فرزند شهید فخری‌زاده: پدرم موافق برجام نبود

ویدئو،   3991001025 ۳۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

فرزند شهید فخری زاده: پدرم به هیچ عنوان موافق توافقاتی مثل برجام نبوده است علیرغم تصاویری که از او منتشر کردند. اتفاقا اگر مدالی قرار بود بدهند فقط باید به ایشان می‌دادند که دائم نگران بود که امتیازی بیشتری در برجام داده نشود.

تماشا کنید

دیدگاه کاربران

حسین۱۷۴۳۸۰۸۰۹:۳۶:۲۶ ۱۳۹۹/۱۰/۱
فرزندان شهدا را وارد بازی های سیاسی نکنیم.
امیرمحمد۱۷۴۴۲۳۰۱۲:۳۰:۲۲ ۱۳۹۹/۱۰/۱
دولت روحانی به دروغ خواست شهید فخری زاده رو مدافع برجام نشون بده و به اون شهید تهمت زد،این در حالیست که صوت سخنرانی شهید فخری زاده مبنی بر عدم مذاکره با غرب موجوده.در واقع این دولت بود که شهید فخری زاده رو سیاسی کرد.پسرش هم اومده که از پدرش رفع تهمت کنه،حالا کار بدی کرده؟
ناشناس۱۷۴۴۲۵۳۱۲:۴۱:۲۹ ۱۳۹۹/۱۰/۱
واقعا درست ميگه البته خودشون هم نبايد وارد اين بازي بشن بعدم مگه ايشون مسيوليتي داره كه نظرش را ميگيرين؟ چرا تو اين كشور هر كسي از هر چيزي صحبت ميكنه يه روز نميگذارن كشور آرووم باشه
ناشناس۱۷۴۴۷۶۷۱۷:۱۳:۴۱ ۱۳۹۹/۱۰/۱
فرزند شهید باید سیاسی باشه کسانی که باید از مسائل اقتصادی و سیاسی و فرهنگی و اجتماعی رانده بشن ؛ قبیله‌گرایان ۱۰۰۰ فامیل و طماع و خائن و نامحترم و برجام صفت و تحریم باز و فتنه انگیز و وطنفروش و خیانتکار و کدخدا محورند
ناشناس۱۷۴۴۷۹۰۱۷:۴۰:۰۰ ۱۳۹۹/۱۰/۱
تا دلت بخواد مسئولیت داره
ناشناس۱۷۴۴۳۱۳۱۳:۰۳:۱۷ ۱۳۹۹/۱۰/۱
ازش سوال کرد جواب داد البته خود شهید هم بارها گفته بود
ناشناس۱۷۴۴۴۱۸۱۳:۴۶:۴۸ ۱۳۹۹/۱۰/۱
اگه می گفت پدرم موافق بود اونوقت هم همین حرف رو می زدی؟ وقتی اصلاح طلب ها می خواستند از اون عکس سوءاستفاده کنند و بگن شهیدفخری زاده موافق برجام بود بالاخره یکی که از نزدیک با ایشون بوده باید بیاد و بگه که واقعیت چی بوده.یعنی زنجیره ای ها هر ادعایی دلشون خواست بکنند و کسی جوابشون رو نده؟
ناشناس۱۷۴۴۴۲۶۱۳:۴۸:۳۴ ۱۳۹۹/۱۰/۱
حقیقت اینه که آقای حسن روحانی رو نباید درگیر بازی سیاست می‌کردیم :|
ناشناس۱۷۴۴۴۹۹۱۴:۲۵:۴۰ ۱۳۹۹/۱۰/۱
هر انسان عاقلی مخالف برجام هست
ناشناس۱۷۴۳۸۵۷۰۹:۵۷:۴۲ ۱۳۹۹/۱۰/۱
جالب هست این چندمین بار هست این مصاحبه انجام و پخش میشه. چرا تا زنده بودن همچین چیزی نگفتن خودشون. دوما پدر شما تصمیم گیر در مورد مسایل کلان کشوری و مسایل بین المللی نبودن و فقط یک دانشمند در یک زمینه خاص بودن. چرا تا یک نفر شهید میشه کلی ایشون رو در جهت اهداف ..بکار میگیرید؟
ناشناس۱۷۴۳۸۶۲۰۹:۵۹:۱۰ ۱۳۹۹/۱۰/۱
درسته بارها تو سخنرانیهاش گفت البته مردم هم کاملا لمس کردن نتیجه برجامو به غیر از ژن خوبها که خوب خوردن ازش
م۱۷۴۳۹۱۱۱۰:۱۷:۲۴ ۱۳۹۹/۱۰/۱
آقا ممنون. مملکت صاحب داره اگر برجام بد بود وتو می کردن.الان هم می تونن خارج بشن .پدر من هم مخالف برجام بود . حالا من جار بزنم
ناشناس۱۷۴۳۹۴۰۱۰:۲۷:۵۴ ۱۳۹۹/۱۰/۱
اگر ایشان دانشمند بوده اند اساسا در حیطه اختیارات ایشان نبوده که بخواهند نظری بدهند . خیلی از مردم در خیلی از مسائل صاحب نظر هستند ولی کسی توجهی نمیکند .
ناشناس۱۷۴۴۲۹۲۱۲:۵۳:۵۶ ۱۳۹۹/۱۰/۱
چند بار ایشون باید مصاحبه کنه با یک مضمون واحد ؟! جای تعجبه که زمان ترامپ با اون محدودیتهای طاقت فرسا یک دهم اینقدر که الان مخالفین برجام به تکاپو افتاده اند تقلا نمی‌کردند ،اینکه ..،ترامپ ،،مجددا انتخاب نشد ظاهراً ضربه روحی بزرگی بهشون زده که از همه توانشان در کوبیدن برجام استفاده میکنن تا مبادا روزنه ای باز بشه و مردم هوای آزاد تنفس کنند.
ناشناس۱۷۴۴۳۳۴۱۳:۰۹:۵۳ ۱۳۹۹/۱۰/۱
اگر شهيد با برجام مخالف بوده ايا در اين چند سال خود ايشان در اين مورد سخني گفته؟
نتان۱۷۴۴۴۰۳۱۳:۳۸:۴۴ ۱۳۹۹/۱۰/۱
خدا رحمت کنه شعید بزرگوارو . ولی این حرفا فقط مخالفت با دولته و خلاص ..
ناشناس۱۷۴۴۴۱۵۱۳:۴۶:۳۱ ۱۳۹۹/۱۰/۱
این دیگر چطور دموکراسی است هر دانشمندی که با برجام مخالفت کند باید ترور شود
ناشناس۱۷۴۴۹۲۷۱۹:۲۸:۲۹ ۱۳۹۹/۱۰/۱
نه !! اتفاقا هر کسی ترور میشود می‌گویند با برجام مخالف بوده
مجید۱۷۴۴۴۶۶۱۴:۰۹:۰۳ ۱۳۹۹/۱۰/۱
بله دوست عزیز، تمام مقامات کشور که وضع مالی خوب وحقوق های خوب دارند با برجام مخالفند، فقط ما بی پول ها دنبال توافق با دنیا هستیم تا دلار پایین بیاد ما گرسنه نمونیم.
ناشناس۱۷۴۴۴۶۷۱۴:۰۹:۱۷ ۱۳۹۹/۱۰/۱
دانشمند چی بودن ایشون؟ اکتشافشون چی بوده؟ مطالعاتشان در چه زمینه ای بوده؟
ناشناس۱۷۴۴۵۴۳۱۴:۵۷:۳۰ ۱۳۹۹/۱۰/۱
برادر گرامی! اگر به صلاح بود، قطعا پدر بزرگوار شما خودشان عدم موافقت خود را اعلام عمومی می‌کردند. لطفا جلوتر از پدر حرکت نکنید که به نفع کشور نیست.
ناشناس۱۷۴۴۵۹۰۱۵:۲۰:۲۷ ۱۳۹۹/۱۰/۱
والا طبق فیلمی که ما دیدیم قالیباف و ولایتی و باهنر میگفتن برجام بدون موافقت سطح بالای حاکمیت امکان نداشت اتفاق بیفته! پس چطور شهید فخری‌زاده مخالف برجام بوده؟!
ناشناس۱۷۴۴۵۹۲۱۵:۲۲:۱۹ ۱۳۹۹/۱۰/۱
برجام به جز ضرر هیچی برای ایران نداشت و نخواهد داشت
ناشناس۱۷۴۴۶۱۹۱۵:۴۲:۵۶ ۱۳۹۹/۱۰/۱
درود به اين شهيد عزيز هيچ نقل قولي بدون سند مورد قبول نيست
ناشناس۱۷۴۴۶۲۶۱۵:۴۷:۰۰ ۱۳۹۹/۱۰/۱
چرا خودشان نگفتند؟
ناشناس۱۷۴۴۶۹۳۱۶:۱۷:۱۶ ۱۳۹۹/۱۰/۱
برجام توسط كليت نظام و بر مبناي مصلحت ملت ايران تحقق يافت و همين برجام باعث شكاف سياسي بين امريكا و اروپا شده است برجام مزايا و مضرات را با هم دارد همچنان كه دانش هسته اي نيز دارد كشور داراي رهبري هوشمند و امنيت ملي اي دانا و جهان شناس ميباشد پتانسيلهاي كشورهاي مختلف را كاملا رصد ميكند و در حقيقت ميداند كه چه ميكند ، بنابر اين همه متحدانه و دلسوزانه بايد به مصالح ملي كشور توجه و عمل كنيم و فريب فشارهاي گروههاي مختلف با اهداف مختلف را نخوريم اگر رهبري فرمودند برجام باطل ، پس باطل است جلوتر از ايشان نبايد حرف زد و حركت نمود
ناشناس۱۷۴۴۷۶۰۱۷:۰۷:۴۶ ۱۳۹۹/۱۰/۱
چرا خودشان نگفتند؟ هیچ کس حق ندارد از شهدا در جهت منافع جناحی خود .. استفاده کند حتی اگر این فرد فرزند ایشان باشد
ناشناس۱۷۴۴۸۲۶۱۷:۵۹:۵۹ ۱۳۹۹/۱۰/۱
سلام. با هر نقل قول از خانواده ایشان، در حقیقت داریم از آبروی آن بزرگوار بی دلیل خرج می کنیم. حتی اگر این نقل قول صحیح باشد چه اثری دارد؟ آیا اگر رسانه ای کردن این دیدگاه اهمیت داشت خود شهید اولی تر بر این امر در زمان حیاتشان نبودند؟ والله اعلم
ناشناس۱۷۴۴۹۳۰۱۹:۳۰:۲۰ ۱۳۹۹/۱۰/۱
موافق یا مخالف. چی رو میخواهید ثابت کنید. ایشان هم مثل همه یک رای داشتن مهم آسایش و آرامش مردم.. ولاغیر
سید۱۷۴۴۹۸۰۲۰:۰۳:۵۲ ۱۳۹۹/۱۰/۱
صدا وسیماست و استفاده ابزاری از این اشخاص مگر مجلس در عرض ۲۰دقیقه تصویب نکرد و ازابتدا تا انتها مورد موافقت ..نبود حالا دیگه مد شده مخالفت با برجام چرا مذاکره با آمریکا را به رفراندوم نمیگذارند
سید۱۷۴۴۹۸۵۲۰:۰۶:۴۲ ۱۳۹۹/۱۰/۱
کاری ندارد همین الان از برجام خارج شوید..
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

آخرین عناوین