۷ روش ساده برای کمک به خیریه‌

گزارش بازرگانی،   3991006118

حتما احساس انسان دوستانه شما، برای کمک به خیریه‌ها، یاری رساندن به مردم ناتوان و کم توان، و همه کسانی که به نوعی به کمک شما احتیاج دارند، شما را به این صفحه هدایت کرده است.

 

در ابتدا این سوال پیش می آید که آیا تا به حال از خیریه ها و مراکز توانبخشی بازدید کرده اید ؟
از طرفی چند بار تا به حال برایتان پیش آمده با دیدن یک کودک ناتوان و معلول، به جای احساس دلسوزی، با وجود محدودیت‌هایی که دارد، از اینکه می‌تواند هنرش را در زمینه‌ای به نمایش بگذارد، افتخار کنید و حتی انگیزه‌ای برای تلاش مضاعف در خودتان ایجاد شد و این فرشته‌ها الهام بخش‌ شما شدند؟ در این مقاله قصد داریم یک مرکز نگهداری از کودکان معلول جسمی و ذهنی را با شما آشنا و نحوه کمک به این خیریه را معرفی کنیم.

نام این مرکز خیریه"بچه های آسمان" است، یک مرکز نگهداری و توانبخشی کودکان معلول جسمی و ذهنی است که اکثر بچه هایی که در این مرکز نگهداری می شوند، به دلایل مختلف از داشتن خانواده محروم هستند اما هر یک با داشتن دنیایی متفاوت از هم، در سقفی مشترک به نام "بچه های آسمان" روز و شب را سپری می کنند. در واقع بچه های آسمان در قالب یک سازمان غیردولتی-غیرانتفاعی با هدف ارزشمند نوع دوستی، یک خانواده ی 400 نفره با 150 پرسنل است که به‌صورت شبانه‌روزی با مشارکت های مردمی از افراد تحت پوشش خود حمایت می‌کنند و کل هزینه ی روزانه، از خورد و خوراک تا مراقبت، نگهداری و درمانی افراد توسط مؤسسه انجام می‌شود. موسسه خیریه بچه های آسمان دارای سه آسایشگاه، یکی در (فشم) که پسران بالای 14 سال با حدود 200 مددجو در آن اقامت دارند. دیگری، آسایشگاه دختران بالای چهار سال با حدود 100 دختر (واقع در خیابان جردن) و آسایشگاه بیماران اعصاب و روان که در مهرشهر کرج واقع شده است،که عمده این مددجوها نیز بی‌سرپرست هستند.

آشنایی با روش های کمک به خیریه بچه های آسمان

خیریه بچه های آسمان دارای یک فروشگاه اینترنتی است که خدماتی شامل : پیام تبریک و تسلیت (پیام مهرورزی آسمانی) ، استند تسلیت و تبریک، سفارش کارت پستال(ویژه عید)، مشارکت در خرید آثار مددجویان و ... دارد و تمامی هزینه های کسب شده صرف توانبخشی و نگهداری از معلولین بی سرپرست می شود، حتی اگر از آسایشگاه های این موسسه دیدن بفرمایید و خدمات دهی به این عزیزان را از نزدیک ببینید خوشحال می شویم و این امر به طور واضح برای شما آشکار خواهد شد. بدین ترتیب هر یک از موارد را به شرح توضیح میدهیم.

سفارش استند تبریک و تسلیت

با سفارش استند، لوح و تاج گل بچه های آسمان شادی بخش و تسلی بخش دوستان و عزیزانمان شویم و همچنین در تامین هزینه های نگهداری و توانبخشی معلولین بی سرپرست سهیم باشیم. موسسه خیریه بچه های آسمان در قبال این یاری و نیک ‏اندیشی، از طرف و با نام شما استند، لوح و تاج گل مخصوص برای شخص مورد نظرتان را به ‏عنوان جایگزین سبدگل طبیعی ارسال خواهد کرد.



سفارش کارت پستال

کارت های تبریک سال نو خیریه بچه های آسمان را به دوستان و آشنایان خود هدیه دهید تا بار دیگر در کنارهم سال نو را با نیت سلامتی تمام عزیزانمان آغاز کنیم و رسم زیبای به یاد هم بودن را به جا آوریم، همچنین سازمانها، موسسات، ارگان های دولتی یا غیردولتی و نهادهای مردمی هر یک به منظور برقراری ارتباطی صمیمانه با پرسنل و همکاران خود می توانند با خرید کارت های تبریک زیبا و متنوع اقدام به حمایت مالی و تأمین نیاز مددجویان این مؤسسه خیریه نمایند.

پیام مهرورزی آسمانی

پیام مهرورزی آسمانی از طرف معلولین بچه های آسمان ، سبک جدیدی برای رساندن پیام به عزیزانمان در روزهای غم و شادیست. در شرایطی که به دلیل فاصله‌گذاری اجتماعی امکان حضور در مراسم‌های مختلف برای رساندن پیام تسلیت و تبریک خود به عزیزانمان را نداریم، سفارش و ارسال استند به صورت دیجیتال از طریق « پیام مهرورزی آسمانی » راهی برای نزدیکی دل‌ها در این روزهاست. با این روش علاوه بر همدلی تو روزهای سخت در مسیر توانبخشی به خیریه معلولین بچه های آسمان هم سهیم باشید.



قلک خیریه

یکی از ساده ترین و موثرترین راه های مشارکت در تامین هزینه های نگهداری و توانبخشی معلولان بی سرپرست، قلک های بچه های آسمان است. این قلک ها مناسب برای منازل، محل کار، فروشگاه ها و سازمان ها است.
جهت دریافت قلک بچه های آسمان کافی است از طریق تلفن (02143613) و یا وب سایت رسمی به نشانی www. bachehayeaseman.org ، درخواست خود را ثبت نمایید.

خرید محصولات از فروشگاه اینترنتی خیریه

در فروشگاه اینترنتی موسسه خیریه بچه های آسمان محصولاتی شامل: مجموعه نقاشی خط قرآنی، مجموعه سنگ نقاشی، مجموعه تابلو نقاشی، مجموعه تابلوهای معرق و ... وجود دارد که با خرید این محصولات، تمامی هزینه های حاصله صرف نگهداری و توانبخشی معلولین بچه های آسمان می شود.

بازارچه‌های خیریه را فراموش نکنید

در طول سال، بازارچه‌های خیریه فراوانی برگزار می‌شود که تمامی هزینه های بدست آمده صرف خریه خواهد شد. بازارچه‌هایی مانند صنایع دستی، مواد غذایی، غذاهای سنتی و… که با خرید از آن‌ها، هم کار خیر می‌کنید و هم بسته به نوع بازارچه کام‌تان را هم شیرین کردید.

کمک و مشارکت داوطلبانه به خیریه

کار خیر، لزوما کمک مالی نیست. موسسات خیریه از جمله موسسه خیریه بچه های آسمان، برای انجام امور جاری نیاز به نیروی داوطلب دارند. برای مثال جهت برگزاری مراسمات مختلف متناسب با نوع خیریه، به داوطلبان دلسوزی نیاز است که همپای مسئولین خیریه فعالیت کرده و کمک کنند. می‌توانید با حضور در این موسسات، مانند موسسه بچه‌های آسمان، قدم خیر بردارید. موسسات خیریه از حضور گرم و خیرخواهانه شما استقبال می‌کنند.

اگر تئاتر کار می‌کنید، ساز دل‌انگیزی می‌نوازید یا شعبده‌بازی بلد هستید، در کل هر کار خلاقانه‌ای که انجام می‌دهید و فکر می‌کنید قادر هستید برای لحظه‌ای لبخندی به لب اعضای مراکز خیریه بیاورید، مانند شاد کردن دل فرشته‌های زمینی خیریه بچه‌های آسمان، کار خیر بزرگی انجام دادید. می‌توانید با هماهنگی موسسه، برای برگزاری جشن یا بازی با بچه‌ها، به دیدن آن‌ها بروید و باعث شادی‌شان شوید.

جدا از موسسات خیریه که هزینه‌های مربوط به خود را دارند، مراکز توانبخشی معمولی یا خانه سالمندان یا موسساتی که برای نگهداری بیماران و ناتوانان جسمی و ذهنی ایجاد شده است، هزینه مضاعفی برای ایجاد سلامت و بهداشت اعضای خانه دارند که شما در حد توان‌تان می‌توانید در کار خیر شریک شوید و در این مسیر انسان دوستانه، این مراکز را یاری کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید سری به خانواده بزرگ بچه‌های آسمان بزنید و یا از طریق فرم تقاضای فعالیت داوطلبانه موجود در وب سایت اقدام نمایید.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

  2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

  3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  4. این صدای اقتدار ایران است ...

  5. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  6. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

  7. وحدت ملی با وعده صادق

  8. کمی دیر نیست؟

  9. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

  10. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  11. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  12. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

  13. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  14. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  15. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  16. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  17. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  18. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  19. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  20. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  21. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  22. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  23. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  24. اسراییل چه باید بکند؟ 

  25. بهادری جهرمی: احیای دریاچه ارومیه با برنامه‌ریزی دولت رخ داد

آخرین عناوین