افشاگری تراکتوری‌ها علیه منصوریان؛ دغدغه شما سگ‌تان بود!

ورزشی،   3991002134 ۵ نظر، ۰ در صف انتشار و ۵ تکراری یا غیرقابل انتشار

باشگاه تراکتور در واکنش به اظهارات علیرضا منصوریان زوایای جدیدی از همکاری این سرمربی با تیم تبریزی را افشار کرد. در این افشاگری عنوان شده که منصوریان را نبی به زنوزی سفارش کرده است!

افشاگری تراکتوری‌ها علیه منصوریان؛ دغدغه شما سگ‌تان بود!
 

به گزارش مهر، علیرضا منصوریان در ابتدای فصل بیستم لیگ برتر به عنوان سرمربی تیم تراکتور تبریز انتخاب شد اما پس از کسب نتایجی که از نظر مالک باشگاه قابل قبول نبوده است، در پایان هفته پنجم برکنار شد. تراکتور با منصوریان به یک پیروزی، سه تساوی و یک شکست دست پیدا کرده بود و ۶ امتیاز داشت.

به دنبال این برکناری، علیرضا منصوریان دوشنبه شب با حضور در شبکه سه تلویزیون اقدام به افشاگری در مورد تیم تراکتور و مالک آن کرد. البته باشگاه تراکتور نیز با صدور بیانیه‌ای به این اظهارات پاسخ داد اما حجم اتهامات منصوریان آنقدر بالا بود که تراکتوری‌ها دوباره مجبور به پاسخگویی شدند.

بهداد بیات نماینده مالک در تیم فوتبال تراکتور در پاسخ به اظهارات علیرضا منصوریان سرمربی سابق این تیم، اظهار داشت: ایشان حتماً باید در محاکم قضائی این ادعاها را اثبات کنند که چه کسی وی را تهدید کرده است. این موضوع، موضوعِ ساده ای نیست و وقتی فردی در رسانه ملی چنین ادعاهایی را مطرح می‌کند، قطعاً باید به اندازه کافی اسناد داشته باشد تا بتواند این ادعاها را ثابت کند.

وی افزود: برای آقای میثاقی و تهیه کننده برنامه فوتبال برتر تأسف می‌خورم، چون آنها ابتدایی‌ترین موضوع یک برنامه را نمی‌توانند رعایت کنند. امکان ندارد وقتی در رسانه ملی راجع به یک شخص یا یک مجموعه صحبت می‌شود، بدون اینکه طرف مقابل بتواند از خودش دفاع کند، تریبون بالای یک ساعت در اختیار مقابل قرار بگیرد. ما اطلاع داشتیم که ایشان می‌خواهد در برنامه فوتبال برتر صحبت کند و از حدود ساعت ۲۱ تلاش کردیم با آقای میثاقی تماس بگیریم.

بیات با درخواست از صداوسیما برای فراهم کردن امکان پاسخگویی برای این افراد، خاطرنشان کرد: ما توقع داشتیم که در این برنامه صحبت کنیم و وقتی من هم نام این افراد را می‌برم، طبیعی است که آنها هم می‌توانند از خودشان دفاع کنند. بر اساس ماده ۳۰ اساسنامه سازمان صداوسیما، طرف مقابل می‌تواند از خودش دفاع کند و اگر این امکان فراهم نشود، باید دو برابر زمانی که طرف اول صحبت می‌کند، فرصت در اختیار طرف دوم هم قرار بگیرد. اگر هفته آینده بالای دو ساعت وقت در اختیار باشگاه تراکتور قرار بگیرد، یعنی دوستان اصل بی‌طرفی را رعایت می‌کنند، اما اگر این‌طور نشود، مشخص می‌شود که برنامه فوتبال برتر خطی عمل می‌کند. کاش آقای میثاقی برای استادی که ۲۰ سال برای رعایت عدالت تلاش کرد، شاگرد خوبی بود. نظرسنجی‌های صداوسیما نشان می‌دهد که این برنامه به‌زور دو رقمی شده است که این به خاطر عملکرد خطی آنهاست.

وی که با رادیو ورزش گفتگو می‌کرد، درباره نحوه برکناری سرمربی پیشین تراکتور، گفت: ایشان تمام این مواردی که مطرح کردند را باید اثبات کنند. صحبت‌های آقای منصوریان کاملاً ضدونقیض بود. ایشان در ابتدا گفتند که «من را بدون اطلاع برکنار کردند»، اما شما با آقای نصیرزاده دو بار جلسه داشتید و در این برنامه هم این موضوع را تأیید کردید. شما گفتید آقای نصیرزاده گفته «می‌خواهیم شما را برکنار کنیم» و شما گفتید «اصلاً»! مگر شما می‌توانید تصمیم بگیرید که برکنارتان بکنند یا خیر.

بیات ادامه داد: دو ساعت با شما به صورت محترمانه جلسه برگزار شده است. به هر دلیلی، تصمیم بر قطع همکاری با شما گرفته شد، اما شما نمی‌توانید بگویید که برکنارتان بکنند یا خیر. البته من احساس می‌کنم آقای منصوریان کامل صحبت نمی‌کند. ایشان از حضور نفر سوم بین خود و آقای زنوزی صحبت می‌کند که من نمی‌دانم منظورشان چه کسی است. اگر منظورشان آقای محمدمهدی نبی است، خیلی با صراحت بگوید. من شنیدم که آقای نبی ایشان را به آقای زنوزی سفارش و حضورش در تراکتور را ضمانت کرده بود.

وی یادآور شد: اگر بحث حضور آقای زنوزی در فدراسیون فوتبال مطرح است، اول اینکه ایشان وقت این کار را ندارد، اما کاش آقای زنوزی رئیس فدراسیون می‌شد تا برای فوتبال ایران درآمدزایی بکند. ایشان هیچ وقت به فکر جیب خودش نیست.

بیات با اشاره به ادعای سرمربی سابق تراکتور مبنی بر اینکه «تراکتور یک باشگاه مالک محور است»، گفت: وقتی مالک می‌بیند دغدغه شما از فردای عقد قرارداد، افتتاح رستوران در تبریز است و با بازیکن یک میلیاردی، چهار میلیارد قرارداد می‌بندید، چرا نباید دغدغه داشته باشد. آقای زنوزی پاسخگوی هواداران تراکتور است. آقای منصوریان صحبت‌هایی را مطرح کرده که تبعات دارد.

وی راجع‌به اظهارات علیرضا منصوریان در خصوص برکناری از هدایت تیم تراکتور، عنوان کرد: ما نمی‌خواستیم خیلی چیزها را بگوییم، اما با این «شو» که شما اجرا کردید و متخصص این کار هم هستید، مجبور می‌شویم خیلی حرف‌ها را بزنیم. دغدغه شما در زمان نقل و انتقالات، سوار کردن سگ‌تان به هواپیماست تا در تبریز دلتنگ نباشید. الان هم در اظهارات یک طرفه خود، صرفاً توهین می‌کنید. صحبت‌های شما درست و منطقی نیست و باید پاسخگو باشید.

وی اظهار داشت: روزی که از تراکتور برکنار می‌شدید، ادعا کردید که «خط قرمز نظام هستید»؛ این حرف‌ها دیگر چیست؟ شما باید پاسخگو باشید.

بیات در مورد شبهه‌های موجود در مورد برند لباس تیم تراکتور، گفت: آقای منصوریان درباره برند لباس‌های تیم صحبت کرده که اتفاقاً تمام مدارک مربوط به ترخیص لباس‌های آدیداس از گمرک موجود است. یک سال آقای زنوزی شعار «حمایت از کالای ایرانی» را بر روی پیراهن بازیکنان حک کردند. ما با این کار نشان دادیم هیچکدام از تحریم‌ها کارساز نیست، چون از قلب آمریکا بهترین لباس‌ها را با کمترین هزینه خریداری کردیم.

وی ادامه داد: شما در مقابل فردی از بیزینس صحبت می‌کنید که بالای ۱۰ هزار نفر برایش کار می‌کنند و شما نمی‌توانید به ایشان درس بدهید. قطعاً «دو دو تا، چهارتای» ایشان به شکلی بوده که برند آدیداس را خیلی بهتر دانسته است. شما باید تمامی این تهمت‌هایی که زدید را اثبات کنید.

بیات در مورد دلایل برکناری علیرضا منصوریان، گفت: بخش عمده‌ای از مسائلی که آقای منصوریان گفته‌اند به خود ایشان برمی‌گردد. لیست بازیکنانی که ایشان می‌خواستند، از افرادی مانند سید جلال حسینی و محمد نادری تشکیل می‌شد که اینها قرار بود با هماهنگی آقای منصوریان به تراکتور بیایند که نیامدند. شما سه کاپیتان تیم ملی را در این تیم داشتید. با قیمت این بازیکنانی که جذب شده، می‌توانستیم بازیکنان خیلی بهتری جذب کنیم. اینها بهانه است؛ شما نتیجه نگرفتید و برکنار شدید.

وی در پایان تاکید کرد: تراکتور همیشه باید برای قهرمانی بجنگد و نمی‌توان از این تیم انتظار کسب نتایج معمولی داشت. به هر دلیلی، بعد از پنج هفته همکاری دو طرف قطع شده است، اما اینکه تهدید کنید حرفه‌ای نیست. آقای منصوریان! شما ادعای فوتبال حرفه‌ای دارید. شما بهتر از این امکانات تاکنون ندیده بودید. کدام باشگاه چنین امکاناتی دارد؟ بهتر است خیلی راحت بگوییم نتوانستیم نتایج مدنظر باشگاه را کسب کنیم و برکنار شدیم. امیدوارم انسان‌ها همان‌طور که ادعا می‌کنند، در رفتارشان هم حرفه‌ای باشند، فرافکنی نکنند و به حرف‌های خودشان پایبند باشند.

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۷۴۶۱۱۷۲۰:۰۳:۵۶ ۱۳۹۹/۱۰/۲
آقای بیات. باشگاه تراکتور بر اساس چه معیاری دست به انتخاب منصوریان زد نباید در این باشگاه کارنامه ایشان را در باشگاه پاس. ذوب و تیم امید بررسی کنید ایشان چه گلی به سر این تیم ها زده بود که شما از ایشان انتظار رقابت برای قهرمانی داشتید
امیر۱۷۴۶۱۵۳۲۰:۳۵:۰۵ ۱۳۹۹/۱۰/۲
آقای منصوریان حتما هواپیمای اختصاصی که در اختیار تیم ملی فوتبال گذاشته شده بود هم تو مرند مونتاژ شده بود !!!
ناشناس۱۷۴۶۵۵۹۰۷:۱۴:۵۸ ۱۳۹۹/۱۰/۳
من کاری به اختلاف دوطرف ندارم ولی در این میان سؤاستفاده ابزاری از سگ آقای منصوریان ،آنهم از طرف مسئولین باشگاه بزرگی مثل تراکتورسازی جهت سوق دادن حق به جانب خودشان کار بسیار ناپسند و ناجوانمردانه ای بود
ناشناس۱۷۴۶۵۶۵۰۷:۲۳:۵۵ ۱۳۹۹/۱۰/۳
امريكا تحريم را روي كالاهاي ضروري ايران ايجاد كرده نه واردات كالاهاي مصرفي مانند لباس ورزشي كه شما مدعي واردات لباس از قلب امريكا هستيد شما اگر خيلي هنر دور زدن تحريمها را داريد برويد داروهاي مورد نياز كشور را از امريكا وارد كنيد
ناشناس۱۷۴۶۹۷۶۱۱:۴۳:۴۶ ۱۳۹۹/۱۰/۳
این فوتبال با این بریز و بپاش و این میزان فساد و این اندازه تحمیل هزینه به بیت المال و جامعه بهتر است تعطیل شود.
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. فرآیند بازگشت مالکیت زمین به حوزه علمیه امام خمینی در حال انجام است

  4. جلاد، به پایان سلام کن!

  5. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  6. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  7. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  8. کلید تحقق شعار سال ۱۴۰۳

  9. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  10. فرامرز اصلانی درگذشت

  11. علی‌ ضیاء و افتادن در باتلاقِ ابتذال!

  12. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  13. انتقام از پوتین؟

  14. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  15. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  16. سلبریتی‌ها چگونه با اعصاب مردم بازی می‌کنند؟

  17. رئیس سازمان برنامه و بودجه: تورم را وارد کانال ۲۰ درصد می کنیم/ تلاش برای رسیدن به رشد اقتصادی ۸ درصدی

  18. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  19. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  20. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  21. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  22. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  23. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  24. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  25. رشد نقدینگی ۱۸ درصد کاهش یافت

آخرین عناوین