حسین شریعتمداری: آقای روحانی! خانه میزبان کجاست؟

گروه سیاسی الف،   3990925002 ۴۳ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۴ تکراری یا غیرقابل انتشار

مدیر مسئول روزنامه کیهان نوشت: آقای رئیس‌جمهور هر از چندگاه تاکید می‌کنند که برجام دستاوردهای فراوان و خیره‌کننده و حتی بی‌نظیر در تاریخ کشور‌، داشته است ولی هرگاه از ایشان خواسته می‌شود که لا‌اقل به چند نمونه از این دستاوردها اشاره کنند، پاسخی جز همان کلی‌گویی‌ها شنیده نمی‌شود!

حسین شریعتمداری: آقای روحانی! خانه میزبان کجاست؟

به گزارش الف، حسین شریعتمداری مدیر مسئول روزنامه کیهان در یادداشتی تحت عنوان  «آقای روحانی! خانه میزبان کجاست؟»، نوشت:

  ۱- نقل است که «میرزا علی‌اصغرخان اتابک» صدر اعظم سه تن از پادشاهان قاجار - ناصرالدین شاه، مظفرالدین شاه و محمد‌علی شاه- به یکی از انجمن‌های شعر رفته و شعری را که خود سروده بود برای شاعران و ادیبان حاضر در انجمن قرائت می‌کرد در گرماگرم قرائت به این بیت رسید:

نیستم ریزه‌خوار خوان کسی

کائنات است جمله مهمانم!
در این میان، یکی از شاعران بدیهه‌گوی برخاست و خطاب به اتابک گفت؛
یکی از جمله کائنات منم
خانه میزبان نمی‌دانم!
 دیروز رئیس‌جمهور محترم کشورمان در یک نشست خبری که بعد از چندین و چند ماه انتظار تشکیل شده بود به تشریح عملکرد ۷ ساله دولت پرداخته و از دستاوردهایی یاد کردند که متاسفانه با واقعیت‌ها فاصله فراوانی دارند و برخی نیز با آنچه به وضوح قابل دیدن است انطباق چندانی ندارند!

گزارش امروز کیهان (تیتر اول روزنامه) به ارزیابی مستند اظهارات دیروز ایشان اختصاص دارد و از این روی در وجیزه پیش‌روی تنها به بیان نکته‌ای از آن میان بسنده می‌کنیم و باقی به مطالعه گزارش امروز کیهان می‌گذاریم و می‌گذریم.
۲- آقای روحانی فرموده‌اند: «در طول این هفت سال در بسیاری از زمینه‌ها به وعده‌های خود به مردم عمل کردیم.
وعده ما به مردم اعتدال، تعامل سازنده با جهان، برداشتن تحریم از دوش مردم و رساندن مردم به حقوق حقه خودشان، تثبیت حق هسته‌ای به عنوان یک حق قانونی برای مردم ایران بود.
البته قبل از آن هم فعالیت‌های هسته‌ای ما قانونی بود اما در چارچوب شورای امنیت سازمان ملل آن را غیرقانونی می‌دانستند»! آقای رئیس‌جمهور درباره «بسیاری از وعده‌ها» که فرموده‌اند به آنها عمل کرده‌اند، توضیحی نداده‌اند! این روال متاسفانه در موارد دیگری از اظهارات آقای روحانی نیز دیده می‌شود. به عنوان نمونه -و فقط یک نمونه از بسیارها- می‌توان به سخنان فراوان ایشان در‌باره دستاوردهای برجام اشاره کرد!
آقای رئیس‌جمهور هر از چندگاه تاکید می‌کنند که برجام دستاوردهای فراوان و خیره‌کننده و حتی بی‌نظیر در تاریخ کشور‌، داشته است ولی هرگاه از ایشان خواسته می‌شود که لا‌اقل به چند نمونه از این دستاوردها اشاره کنند، پاسخی جز همان کلی‌گویی‌ها شنیده نمی‌شود! و توضیح نمی‌دهند که اگر دستاوردی بوده است چرا با ذکر مشخصات به آن اشاره نمی‌فرمائید و چرا هیچیک از دست‌اندرکاران مذاکرات هسته‌ای حاضر به گفت‌و‌گوی دوجانبه و پاسخ به پرسش‌های منتقدان نیستند؟!
به قول آن شاعر بدیهه‌گوی در پاسخ به ادعای اتابک که کائنات را میهمان خود دانسته بود، چرا هیچیک از میهمان‌ها، آدرس خانه میزبان را نمی‌دانند؟! همین روال درباره مسائل دیگر نظیر، گرانی افسار‌گسیخته کالا و خدمات، کاهش سرسام‌آور ارزش پول ملی، تعطیلی کارخانجات و کارگاه‌های تولیدی، گسترش بیکاری و... نیز دیده می‌شود.

می‌گفتند اگر ما انتخاب نشویم دلار ۵ هزار تومان می‌شود و حالا که انتخاب شده‌اند دلار به مرز ۳۰ هزار تومان رسیده است! می‌فرمودند اگر ما نباشیم
پراید ۵۰ میلیون تومان می‌شود و حالا یکصد و چند میلیون تومان شده است! می‌گفتند هم باید چرخ سانتریفیوژها بچرخد و هم چرخ معیشت مردم و حالا هر دو را از چرخش ‌انداخته‌اند! می‌گفتند ۷۰ در‌صد مشکلات مربوط به سوء‌مدیریت است و فقط ۲۰تا ۳۰ درصد به تحریم‌ها مربوط است و حالا می‌فرمایند آب‌خوردن مردم هم در گرو مذاکرات هسته‌ای و رفع تحریم‌هاست! و...

۳- البته رئیس‌جمهور محترم به چند نمونه از وعده‌هایی که داده بودند و به آنها عمل کرده‌اند نیز اشاره کرده‌اند؛
«وعده ما به مردم اعتدال، تعامل سازنده با جهان، برداشتن تحریم از دوش مردم و رساندن مردم به حقوق حقه خودشان، تثبیت حق هسته‌ای به عنوان یک حق قانونی برای مردم ایران بود»! در این خصوص گفتنی است؛
الف- «اعتدال» برفرض که دستاورد دولت محترم باشد و برفرض که وادادگی را اعتدال معنی نکرده باشند، باید پرسید اعتدال در کدام سیستم علمی و با کدام نظام سنجشی قابل ‌اندازه‌گیری است؟! آقای روحانی می‌دانند که در گزارش عملکردها روی «کمیت» که قابل ‌اندازه‌گیری است تکیه می‌شود و نه «کیفیت» که هرکس به گونه‌ای آن‌را تعریف می‌کند!

ب- «برداشتن تحریم از دوش مردم و رساندن مردم به حقوق حقه خودشان»! یکی دیگر از دستاوردهای مورد ادعای جناب روحانی است. کاش آقای رئیس‌جمهور به این پرسش پاسخ می‌دادند که کدامیک از تحریم‌ها برداشته شده است؟!
لا‌اقل به یک نمونه از آن اشاره می‌فرمودند! آقای روحانی درحالی از برداشته شدن تحریم‌ها به عنوان یک دستاورد یاد می‌کنند که نه فقط تحریم‌ها لغو نشده بلکه ده‌ها تحریم جدید نیز به آن افزوده شده است! این واقعیت تلخ که قابل انکار نیست! هست؟

ج- ایشان از «تعامل سازنده با جهان» نیز به عنوان یکی از دستاوردهای دولت خود یاد کرده‌اند و البته توضیح نداده‌اند که در کدام فرهنگ سیاسی و عرف دیپلماتیک، وادادگی در برابر آمریکا و اروپا و امتیاز نقد دادن و وعده نسیه گرفتن از آنها را «تعامل سازنده» می‌نامند؟!...

د- جناب روحانی از یکسو می‌گویند تحریم‌ها را از دوش مردم برداشته‌اند! و از سوی دیگر در همان نشست خبری خطاب به کسانی که معلوم نیست کیستند، می‌فرمایند «عده‌ای می‌خواهند پایان تحریم‌ها به تاخیر بیفتد. دولت نخواهد گذاشت عده‌ای پایان تحریم را به تاخیر بیندازند. ما یک دقیقه و یک ساعت هم رضایت نمی‌دهیم و در مقابل آن خواهیم ایستاد»!... و درباره این تناقض توضیح نمی‌دهند که اگر به قول خودشان «تحریم‌ها را از دوش ملت برداشته‌اند»! دیگر تحریمی وجود ندارد که بازهم به قول ایشان؛ عده‌ای بخواهند پایان تحریم را به تاخیر بیندازند! اگر تحریم‌ها را برداشته‌اید و پایان یافته است، دیگر چگونه عده‌ای نمی‌خواهند تحریم‌ها پایان بیابد؟! مگر نمی‌فرمائید که پایان یافته است؟!

هـ- رئیس‌جمهور محترم درباره یکی دیگر از دستاوردهای دولت خود به «تثبیت حق هسته‌ای به عنوان یک حق قانونی برای مردم ایران»! اشاره کرده‌اند و این در حالی است که دولت جناب ایشان نه فقط در این زمینه دستاوردی نداشته است، بلکه درصد بالایی از تاسیسات هسته‌ای کشور که با زحمات طاقت‌فرسا و آمیخته به خون شهدای هسته‌ای به دست آمده بود، در دولت آقای روحانی برباد رفته است.

هزاران سانتریفیوژ را از مدار خارج کرده‌اند که با آسیب‌ها و خسارت‌های جدی رو‌به‌رو شده است، رآکتور آب سنگین اراک را با سیمان مسدود کرده‌اند، ۱۱ تن از اورانیوم غنی‌شده را از دست داده‌ایم، تاسیسات نطنز را به حالتی شبیه پایلوت تبدیل کرده‌اید، سایت مدرن و پیشرفته فردو تقریباً از دور خارج شده است و... کجای این وضعیت با نظر جنابعالی همخوانی دارد که فرموده‌اید؛ حق هسته‌ای را به عنوان یک حق قانونی برای مردم ایران تثبیت کرده‌اید؟!
و حالا هم که با ابتکار انقلابی مجلس و در جهت تامین منافع ملی کشورمان «طرح راهبردی برای لغو تحریم‌ها» به قانون تبدیل شده است و تصویب آن جیغ پمپئو و تروئیکای اروپا را به آسمان بلند کرده است، دولت حضرتعالی هم در اقدامی عجیب و غیر قابل توجیه و هماهنگ با آنان به مخالفت با این مصوبه برخاسته و... جالب آنکه جناب روحانی می‌فرمایند «مخالفان دولت با مخالفان جهانی ایران همسو هستند»! و... این رشته سر دراز دارد.

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۷۳۳۷۱۳۰۰:۵۰:۵۴ ۱۳۹۹/۹/۲۵
انتخاب روحانی در انتخابات ریاست جمهوری خسارت محض برای ایران بود.
ناشناس۱۷۳۴۴۴۱۱۲:۵۳:۲۳ ۱۳۹۹/۹/۲۵
روحانی هر چه بد باشه بهتر از گروه شریعت مداری است این مشکل اصلی جناب شریعت مداری هست نزد اکثریت قاطع مردم. این را چی میگی؟
ناشناس۱۷۳۴۵۳۶۱۳:۳۸:۲۱ ۱۳۹۹/۹/۲۵
حسین شریعتمداری، خودت را بازنشسته کن.
ناشناس۱۷۳۴۵۵۶۱۳:۴۶:۳۱ ۱۳۹۹/۹/۲۵
ما افرادی که به خاطر خارجی ها ما را در سختی قرار می دهد آن هم از عمد را نمی خواهیم
ناشناس۱۷۳۴۶۲۲۱۴:۱۸:۲۴ ۱۳۹۹/۹/۲۵
خجالت نمیکشین ؟ مملکت رو فروختین ، همه چیز رو نابود کردین ، باز هم دروغهای خودتون رو میگین ؟
ناشناس۱۷۳۴۶۲۳۱۴:۱۹:۰۷ ۱۳۹۹/۹/۲۵
اقا میخوای جوک بگی یکجوری بگو که خیلی بهت نخندن . اخه دفاع کردن از دولت تَکراری روحانی ، واقعا خنده داره
امید۱۷۳۳۷۱۸۰۰:۵۲:۱۷ ۱۳۹۹/۹/۲۵
بسم الله الرحمن الرحیم آقای شریعتمداری عزیز چه قدر سخت میگیری ؟ آقای روحانی رئیس جمهور سوئیس است دارد در مورد سوئیس صحبت می کند .
امیر حسین سلطان/تهران۱۷۳۳۷۲۰۰۰:۵۴:۰۴ ۱۳۹۹/۹/۲۵
آقای شریعتمداری انگار همه نادیدنی ها را هم علاوه بر دیدنی های آشکار می بینند الا حضور و وجود شخص شخیص آقای ترامپ را!!! که هنوز هم دست بردار نیست! واقعا که باید گفت: مرحبا! و احسنت! به اینگونه تحلیل ها و یادداشت های بسیار مایه دار و پربارتان!
ناشناس۱۷۳۴۳۷۳۱۲:۱۹:۴۸ ۱۳۹۹/۹/۲۵
هنوز که خودت را به خواب زدی
ناشناس۱۷۳۳۷۵۲۰۱:۳۹:۰۵ ۱۳۹۹/۹/۲۵
فقط خدا این چند ماه رو به ما رحم کنه!
ناشناس۱۷۳۳۷۸۱۰۲:۳۷:۱۶ ۱۳۹۹/۹/۲۵
احسنت.
ناشناس۱۷۳۳۸۴۱۰۶:۰۴:۵۸ ۱۳۹۹/۹/۲۵
هنوز تا رسیدن گلابی های برجام راه زیادی باقی مانده! اثرات شاهکارهای جناب روحانی در سالهای آینده بیشتر خودش را نشون میده.
ناشناس۱۷۳۳۸۴۲۰۶:۰۶:۲۰ ۱۳۹۹/۹/۲۵
الحق و الانصاف، افتضاح ترین دولت تاریخ ایران!
علي۱۷۳۳۹۰۵۰۷:۴۷:۱۲ ۱۳۹۹/۹/۲۵
با سلام ادمهايي مثل شريعتمداري با مصونيت خود باعث نابوديكشور شده اند انشاالله يه روز ي نوبت محاكه امثال تو هم ميشه
ناشناس۱۷۳۴۳۳۹۱۲:۰۰:۳۳ ۱۳۹۹/۹/۲۵
یه مقاله نوشته تو هم در دفاع از رییس جمهور مقاله بنویس اگه روت میشه
ناشناس۱۷۳۴۴۰۶۱۲:۳۳:۰۸ ۱۳۹۹/۹/۲۵
چطور یه مقاله نویس می تونه یه کشور رو نابود کنه؟؟؟واقعا حقایقی که ایشون میگه واقعیت ست.فقط یه غربگرای واداده می تونه از دست ایشون عصبانی باشه
ناشناس۱۷۳۴۴۳۴۱۲:۴۵:۵۰ ۱۳۹۹/۹/۲۵
امیدوارم روزی شاهد محاکمه اینها باشیم. خسارت این آدمها به مملکت از قوم مغول بدتر بود
ناشناس۱۷۳۳۹۱۳۰۷:۵۶:۲۸ ۱۳۹۹/۹/۲۵
چرا بازنشسته نمیشه بره بشینه کنج خونش
ناشناس۱۷۳۴۳۸۳۱۲:۲۳:۲۹ ۱۳۹۹/۹/۲۵
که راحت کشور فروشی کنید؟ و کسی چیزی نگوید؟
ناشناس۱۷۳۳۹۱۴۰۸:۰۰:۱۳ ۱۳۹۹/۹/۲۵
دمت گرم . خوب بود
ناشناس۱۷۳۳۹۱۵۰۸:۰۱:۲۷ ۱۳۹۹/۹/۲۵
برجام خار چشم بعضی ها!
ناشناس۱۷۳۴۳۶۷۱۲:۱۷:۰۸ ۱۳۹۹/۹/۲۵
بعضیها نه ، ملت
ناشناس۱۷۳۳۹۵۰۰۸:۳۱:۴۲ ۱۳۹۹/۹/۲۵
خانه شما کجاست که همه چی رو برعکس میبینی تو خونه شما همه چی آروم همه به هم دلبستن ارزانی بیداد میکنه کسی مشکلی نداره
ناشناس۱۷۳۴۶۳۳۱۴:۲۱:۴۴ ۱۳۹۹/۹/۲۵
خونه تو کجاست ؟ ریاض یا البانی ؟ هیچ ایرانی از این دولت راضی نیست !
ناشناس۱۷۳۳۹۶۷۰۸:۴۴:۲۲ ۱۳۹۹/۹/۲۵
دلار و پراید بعد از خروج از آمریکا از برجام گرون شد چه ربطی به برجام داره؟
ناشناس۱۷۳۴۳۷۸۱۲:۲۲:۰۶ ۱۳۹۹/۹/۲۵
کارشناسان اقتصادی چند سال قبل از خروج از برجام گفته بودن با سرکوب بخشی از اقتصاد که دولت می کند قطعا با ابر تورم روبرو خواهیم بود
ناشناس۱۷۳۳۹۹۰۰۸:۵۵:۵۶ ۱۳۹۹/۹/۲۵
برجام خوب بود و هست. شما واقعیت را نمی خواهید ببینید
ناشناس۱۷۳۴۳۳۷۱۱:۵۹:۵۶ ۱۳۹۹/۹/۲۵
برجام خسارت محض بود.
ناشناس۱۷۳۴۳۸۸۱۲:۲۵:۴۵ ۱۳۹۹/۹/۲۵
بتن ریزی در دانش و صنعت کشور به خاطر استکبار و زورگویان خوب است؟ پس لطف کنید از ترکمنچای دیگر حرف نزنید که رو سفید کردین آن قرارداد را
ناشناس۱۷۳۴۶۳۶۱۴:۲۲:۳۰ ۱۳۹۹/۹/۲۵
جالبه همه اونهایی که از خوبی برجام حرف میزنن نمیتونن حتی یک مورد از فواید این قرارداد مضحک رو اسم ببرن . فقط مثل مقلدها بلغور میکنن
ناشناس۱۷۳۴۰۰۷۰۹:۲۰:۳۱ ۱۳۹۹/۹/۲۵
احسنت
ناشناس۱۷۳۴۰۱۵۰۹:۲۷:۵۳ ۱۳۹۹/۹/۲۵
شرم آور بود و هست این همه وادادگی مقابل خارجی‌ها آیندگان خوب قضاوت خواهند کرد
ناشناس۱۷۳۴۰۱۸۰۹:۲۸:۴۴ ۱۳۹۹/۹/۲۵
این جا که تحریم نیستیم و بعد نمی خواهند تحریم ها برداشته شود را خوب اومدی
ناشناس۱۷۳۴۱۱۱۱۰:۰۵:۱۳ ۱۳۹۹/۹/۲۵
چرا به این فلاکت رسیدیم .
ناشناس۱۷۳۴۱۷۳۱۰:۳۳:۱۸ ۱۳۹۹/۹/۲۵
صلاحیت روحانی چطوری تایید شده؟؟؟؟؟؟؟؟؟ کسیکه هم خودش و هم دخترش ۲ پاسپورت دارن چطور سر از مسند ریاست جمهوری در آورده؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس۱۷۳۴۳۷۱۱۲:۱۸:۱۲ ۱۳۹۹/۹/۲۵
باید ممنوع الخروج بشه
ناشناس۱۷۳۴۲۳۱۱۱:۰۰:۴۸ ۱۳۹۹/۹/۲۵
چشاتو باز کنی میبینی مگه اینکه خودتو بخواب بزنی که قطعا همینه
جبارسینگ۱۷۳۴۳۱۲۱۱:۴۷:۵۵ ۱۳۹۹/۹/۲۵
همه دعواهای امثال حاج حسین سر لحاف ملا نصرالدین است و برجام و غیره بهانه ای بیش نیست اصول گرایان تمام قدرت را می خواهند و رای مردم برایشان پشیزی ارزش ندارد
ناشناس۱۷۳۴۳۳۸۱۲:۰۰:۲۵ ۱۳۹۹/۹/۲۵
درود بر حاج حسین شریعتمداری سردار قلم.
ناشناس۱۷۳۴۵۷۷۱۳:۵۶:۲۷ ۱۳۹۹/۹/۲۵
تو حوزه سخن و قلم که همه سردارند موقع عمل که میشه عیار واقعی افراد مشخص میشه
ناشناس۱۷۳۴۳۹۰۱۲:۲۶:۱۸ ۱۳۹۹/۹/۲۵
حاج حسین جان من بیا کاندید ریاست جمهوری شو مگر تو کاری بکنی
گورخواب۱۷۳۴۵۳۷۱۳:۳۸:۲۸ ۱۳۹۹/۹/۲۵
در عرض یک ماه کشور می‌شود ماده 42 فصل هفتم شورای امنیت با رأی مثبت چین و روسیه ( احمدی نژاد ماده 41 فصل هفتم بود)
ناشناس۱۷۳۴۶۳۹۱۴:۲۳:۳۴ ۱۳۹۹/۹/۲۵
والله ، حاجی ما که نفهبمیدیم دستاوردهای ایشون چی بود . فقط همینو می دونم پراید 7 میلیونی شده 150 میلیون . پژو 14 میلیونی شده 250 میلیون. والسلام .
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. بازی با کلمات

  2. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  4. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  5. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  6. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  7. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  8. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  9. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  10. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  11. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  12. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  13. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  14. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  15. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  16. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  17. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  18. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  19. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  20. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  21. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  22. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

  23. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  24. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  25. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

پربحث‌های هفته

  1. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  2. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  3. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  4. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  5. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  6. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  7. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  8. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  9. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  10. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

  11. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  12. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  13. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

  14. نظرات برگزیده مخاطبان الف: آموزش و تربیت در رعایت حجاب بیشترین تاثیر را دارد/ عملیات وعده صادق یک پیروزی بزرگ برای ایران بود

  15. خسارت در «اس-۳۰۰»؛ مدرکی که نیست و افتخاری که به نام اسرائیل می‌سازند!

  16. هزینه عملیات وعده صادق به ۲۰ میلیون دلار هم نرسید/ دست آخرین توان نظامی ایران هنوز رو نشده است

  17. اژه‌ای: در قضیه حجاب نمی‌خواهیم هر فردِ کم توجه به قوانین را کیفر کنیم  

  18. حمایت معاون رئیسی از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ تاکید رادان بر ادامه طرح «نور» فراجا/ انتقاد روزنامه دولت از کریمی قدوسی

  19. وزیر کشور: پلیس با رعایت کرامت انسانی به عده کمی که قانون حجاب را رعایت نکنند تذکر می‌دهد

  20. توماج صالحی به حبس محكوم شد/مظلوم نمايي يك اغتشاشگر 

  21. عملیات "وعده صادق" ؛ بررسی ابعاد تسلیحاتی نظامی

  22. شبيه‌سازي جنگ ايران و آمريكا

  23. یک سیلی برای تنبیه

  24. رئیسی: می‌گفتند روی موشک‌ها شعار مرگ بر اسرائیل ننویسیم        

  25. نگاهی به جایگاه و موقعیت ارتش شاهنشاهی

آخرین عناوین