی دارند و هم باعث ناکارآمد جلوه دادن اسلام میشوند.
ناشناس۱۷۵۲۷۲۵۰۸:۰۰:۲۲ ۱۳۹۹/۱۰/۸
آقا یه مدرسه را بدهید به ایشون برای 10 سال ببینیم خروجی تفکرات و ادعاهای ایشون چیه تا برای همیشه تکلیف مشخص بشه که چند مرده حلاجه
ناشناس۱۷۵۲۹۸۴۱۲:۰۵:۵۲ ۱۳۹۹/۱۰/۸
شما درمورد جوزف نای یا نوام چامسکی هم این نظر رادارید تا امثال شما زیادباشند علوم انسانی برای رشد مشکل دارند
ناشناس۱۷۵۲۷۵۲۰۸:۴۰:۳۶ ۱۳۹۹/۱۰/۸
اقاى ازغدى، ازاد مرد اين مملكت است.
ناشناس۱۷۵۲۷۶۴۰۸:۵۵:۴۳ ۱۳۹۹/۱۰/۸
شما چه راست بگی و چه دروغ کسی باور نمی کند بهتره اول برید این سوال جواب بدید که چرا باور نمی کنند؟
ناشناس۱۷۵۲۷۷۵۰۹:۰۸:۰۸ ۱۳۹۹/۱۰/۸
بهر حال بد نیست آقای ازغدی بفرمایند پول منزل مسکونی خود در برج ... در بالاترین نقطه ارتفاعات شهرک محلاتی را از کجا آورده اند؟
ناشناس۱۷۵۲۹۱۲۱۱:۱۹:۳۰ ۱۳۹۹/۱۰/۸
عزیزم. از پس انداز یارانه 45000تومنی.. این دیگه سوال داره؟!
ناشناس۱۷۵۲۹۸۹۱۲:۰۸:۴۰ ۱۳۹۹/۱۰/۸
آقای ازغدی اگه اتمی مورد و ایراد مالی داشت تا الان گروه های خاصی شرف و حیثیت براش نگذاشته بودن اونا حتی تو شورا هم نمیتونن تحملش کنن ماجرای درگیری با برخی که فراموشتون نشده
منصوری۱۷۵۳۷۴۰۲۲:۱۸:۱۳ ۱۳۹۹/۱۰/۸
دیگه بدخواهان با انگ چسبوندن به این و اون خودشونو تبرئه کردن مثل دولتی های چندتابعیتی
ناشناس۱۷۵۳۰۳۶۱۲:۴۱:۱۴ ۱۳۹۹/۱۰/۸
تو دیدی یا ..
احمد از روستای هلالی مشهد۱۷۵۳۳۵۲۱۵:۵۵:۴۳ ۱۳۹۹/۱۰/۸
دوست عزیز بنده بعنوان فردی که هر روز از کنار مزارع چندین هکتاری آباء و اجدادی و اموال پدری و به ارث رسیده از پدر بزرگ ثروتمند ایشان گذر میکنم وقتی از کنار آنهمه زمین زراعی. چندین حلقه چاه موتور کشاورزی هر کدام صد وپنجاه میلیاردتومانی و مجموعه های بحال خود رها شده دامداری و.. میگذرم و می بینم دکتر همه این اموال ارثی و آباء و اجدادی را که حالا و با گذشت زمان و توسعه مشهد فقط در فاصله دوازده کیلومتری از انتهای خیابان .. مشهد واقع شده و صدها میلیاردتومان قیمت دارد را رها کرده و فقط اگر کسی به اجاره بخواهد واگذار میکند و خودش را سرگرم تدریس و .. در دانشگاه ها و صدا و سیما و .. کرده راستش حسرت میخورم و با خودم میگویم خدایا به این همولایتی ما عقلی عنایت فرما که حداقل حواسش به سهم الارثش باشد چون که .. چه خوب است مردم را عجولانه و بدون شناخت خانوادگی و خصوصیات اخلاقی قضاوت نکنیم
مسعود۱۷۵۳۷۳۹۲۲:۱۶:۵۲ ۱۳۹۹/۱۰/۸
از روحانی و بودجه شهید بهشتی و حسین فریدون و نعمت زاده بپرسید
ناشناس۱۷۵۲۷۸۰۰۹:۱۳:۰۸ ۱۳۹۹/۱۰/۸
از انتخاب رئیس فرهنگی جودو مشخص است منظور از کار فرهنگی در این مملکت چیست !
ناشناس۱۷۵۲۹۱۱۱۱:۱۸:۵۱ ۱۳۹۹/۱۰/۸
یعنی دلیلی برای گرفتن حقوق داشته باشه همه این دم و دستگاها درست شده که حقوق بده و بگیره از جیب مردم..
ناشناس۱۷۵۲۷۹۴۰۹:۳۱:۱۱ ۱۳۹۹/۱۰/۸
آخرش هم نگفت چقدر!!!
مهران۱۷۵۲۹۹۲۱۲:۱۱:۴۳ ۱۳۹۹/۱۰/۸
دقیقا گفت ولی شما مثل اینکه چشماتون و گوشاتون دوست ندارند ببینند و بشنوند گفت یه هزارتومنی از شورا نمیگیره
شهروند ایرانی۱۷۵۲۸۰۰۰۹:۳۷:۲۲ ۱۳۹۹/۱۰/۸
اگه راست میگه مبللغ حقوق اعضای شورای انقلاب فرهنگی را صریح اعلام کنه بعد بگه هر کدوم از اعضا تو چند شورا و نهاد دیگه پست دارن؟
مرتضی۱۷۵۲۹۱۷۱۱:۲۱:۵۴ ۱۳۹۹/۱۰/۸
عزیزم متن را بخوان میگوید اعضای شوری پول نمیگیرند و فقط اعضای دبیر خانه شوری پول میگیرند که چند نفری بیشتر نیستند
dayani۱۷۵۲۸۱۱۰۹:۵۱:۱۱ ۱۳۹۹/۱۰/۸
حالا دیگر برای ما یک تومان یک میلیون تومان است ،آیا برای ایشان هم همین است یا نه منظورشان یک میلیارد تومان است؟
ناشناس۱۷۵۲۸۱۲۰۹:۵۱:۴۰ ۱۳۹۹/۱۰/۸
شورا اساسا تاکنون چه کار درستی انجام داده که در رشد وارتقاء آموزشی و فرهنگی کشور موثر بوده باشد؟
خانی۱۷۵۳۷۴۲۲۲:۱۹:۲۲ ۱۳۹۹/۱۰/۸
بله باوجود امثال به اصطلاح روشنفکرا ! که آزادی رو در بی قید و بند بودن میدونن هیچ کاری نمیشه کرد
ناشناس۱۷۵۲۹۰۴۱۱:۱۵:۱۲ ۱۳۹۹/۱۰/۸
بعضی از اظهار نظرها بدون توجه به سخنان آقای رحیم پور است. ایشان میگویند که اعضای شورا حقوق دریافت نمی کنند و خود ایشان هم دریافتی ندارند، و ظاهرا فقط کارکنان دبیر خانه که علی القاعده تمام وقت و کارمند محسوب می شوند حقوق می گیرند. با این حال برخی خود را به نشنیدن می زنند و می گویند آخرش نگفت از شورا چقدر حقوق می گیرد. واقعا که ..
ناشناس۱۷۵۳۵۶۲۱۹:۲۰:۲۲ ۱۳۹۹/۱۰/۸
یک تومان برای هر برنامه!!!
ناشناس۱۷۵۲۹۱۶۱۱:۲۱:۴۳ ۱۳۹۹/۱۰/۸
خوب عدد حقوق رو نگفتن که باید می گفت چون از جیب من کارمند داره کم می شه از فروش نفت من داره کم میشه به امثال ایشون پول می دن که چیکار کنند؟؟؟ بعد هم شما فقط پژوهش می کنین؟ نتیجه ش توی این 27 سال چی بوده خروجیش کجاست؟؟؟ من دارم کار می کنم ..هست و نتیجه کارم مشخصه امثال شما که پول می گیرین به عناوین مختلف مستندش کجاست؟
ناشناس۱۷۵۲۹۳۲۱۱:۳۰:۰۰ ۱۳۹۹/۱۰/۸
جناب ازغدی لااقل میفرمودید که با توجه به عدم دریافت حقوق معیشت تان را چگونه تامین میکنید که از نظر فرهنگی و اقتصادی بزرگ‌ترین خدمت به این مردم گرفتار زندگی یومیه میشد تا پس از آن با شکم سیر گوش جان به نصایح فرهنگی شما میسپردند
ناشناس۱۷۵۲۹۳۸۱۱:۳۲:۱۳ ۱۳۹۹/۱۰/۸
پس سهم دریافتی شورایعالی فرهنگی از بودجه کجا هزینه میشود ؟
ناشناس۱۷۵۲۹۹۸۱۲:۱۵:۱۲ ۱۳۹۹/۱۰/۸
یک تومان (میلیون) برای هر برنامه ..
کارکنان دانشگاه آزاد۱۷۵۳۰۱۷۱۲:۲۸:۳۴ ۱۳۹۹/۱۰/۸
جناب دکتر رحیم پور ازغدی: با عرض سلام وادب. من از کارکنان دانشگاه آزاد هستم.شنیده ام که در زمان تشکیل دانشگاه آزاد، از سوی شورای عالی انقلاب فرهنگی، این دانشگاه را از قانون کار خارج کرده اند. کارکنان این دانشگاه به این دلیل، از حقوق بسیار پایین نسبت به دانشگاه دولتی تحت فشار هستند.و از بعضی مزایای قانون کار ،مثل سختی کار و بازنشستگی زودتر از موعد محروم هستند. اگر امکان دارد به مشکلات معیشتی کارکنان دانشگاه آزاد ورود کنید و این دانشگاه را به قانون کار بر گردانید. اجرتان به فاطمه زهرا(س). در ضمن دانشگاه سه درصد بیمه بیکاری ما را به تامین اجتماعی نمی دهدوبه حساب خود می ریزد و تامین اجتماعی میگوید درقبال کارکنان این دانشگاه برای مزایای گفته شده در بالا وغیره، هیچ تعهدی ندارد. موافقت مزید امتنان سپاسگزاری است. ومن الله وتوفیق
ناشناس۱۷۵۳۰۵۴۱۲:۵۲:۲۵ ۱۳۹۹/۱۰/۸
بسیاری از نهادها و شوراها و ..واقعا زایدند و در بهترین حالت هیچ خروجی مثبتی ندارند ،بگذریم از آنهایی که از صبح تا شام به نام انقلابیگری خون به دل مردم میکنند و عملکردشان کابوسی مستمر برای زندگی و معیشت مردم است..
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

  2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

  3. نظرات برگزیده مخاطبان الف: وضعیت حجاب، حاصل کم‌کاری چهل‌ساله است/ باید برای مبارزه با سگ‌های ولگرد فکری کرد

  4. این صدای اقتدار ایران است ...

  5. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  6. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

  7. وحدت ملی با وعده صادق

  8. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

  9. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  10. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  11. آیت الله صدیقی: عذرخواهی می‌کنم که با غفلت و کم توجهی باعث هجمه به ملت ایران شدم

  12. کمی دیر نیست؟

  13. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

  14. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  15. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  16. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  17. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  18. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  19. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  20. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  21. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  22. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  23. تصاویری از نمازجمعه تهران به امامت حجت‌الاسلام کاظم صدیقی | کدام چهره‌های سیاسی و نظامی به نمازجمعه رفتند؟

  24. اسراییل چه باید بکند؟ 

  25. علم‌الهدی: نباید بیکار نشست تا تنها دولت بیاید تلخی معیشت را از سفره مردم بردارد

آخرین عناوین