راهنمای حمل و نقل در قشم

گزارش بازرگانی،   3990919063

قشم یکی از زیباترین جزایر خلیج‌فارس محسوب می‌شود. همچنین از این جزیره به‌عنوان بزرگ‌ترین جزیره ایران یاد می‌کنند و جاذبه‌های گردشگری زیادی در آن واقع شده است که افراد بسیاری در طول سال برای بازدید از آن‌ها به این جزیره می‌روند. اگر شما هم قصد سفر به قشم را دارید، با ما همراه باشید تا با روش‌های سفر به این جزیره، گذشت‌وگذار در آن و روشی برای اطلاع از قیمت تور قشم آشنا شوید.

راهنمای سفر به قشم

رفتن به این جزیره زیبا با انواع وسایل‌نقلیه امکان‌پذیر است. شما با خودروی شخصی، اتوبوس، قطار یا هواپیما می‌توانید در تور قشم شرکت کنید. در ادامه با ما همراه باشید تا با موارد مربوط ‌به هرکدام از این روش‌ها برای شرکت در تور قشم از تهران آشنا شوید.

سفر به قشم با خودروی شخصی

اگر خودروی شخصی را برای سفر انتخاب می‌کنید، لازم است بدانید که باید تا بندرعباس بروید. پس از رسیدن به این شهر به بندرپل رفته و خودروی خود را روی لندیکرافت قرار دهید و به جزیره لافت برسید. مسیر تهران قشم 1450 کیلومتر است؛ طی این مسیر به 15 ساعت زمان نیاز دارد. لازم‌ به‌ذکر است که طی مسیر بندر پل تا لافت با لندیکرافت حدود دو ساعت طول می‌کشد.

سفر به قشم با هواپیما

هواپیما وسیله نقلیه‌ای ایده‌آل برای سفر محسوب می‌شود. برای خرید بلیط هواپیما تهران قشم باید 400 هزارتومان پرداخت کنید و بد نیست بدانید که این پرواز حدود دو ساعت به‌طول می‌انجامد.

سفر به قشم با قطار

افراد بسیاری قطار را برای سفرهای خود انتخاب می‌کنند. این وسیله نقلیه کوپه دارد و به همین دلیل مسافران در طول سفر احساس بهتری دارند. هزینه خرید بلیط قطار تهران قشم بین 200 تا 240 هزارتومان متغیر است. با قطار از تهران به شهر بندرعباس می‌رسید و پس از آن باید حدود 50 هزارتومان پرداخت کرده و با استفاده از شناور از اسکله شهید حقانی به اسکله شهید ذاکری بروید. فاصله زمانی تهران تا بندرعباس با قطار 14 ساعت بوده و برای رفتن به قشم از بندرعباس باید یک ساعت در شناور بمانید.

سفر به قشم با اتوبوس

برای خرید بلیط اتوبوس تهران بندرعباس باید بین 150 تا 200 هزارتومان هزینه کرد و لازم است بدانید که طی این مسیر به زمانی حدود 16 ساعت نیاز دارد. با این روش نیز مانند سفر به قشم با خودرو شخصی باید پس از رسیدن به بندر عباس به بندر پل یا شهید حقانی رفته و اتوبوس‌های دریایی سوار شوید تا شما را به جزیره زیبای قشم برسانند.

حمل‌ونقل در قشم

اگر بدون خودرو شخصی به قشم سفر کرده‌اید، با استفاده از روش‌های مختلف می‌توانید به مکان‌های مهم این جزیره بروید که در ادامه به بررسی هرکدام از این روش‌ها می‌پردازیم.

مقاله مرتبط در الف : هتل های ارزان مشهد با قیمت

گردش در قشم با تاکسی

در این جزیره نیز مانند بقیه شهرها خودروهای مخصوصی وجود دارد که توسط سازمان گردشگری و تاکسیرانی موردقبول هستند و شما با این وسایل نقلیه می‌توانید به جاذبه‌های گردشگری قشم بروید. هزینه تاکسی‌های گردشگری به‌دلیل مسیر و زمان طولانی‌تر، نسبت به تاکسی‌های عبوری کم‌تر است.

اجاره خودرو در قشم

قشم یکی از مناطق آزاد کشور محسوب می‌شود و انواع خودروهای روز دنیا را می‌توان در آن دید. اگر در تور قشم شرکت می‌کنید، می‌توانید با مراجعه به محل‌های مشخص شده برای رنت خودرو یک اتومبیل کرایه کنید. مبلغ قابل پرداخت برای اجاره ماشین به نوع خودرو و شخص اجاره دهنده بستگی دارد. بهتر است خودرو با راننده رنت کنید؛ زیرا ممکن است مشکلی برای خودرو به‌وجود آید و مجبور به پرداخت هزینه‌های زیادی شوید. مطمئنا قشم بهترین مکان برای علاقه‌مندان به خودرو سواری در ایران محسوب می‌شود.

گشت‌وگذار در قشم با اتوبوس

ناوگان اتوبوسرانی قشم به تعدادی دستگاه اتوبوس مجهز شده است. اگر هنگام شرکت در تور قشم از تهران خودرو شخصی را به جزیره نیاوردید، می‌توانید با استفاده از این اتوبوس‌ها به مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری جزیره بروید. تقریبا می‌توان گفت اتوبوس‌های قشم نزدیکی بسیاری از جاذبه‌های گردشگری این جزیره ایستگاه دارند.

گردش در قشم با خودرو شخصی

اگر با خودرو شخصی در تور قشم شرکت می‌کنید، می‌توانید به‌راحتی با اتومبیل به جاذبه‌های گردشگری جزیره بروید. قوانین رانندگی قشم مانند قوانین اعمال شده در کل کشور است. در این جزیره 12 جایگاه وجود دارد که گردشگران می‌توانند بنزین بزنند. همچنین در قشم یک جایگاه CNG نیز ساخته شده است.

بهترین روش برای رزرو تور لحظه آخری قشم

با رزرو تور لحظه آخری می‌توان تا حد زیادی قیمت تور قشم را کاهش داد و به همین منظور افراد بسیاری دنبال روشی برای رزرو تور لحظه آخری قشم هستند. یکی از ساده‌ترین روش‌ها برای رزرو این نوع تورها مراجعه به سایت علی بابا است. در این سایت می‌توانید انواع بلیط، تور و هتل را رزرو کنید. شرکت علی بابا سال 1393 افتتاح شد و اکنون بزرگ‌ترین شرکت ارائه‌دهنده خدمات گردشگری در ایران محسوب می‌شود.

ما در این مطلب اطلاعاتی درباره نحوه سفر به قشم، حمل‌ونقل در این جزیره و روشی برای رزرو تور لحظه آخری قشم را برای شما شرح دادیم. اگر تاکنون در تور قشم از تهران شرکت کرده‌اید، نظرات خود را درباره سفر به این جزیره و حمل‌ونقل در آن را با ما به‌اشتراک بگذارید.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. فرآیند بازگشت مالکیت زمین به حوزه علمیه امام خمینی در حال انجام است

  4. جلاد، به پایان سلام کن!

  5. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  6. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  7. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  8. کلید تحقق شعار سال ۱۴۰۳

  9. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  10. فرامرز اصلانی درگذشت

  11. علی‌ ضیاء و افتادن در باتلاقِ ابتذال!

  12. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  13. انتقام از پوتین؟

  14. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  15. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  16. سلبریتی‌ها چگونه با اعصاب مردم بازی می‌کنند؟

  17. رئیس سازمان برنامه و بودجه: تورم را وارد کانال ۲۰ درصد می کنیم/ تلاش برای رسیدن به رشد اقتصادی ۸ درصدی

  18. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  19. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  20. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  21. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  22. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  23. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  24. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  25. رشد نقدینگی ۱۸ درصد کاهش یافت

آخرین عناوین