شهاب حسینی عقب‌تر از خودش

گروه فرهنگی الف،   3990923048 ۴۰ نظر، ۰ در صف انتشار و ۳ تکراری یا غیرقابل انتشار

شهاب حسینی اگر در شبکه چهار و ساعت یک نیمه شب هم برنامه اجرا کند باز هم مخاطبان زیادی پای آن برنامه می‌نشینند. بدون تعارف محبوب است و دوست داشتنی و این محبوبیت صرفا به دلیل ظاهر یا تیپ و چهره خوبش نیست که از او زیباتر و خوش‌تیپ‌تر هم در این سال‌ها آمدند و ناکام از تلویزیون و سینما رفتند و کسی آنها را به یاد هم نمی‌آورد.

شهاب حسینی عقب‌تر از خودش

به گزارش فرهیختگان، روی کاغذ می‌توانست موفق‌ترین برنامه سال 99 باشد. ترکیب شهاب حسینی و نوید محمدزاده و حتی وحید جلیلوند روی صحنه و حضور سروش صحت به‌عنوان نویسنده در پشت صحنه همه چیز را آماده می‌کرد تا تماشاگر با یک برنامه کم‌نظیر گفت‌وگومحور و سرگرم‌کننده روبه‌رو باشد. قسمت اول برنامه اینترنتی «همرفیق» پس از تبلیغات متعدد منتشر شد و در همین زمان کوتاه تا لحظه نوشتن گزارش توانسته واکنش‌های مختلف و گاه متناقضی را به همراه داشته باشد. جالب اینجاست که محور اصلی همه این واکنش‌ها هم شهاب حسینی است. بازیگر محبوبی که اتفاقا کارش را با اجرا در تلویزیون و برنامه «اکسیژن» آغاز کرده و حالا بعد از 22 سال مجدد به عرصه اجرا روی آورده است. اجرای شهاب حسینی، هزینه‌های ساخت برنامه، دستمزد نوید محمدزاده برای حضور در این برنامه و مقایسه‌اش با برنامه‌های مشابه داخلی و حتی خارجی اصلی‌ترین موضوعاتی بودند که در این دو سه روز درباره آنها بحث شده است.

قسمت اول برنامه همرفیق شاید توقع خیلی‌ها را برآورده نکرده باشد و ممکن است بعضی‌ها هم از آن خوش‌شان آمده باشد اما واقعیت این است که پخش تنها یک قسمت نمی‌تواند معیار مناسبی برای قضاوت باشد حتی اگر آن قسمت حکم گل نهایی را داشته باشد و قرار باشد که مخاطب را دنبال خودش بکشاند. برنامه همرفیق ممکن است شما را یاد نمونه‌های خارجی یا حتی «دورهمی» و «کافه آپارات» فریدون جیرانی بیندازد، اما شبیه هیچ‌کدام نیست. البته این بی‌شباهتی قرار نیست یک ویژگی مثبت باشد و بیشتر یک خصوصیت برای یک برنامه تازه‌وارد است. «همرفیق» به کارگردانی شهاب حسینی و بنا به گفته سازندگانش قصد دارد به جای بحث‌های سیاسی و چالشی، از رفاقت‌ها بگوید و سراغ میهمان‌های ویژه‌ای برود که کمتر در برنامه‌های گفت‌وگومحور حضور داشته‌اند. باید منتظر بمانیم و ببینیم در ادامه قرار است چه میهمان‌هایی در این برنامه حضور داشته باشند. میهمان‌هایی که متناسب با توقعات بیننده قسمت اول و در حدواندازه‌های نوید محمدزاده باشند.

انتخاب درست، اجرای نادرست

شهاب حسینی اگر در شبکه چهار و ساعت یک نیمه شب هم برنامه اجرا کند باز هم مخاطبان زیادی پای آن برنامه می‌نشینند. بدون تعارف محبوب است و دوست داشتنی و این محبوبیت صرفا به دلیل ظاهر یا تیپ و چهره خوبش نیست که از او زیباتر و خوش‌تیپ‌تر هم در این سال‌ها آمدند و ناکام از تلویزیون و سینما رفتند و کسی آنها را به یاد هم نمی‌آورد. شهاب حسینی جزء معدود هنرمندانی است که می‌داند کجا ایستاده و نسبتش با مردم و حتی حاکمیت و مسائل سیاسی را حفظ کرده است. البته این حفظ نسبت به معنی خنثی بودن نیست و هرجا که تشخیص داده وارد صحنه شده و واکنش‌هایی هم داشته است. حتی اگر از سوی هم‌صنف‌های خود هم اعتراض شنیده باشد. شهاب حسینی قبل از دریافت جایزه کن با بعدش تفاوت چشمگیری نداشته است و شاید حضورش در فیلم‌های اولی و کارگردانان جوان و فعالیتش به‌عنوان تهیه‌کننده یا کارگردان ازجمله این تغییرات باشد.

در همرفیق اما شهاب حسینی در قامت یک مجری ظاهر نشده است. خودش دلیل حضورش را این‌چنین گفته است: «فهمیدم تاثیر‌گذاری در حضور در اینجا و ارتباط چهره‌به‌چهره با شما بیشتر است تا بازی در یک سریال یا فیلم و ایفای یک نقش.» قرار نیست شهاب را با مجریان دیگری مانند فرزاد حسنی، رضا رشیدپور یا حتی مهران مدیری مقایسه کنیم. شهاب حسینی در قیاس با خودش هم عقب‌تر است. یکبار دیگر صحنه ورودش روی صحنه و دکور همرفیق را به یاد بیاورید. بیشتر شبیه به دامادهایی بود که وارد مجلس عروسی می‌شدند. از تشویق‌های شدید و طولانی حضار خجالت می‌کشید و همین باعث می‌شد که نتواند واکنش قابل شنیدن و رسمی به این تشویق‌ها داشته باشد. کشیدن مدام دست‌ها روی هم و خنده‌های مکرر و حتی بی‌دلیل شهاب در طول اجرا نشان از خجالتی بودن یا شاید عدم تسلط او بر کار اجرا می‌داد.

یکی از شانس‌های بزرگ شهاب حسینی در اولین قسمت برنامه‌اش شاید حضور نوید محمدزاده بود. بازیگر محبوبی که طرفدار دارد و بازیگر قابلی است و شاید برای اینکه پولی که می‌گویند گرفته حلال شود انرژی زیادی گذاشت و بیشتر از یک میهمان معمولی حرف زد. نوید حتی نیازی به سوالات شهاب حسینی هم نداشت و خودش میدان را به‌دست گرفته بود. حتی وقتی جلیلوند هم آمد قصه تفاوت چشمگیری نکرد. ترس علاقه‌مندان به شهاب حسینی از این است که در قسمت‌های بعدی اگر میهمان‌ها مثل نوید محمدزاده نبودند چه اتفاقی برای برنامه می‌افتد؟ شهاب حسینی اهل گفت‌وگوهای پینگ‌پنگی نیست حتی اگر خودش میهمان باشد چه برسد به اجرا و پرسیدن سوالات. توقع اینکه در فاصله پخش قسمت اول و دوم همرفیق، اتفاق خاصی برای شکل اجرای شهاب حسینی بیفتد بعید و دور از ذهن است اما این احتمال می‌رود که این یخ رفته‌رفته باز شود و شاهد تسلط بیشتری از سوی برنده جایزه بهترین بازیگر جشنواره کن 2016 باشیم.

رکورد بیننده؟

براساس آماری که روابط‌عمومی نماوا منتشر کرده «همرفیق» در اولین قسمت خود توانست با ۲۱میلیون دقیقه تماشا در۲۴ ساعت رکورد بازدیدهای این پلتفرم را جابه‌جا کند و در صدر پربازدیدترین برنامه‌های نماوا قرار بگیرد. با توجه به اینکه مدت زمان قسمت اول، ۸۵ دقیقه بود می‌توان محاسبه کرد که چندین بار این قسمت دیده شده و معمولا این تعداد را ضربدر 2.5 نفر می‌کنند. عدد قابل توجهی به نظر می‌رسد که دلیل اصلی‌اش بی‌شک حضور شهاب حسینی و نوید محمدزاده است نه فرم یا دکور یا حتی حضور گروه موسیقی بمرانی. به نظر می‌رسد این تعداد بیننده برای همرفیق ثبت شود و برنامه و میهمانی نتواند آن را جابه‌جا کند. شاید حضور محسن چاوشی که خبرش منتشر و بعد تکذیب شد می‌توانست این عدد را تغییر دهد.

ضعف‌های آشکار، قوت‌هایی که  باید تقویت شوند

پس از پایان تماشای قسمت اول برنامه همرفیق چندین سوال در ذهن مخاطب شکل می‌گیرد. اول اینکه صرف این هزینه و دکور صرفا برای این است که حال و هوای مردم عوض شود؟ اصلا دلیل حضور مردم به‌عنوان تماشاچی در استودیو چیست؟ به جز بخش جایزه، چه تعاملی با مردم حاضر در برنامه می‌شود؟ صرفا قرار است نقش تعدادی کف‌زن، سوت‌زن یا افکت‌های جاندار صوتی را بازی کنند؟سوال دیگر این است که کارگردان این برنامه دقیقا چه نقشی دارد؟ یعنی چه وجه تمایزی با برنامه‌های دیگر دارد؟ مثلا اگر به جای شهاب حسینی، فرد دیگری کارگردان این برنامه بود شاهد چه چیزهایی نبودیم؟ کارگردان تلویزیونی در این نوع برنامه‌ها نقش اصلی‌تری دارد.

چینش میهمان‌ها و گروه موسیقی و شاید زمانبندی بخش‌های برنامه از وظایف کارگردان این برنامه است. مساله مهم و ضعف اصلی قسمت اول همرفیق، ریتم یکنواخت و کند آن است. وقتی در حین تماشای یک برنامه متوجه گذشت زمان نشوید یعنی آن برنامه توانسته مخاطب را با خود همراه کند. اما مخاطب در طول زمان پخش همرفیق، بارها به ساعت نگاه می‌کند تا ببیند چقدر از برنامه گذشته و چقدر از برنامه مانده است. نقد دیگر به قسمت اول، تعارف‌های متعدد و روی اعصابی بود که پیش از این در برنامه دورهمی مدیری هم شاهدش بودیم. احتمالا در قسمت‌های بعدی هم شاهد این تعارف‌ها و تبریک جایزه کن 4 سال پیش حسینی خواهیم بود. نزدیک به هفت، هشت دقیقه از قسمت اول به این تعارفات گذشت. نکته دیگر که محل اختلاف بین مخاطبان بود حضور گروه موسیقی بمرانی بود.

موسیقی خاصی که موافق و مخالفانی هم دارد اما نتوانسته جای خودش را در برنامه پیدا کند. نواختن موسیقی در ابتدا و انتهای برنامه منطقی و ضروری است اما برای بخش‌های میانی انگار فکری نشده است. در کنار این سوالات و ضعف‌ها اما صرف ساخت چنین برنامه‌هایی در شرایط اقتصادی فعلی، هرچند با حضور پررنگ اسپانسر، قابل تقدیر و ارزشمند است. به هر حال جای خالی چنین برنامه‌هایی در تلویزیون به‌شدت حس می‌شود و یک‌جایی باید این بار را به دوش بکشد. دکور برنامه همرفیق به اندازه است، نه شلوغ کرده و نه می‌خواهد از طریق صحنه، به مردم حرف‌های فلسفی و مهم منتقل کند.

آقای صداوسیما بیدار شو!

احتمالا اکثر افرادی که گفت‌وگوی شهاب حسینی و نوید محمدزاده را روی گوشی یا تبلت و پلتفرم‌های خودشان می‌دیدند به این فکر می‌کردند که چرا نباید چنین برنامه‌ای را از شبکه‌های تلویزیونی خودمان ببینند؟ با احترام به همه هنرمندان، فقط نمی‌شود امیر تاجیک و بهنوش بختیاری و مهران رجبی را در تلویزیون دید. شاید توقع اینکه گروه موسیقی و ساز روی صحنه از تلویزیون پخش شود بیراه باشد اما واقعا قسمت اول همرفیق چه چیزی داشت که تلویزیون نمی‌توانست آن را فراهم کند. اسپانسر این برنامه پیش از این در تلویزیون فعالیت چشمگیری داشت و شهاب حسینی هم که اصلا از تلویزیون چهره شد. حرف‌هایی هم که زده شد به‌جز چند جمله قابل پخش است. البته با توجه به چیزهایی که در روزهای اخیر در برنامه‌های تلویزیونی و مشخصا برنامه «طبیب» شبکه سه دیدیم و شنیدیم آن چندجمله هم نباید حذف شوند. در وضعیت فعلی، واجب‌تر از  اچ دی کردن، ساختن برنامه‌های جذاب بود. قابلمه‌ها و بشقاب‌های گران‌قیمت خالی، بیشتر از اینکه افتخارآمیز باشند مایه تمسخر هستند و حسرت. اگر در برنامه‌های تلویزیون، مردهای کت‌وشلوار پوشیده جوایز میهمان‌ها را می‌آورند در همرفیق این وظیفه بر دوش خانم‌های آرایش کرده و خوش‌پوش گذاشته شده است. تماشاگران حاضر در برنامه هم موقع دست زدن و همراهی موسیقی می‌توانند کمی به بدن خود تکان بدهند و دستان‌شان را بازتر کنند. باور کنید تفاوت‌های دیگری دیده نشد!

احتمالا در آینده شاهد حضور چهره‌هایی مانند پژمان جمشیدی و سام درخشانی یا براداران قاسمخانی و حتی ورزشکاران مشهور در این برنامه باشیم و خواه‌ناخواه همه این میهمان‌ها با نوید محمدزاده و قسمت اول مقایسه می‌شوند. «همرفیق» برنامه فوق‌العاده و درجه یکی نبود اما چنان میدان، خالی از برنامه‌های سرگرم‌کننده و جذاب و پر از چهره‌های تکراری است که اندک تغییری می‌تواند مخاطبان تشنه را به دنبال خودش بکشاند. هر شبکه یک همرفیق و یک برنامه جذاب می‌خواهد، این از بدیهیات است.

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۷۳۱۱۸۲۱۱:۴۸:۴۳ ۱۳۹۹/۹/۲۳
چرا دیدن موسیقی و ساز توقع بیجایی است؟ هنوز در دهه ۶۰ زندگی می‌کنید.
ناشناس۱۷۳۱۳۰۲۱۳:۰۳:۵۸ ۱۳۹۹/۹/۲۳
در دهه 60 هم زندگي نمي كنند . در قرون وسطي زندگي مي كنند
ناشناس۱۷۳۱۷۱۳۱۸:۰۷:۰۱ ۱۳۹۹/۹/۲۳
والا ما تو خندوانه و دور همی آهنگ هایی شنیدیم که قبلش فکر میکردیم غیر مجازن! حاجیلی و امید جهان مگه نبودن؟؟؟؟
ناشناس۱۷۳۱۷۷۹۱۸:۵۹:۴۱ ۱۳۹۹/۹/۲۳
..خاطرم هست سال 61برای حمل ساز تو خیابون باید مجوز عبور داشتیم .حالا تو سال 1399صداوسیما از نمایش ساز معذور هست .البته علت رو باید از کسان دیگر پرسید همانها که اعتقادات مردم رو به پایین ترین سطح رساندند والان البته همه کاره اند.
ناشناس۱۷۳۲۱۳۱۲۳:۱۶:۴۵ ۱۳۹۹/۹/۲۳
عزیزم مراجع اجازه ندادن
ناشناس۱۷۳۱۹۷۱۲۱:۱۰:۲۶ ۱۳۹۹/۹/۲۳
خدایی همینو صدا سیما میداد باز هممون میگفتیم اینم یه کپی دیگه از خارجیا
ناشناس۱۷۳۱۳۶۳۱۳:۳۰:۳۸ ۱۳۹۹/۹/۲۳
صدا و سیما رو خصوصی کنید و هزینش رو از دوش مردم بردارید، با بودجه یکسال این سازمان بی مصرف میشود کل مدارس کشور را نوسازی کرد و صدها کارخانه تولیدی ساخت.
ناشناس۱۷۳۱۴۷۲۱۴:۳۳:۳۸ ۱۳۹۹/۹/۲۳
بیخود پول ملت رو حروم صدا و سیما نکنید کسی نگاه نمیکنه بیشتر ماتم کده است تا سرگرمی
کاوه۱۷۳۱۴۸۴۱۴:۴۵:۲۴ ۱۳۹۹/۹/۲۳
این برنامه کپی یک برنامه ماهواره ای است منتهی به علت وجود خطوط قرمز مجری ( آقای شهاب حسینی ) خیلی سنگین و رنگین یک سری سوالات کلیشه ای می پرسد که برنامه از حالت سرگرم کننده به حالت مصاحبه و بازگویی خاطره تبدیل می شود که در این ایام مناسب بینندگان تلویزیون که دنبال عوض کردن حال و هوایشان هستند نمی باشد .
ناشناس۱۷۳۱۵۹۲۱۶:۰۰:۲۳ ۱۳۹۹/۹/۲۳
سلام صدا سیما هرکی مسئول بیمار و درمان صداوسیما هست کادر درمانی که هیچ مرخصی تعطیلی نداشتند حتی حقوق دست اضافه کار راهم ندادند لطفا رسیدگی کنید ما نیاز داریم از فرزندمان دور شدیم مرکز درمانی هیچ پاداش اضافه وحقوق ثابت خود را دریافت نکردند تشکر رسیدگی شودممنون از همه مسیولین
ناشناس۱۷۳۱۶۳۶۱۶:۵۰:۰۵ ۱۳۹۹/۹/۲۳
هم رفیق هم ضعیف بود گروه موسیقیش هم خوب نبود
واحد۱۷۳۱۶۵۶۱۷:۱۳:۴۸ ۱۳۹۹/۹/۲۳
چرا برنامه پربیننده ۹۰ باید از تلویزیون حذف بشه؟
ناشناس۱۷۳۱۶۹۴۱۷:۵۵:۳۲ ۱۳۹۹/۹/۲۳
.. این برنامه به طرز زشتی ، کپی نعل به نعل تاک شو های امریکایی بود ، حتی عمدا این کار را کرده اند ، بدون اینکه دلیل موجهی برای آن وجود داشته باشد ، مردم اگر بخواهند همچین چیزی ببینند ، همان نسخه های اصلی را نگاه می کنند . حرفهای لب مرزی و دو پهلویی که در تلویزیون نمی توان عنوان کرد هم نتوانست نظر مردم را به خود جلب کند
ناشناس۱۷۳۱۷۲۷۱۸:۲۰:۱۰ ۱۳۹۹/۹/۲۳
از صدا و سیمایی که برنامه ای مثل نود که مردم دوست داشتند و میلیونی بیننده داشت و در نظر سنجی خود صدا و سیما رتبه اول محبوبیت آورده بود به خاطر این که، سلیقه یک مدیر بی تجربه نبود، به راحتی کنار میگزاره و به سلیقه میلیون‌ها نفر اهانت میکنه چه انتظاری میشه داشت
ناشناس۱۷۳۱۸۰۳۱۹:۱۷:۳۶ ۱۳۹۹/۹/۲۳
حیف بیت المال که خرج ساخت چنین برنامه های می شود
ناشناس۱۷۳۱۸۰۸۱۹:۲۱:۲۲ ۱۳۹۹/۹/۲۳
واقعاً .. حتما از یه سیاره دیگه اومدن. شنیدن موسیقی ایراد نداره ولی دیدن ساز ایراد داره!!! اگه تلویزیون یه ارکستر 150 نفره رو با صدای خاموش نشون بده، کار حرامی اتفاق افتاده؟ موسیقی اگه حلاله یا حرام خوراک گوشه نه چشم.
ناشناس۱۷۳۱۸۲۵۱۹:۳۰:۳۵ ۱۳۹۹/۹/۲۳
اتفاقا برنامه جذابی بود مخصوصا که ریای آقای حسینی را عریان کرد ادعای مسلمانی و توصیه..
ناشناس۱۷۳۱۸۴۵۱۹:۴۰:۴۹ ۱۳۹۹/۹/۲۳
صدا و سیما 90 درصد بیننده دارد و احتمالا شبکه های ماهواره ای بیکار شده اند
.۱۷۳۲۴۸۹۰۹:۱۰:۳۲ ۱۳۹۹/۹/۲۴
پرت میگن
مهرانگیز فارسیانی۱۷۳۱۸۴۹۱۹:۴۴:۴۷ ۱۳۹۹/۹/۲۳
برنامه هم رفیق آنقدر از این برنامه های شاد ندیدیم دیگر برایمان قابل درک نیست خوب باتمام این حرفها میتوان گفت ،،،،،دستشون دردنکنه .شهاب حسینی .میدانیم چقدر هنر مند است وامانویدمحمدزاده ،،، از کجا میفهمیدیم چه جور انسانیست واقعا او مثل آب روان زلال است بازازاین برنامه سپاسگزاریم که اگر باهمین روند پیش بره ماباتمام خصوصیات هنرمندان آشنا خواهیم شد پس دستشون درد نکنه خسته نباشی شهاب حسینی
طلا۱۷۳۲۱۴۴۲۳:۲۷:۱۶ ۱۳۹۹/۹/۲۳
مگه تو قرن حجر زندگی میکنیم ،بابا اینترنت هست اسم نوید محمدزاده رو تایپ کنی تمام زندگیو خصوصیاتش و میده ،چرا پول بیت المال و خرج این اراجیف میکنن
مرضیه۱۷۳۲۱۴۵۲۳:۲۷:۲۴ ۱۳۹۹/۹/۲۳
والا تواین چندین ماهه که درخانه ماندیم از بس سریالهای ماهواره را دیدیم خسته شدیم .بله برنامه یکم ضعیف بود ولی خدا وکیلی برای من خوشحال کننده بود واحتیاج داشتم یه برنامه غیر فیلم سینمایی یا سریال یا شو باشد وبود دستشون درد نکنه برنامه متنوعی بود صد البته که قسمت های بعدی هزاران بار بهترخواهد بود .منتظر برنامه بعدی هستیم .
سارا۱۷۳۲۱۸۵۰۰:۰۱:۰۳ ۱۳۹۹/۹/۲۴
برنامه بسیار خوبی بود.من که خوشم اومد.صدمرتبه از اون خانه امن بهتره که پر خشنونت بخصوص برای ما که بچه داریم هر ۱۰ دقیقه یک شبکه باز پخشش رو میگذاره
مهدی۱۷۳۲۲۰۷۰۰:۱۲:۲۳ ۱۳۹۹/۹/۲۴
خیلی خوب بود
هلن۱۷۳۲۴۴۲۰۸:۳۸:۵۸ ۱۳۹۹/۹/۲۴
انگاری دارند تو دهه 60 زندگی می کنند. دهه 90 هستیم الان.
¡¿۱۷۳۲۴۹۷۰۹:۱۴:۳۱ ۱۳۹۹/۹/۲۴
خیلی خوبه
راحد۱۷۳۲۵۴۲۰۹:۴۵:۴۲ ۱۳۹۹/۹/۲۴
برنامه پرتیه بهتره بخش نشه
ناشناس۱۷۳۲۵۷۲۱۰:۰۱:۲۹ ۱۳۹۹/۹/۲۴
برنامه خشک و بیروحی است و بسیار هم خسته کننده .
محمد۱۷۳۲۷۹۱۱۲:۲۵:۴۶ ۱۳۹۹/۹/۲۴
همین که میگید در شبکه ی چهار و ساعت یک نیمه شب برای من کامل روشن شد چرا این خبر رو زدید شبکه چهاری که به اسم فرهیختگانه و همیشه به دنبال بالا بردن سطح فرهنگ و هنر مردم به طور تخصصی بوده چرا باید اینطور مورد تمسخر شماها قرار بگیره اتفاقا این شماها هستید که باید مورد تمسخر قرار بگیرید چون انگار از نرفتن مردم به سمت اینجور منابع هراس دارید و فقط میخواید با مسائل حاشیه ای سرگرمشون کنید
ناشناس۱۷۳۲۹۰۵۱۳:۵۰:۲۹ ۱۳۹۹/۹/۲۴
این برنامه خیلی خوبه دوست داریم آقای حسینی عزیز کاش توی تلویزیون میتونستیم این برنامه عالی رو ببینیم
افرا۱۷۳۲۹۳۴۱۴:۰۱:۰۶ ۱۳۹۹/۹/۲۴
بازیگرا بیکار شدن بیچاره ها اشکالی نداره بیاین مجری بشین خوب
ناشناس۱۷۳۲۹۶۴۱۴:۲۸:۳۴ ۱۳۹۹/۹/۲۴
امثال این سلبریتی ها هنرمند نیستند و بجز پول هیچ چیز دیگه ای براشون اهمیت نداره.
ناشناس۱۷۳۲۹۷۹۱۴:۳۲:۵۵ ۱۳۹۹/۹/۲۴
کاش به جای شهاب حسینی یک مجری دیگری بود
ناشناس۱۷۳۳۰۳۳۱۵:۰۴:۲۹ ۱۳۹۹/۹/۲۴
اصلا صدا و سیما ایران به درد میخوره؟؟
ناشناس۱۷۳۳۱۱۳۱۵:۵۹:۳۲ ۱۳۹۹/۹/۲۴
من هنوزم نمیفهمم چرا آلات موسیقی حرامن؟ یکی بگه لطفا ..
رزا ایرانی۱۷۳۳۱۶۳۱۶:۴۱:۰۷ ۱۳۹۹/۹/۲۴
برنامه متوسط بود با خطوط قرمز زیاد.
میلادفتح الهی اندیمشکی۱۷۳۳۲۲۶۱۷:۳۹:۵۰ ۱۳۹۹/۹/۲۴
عالی شهاب حسینی
ناشناس۱۷۳۳۳۲۹۱۹:۱۲:۲۲ ۱۳۹۹/۹/۲۴
شهاب حسینی ادعای ایرانی بودن داره و آمریکا را بد میدونه ولی خودش و خانوادش در آمریکا زندگی می کنه انقدر .. هیچ هم محبوب نیست
ناشناس۱۷۳۳۴۷۳۲۱:۰۲:۱۹ ۱۳۹۹/۹/۲۴
بیخودی ازشهاب حسینی تعریف نکنیداین آقا چون مدتی فیلم بهش ندادندکفکیرش ته دیگ خورده.نشسته بایک مشت راحتخورمیزگردگذاشته که چطوری می شه پول پاروکرد.وحالاتواین وضع اقتصادتوقع داره همه ازخواب وکارشون بزنندوآقاروتماشاکنند.زهی خیال باطل
احسان۱۷۳۳۵۱۷۲۱:۴۱:۴۵ ۱۳۹۹/۹/۲۴
ببینید می دونم که بعضی ها میگن که این برنامه بده و ..‌‌‌‌ ولی شما یه گشتی بزنید کجا همچین اطلاعاتی از نوید محمد زاده اومده بود
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های اخیر

    پربحث‌های دیروز

    1. اقدام عجیب سفیر ایران در باکو/ برای عزت ایران استعفا دهید              

    2. وکیل رسمی دادگستری به اتهام اخذ رشوه دستگیر شد  

    3. بذرپاش: امسال هر ماه افتتاح مسکن داریم

    4. سقف دریافتی ماهیانه کارمندان دولت ۷۰ میلیون تومان شد

    5. اول، بساط دلالی باید جمع شود

    6. جریمه تخلفات حادثه ساز ۵ برابر شد/ اعمال از هفته آینده            

    7. ابابیل ۵، از آخرین دستاورد‌های قدرت پهپادی جهان

    8. تعرفه‌های پزشکی ۱۴۰۳ قابلیت اجرایی ندارد/ مصوبه دولت اصلاح شود  

    9. انتظار ۹ساله برای اصلاح هزینه تخلف رانندگی/تغییری برای حفظ جان مردم

    10. ایران بر سکوی بریکس/ دستاوردهای پولی، مالی برای ایران چیست؟  

    11.   طحان‌ نظیف: لایحه عفاف و حجاب هنوز به تأیید شورای نگهبان نرسیده است  

    12.  مالیات ارزش افزوده ۱۰ درصدی ابلاغ شد

    13. پوتین: اف-۱۶‌های اوکراین در همه‌جا هدف مشروع هستند، حتی کشورهای دیگر

    14. هیچ خوداظهاری یا مدرکی دال بر بیماری روحی دکتر بخشی در دست نبود/ علت مرگ این پزشک مشخص نیست  

    15. عکسی از سیدمحمد خاتمی در مراسم ترحیم زهرا شجاعی/ این وزیر دولت رئیسی هم آمد

    پربحث‌های هفته

    1. اقدام عجیب سفیر ایران در باکو/ برای عزت ایران استعفا دهید              

    2. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

    3. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

    4. جلاد، به پایان سلام کن!

    5. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

    6. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

    7. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

    8. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

    9. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

    10. انتقام از پوتین؟

    11. وکیل رسمی دادگستری به اتهام اخذ رشوه دستگیر شد  

    12. عوامل توهین کننده به نظام و مقدسات اسلامی دستگیر شدند

    13. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

    14. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

    15. بذرپاش: امسال هر ماه افتتاح مسکن داریم

    16. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

    17. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

    18. مردم طلای دست دوم خریداری نکنند

    19. سقف دریافتی ماهیانه کارمندان دولت ۷۰ میلیون تومان شد

    20. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

    21. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

    22. اول، بساط دلالی باید جمع شود

    23. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

    24. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

    25. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

    آخرین عناوین