معرفی ۴ مدل از بهترین جاروبرقی های صنعتی در بازار ایران

گزارش بازرگانی،   3990929119

امروزه رعایت اصول بهداشتی در محیط های تجاری و صنعتی به یک اصل مهم تبدیل شده است چرا که حفظ سلامت کارکنان و رعایت بهداشت محیط بسیار در روند تولید موثر خواهد بود. این امر یکی از عواملی است که موجب جذب مشتریان نیز خواهد شد. به دلیل تقاضای بالای صنایع در خرید و استفاده از جاوربرقی های صنعتی و انواع ماشین آلات صنعتی جهت نظافت انواع آلودگی های محیطی، اکثر تولیدکنندگان جاورهای صنعتی، نیمه صنعتی و خانگی، دست به تولید انبوه جاروهای صنعتی در انواع مختلف زده اند.

شرکت صنعتی سازه البرز یکی از بهترین تولیدکنندگان مطرح در کشور می باشد که با بهره گیری از پیشرفته ترین تکنولوژی و قطعات با کیفیت ایرانی، جاروهای صنعتی بسیار پر قدرتی و کارآمدی را تولید و روانه بازار کرده است. نوع آلودگی در محیط های صنعتی متفاوت است به همین دلیل می باشد که هر مکنده صنعتی مناسب جمع آوری آلودگی و زباله خاصی بوده و میزان قدرت مکش و سرعت آن نیز متفاوت می‌باشد. در ادامه به معرفی 4 مدل از بهترین و کارآمدترین جاروبرقی های صنعتی در بازار پرداخته ایم.

4 مدل از بهترین جاروبرقی های صنعتی

شرکت جاروبرقی صنعتی سازه البرز جهت رفع نیاز بازار در زمینه نظافت محیط های صنعتی مانند: کارگاه ها، کارخانه ها و کارواش ها به تولیدات گسترده در حوزه تولید جاروی صنعتی و نیمه صنعتی پرداخته است. بهترین جاروبرقی صنعتی البرز عبارتند از: جارو برقی آب و خاک صنعتی، جارو برقی اهرمی صنعتی، جارو برقی کوله پشتی و جاروبرقی خاک صنعتی است. در ادامه هر یک از انوع جاروی صنعتی نام برده شده را توضیح خواهیم داد.

جاروبرقی کوله پشتی صنعتی

جاروهای صنعتی کوله ای یکی از پرکاربردترین تجهیزات نظافتی صنعتی است که استفاده از آن بسیار راحت و آسان می‌باشد. آشکارترین اثر مثبت طراحی درست و مناسب مشاغل، تجهیزات و محیط کار، بالارفتن سطح ایمنی، بهداشت، تطبیق کار با کارگر بر اساس ابعاد بدنی فرد و در نهایت رضایت شغلی و افزایش بهبود بهره‌وری است. جاروبرقی های کوله پشتی صنعتی مطابق با اصول ارگونومی بدن انسان طراحی شده اند که کاربر علاوه بر داشتن حداکثر تحرک، دچار خستگی مفرط ناشی از کار با جاروبرقی های کوله ای نشود . جهت اطمینان از امنیت و راحتی اپراتور، جاروبرقی کوله پشتی به اجزای مرطوب کننده و خنک کننده مجهز می‌باشد.

مکنده های کوله ای صنعتی بیشتر جهت نظافت راه پله ها، هواپیما ها، راهروها، قفسه ها، رستوران ها، سینما و تئاترها نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. استفاده از جاروبرقی کوله پشتی در مکان هایی که جاروهای صنعتی بزرگ کارایی ندارند، بسیار کارآمد خواهد بود.

 

جاروبرقی خاک صنعتی

آلودگی هایی که در برخی صنایع تولید می‌شود محدود به زباله های خشک و گرد و غبار بوده، به همین دلیل جاروبرقی هایی که مختص به جمع آوری زباله های خشک می‌باشند، کارایی بهتری دارند. یکی از جاروبرقی‌هایی که جهت جمع آوری زباله های خشک و خاک استفاده می‌شود.، جاروبرقی خاک صنعتی است. استفاده از جاروهای خاک صنعتی در طیف گسترده ای از صنایع از جمله ساخت و ساز، تولیدات صنعتی، مواد غذایی و آشامیدنی، مراقبت های بهداشتی، کارگاه مبل سازی، بازسازی خانه، اماکن مذهبی و صنعت خودرو رایج است. به علاوه، شرکت سازه البرز، انواع جاروهای خاک صنعتی را برای کاربرد در صنایع مختلف داروسازی، غذایی، نفت و گاز و پتروشیمی، سرامیک و غیره طراحی و تولید می کند تا به حذف آلودگی در محیط های صنعتی کمک کند.

جاروبرقی صنعتی آب و خاک

در برخی از صنایع وجود آب، رطوبت و خاک، موجب لغزندگی و ایجاد گل و لای خواهد شد همین امر می تواند سلامت سطوح و محیط را به خطر بیاندازد. برای جلوگیری از هرگونه آسیب و خطری می بایست از جاوربرقی آب و خاک استفاده کنید. از مزایای این جاروبرقی این است که با انواع نظافت هم خوانی دارد و جایگزین خوبی برای روش های نظافت سنتی است. جاروی آب و خاک برای جمع آوری هرگونه زباله جامد و مایع به غیر از مواد قابل انفجار و اشتعال زا کاربرد دارد.

جاروبرقی صنعتی اهرمی

جاروبرقی اهرمی یا مکنده صنعتی اهرمی کاربری بسیار راحت و آسانی دارد چرا که در قسمت پشت دستگاه، یک دسته برای جا به جایی محصول تعبیه شده است تا کاربر بتواند به راحتی آن را جا به جا کند. استفاده آسان از این محصول به دلیل عملکرد راحت اهرم برای تخلیه دستی جهت زدودن گرد و غبار و آلودگی ها است. این دستگاه اغلب برای سالن های بسیار بزرگ مثل کارخانه ها کاربرد دارد.

 

راهنمای خرید جاروبرقی صنعتی البرز

برای خرید یک جاروی صنعتی مناسب می بایست به چند فاکتور توجه کنید: در مرحله‌ی اول باید مساحت فضای مورد نظر را در نظر بگیرید، قدم بعدی در نظر گرفتن نوع آلودگی محیط می باشد که آیا به صورت خاک است یا آب و خاک. نکته دیگری که باید به آن توجه کنید مدت زمان استفاده از دستگاه است. در نهایت توجه کنید که آیا محیط صاف است یا خیر؟ و اینکه دسترسی به تمام نقاط امکان پذیر است؟ پس از بررسی این عوامل می توانید برای خرید و انتخاب مدل مورد نظرتان اقدام کنید.

شرکت صنعتی سازه البرز

سازه البرز از پیشگامان مطرح در زمینه تولید انواع جاروبرقی‌های صنعتی، نیمه صنعتی و خانگی می‌باشد که از سال 1368 فعالیت خود را در این زمینه آغاز کرده است. شرکت سازه البرز همواره به دنبال تکنیک های نوآورانه برای بهبود کیفیت، کارایی، عملکرد محصولات خود می‌باشد. چرا که شما عزیزان در هر برهه از زمان جهت نظافت محیط های صنعتی، به تجهیزات نظافت صنعتی مناسب نیاز دارید که بتواند به راحتی فرآیندهای نظافتی شما را بدون نقص انجام دهد و پاسخگوی نیاز شما باشد.جهت خرید و کسب اطلاع بیشتر به سایت www.sazealborz.com مراجعه کنید.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های اخیر

    پربحث‌های هفته

    1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

    2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

    3. جلاد، به پایان سلام کن!

    4. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

    5. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

    6. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

    7. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

    8. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

    9. انتقام از پوتین؟

    10. عوامل توهین کننده به نظام و مقدسات اسلامی دستگیر شدند

    11. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

    12. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

    13. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

    14. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

    15. مردم طلای دست دوم خریداری نکنند

    16. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

    17. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

    18. اول، بساط دلالی باید جمع شود

    19. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

    20. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

    21. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

    22. ایران اینترنشنال در آستانه تعطیلی / تعطیلی قریب الوقوع دفتر واشنگتن + عکس

    23. دادستان ساری: خسارات وارده قطع سه هزار اصله نهال جبران شود

    24. ابابیل ۵، از آخرین دستاورد‌های قدرت پهپادی جهان

    25. خاندوزی: با طیفی مواجه هستیم که تمایلی برای مشارکت در اداره کشور ندارند

    آخرین عناوین