چگونه در کوتاه ترین زمان به یک کسب و کار آنلاین موفق دست پیدا کردم؟

گزارش بازرگانی،   3991002040

در دورانی که ما زندگی می کنیم اکثر کسب و کارها به سمت آنلاین و دیجیتال شدن در حال حرکت هستند ، به خصوص پس از همه گیری کرونا خیلی از مردم رو به خرید های آنلاین آورده اند و این داستان در دوران پسا کرونا هم ادامه خواهد یافت و ما شاهد رشد کسب و کارهای اینترنتی بیشتری خواهیم بود . 

این جملاتی که در پاراگراف اول خواندید رو ممکنه بارها و بارها دیده باشید ! من بعد از بررسی های زیاد به این نتیجه رسیدم که روش کاسبی ها داره تغییر میکنه و حالا باید یه مدل دیگه ای پول در آورد ! 

اولین قدم : ورود به دنیای دیجیتال مارکتینگ

برای کسب در آمد در دنیای دیجیتال باید با افراد با تجربه ، با سابقه و صاحب نظر در این زمینه  گفتگو می کردم ؛ با این بازار کار آشنا می شدم و مشاوره می گرفتم . چه بهتر که این مشاوره رایگان هم می بود ! با آژانس های دیجیتال مارکتینگ زیادی صحبت کردم و اکثرا به صورت خلاصه به من این طرح را دادند !

  • طراحی سایت

  • تولید محتوا

  • سئو و بهینه سازی سایت

  • رشد شبکه های اجتماعی و تبلیغات

آنها به اتفاق می گفتند تو اول باید یک سایت ایده آل و تخصصی با معرفی موضوع کسب و کارت داشته باشی که البته بهتره که این سایت با رعایت آخرین متد های روز طراحی بشه و زیبا و دارای محیط کاربری خوبی باشه .

دوم باید در مورد موضوع کسب و کارت داخل سایت محتوای تخصصی و سئو شده قرار بدهی تا مخاطبین بیشتری رو از طرف گوگل و موتورهای جستجو جذب کنی و از طرفی باعث جلب اعتماد مشتریات بشی.

سوم این سایت باید بهینه سازی بشه و به قول معروف سئو بشه تا گوگل به آن اولویت بیشتری دهد و تورو در صفحات اول خودش نمایش بده !

و چهارم  باید در شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام که این روزها نقل هر مجلسی هست فعالیت مداوم داشته باشی تا افراد بیشتری با کسب و کارت آشنا بشن و تو پول بیشتری در بیاری !

*این چهار مورد نکات کلیدی ای بود که من بعد از تماس با بیش از 30 آژانس دیجیتال مارکتینگ بدست آوردم  ؛ البته یک اشکال اینجا بود اونم اینکه به جز چندتا از آنها برخی فقط طراحی سایت انجام می دادند یا برخی فقط تولید محتوا می کردند . اما من دلم می خواست که همه سرویس ها را یکجا دریافت کنم و با یک تیم در تماس باشم ، این تجربه ای بود که از سالها پیش بدست آورده بودم !

دومین قدم : یافتن آژانس دیجیتال مارکتینگ حرفه ای 

خوب هر کسی با تجربیات قبلی یه سری فاکتورها برای همکاری مد نظر داره ، برای من اول تخصص مهم بود بعد قیمت !  حالا اگر جایی رو پیدا می کردم که هم تخصص خوبی داشتند و هم قیمت مناسبی که نورعلی نور می شد :)

شروع کردم به سرچ و تماس گرفتن ! بعد از حدود یک هفته بررسی و قیمت گرفتن و دیدن نمونه کارها و تحقیق از مشتریان شرکت ها ،  رسیدم به سایت  نوبشو مارکتینگ 

گام اول : طراحی سایت :‌

طراحی سایت خوده نوبشو مارکتینگ که زیبا بود ، رفتم نمونه کارهاشون رو دیدم از اونها هم بدم نیومد و تماس گرفتم  . در مورد طراحی سایت سوال کردم یه آقایی جواب دادند که  شما در چه حد با طراحی سایت آشنایی دارید و اول نیازهای منو جویا شدند ، پیشنهادی دادند که برای من بسیار جالب بود و هیچ کس چنین سبکی کار نمی کرد ... طراحی سایت فقط با 500 هزار تومان !  حالا چطوری ؟  گفتند برای شما دامنه خرید میکنیم با هاست یکساله و قالب دلخواه شمارو به همراه تنظیمات اولیه بالا می آوریم بعد به شما آموزش می دهیم تا ادامه کار رو خودتون انجام بدید ! اینطوری هم دیگه خودتون به طراحی سایت آشنا میشین هم دیگه به کسی برای تغییرات سایت در طول زمان نیاز ندارید ! و البته گفتند اگر بازهم وقت کافی ندارید ما می توانیم با اندک هزینه بیشتر خودمون این کارها رو براتون انجام بدیم ! دوستان من همون روز سایتم رو سفارش دادم و دو روز بعد تحویل گرفتم !! مگه میشه ؟ ماشالله به این سرعت عمل !!  من از این لینک برای سفارش طراحی سایت ارزان استفاده کردم !

گام دوم : تولید محتوا 

حالا که از نتیجه کار راضی بودم رفتم برای گام دوم یعنی تولید محتوا  !  قیمت گرفته بودم  تولید محتوا رو کلمه ای حساب می کردند از کلمه ای 50 تومن قیمت داشتم به پایین  شاید باورتون نشه اما قیمت تولید محتوا در نوبشو مارکتینگ باز هم از همه جا پایین تر بود !! گفتند ما تیم نویسندگان داریم و فقط کافیه شما کلمه کلیدی به ما بدهید تا در سریع ترین زمان ممکن براتون مقاله سئو شده و البته یکتا (غیر کپی و تکراری ) بنویسیم ! سفارش دادم و در سریع ترین زمان برام مقالات رو نوشتند ، یک آپشن جالب داشتند که خودشان هم می توانستند مقالات رو روی سایت بارگذاری کنند و تمام اصول سئو و بهینه سازی را روی مقالات پیاده کنند ! من از این لینک برای سفارش تولید محتوا ارزان استفاده کردم !

گام سوم : سئو و بهینه سازی وب سایت

حالا من هم یک سایت داشتم هم حدود 50 تا محتوای مرتبط با کسب و کارم وقتش رسیده بود که سایتم رو برای گوگل بهینه کنم ، البته ناگفته نماند در زمان بارگذاری مقالات و طراحی سایت تا حدودی این اصول رعایت شده بود ولی خوب من دنبال صفحه اول گوگل بودم پس باید تخصصی سئو می کردم و دوباره نوبشو مارکتینگ  کنارم بود. جالب اینجاست که این دوستان از راز و رمز کارشون با من صحبت می کردند و منو کامل در جریان ریز و بم کار قرار می دادند . 

رفتم برای گام آخر : رشد شبکه های اجتماعی ! 

تصمیم گرفتم در اینستاگرام و تلگرام فعالیت خودم رو آغاز کنم اولین قدم افزایش ممبر و فالور بود ! پیج و کانال تازه تاسیس من باید به همگان معرفی می شد . دیده بودم که نوبشو مارکتینگ یک پنل کامل برای رشد شبکه های اجتماعی داره  که تلگرام و اینستاگرام یکی از اونها بود مثلا اونها در واتس آپ ، توییتر ، آپارات ، یوتیوب ، سروش ، روبیکا و ... یا افزایش بازدید سایت ، تبلیغات نوتیفیکیشن ، نصب تضمینی اپلیکیشن ارائه سرویس می کردند .

از این لینک وارد پنل افزایش فالور نوبشو مارکتینگ  شدم ، این اولین پنلی بود که میدیدم نماد اعتماد داره ! رفتم ثبت نام کردم و وارد شدم ، در ستون سمت راست روی گزینه ثبت سفارش زدم  فوق العاده بود بیشتر از 440 سرویس گوناگون داشتند ، توضیحات و قیمت هارو بررسی کردم و سفارش افزایش فالور اینستاگرام رو ثبت کردم  جالب بود می تونستم به صورت لایو سفارشم رو دنبال کنم ! به قسمت تیکتینگ نظرم جلب شد و گفتم بذار سفارشم رو پیگیری کنم ببینم چطور پاسخگویی خواهند کرد ! به سرعت پاسخ تیکتم داده شد و سفارشم رو تو همون روز در تاریخ مقرر تحویل گرفتم . 

سرویس های جالب دیگری که ازشون استفاده کردم ارسال دایرکت و کامنت در اینستاگرام بود که خیلی به رشد پیج من کمک کرد و متن تبلیغاتی خودم رو با کمک پنل نوبشو مارکتینگ به جامعه هدف خودم ارسال می کردم .

سرویس ارسال پوش نوتیفیکیشن هم خیلی به بازدید سایتم کمک می کنه به طوریکه تبلیغ موضوع کسب و کارم رو به جامعه هدفم ارسال میکنه ، پوش نوتیفیکیشن در واقع همون پیام هایی هست که در طول روز یک دفعه بدون اختیار ما کنار تصویر ظاهر میشه یا به موبایلمون ارسال میشه و حاوی یه متن یا تصویر تبلیغاتی هست .

دوستان ممنونم از اینکه با من همراه بودید ، من در این مقاله قصد داشتم یکی از موفق ترین تجربه های زندگیم رو با شما به اشتراک بگذارم و امیدوارم که کمکی در رشد کسب و کار شما کرده باشم . اینو بدونید که از حالا به بعد همه مردم به سمت دنیای دیجیتال و کسب و کار های آنلاین روی می آورند و اگر شما هم دنبال کسب در آمد بالا باشید باید زودتر دست به کار شوید تا از این قافله جا نمانید .

آژانس دیجیتال مارکتینگ  پیشنهادی من به شما  نوبشو مارکتینگ  هست که هر آنچه مورد نیاز شما باشد برای شروع یک کسب و کار آنلاین را با بهترین قیمت در اختیارتان  قرار خواهد داد . 

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های دیروز

  1. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  2. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  3. خسارت در «اس-۳۰۰»؛ مدرکی که نیست و افتخاری که به نام اسرائیل می‌سازند!

  4. و ناگهان اخلاق!

  5. این ۲ مشکلِ بزرگ در بازار مسکن ایران

  6. زیباکلام: اسرائیل برای رهگیری موشک ایران خیلی هزینه داد/ ۷ اکتبر نشان داد که فلسطین هنوز زنده است!

  7. بخش املاک "دیوار"مسدود می‌شود/ فرصت یک هفته‌ای به سکوها

  8. خیانت و وطن فروشی علنی در مقابل دوربین

  9. حمایت معاون رئیسی از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ تاکید رادان بر ادامه طرح «نور» فراجا/ انتقاد روزنامه دولت از کریمی قدوسی

  10. وزیر کشور: پلیس با رعایت کرامت انسانی به عده کمی که قانون حجاب را رعایت نکنند تذکر می‌دهد

  11. توماج صالحی به حبس محكوم شد/مظلوم نمايي يك اغتشاشگر 

  12. موضوع خودروهای لوکس پسران معاون سابق قوه قضائیه چه بود؟

  13. سرانجام دختر فوت شده در متروی تجریش چه شد؟

  14. توقیف محموله صادراتی رژیم صهیونیستی در مرز بازرگان

  15. فریب نخوریم! 

  16. دبی؛ چند روز پس از سیل

  17. تصاویر اختصاصی شبکه پاکستانی از اسکورت جالب زمینی و هوایی رئیسی در لاهور

  18. رفتار عجیب یک شهروند در مترو تهران ؛ پارک موتور مقابل پله‌های ورودی ایستگاه!

  19. قالیباف: تأخیر بانک مرکزی در تأمین ارز دارو محرز است

پربحث‌های هفته

  1. بازی با کلمات

  2. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  4. برخورد محترمانه پلیس با یک خانم برای اعمال قانون و توقیف خودرو

  5. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  6. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  7. کمی دیر نیست؟

  8. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  9. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  10. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  11. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  12. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  13. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  14. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  15. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  16. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  17. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  18. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  19. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  20. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  21. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  22. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

  23. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  24. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  25. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

آخرین عناوین