قسمت دوم سریال قورباغه، قسمت چهارم همرفیق و قسمت ۲۸ آقازاده

گزارش بازرگانی،   3991006037

قسمت دوم سریال قورباغه، قسمت چهارم برنامه همرفیق و قسمت 28 و آخر سریال آقازاده به مرحله پخش در شبکه نمایش خانگی رسیده اند. شما می توانید در این نوشتار به لینک دانلود همگی این عناوین دسترسی داشته باشید.

سریال قورباغه با پشت سر گذاشتن قسمت اول و در پی استقبال گسترده بینندگان، همینک به قسمت دوم خود رسده است. بنا بر گزارش های سایت کول دانلود، در روز نخست پخش این سریال، نرخ دانلود سریال قورباغه رقم بسیار بالایی برای استارت یک سریال نمایش خانگی بوده است. شاید به دلیل برچسب توقیفی خوردن و محتوای حساسی که داشته، بینندگان تا این حد تنشنه تماشای آن بوده اند.

قورباغه یک سریال درام معمایی جنایی ساخته هومن سیدی در سال های 1398 و 99 می باشد که از 3 دی 99 آغاز به پخش کرد. سحر دولتشاهی, صابر ابر, نوید محمدزاده, هومن سیدی, آناهیتا افشار, مهران غفوریان, نوید پورفرج, محمدامین شعرباف, احسان منصوری, نیما مظاهری, سعید حاج علی, سیامک اتفاقیان و فرشته حسینی در حالی در قورباغه به ایفای نقش پرداخته اند که در خلاصه داستان آن آمده است: من همیشه یه صندلی واسم کم بوده، کتم واسم تنگ بوده، کفشام برام کوچیک بوده، ساعتم خواب می ‌مونده و من ازش جلوتر حرکت می ‌کردم، دنیا برای من جای کوچیکیه. بعضى اوقات فکر مى کنم دارم خفه مى شم. احساس مى کنم همه جا بسته است و من نمى ‌تونم نفس بکشم.

خلاصه قسمت اول قورباغه: سریال با تصاویر و صحنه های گنگ و مبهمی که مخاطب را سردرگم می کند آغاز شده و همچنین در ادامه نیز این روند به طور پیاپی دنبال می شود. چیزی که خصیصه مشترک و یکسان همگی آثار هومن سیدی (مانند: سیزده، اعترافات ذهن خطرناک من، مغزهای کوچک زنگ زده و…) نیز است. در نخستین سکانس، با صحنه سه دوست در یک حمام عمومی و بعد سر به سر گذاشتن و مکالمه در بیرون از حمام مواجه می شویم. این شخصیت ها در حین مصرف مواد ماموری سر می رسذ که بعد از دست به سر کردنش با صحنه ای رو به رو می شوند که دو نفر در حال فرار هستن و ماموری که کشته شده، با دیدن این صحنه پا به فرار میذارن،محله پر از مامور می شود. در اتوبوس خط واحد در حین گفتگو راجع به اتفاقی که دیدند،دختری از این شخصیت های معرفی شدن ابتدایی داستان سراغ برادرش به نام غلام را می گیرد. در ادامه هر سه این افراد شرور و بزهکار وارد یک مرکز خرید می شوند، در حال مسخره بازی و سر به سر گذاشتن فروشنده و دزدی کردن لباس از فروشگاه که منجر به درگیری با فروشنده آن جا می شود، به خاطر خرید برای دختری به نام فریبا که ساقی موادش هستند ولی وقتی به در خانه اش می روند متوجه می شوند رو دست خوردن و دختری در کار نیست. در ادامه سریال قورباغه با صحنه های آتیش بازی که مربوط به چهارشنبه سوری در اکباتان تهران است دنبال می شود. مکالمه یکی از آن ها با دختری که با ماشین سیاری قهوه می فروشد و سعی دارد که وی را دست بیندازد، با دادن کتی که از فروشگاه دزدیده بودند و دادن اون به دختر، دختری که با برادر معتادش در حال کسب و کار می باشد. یکی از پسر ها با بازی (صابر ابر) در حین فرار در مواجهه با صحنه قتل مامور اسلحه وی را بر می دارد. دو دوست دیگر ولی متوجه می شوند و ازش درخواست می کنند که با وجود اسلحه دست به سرقتی بزرگ بزنند. بحث سر نگه داشتن یا نداشتن اسلحه و یا انتخاب شیوه سرقت از کی و به چه شکل. بعد از انتخاب گزینه مورد نظر در حین سرقت یک ماشین برای شروع و پیشبرد کار پلیس سر می رسد و گفتگوی آن ها لحظات پر استرسی رو برای بیننده ایجاد می کند. در هر حال و در نهایت آن ها به مکان مورد نظر می رسند و با زدن ماسک به چهره و بالا رفتن از دیوار ویلا وارد آن جا می شوند. با دیدن صاحب آن محل (با بازی نوید محمد زاده) و شلیک به سمت وی و شکسته شدن شیشه جو متشنج می شود. با گرفتن صاحب ویلا او را مجبور می کنند که جای گاو صندوق رو به آن ها نشان بدهد. در عین ناباوری به خاطر مصرف موادی که داشتند و توهم یکی از رفقا که اسلحه در دست داشت رو طی یک گفتگو و تحریک کردن به شلیک کردن به سمت دوستاش و در نهایت کشتن خودش می کند.

حال باید دید که در قسمت دوم از سریال قورباغه چه اتفاقاتی می افتد. در ادامه این نوشتار همراه ما شوید تا به لینک دانلود قسمت دوم قورباغه با 5 کیفیت گوناگون دسترسی داشته باشید. لازم به ذکر است که سریال قورباغه با کیفیت Bluray 4k و همچنین صدای 6 کاناله انکود و در اختیار کاربران قرار گرفته است. این نخستین بار است که برای یک اثر ایرانی چنین اتفاقی رخ می دهد!

دانلود قانونی: قسمت دوم سریال قورباغه

همرفیق عنوان یک برنامه تاک شو (گفتگو محور) با کارگردانی و اجرای شهاب حسینی و تهیه کنندگی حسن خدادادی و همچنین نویسندگی سروش صحت می باشد. این گونه برنامه های محاوره ای و مصاحبه مانند، مثال های فراوانی در امریکا دارد که چند سالی است در ایران نیز جا افتاده است. نکته متمایز همرفیق این است که هر شرکت کننده یک رفیق (همرفیق) نیز با خود به برنامه می آورد و در دقایفی نیز او حضور دارد.

این برنامه از وقتی که پخش شده است به شدت مورد استقبال کاربران قرار گرفته است. چیزی که هیچ کس انتظار آن را تا این حد حداقل نداشت. استقبال مخاطبین از این برنامه به حدی بوده است که بنابر گزارش های سایت کول دانلود، میزان خرید و دانلود آن حتی از فیلم های سینمایی پحش شده اخیر نیز رقم بالاتری بوده است. چیزی که به شدت شگفت انگیز است که یک برنامه به سبک مصاحبه و گفتگو تا این حد محبوب باشد و کاربران تمایل به تماشای آن داشته باشند.!

در قسمت اول از برنامه همرفیق نوید محمدزاده مهمان شهاب حسینی بود و همرفیق وی نیز وحید جلیلوند بود. کارگردانی که در دو فیلم اخیر خود که از جمله محبوب ترین و موردتوجه قرار گرفته ترین آثار اخیر سینمای ایران نیز بودند، یعنی "بدون تاریخ بدون امضا" و فیلم "شب داخلی دیوار" نوید محمدزاده نقش های اصلی آن را بازی می کرده است. همچنین در قسمت سوم نیز هوتن شکیبا به همراه همرفیق خود یعنی بهرام افشاری در برنامه همرفیق حضور داشت. در قسمت سوم نیز پژمان جمشیدی به همراه همرفیق خود یعنی سام درخشانی رودرروی شهاب حسینی قرار گرفت.

و در این هفته نیز قسمت چهارم برنامه همرفیق توریع می شود. توصیه اکید داریم که حتی برای یک بار هم که شده این تاک شوی جذاب و تماشایی را مشاهده کنید.

دریافت همه قسمت ها: دانلود برنامه همرفیق

آقازاده در حالی که رکورددار تعداد دانلود و تماشا در بین سریال های شبکه نمایش خانگی شده است و به شدت در این مدت 5 ماهی که از پخش آن می گذرد مورد استقبال مخاطبین قرار گرفته است، اینک وارد فاز پایانی خود شده است و در این هفته با پخش قسمت 28 پرونده آن بسته می شود.

در سریال آقازاده، امیر آقایی , امین تارخ , امین حیایی , پردیس پورعابدینی , جمشید هاشم پور , سینا مهراد , دیبا زاهدی , کامبیز دیرباز , لعیا زنگنه , مهدی سلطانی , نیکی کریمی , محمدحسین لطیفی , ثریا قاسمی , مهدی کوشکی, کاوه خداشناس, سعید داخ, مسعود فروتن, سامیه لک, روزبه معینی, احسان امانی, اکبر رحمتی, مجید اسماعیلی به ایفای نقش پرداخته اند.

در قسمت های پیشین آقازاده دیدیم که چگونه حامد در پی اسناد و سر نخ هایی که وسیله تینا به آن ها رسیده بود مخفیگاه و رد الکس را پیدا کرده و به نزد او می رود ولی مشاهده می کند که پیش از آن، فردی وی را به قتل رسانده بوده است. در همین حال سر و کله پلیس ها نیز پیدا می شود. در قسمت بیست و هفتم آقازاده نیز شاهد اتفاقات بسیاری بودیم. این اپیزود با جدی تر شدن پرونده قتل حامد آغاز می شود. در جایی که همکاران گذشته وی به بازجویی او نشسته اند و حامد را قاتل می دانند. البته مدارک و شواهد همه بر علیه حامد هستند و ثابت می کنند که او قاتل الکس بوده است. از حضور داشتن وی در صحنه قتل تا انگیزه های پیشین او به دلیل انتقام گرفتن به خاطر راضیه که کشته شده بود. در همین بهبوهه است که شریفه خانم که نگران اعدام حامد است و می بیند که پرونده در حال پیشروی به سمت حکم اعدام است، پس به عنوان آخرین تلاش خود دست به دامان حاج حسن می شود تا شاید بتواند بدین گونه باعث نجات چان پسرش بشود. از سویی ولی حاج رضا پیشدستی می کند و فکر بهتری در پیش می گیرد. او از در دوستی با حاج حسن در می آید و مدارکی را به او می دهد. در ادامه با رییس حامد هماهنگی می کند که او پیگیری کند که آیا مدارک این پرونده با مدارکی که یک نسخه از آن را حاج رضا به او نیز داده است یکسان می باشد یا خیر. اگر موردی حذف شده بود پس این نتیجه می دهد که حاج حسن پشت پرده همه این صحنه سازی ها و دشمنی ها بوده است. در ادامه در زندان به حامد سوقصد می شود و چند تن از زندانیان به او حمله می کنند ولی در عین ناباوری نیما باعث نجات جان او می شود. نیما اظهار می کند که من یک بار باعث مرگ تو شده ام و دیگر نمی خواهم برای بار دوم مرتکب چنین عملی بشوم. استدلالی که با تعجب حامد همراه بود. این مساعدت و نجات جان از سوی برخی بینندگان به برادر بودن این دو برداشت می شود. یعنی حامد و نیما برادرانی بوده اند که با شهید شدن پدرشان هر کدام به یکی از دوستان پدرشان سپرده می شود. همچنین سناریو دیگری که برای قسمت آخر سریال تصور می شود این است که راضیه زنده است و در وافع نمرده است. به این ترتیب که شهنام که در قسمت های پیشین به عنوان قاتل او نمایش داده می شود در واقع نیروی نفوذی اطلاعات یا پلیس ها بوده است که به دستگاه نیما رخنه کرده بود. و در نتیجه با صحنه سازی این گونه نشان داده است که راضیه را کشته است. ولی در واقع این طور نیست و او را در جایی مخفی کرده اند. آیا در قسمت آخر آقازاده با چنین واقعیت های باور نکردنی و هیجان انگیزی روبرو خواهیم بود؟ این ها چیزهایی است که باید در قسمت بعدی به تماشای آن بنشینیم.

 

دریافت لینک: قسمت 28 سریال آقازاده

حال باید دید که در قسمت 28 سریال آقازاده چه اتفاقاتی می افتد. هم اکنون از لینک فوق می توانید به لینک های دانلود قسمت بیست و هشتم از سریال آقازاده با 5 کیفیت گوناگون درج شده است. شما کاربران عزیز را به تماشای جدیدترین قسمت آقازاده در وبسایت کول دانلود دعوت می نماییم. لازم به ذکر است که ترافیک و حجم دانلودی شما برای این سریال و سایر آثار سایت ما نیم بها است.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

  2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

  3. نظرات برگزیده مخاطبان الف: وضعیت حجاب، حاصل کم‌کاری چهل‌ساله است/ باید برای مبارزه با سگ‌های ولگرد فکری کرد

  4. این صدای اقتدار ایران است ...

  5. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  6. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

  7. وحدت ملی با وعده صادق

  8. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

  9. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  10. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  11. آیت الله صدیقی: عذرخواهی می‌کنم که با غفلت و کم توجهی باعث هجمه به ملت ایران شدم

  12. کمی دیر نیست؟

  13. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

  14. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  15. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  16. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  17. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  18. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  19. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  20. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  21. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  22. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  23. تصاویری از نمازجمعه تهران به امامت حجت‌الاسلام کاظم صدیقی | کدام چهره‌های سیاسی و نظامی به نمازجمعه رفتند؟

  24. اسراییل چه باید بکند؟ 

  25. علم‌الهدی: نباید بیکار نشست تا تنها دولت بیاید تلخی معیشت را از سفره مردم بردارد

آخرین عناوین