همه می‌دانند کفتارها می‌خواهند ایران را تضعیف و به ما حمله کنند

سید ابوالفضل هاشمی، گروه تعاملی الف،   3990917043 ۱۲۸ نظر، ۰ در صف انتشار و ۲۸ تکراری یا غیرقابل انتشار
همه می‌دانند کفتارها می‌خواهند ایران را تضعیف و به ما حمله کنند

هنوز تکلیف آقای جو بایدن مشخص نشده که آیا رئیس جمهوری واقعی آمریکا است یا نه می‌بینیم شرط و شروط برای بازگشت به برجام هر روز چون علف هرز قدعلم می‌کند. از تیم بایدن جالب تر اروپایی‌ها هستند که این روزها شرط و شروط می‌گذارند و وزیر خارجه آلمان تقاضا کرده که توافق جدیدی به امضا برسد که در آن بحث موشکی ایران نیز لحاظ شود.

همه اینها به کنار برخی عرب‌ها هم تقاضا دارند که در مذاکرات آتی مشارکت داشته باشند، آنها که آرمان فلسطین را به باد دادند و میخی بر تابوت ناسیونالیستی عربی کوبیده‌اند امروز چون دایه‌های مهربان تر از مادر به گونه ای صحبت می‌کنند که گویی قرار حتمی است تا مذاکراتی برگزار شود و ایران بنا است روی برنامه‌های دفاعی خود و روابط با هم پیمانان در منطقه چانه زنی کند و آنها باید تلاش کنند از این قافله عقب نمانند. اگر ایران می‌خواست در این باره مذاکره کند قطعا در دوران ریاست جمهوری ترامپ این کار را انجام می‌داد و این قدر صبر نمی‎‌کرد.

به فرض حتی ایران حاضر باشد که در این باره صحبت کند، آن وقت چه تضمینی وجود دارد که توافق به دست آمده بعدی اجرایی شود؟ از طرفی اروپایی‌هایی که توان دفاع از توافق نامه امضاء شده را نداشتند و عرب‌هایی که در حل فصل اوضاع قطر، بحرین، عراق، سوریه و ... درمانده اند؛ کجای ماجرا هستند که به دنبال سهم خواهی هستند؟ مگر همان برجام که چند سال پیش امضا شد اجرا شد تا ایرانی ها برجام ۲ و ۳ را بپذیرند؟ بد نیست وزیر خارجه آلمان توضح بفرمایند طی دو سه سال پیش آلمان کجای معادله بود و علیرغم اینکه به عنوان ضامن برجام در این گفتگو ها شرکت کرده بود چرا هیچ قدمی برای اجرای آن بر نداشت؟ آیا طرح‌های کاذب SPV و INSTEX اجرا شدند؟ ممکن است برخی در نظرهای خود بگویند که به دلیل فشار آمریکایی‌ها اجرا نشد، هر انسان ساده اندیشی هم بعد از این مدت دریافته که اروپایی‌ها هم مانند آمریکایی‌ها از همان اول تصمیم نداشتند به تعهدات خودشان عمل کنند و فقط بهانه تراشی می‌کردند که این تعهدات را اجرا نکنید و گرنه راه‌های زیادی برای همکاری با ایران داشتند.

کشورهای عرب هم بد نیست توضیح دهند که وقتی ده‌ها میلیارد دلار تسلیحات خریداری می‌کنند و به طور رسمی اعلام می‌کنند که این تسلیحات را برای مقابله با ایران خریداری کرده‌اند بر چه اساسی به دنبال محدودسازی برنامه‌های دفاعی ایران هستند؟ اگر بنا باشد بحث و مذاکراتی مطرح شود ابتدا باید بحث حجم بالای خرید تسلیحات توسط کشورهای عربی، تسلیحات هسته‌ای اسرائیل و تهدیدهای آن بر علیه دیگر کشورهای منطقه، عدم تمکین به قوانین و مقررات بین المللی توسط اسرائیل و عرب‌های حوزه خلیج فارس، دخالت این کشورها در امور دیگر کشورهای منطقه، کشتار مردم بی گناه و استفاده متحدین آمریکا از تسلیحات ممنوعه بر علیه مردم بی گناه، توطئه چینی بر علیه دیگر کشورهای منطقه و همکاری آمریکا و اسرائیل و کشورهای عرب حوزه خلیج فارس در تشکیل گروه‌های تروریستی و حمایت از آنها و... بحث شود و سپس در خصوص تسلیحات دفاعی ایران گفتگو شود.

آیا غیر از این است که اینها می‌خواهند از کانال‌های سیاسی و نرم ایران را ابتدا تضعیف کنند تا در نهایت بتوانند به آرزوی دیرینه خود، یعنی اشغال و تجزیه ایران برسند؟ برخی شاید به یاد داشته باشند که اینها چه قدر همین سر و صداها را بر علیه عراق راه انداختند و وقتی خیالشان راحت شد که دیگر عراق هیچ تسلیحاتی برای دفاع از خود ندارد مانند شغال ریختند سر عراق و چه بلاهایی که بر سر عراق و مردم عراق نیاوردند؟ شاید برخی به یاد نداشته باشند اما شرایط در عراق به جایی رسیده بود که مردم دیگر طاقت فشارهای اقتصادی و سیاسی و تبلیغاتی را نداشتند و حتی ارتش عراق آن قدر روحیه خود را از دست داده بود که حاضر نبود با آمریکایی بجنگد. آیا به یاد دارید که همین سیاست‌ها بر علیه لیبی اجرا شد و لیبی حاضر شد همه برنامه‌های هسته ای و موشکی و ... خود را کنار بگذارد، آیا نیاز است که کسی توضیح دهد چه بلایی سر لیبی آمد؟

اگر گشتی در اینترنت داشته باشید به راحتی می‌توانید ملاحظه کنید همان سناریوهایی که توسط آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها و عرب‌ها بر علیه عراق و لیبی اجرا شد امروزه در حال پیاده شدن بر علیه ایران است. امروز ساده‌ترین آدم‌ها می‌دانند که ایران هر کاری انجام دهد آنها باز هم بهانه‌های جدیدی خواهند آورد، چون هدفشان اطمینان یافتن از این نکته مهم است که ایران در برابر زورگویی و زیاده خواهی آنها تهدیدی برای دیگران نیست، آنها مطمئن هستند ایران تهدیدی برای دیگران نیست، هدف این است که تا می‌توانند ایران را تضعیف کنند تا معادله جنگ با ایران به نفع آنها بچربد و بعد به ایران حمله کنند و هر کسی سهم خود را بردارد.

مشکل اصلی ثروت خدادادی و موقعیت ژئوپولیتیک ایران است که همه به دنبال دستیابی به آن می‌باشند، تا زمانی که طرف مقابل احساس کند حمله به ایران برایش هزینه سنگین خواهد داشت قطع یقین از حمله خودداری خواهد کرد اما همین که احساس کند دیگر با خیال راحت می‌تواند به ایران حمله کند آن وقت به ایران حمله خواهد کرد. آیا ماجرای کشتی ایرانی که به دستور آمریکا و توسط انگلیسی‌ها در دریای مدیترانه توقیف شد را به یاد دارید، هر چه قدر تلاش شد که از کانال های دیپلماتیک ماجرا حل و فصل شود طرف مقابل بهانه آورد و کشتی را توقیف نگه داشت ولی همین که کشتی انگلیسی توقیف شد، به دست و پا افتادند تا کشتی ایرانی را آزاد کنند و ایران هم کشتی آنها را آزاد کند.

متاسفانه امروزه جهان وحشی فقط این زبان را می‌فهمد؛ یعنی اگر به شما یک سیلی زد باید بلافاصله با مشت و لگد به آنها حمله کنید، اینکه بخواهیم آن طرف صورت را برگردانیم بسیار اشتباه است. آنقدر اشتباه است که اروپایی‌ها خود را مجاز می‌دانند علیرغم همه بدعهدی‌ها و نامردی‌های خود در قبال ایران، مطالبه‌هایی داشته باشند که مطمئن هستند ایران قبول نخواهد کرد و می تواند ماجرا را پیچیده کند. و از آن بدتر عرب‌های حوزه خلیج فارس هستند که خود را مجاز می‌دانند رویای گفتگوی افسانه‌ای را داشته باشند و اسرائیلی‌ها و آمریکایی‌ها هم خود را آزاد می‌بینند تا به هم پیمانان ایران در منطقه حمله کنند و حتی با دشمنی های مستقیم و عیان سردار سلیمانی و فخری‌زاده ها را ترور کنند و بعد ها معلوم نیست چه کسی را ترور خواهند کرد.

گویند سالی که نیکوست از بهارش پیداست، تکلیف ما ایرانی ها هم با آقای بایدن کم کم دارد روشن می‌شود، قرار نیست هیچ تعهدی توسط آمریکا اجرا گردد فقط همان خواسته‌های قبلی ترامپ کادو پیچی شده و با زبانی دیپلماتیک بیان می‌شود بنابراین برای ما که ترامپ و بایدن فرقی ندارد ولی خدا به داد کسانی برسد که چراغ به دست، دنبال ترامپ خواهند گشت؟ 

دیدگاه کاربران

تبریزی۱۷۲۰۸۴۰۱۰:۲۳:۵۶ ۱۳۹۹/۹/۱۷
ایران سیاست های خارجیش رو عوض کنه. کشورهای دیگه رو تهدید به نابودی نکنه. دست از شعار مرگ بر این و اون برداره. از این گروه و اون گروه تو کشورهای دیگه حمایت نکنه. اونا با ما کاری ندارن. چون ما با اونا کار داریم احساس خطر می کنن.
ناشناس۱۷۲۰۸۸۴۱۰:۳۹:۵۳ ۱۳۹۹/۹/۱۷
خطر کفتار داخلی بیشتر از گرگان خارجی است
ناشناس۱۷۲۰۹۵۰۱۱:۰۵:۵۲ ۱۳۹۹/۹/۱۷
داخلی هایی که ثروت مردم را چپاول می کنند و دوست ندارند مردم روی آسایش و خوشی و رفاه را بینند، کفتار نیستند، عین شیطان هستند.
ناشناس۱۷۲۲۶۴۶۰۹:۳۶:۳۵ ۱۳۹۹/۹/۱۸
نمونه بارز آن موسسه فرشتگان که با حمایت بانک مرکزی سپرده های مردم بدبخت غارت شده و تاکنون به آنان پرداخت نشده است و الی ماشاالله . مشکل فساد مسئولین در کشور است وگرنه سخنان جنابعالی با مردم یکی هست
ناشناس۱۷۲۰۸۹۱۱۰:۴۱:۴۲ ۱۳۹۹/۹/۱۷
کوچلو َساعت خواب آمریکا 60 سال پیش نقشه تجزیه کشورهای منطقه از جمله شما را کشیده
ناشناس۱۷۲۰۹۲۰۱۰:۵۱:۵۲ ۱۳۹۹/۹/۱۷
او اگر میخواست ، آنی تجزیه میکرد . تجزیه کردن برای او کاری دارد ؟!
ناشناس۱۷۲۱۰۵۹۱۱:۵۹:۱۳ ۱۳۹۹/۹/۱۷
چون زورش نمی رسد و اول هم باید کشورهای غیر همسو تجزیه شوند و اسمش هم هست خاورمیانه بزرگ در خدمت اسرائیل قوی
ناشناس۱۷۲۱۰۶۹۱۲:۰۴:۳۰ ۱۳۹۹/۹/۱۷
عرضه اش رو نداره وگرنه درنگ نمیکرد این آمریکای شرور.
ناشناس۱۷۲۱۳۴۵۱۴:۰۹:۴۰ ۱۳۹۹/۹/۱۷
هدف امریکا و اسرائیل از تاسیس داعش تجزیه کشورهای منطقه از جمله ایران بود اما با 7 تریلیارد دلار هزینه شکست خوردند.
ناشناس۱۷۲۱۷۳۶۱۷:۲۸:۵۴ ۱۳۹۹/۹/۱۷
میخواست اما نتوانست سودانو کی تجزیه کرد؟لابد سنگاپور ؟ تجزیه طلبای ایران سرانشون الان کجان ؟ داعشو به اقرار هیلاری کلینتون و ترامپ کدوم کشور بوجود اورد و چرا نقشه خاور میانه بزرگ رو کی ارائه داد و گفت جنگ سی و سه روزه درد زایمانش است
رضا۱۷۲۱۸۵۴۱۸:۴۱:۰۷ ۱۳۹۹/۹/۱۷
زهی خیال باطل. مثل طرفداران امریکا مثل "شتر در خواب بیند پنبه دانه " است. امریکا تا بحال از تمام زور و فشارش استفاده کرده و درک کرده از طریق نظامی راه به جایی نمی بره به همین دلیل از عناصر خودفروخته داخلی برای به زانو در آوردن جمهوری اسلامی میخواد استفاده کنه و حداقل در 13 سال گذشته چندین بار در این جهت اقدام کرده است. مواظب باشیم گول شعار های تو خالی امروز وابستگان به غرب رو نخوریم. اگر خوردیم منتظر فاجعه و عقب ماندگی 200 ساله دیگری برای ایران باید باشیم
ناشناس۱۷۲۲۲۲۵۲۳:۳۳:۲۱ ۱۳۹۹/۹/۱۷
خواب نما شدی امریکا عددی نیست می تونست این کارو سالها پیش کرده بود مرگ بر امریکا
ناشناس۱۷۲۲۲۴۵۲۳:۵۲:۰۹ ۱۳۹۹/۹/۱۷
خاک برسر عده ای بزدل وترسو
م ح۱۷۲۲۴۷۱۰۶:۲۸:۵۳ ۱۳۹۹/۹/۱۸
نمیتونه اگر توانسته بود تا الان رحم نمیکرد ولی برجام برای هین هست اروم اروم انجام بشه
ناشناس۱۷۲۰۹۵۱۱۱:۰۶:۲۵ ۱۳۹۹/۹/۱۷
، مدرک ارائه کن.
ناشناس۱۷۲۱۴۲۸۱۴:۴۶:۵۵ ۱۳۹۹/۹/۱۷
طرح تجزیه ایران به سه بخش- طرح موسسه مطالعاتی کیسینجر - 2 سال قبل از انقلاب 57
ناشناس۱۷۲۱۰۰۲۱۱:۲۷:۳۶ ۱۳۹۹/۹/۱۷
آقا بزرگ آمریکا اگر شصت سال پیش نقشه کشیده بود تا حالا بهش عمل کرده بود. اونا مثل ما نیستن نقشه آزاد راه تهران شمال رو بکشن بعد 30 سال 3 درصد پیشرفت کنن.
ناشناس۱۷۲۱۳۸۹۱۴:۲۶:۵۸ ۱۳۹۹/۹/۱۷
اگه عاقل باشین و علمی حرکت کنید مثل ژاپن و کره جنوبی و چین راحت تکنولژی آمریکا میتونیم بگیریم ...؟؟؟!!
ناشناس۱۷۲۱۷۴۳۱۷:۳۲:۳۳ ۱۳۹۹/۹/۱۷
چین ؟؟؟ راحت؟؟؟ مطالعه کنید امریکا با چین چه کرده فقط بلایی که بر سر هواوی آورد چه بود ژاپن بنظرت راحته الان آمار تجاوز نظامیان امریکایی به زنان اون کشور صنعتی رو مطالعه کن که حتی جرات احضار سفیرشم ندارن اونها به هرجام رسیدن از سخت کوشی و نظم بود نه امریکا
ناشناس۱۷۲۲۵۳۹۰۸:۲۸:۱۷ ۱۳۹۹/۹/۱۸
با این فساد که تو کشور هست ما هیچ چی نمیشیم وضعیت هرو روز بدتر هم خواهد شد
ناشناس۱۷۲۱۵۸۵۱۶:۰۹:۰۷ ۱۳۹۹/۹/۱۷
نجات آذربایجان از دست مزدوران استالین یعنی فرقه دموکرات فقط با کمک امریکاو شورای امنیت سازمان ملل ممکن شد. خیلی سال هم از این واقعه نگذشته. نخستین پرونده شورای امنیت پرونده شکایت ایران از شوروی بابت آذربایجان است. فکر نمی کنم شورای امنیت و امریکا در کل برای کشوری بیش از ایران فایده داشته اند.
ناشناس۱۷۲۰۹۱۵۱۰:۴۸:۵۶ ۱۳۹۹/۹/۱۷
وقتی مسئله داخلی را بین المللی می کنید از 20 سال پیش معلوم است آنها جلو می آیند و بعد برای ما داستان تعریف می کنی؟ خجالت هم نمی کشید؟
ناشناس۱۷۲۰۹۲۱۱۰:۵۲:۰۹ ۱۳۹۹/۹/۱۷
آن وقت پروفسور کشوری مثل افغانستان و یا یمن و یا سوریه چی کار کردن؟ شماها فقط ادعاتون می شود چیزی حالیتون است ولی در اصل...
ناشناس۱۷۲۰۹۵۵۱۱:۰۷:۵۲ ۱۳۹۹/۹/۱۷
دانشمند، هر چه سر مردم می آید از جهل آنان ناشی می شود.
######۱۷۲۱۰۲۹۱۱:۴۳:۰۸ ۱۳۹۹/۹/۱۷
باید دیدت رو عوض کنی
ناشناس۱۷۲۲۴۲۷۰۳:۵۲:۴۹ ۱۳۹۹/۹/۱۸
سلام هرگاه آمریکا و اروپا علیه کشوری متحد شدند .بدونید از آن کشور درهراسند.
ناشناس۱۷۲۱۰۸۸۱۲:۱۶:۴۳ ۱۳۹۹/۹/۱۷
آمریکایی هم فهمید مرگ بر امریکا و اسراییل گفتن حق هست متاسفانه شما نفهمیدی
ناشناس۱۷۲۱۷۵۰۱۷:۳۶:۱۱ ۱۳۹۹/۹/۱۷
تو خود امریکام سر قضیه فلوید این شعار سر داده شد و پرچم امریکا آتش زده شده چه سایبریهای آلبانی خوششون بیاد چه بدشون بیاد اعتراض به امریکا از ژاپن متحد تا چین و ایران و عراقو ونزوئلاو افغانستان و یمن و سوریه و لبنان و فلسطین و خلاصه همه جافراگیر شده
م ح۱۷۲۲۴۷۴۰۶:۳۶:۴۰ ۱۳۹۹/۹/۱۸
امریکا واسراییل دو کشور جعلی هستند امریکایی های امروز اروپاییان غارتگری بودند که دویست سال پیش ساکنان سرخپوست انجا را قتل وعام کردند واسراییل هم که میدانیداینها را تا الان نشناختید اینها حیوانات درنده ای هستند منتظر ضعف شما هستند که متاسفانه دولت اقامحمد خان تشریف اوردند البته این اقامحمد خان مثل اون نیست خیلی زرنگتره
اسمعیل۱۷۲۱۲۴۰۱۳:۱۹:۰۸ ۱۳۹۹/۹/۱۷
اگه تو نظر صدمن غازت را ندی کسی نمیگه این ترسیده و لاله
ناشناس۱۷۲۱۴۶۸۱۵:۰۸:۲۵ ۱۳۹۹/۹/۱۷
تو که نترسیدی و لال نیستی پاشو برو تو سوریه بجنگ
تبریزی۱۷۲۱۴۹۸۱۵:۲۲:۰۰ ۱۳۹۹/۹/۱۷
امثال تو هر وقت یاد گرفتید نظرتون رو با احترام بیان کنید حرف بزنید. . دوستی شماها دوستی خاله خرسه است و کشور رو به فنا می ده.. برنامه ای اگه دارید با سیاست به پیش برید مثل روسیه و باقی کشورها.
ناشناس۱۷۲۱۳۸۶۱۴:۲۶:۰۷ ۱۳۹۹/۹/۱۷
اگر چیزی در مورد عمق استراتژیک یک کشور و طرح خاورمیانه بزرگ و اسراییل بزرگ میدانستی جوابت را می دادم افسوس که شدیدا جاهل و گوش به زنگ بیگانه هستی مردم لیبی هم مانند شما بی خبران فکر می کردند
ناشناس۱۷۲۱۴۷۱۱۵:۰۹:۳۹ ۱۳۹۹/۹/۱۷
شماهایی که جاهل نیستید نتیجه افکار و کارهاتون چی بوده جز نابودی زندگی مردم و فروپاشی اقتصادی؟ جاهل ماییم شماها با شاخ گاو در افتادید در حالیکه بقیه دنیا همه از شیرش تغذیه می کنن؟
میلاد۱۷۲۱۵۴۴۱۵:۴۳:۲۸ ۱۳۹۹/۹/۱۷
زمان مصدق که ما باکسی به اصطلاح کار نداشتیم ،چرا دولت ملی را ساقط کردنداتفاقا مصدق روی دوستی آمریکا حساب باز کرده بود
ناشناس۱۷۲۱۷۳۲۱۷:۲۵:۰۱ ۱۳۹۹/۹/۱۷
آره اونا با کسی کار ندارن تجربه مصدقم همینو میگه
ناشناس۱۷۲۱۸۳۹۱۸:۲۹:۰۰ ۱۳۹۹/۹/۱۷
به نظرشمااینکارهارا ایران بگذاره کنارمشکل حل میشه اگرواقعا اینجوری فکرمیکنی جسارت نشه معلومه ازسیاست چیزی نمیدانی
ناشناس۱۷۲۲۰۱۶۲۰:۴۳:۲۹ ۱۳۹۹/۹/۱۷
آقای تبریزی بفرمایید مصر که با صهیونیست‌ها آشتی کرد و حماس را هم در محاصره گرفتار کرده و ده‌ها خوش رقصی دیگه برای اروپا و امریکا داشته الان در کجای تارک اقتصاد دنیا قرار داره؟
ناشناس۱۷۲۲۰۷۵۲۱:۲۵:۲۲ ۱۳۹۹/۹/۱۷
ما هم باید قدرتمون رو زیاد کنیم و هم دشمنی ها رو کمتر. کاهش قدرت دفاعی در این شرایط حماقت محضه.
ناشناس۱۷۲۲۲۱۹۲۳:۲۹:۱۶ ۱۳۹۹/۹/۱۷
نمی دونم از سر بی عقلی این حرفارو می زنی یا چه واقعا .. با این طرز فکرت .. ما ملت ایران تا نابودی اسرائیل وامریکا همیشه میگیم مرگ بر آمریکا مرگ بر اسرائیل..
ناشناس۱۷۲۲۳۵۰۰۱:۲۵:۴۷ ۱۳۹۹/۹/۱۸
نه عزیزم مابا اونا کاری نداریم اونان که میخوان نابودشیم،،لطفا اطلاعاتت روبالاببرخود اوناازروزی که انقلاب پیروزشده کینه به دل دارن وتصمیم گرفتن یه روز آب خوش ازگلومون پایین نره لطفا به مستندات وفیلم هایی که از اون هاموجوده یه سری بزن از۴۰سال قبل تاالان
ناشناس۱۷۲۲۳۶۵۰۱:۴۵:۱۰ ۱۳۹۹/۹/۱۸
برادر اینقدر ساده نباش ، ما اون موقع هم که با اینا کاری نداشتیم اینا با ما کار داشتند ، ایرانی خوب و مسلمون خوب از دید اینها ، ایرانی مرده هست .
علا۱۷۲۲۴۹۱۰۷:۳۰:۱۰ ۱۳۹۹/۹/۱۸
اگه مشکل شعار ما بود ،،بفرمایید که ونزوئلا ،وکوبا و،،،،رو امریکا چرا رها نمی کنه ،،اگر مشکل تسلیحات دفاعی ساخت داخله ،چه تصمینی هست که اسرائیل ۳۰ عدد بمب اتمی رو روی سرما نریزه ،آیا امارات عربی که برای خرید هواپیماهای امریکایی مجبور به پذیرایی از اسراییل شد ،قبول می کنه سلاح نخره ،،یا سعودی سلاح تل انبار نکنه ،،والله شما جوونا خیلی ساده هستید ، تمام کشورهای پیرامونی ما مثل ترکیه وپاکستان به هردری میزنن تا نفوذ وقدرت در دنیا داشته باشن ،،شما می گید باید خواسته امریکا رو برآورده کنیم ،،،بنظرم راه ایران رو رهبری بدرستی ترسیم می کنه ،،نیم سانت از اطاعت کج بشیم .کشور نابود شده ،،والسلام
ناشناس۱۷۲۰۸۴۱۱۰:۲۴:۵۴ ۱۳۹۹/۹/۱۷
الحق شیر مادرت حلالت باشد که حقیقت را گفتی . سناریو کادو پیچی شده برجام و تضعیف ایران و در اخر مثل عراق و لیبی کل داستان این روباه هاست .
ناشناس۱۷۲۰۹۶۲۱۱:۱۰:۱۱ ۱۳۹۹/۹/۱۷
برجام افتخار دستگاه دیپلماسی ایران است و در تاریخ به عنوان یک دست آورد مثبت ثبت خواهد شد.
ناشناس۱۷۲۱۰۶۴۱۲:۰۲:۰۶ ۱۳۹۹/۹/۱۷
آیندگان خوب قضاوت خواهند کرد به خاطر تحریم نفت رفتند غیرتشان را فروختند و بخشی از صنعت مهم را نابود کردن
ناشناس۱۷۲۱۳۴۸۱۴:۱۱:۱۳ ۱۳۹۹/۹/۱۷
حتی ترکمنچای هم نسخه فارسی داشت چرا برجام نداشت ؟!
ناشناس۱۷۲۱۷۶۱۱۷:۳۹:۱۹ ۱۳۹۹/۹/۱۷
البته در تاریخ ساده لوحان ، خوب بله این یک دستاورد بی نظیر بود
ناشناس۱۷۲۲۴۷۳۰۶:۳۴:۴۱ ۱۳۹۹/۹/۱۸
میشه از نتیجه این دست اورد خودتون برای ما بگید ما شرمنده بشیم دست اورد مهم شما ترور سردار سلیمانی و فخری زاده رو به همراه داشت ی کم خجالت بکشین
ناشناس۱۷۲۱۱۲۴۱۲:۳۲:۵۵ ۱۳۹۹/۹/۱۷
عمل دولت در واقع شک برانگیز است که آیا با این غربی ها....!!
منصوری۱۷۲۰۸۴۴۱۰:۲۵:۰۷ ۱۳۹۹/۹/۱۷
چرا فقظ کفتارها در بین این همه کشورها میخواهمد بما حمله کنند.این همه تولید دشمن نکنید.
ناشناس۱۷۲۰۹۱۰۱۰:۴۷:۴۲ ۱۳۹۹/۹/۱۷
بیچاره لیبی و ونزوئلا و... کاری با دیگران نداشتند و دوستان کفتار شما با آنها کار دارند
مانی۱۷۲۱۰۸۴۱۲:۱۳:۳۳ ۱۳۹۹/۹/۱۷
دولت قذافی یک تروریست واقعی بود.ماجرای بمب گذاری لاکربی و ترور امام موسی صدر هنوز جلوی چشم ما است.دولت چاوز هم با پول نفتش سعی در تزریق مارکسیسم در امریکای جنوبی داشت.کشور خودش و بعضی دیگر را بدبخت کرد.
ناشناس۱۷۲۱۱۱۶۱۲:۲۹:۴۸ ۱۳۹۹/۹/۱۷
کی گفته لیبی و ونزوئلا کاری به بقیه نداشتند؟! برو سیاست های قذافی در آفریقا بخون،بمب گذاری پرواز لاکربی و جنگ با آمریکا و اسرائیل و...ا.ونزوئلا و لیبی سیاستهاشون بسیار شبیه ما بوده
ناشناس۱۷۲۱۴۱۳۱۴:۳۹:۱۴ ۱۳۹۹/۹/۱۷
خخخه همه این ها به اندازه عربستان شما نمی رسد در ترور و جنایت و آدم کشی!!! حتی آمریکا جونتان که دستی توانا در این کارها دارد!
ناشناس۱۷۲۰۹۲۶۱۰:۵۵:۵۰ ۱۳۹۹/۹/۱۷
این همه دست دوستی دراز کردین و حتی به خاطر آن ها فراتر از حقتون محدودیت ایجاد کردین ولی چی شد؟ همیشه از نظر شما غرب زده ها ما مقصر هستیم ولی دورانتون به سر امده
ناشناس۱۷۲۱۷۷۰۱۷:۴۱:۰۱ ۱۳۹۹/۹/۱۷
فعلا که امریکا پدر چینم درآورده
ناشناس۱۷۲۰۸۴۹۱۰:۲۷:۴۶ ۱۳۹۹/۹/۱۷
با کلیت مقاله موافقم ولی کشوری که توسط دزد ها و مافیا و مردم بی اعتنا و بیتفاوت اداره بشه آخرش در انتخاب طبیعی مغلوب خواهد شد. با این اوضاع اون روزهایی که برای عراق و لیبی توصیف کردید خواهد آمد ...
ناشناس۱۷۲۰۸۵۳۱۰:۳۰:۱۴ ۱۳۹۹/۹/۱۷
تو خبرها نوشته بود امارات از روسیه میخواد سوخو 57 بخره که رقیب فانتوم 35 هستش بعد مافکر میکنیم روسیه متحد ماست درحالیکه امکان نداره هواپیمای چند نسل قبلش رو هم به ما بفروشه
ناشناس۱۷۲۱۶۴۶۱۶:۴۱:۱۹ ۱۳۹۹/۹/۱۷
روسیه و چین حتی حاضر نشدند ناو از رده خارج خود را به ما بفروشند، صحبت از تجهیزات هوایی می کنی؟
ناشناس۱۷۲۰۸۵۷۱۰:۳۱:۱۸ ۱۳۹۹/۹/۱۷
یک سوال مهم : ما چرا این همه دشمن داریم ؟؟ چرا دیگر کشورهایی که هر روز شاهد رشد و پیشرفت و رفاه مردم آنها هستیم این همه دشمن ندارند ؟
ناشناس۱۷۲۰۸۹۵۱۰:۴۳:۳۴ ۱۳۹۹/۹/۱۷
خخخخه همه کشورها!!! ولی بعضی از کشورها چون افراد مورد دار و سازش کار که منافع ملی را فدا می کنند را ندارند
ناشناس۱۷۲۱۰۷۹۱۲:۱۱:۱۷ ۱۳۹۹/۹/۱۷
فقط به ارزش پول ملی ما و اعتبار و جایگاه پاسپورت ایرانی نگاه کن ! همین دو ایتم اگر آگاه باشی خیلی حرفها برای گفتن دارند اینکه درها را ببیندیم و مردم در داخل عذاب بکشند و برخی کفتارهای داخلی در داخل به مردم حمله کنند و کفتارهای خارجی که بوی طعمه و لاشه به دماغشان خورده به سمت ما حمله ور شوند یعنی چندین جای کار به شدت می لنگه
ناشناس۱۷۲۰۹۰۷۱۰:۴۶:۴۰ ۱۳۹۹/۹/۱۷
برای مردم ما ، دشمن داخلی خطرناکتر است دشمن خارجی است
ناشناس۱۷۲۱۴۶۶۱۵:۰۸:۰۲ ۱۳۹۹/۹/۱۷
موافقم شیر وقتی حریف یک گله کفتار است که سالم و قوی باشد شیر نحیف و بیمار را کفتارها به راحتی میدرند البته اگر بیماری قبل از کفتارها او را از پای در نیاورد بیماری یک دشمن داخلی است
ناشناس۱۷۲۰۹۷۸۱۱:۱۷:۲۲ ۱۳۹۹/۹/۱۷
ساده جان! شما ده تا سکه طلا تو دستت بگیر و برو تو خیابون تا متوجه بشی چقدر یک دفعه دشمن پیدا میکنی! اگر زور و توان دفاع و حفظ سکه ها را نداشته باشی به طرق مختلف از زورگیری تا فریبکار از چنگت درش میارن! حالا خوبه از قدیم گفته اند برو قوی باش اگر راحت جهان می طلبی / که در طبیعت ضعیف پایمال است!
ناشناس۱۷۲۱۰۱۰۱۱:۳۱:۰۵ ۱۳۹۹/۹/۱۷
سنگاپور، کره جنوبی، ژاپن، امارات، عمان، قطر و... هزار برابر ما سکه تو دستشون دارن. موشک هم ندارن. اما هیچ مشکلی هم ندارن هیچ کس هم جرات نداره بهشون چپ نگاه کنه
ناشناس۱۷۲۱۰۸۹۱۲:۱۷:۱۵ ۱۳۹۹/۹/۱۷
هر منطقه نیاز به یک دشمن فرضی است تا آمریکا جانتان بهانه داشته باشد برای غارت
ناشناس۱۷۲۱۱۱۰۱۲:۲۶:۲۴ ۱۳۹۹/۹/۱۷
شوخی نکن! کره جنوبی که مثل سگ از کره شمالی هراس داره و پشتش به آمریکا گرمه! سنگاپور که اصلا مستعمره است! ژاپن و آلمان هم قدرت نظامی دارند و هم دمبشون به امریکا وصله و بدون اجازه امریکا آب نمیخورند! چی میگی؟ ایران هم قبل از انقلاب چون زیردست آمریکا بود بهش میگفتن ژاندارم منطقه و کسی نمیتونست بهش چپ نگاه کنه! ولی به خاطر قدرت خودش نبود بلکه به خاطر حمایت امریکا بود. قدرت وقتی معنی داره که درونی بشه نه عاریتی! چون به محض اینکه پشتت رو خالی کنن کارت تمومه!
مجد۱۷۲۲۲۳۷۲۳:۴۲:۰۴ ۱۳۹۹/۹/۱۷
اخه امریکابهشون گفته برویدسکه هاتونوبکارید وتوفصل بهاربرداشت کنید
ناشناس۱۷۲۰۸۶۵۱۰:۳۳:۵۵ ۱۳۹۹/۹/۱۷
پس یعنی تحریم ها و این فقر و فلاکت تا ابد ادامه خواهد یافت؟
ناشناس۱۷۲۰۹۱۹۱۰:۵۰:۳۰ ۱۳۹۹/۹/۱۷
شما از داخل شروع کنید بعد از 150 سال نتیجه اش را بعد 10 سال ببین
ناشناس۱۷۲۰۸۶۶۱۰:۳۴:۱۸ ۱۳۹۹/۹/۱۷
ما بيشتر از كفتارهاي داخلي ضربه ميخوريم،كفتارهايي كه با غارت بيت المال وغارت منابع طبيعي واز بين بردن محيط زيست موجبات نارضايتي مردم را بوجود اورده اند،دستگاهايي كه با اخذ رشوه هاي ميلياردي زمينهاي مرغوب كشاورزي را به ويلا سازي تبديل كردند،رشوه گرفتند ومجوز كوه خواري وجنگل خواري دادند،رشوه گرفتند ومجوز ساخت برج دادندوحتي خاك كشور را به بيگانه ها فروختند،كشور غارت زده خودي هاست نه خارجي وبيگانه
ناشناس۱۷۲۰۸۹۴۱۰:۴۳:۲۵ ۱۳۹۹/۹/۱۷
اولاً وقتی روی موشک شعار می نویسید به شما لوح تقدیر نمی دهند ثانیاً این کفتارها شامل دوستان چینی و روسی هم هستند یا خیر؟
ناشناس۱۷۲۰۹۹۳۱۱:۲۳:۲۱ ۱۳۹۹/۹/۱۷
بیچاره ونزوئلا نه موشک دارد نه هسته ای و نه قدرت منطقه ای!!! دنبال نخود سیاه باش همیشه!
ناشناس۱۷۲۱۱۸۷۱۲:۵۳:۳۸ ۱۳۹۹/۹/۱۷
پس چرا كسي با هند و پاكستان كه سلاح اتمي دارند كاري ندارد؟ ضمناً ونزوئلا داراي ذخاير عظيم نفتي است و دولتي ديكتاتور مآب دارد و به همين خاطر طبيعتاً‌ مورد طمع غربيها و البته شرقيها واقع مي شود.
ناشناس۱۷۲۱۴۱۹۱۴:۴۳:۰۴ ۱۳۹۹/۹/۱۷
هند و پاکستان تاریخ وتمدن جهانی نداشتند ولی شما سابقه حکومت بر جهان را داشتید و رگه هایی از آن را در این دوره دارید می بینید در ضمن عضو ان پی تی هم نیستند
ناشناس۱۷۲۱۹۵۲۱۹:۴۷:۳۷ ۱۳۹۹/۹/۱۷
به نظرم اصلا تو باغ نیستی! مصر از دهه هشتاد با اسرائیل معاهده صلح امضا کرده ولی اسرائیل در سه دهه گذشته بیش از ده نفر از دانشمندان هسته ای مصر را ترور کرده است!!! مصر با آمریکا رابطه نزدیک دارد اما آیا کشور موفق و پیشرفته ای شده؟ چرا اینقدر ساده انگار هستید؟
ناشناس۱۷۲۰۹۰۸۱۰:۴۷:۱۵ ۱۳۹۹/۹/۱۷
کفتار داخلی نیز کم نداریم
ناشناس۱۷۲۰۹۱۳۱۰:۴۸:۳۵ ۱۳۹۹/۹/۱۷
اگر احازه میدادیم برجام 2 و3 بسته شود انوقت ماهم میشدیم مثل ترکیه سنگاپور مالزی امارات......که مردمش بدبخت هستند!
ناشناس۱۷۲۰۹۹۸۱۱:۲۵:۲۲ ۱۳۹۹/۹/۱۷
از رو هم نمی روید ؟ افراد خائن نفرین شده آیندگان هستند شما در این دسته هستی؟ در ضمن می شوید لیبی و عراق
ناشناس۱۷۲۱۱۸۴۱۲:۵۳:۰۶ ۱۳۹۹/۹/۱۷
ایران با همین مسیری که می‌رود، از فقر و فلاکت و گرسنگی هم سطح ونزوئلا می‌شود. دیگر کشوری نمانده که مردم ایران را از تبدیل شدن به آن بترسانید، برای کل دنیا عبرت شده ایم.
ناشناس۱۷۲۱۴۲۱۱۴:۴۴:۱۷ ۱۳۹۹/۹/۱۷
وقتی دست افراد مورد دار را از اقتصاد کوتاه کردیم آن وقت می فهمی کجا می رویم
ناشناس۱۷۲۲۳۹۲۰۲:۲۱:۵۳ ۱۳۹۹/۹/۱۸
شتر در خواب بیند پنبه دانه، با این فرمون بزودی سرنوشت سودان و یمن رو خواهیم داشت گرچه که الان هم زیاد فرقی نداریم.
ناشناس۱۷۲۱۲۵۷۱۳:۲۵:۱۵ ۱۳۹۹/۹/۱۷
خیر، آنها احتیاجی به توافقاتی مثل برجام ندارند. ما هم اگر از اول درست عمل کرده بودیم اصلا احتیاجی به برجام نبود. برجام در بهترین حالت یک توافق موقت است که با مقدار زیادی اما و اگر فقط قسمتی از تحریم ها را به حالت تعلیق درمی آورد. چرا روز اول باید تحریم می شدیم که حالا احتیاج به توافقات شکننده و نیم بندی مثل برجام داشته باشیم؟
ناشناس۱۷۲۰۹۱۴۱۰:۴۸:۴۰ ۱۳۹۹/۹/۱۷
از نظر اقتصادی فوق العاده ضعیف شده ایم . شیر بدون یال و کوپال و دندان شده ایم .
ناشناس۱۷۲۱۶۴۸۱۶:۴۴:۱۶ ۱۳۹۹/۹/۱۷
اصلا برای چی و برای بدست آوردن چه .. مردم ما بایداینقدر فشار تحمل کنند؟
ناشناس۱۷۲۰۹۱۷۱۰:۴۹:۴۳ ۱۳۹۹/۹/۱۷
در ضعیف ترین برهه تاریخ ایران قرار داریم .
ناشناس۱۷۲۰۹۳۲۱۰:۵۷:۲۹ ۱۳۹۹/۹/۱۷
شما با مردم برجام را امضا کنید بقیه مسایل به مرور حل می شود.
ناشناس۱۷۲۰۹۳۳۱۰:۵۸:۲۴ ۱۳۹۹/۹/۱۷
کفتارها عمدتاً داخلی هستند.
عاقلان۱۷۲۰۹۵۲۱۱:۰۶:۲۶ ۱۳۹۹/۹/۱۷
سلام همه مطالب نویسنده محترم می تواند درست باشد و مقابله با آن فقط از یک ملت متحد بر می آید .برای اینکه این اتحاد به درستی ایجاد شود و مردم همراه شوند یک شرط وجود دارد که دولت باید انجام دهد تا مردم متقاعد شوند و آن این است ، دولت رسما اعلام کند که ایران همه قوای نظامی و مستشاری خود را از همه کشور های منطقه خارج می کند ، در هیچ جای دنیا دخالت نمی کند ،شعار مرگ بر اسراییل و دیگران را حذف می کند ، اما برای دفاع از سرزمین خود از نظر موشکی و هوایی و نظامی و اقتصادی و علمی خود را محکم و مجهز می کند . آنگاه مردم همراه می شوند در غیر اینصورت دولت از بیرون تحت فشار و از داخل بدون پشتوانه مردمی خواهد ماند و روز بروز اوضاع بد تر خواهد شد. که نهایتا کفتار ها حمله خواهند کرد و دولت و مردم همه با هم فدا می شوند ، حمله الزاما نظامی نیست میتواند خود تخریبی از درون هم باشد..
ناشناس۱۷۲۲۴۳۴۰۴:۰۳:۰۰ ۱۳۹۹/۹/۱۸
یه کم درباره دیدگاه صهیونیسم هم مطالعه فرمایید، آنها که همه چی دارن، ثروت رفاه، چرا آرام نمی‌شنوند، سخنان بایدن را گوش دادی، که اگر اسرائیل نبود حتما آمریکا باید یک اسرائیل را بوجود می‌آورد، پروژه از نیل تا فرات را بخوان، صد البته گرگانی در داخل هستند بسیار خطرناک، که هرروز گوشه ای از بدبختی های مملکت را بوجود میاورند
علی۱۷۲۰۹۸۰۱۱:۱۷:۳۳ ۱۳۹۹/۹/۱۷
این دوست ما تصور کرده که مذاکره یعنی اینکه ما برویم پشت میز و بگوییم هرچه آمریکا و اروپا و شیخکهای عرب بگویند روی چشم ما.اصلاَ معنی مذاکره برای رسیدن به یک توافق را می دانید؟ مگر قرار است برای انجام مذاکره همه پیشاپیش مجیز ما را بگویند؟خوب معلوم است که همه آنهایی که منافعی دارند و از بخطر افتادن منافعشان بر اثر مذاکره نگران هستند از الان داد و قال راه بیندازند.
ناشناس۱۷۲۱۰۶۸۱۲:۰۴:۰۴ ۱۳۹۹/۹/۱۷
مذاکره شما از اساس ایراد دارد چون هسته ای مقابل نفت خودمان است و هر وقت مذاکره برای هسته ای آنها در مقابل هسته ای ما بود یا موشک آنها مقابل موشک ما بود آن وقت مذاکره شکل درست می گیرد
تبریزی۱۷۲۱۲۵۵۱۳:۲۴:۱۴ ۱۳۹۹/۹/۱۷
شما هر وقت اندازه امریکا قدرت داشتی و تونستی به بقیه دنیا زور بگی باهاشون بطور عادلانه (هسته ای در برابر هسته ای) مذاکره کن. حتی روسیه و چین هم از این فکرها نمی کنن. توهم تا کجا؟
ناشناس۱۷۲۱۵۷۱۱۵:۵۹:۱۹ ۱۳۹۹/۹/۱۷
ما نمی خواهیم هسته ای دنیا را بگیریم بلکه می خواهیم هسته ای خودمان را نگه داریم و زورمان هم می رسد البته اگر این دوستان شما در راس نیایند در ضمن روسیه توافق کم کردن بمب اتمی با آمریکا بسته بود و یا چین تعرفه مقابل تعرفه!
یه الفی۱۷۲۱۸۴۹۱۸:۴۰:۰۷ ۱۳۹۹/۹/۱۷
صبر کن با مذاکره هسته ای نمی شود با ترس هم قوی نمی شود پس صبر کن و مرعوب تبلیغات دشمن نشو آمریکا اگر می توانست تا حالا صدباره به ایران حمله کرده بود
ناشناس۱۷۲۱۸۶۷۱۸:۴۷:۱۲ ۱۳۹۹/۹/۱۷
فکر کردی آمریکا قدرت رو از کجا آورده؟ تاریخش رو بخون بعد اظهار نظر کن! دویست سال طول کشید و بدبختی ها کشیدند تا به اینجا رسیدند! در زندگی فردی هم تا متحمل سختی نشی آدم نمیشی!
عمران۱۷۲۱۰۱۱۱۱:۳۱:۲۶ ۱۳۹۹/۹/۱۷
ایران باید قوی باشد با قوای دفاعی و امنیت درجه یک. ولی برخی یک سری کارهایی میکنند که هیچ ارتباطی با حفظ قوای دفاعی ندارد و کار را خراب میکنند. مثلا شعار مرگ بر این و آن و حمله به سفارتخانه ها و یا نوشتن شعار روی موشک. بالاغیرتا از شعار روی موشک نوشتن قدرتی به ایران اضافه میشود؟ یا از شعار مرگ دادن قدرت اضافه میشود؟ خوب همان انرژی شعار نویسی و شعار دهی را اگر میگذاشتید روی بالا بردن حفاظت دانشمندان کشور الان وضعمان این نبود.
ناشناس۱۷۲۱۳۹۰۱۴:۲۷:۳۶ ۱۳۹۹/۹/۱۷
داستان سه ماهی کلیله و دمنه است شما هالو های جاهل همه اش حرف های بی بی سی را تکرار کنید زمانی خواهید فهمید که بسیار دیر شده است
ناشناس۱۷۲۲۱۵۱۲۲:۱۸:۵۸ ۱۳۹۹/۹/۱۷
مگه بی بی سی نگاه میکنی؟
ایرانی۱۷۲۱۴۶۲۱۵:۰۵:۴۱ ۱۳۹۹/۹/۱۷
بزرگترین مشکل کشورما که متاسفانه همه داریم به نحوی آب به آسیاب دشمن می ریزیم تفرقه وجناح بازی های سیاسی است که بهترین کمک به دشمن است انشاا..که مقام معظم رهبری حذف تمام جناح های سیاسی وحرکت در خط امام را بر همه واجب کنند تا این تفرقه محو وبه جای 10میلیون نفر مقابل دشمن 60میلیونی که در مقابل هم موضع گرفتیم هم به سمت دشمن حمله کنیم در آن صورت امیدی برای سر بلندی وجود خواهد داشت
ناشناس۱۷۲۱۵۲۵۱۵:۳۰:۰۰ ۱۳۹۹/۹/۱۷
ملت می خواهند مثل سایر ملتها باشند مثل مردم ترکیه مثل مردم مالزی مثل مردم سنگاپور. تا کی شعار علیه این و آن بدون نتیجه مشخص
رضا۱۷۲۱۶۵۸۱۶:۴۸:۵۷ ۱۳۹۹/۹/۱۷
ترکیه ۴۰۰ میلیارد دلار بدهی خارجی دارد و اکثریت مردم ترکیه حال خوب و خوشی ندارند. این قدر از ترکیه دم نزنید.
سعید۱۷۲۱۵۶۳۱۵:۵۴:۵۴ ۱۳۹۹/۹/۱۷
نمودار قیمت جهانی نفت رو نگاه کنین (به سال 1980 دقت کنید) میفهمید کفتارها کجان!
ناشناس۱۷۲۱۵۶۵۱۵:۵۵:۳۵ ۱۳۹۹/۹/۱۷
حقیقت اینه دولت روحانی که بافساددسیستمی و بعضا مدیران سست عنصر وفاسد باعث شده کوتوله های خلیج فارس درقواره کفتار وگرگ برای ایران حاضرشوند متاسفانه توایران خیلی ازکسانی که ازروحانی ودولت های محافظه کار شبیه روحانی توفضای مجازی وحقیقی دفاع می کنند بخاطراینه این دولت خدمت. زیادی به منافع غیرانسانی اینهامی کند
ناشناس۱۷۲۱۷۲۰۱۷:۱۹:۳۷ ۱۳۹۹/۹/۱۷
بین مردم پیوند برقرار کنید. ملیت ایرانی کجای سیستم است؟
حسین آزاده۱۷۲۱۸۰۱۱۸:۰۳:۱۸ ۱۳۹۹/۹/۱۷
این چه ادبیاتی است که تحلیل گران ما انتخاب می‌کنند؟ کفتار و الاغ و بقیه چیزها. این چه ادب اسلامی است؟ حتی به دشمن خودمان نباید توهین کنیم. آیا یکی از خبرگزاری‌های غربی ایران و ایرانی را با این القاب توهین آمیز یاد می‌کند؟؟
ناشناس۱۷۲۱۸۶۸۱۸:۴۷:۵۲ ۱۳۹۹/۹/۱۷
مرگ بر امریکای جنایتکار ..مبتذل
ناشناس۱۷۲۲۰۸۰۲۱:۳۰:۱۷ ۱۳۹۹/۹/۱۷
توی دنیای مشابه جنگل، باید سعی کنی قویتر بشی و همزمان دشمن کمتری داشته باشی! بمب اتمی و موشک خیلی هم خوبه اما نباید با این و آن دشمنی کرد.
ناشناس۱۷۲۲۰۸۵۲۱:۳۴:۵۸ ۱۳۹۹/۹/۱۷
کفتارها اول دارن روی ذهن مردم ما کار میکنن که بهشون بگن برنامه موشکی و هسته ای چیز بدیه. وقتی اینها رو از ما گرفتند اونوقت یا حمله میکنند یا به روشهای دیگه ما رو به نابودی میکشونن.
ناشناس۱۷۲۲۱۹۴۲۳:۰۷:۳۹ ۱۳۹۹/۹/۱۷
فقط منافع ملی! اگر در راستای تحقق منافع واقعی ملی حرکت میکردیم وضع و حالمون این نبود
ناشناس۱۷۲۲۲۱۵۲۳:۲۶:۳۶ ۱۳۹۹/۹/۱۷
واقعاحقیقت روگفتی آمریکاواسراییل دشمن اسلام وانقلاب هستند.بایدن هم مثل ترامپه همشون تروریست اند
ناشناس۱۷۲۲۴۲۶۰۳:۵۲:۳۹ ۱۳۹۹/۹/۱۸
تنها یک راه وجود داره، به گفته رهبر عزیزمان، باید به ظرفیت های داخل پرداخت، تولید را رونق داد، تا مشکلات حل شود، سخت است ولی شدنی، که اگر شود در اقتصاد هم مانند دفاعی حرفها برای گفتن در دنیا داریم
ناشناس۱۷۲۲۲۲۱۲۳:۲۹:۵۵ ۱۳۹۹/۹/۱۷
فکر کنید آمریکا برای چی با ما سر جنگ داره بعدم اگر هرکس به پدر مادرش که بد هستن حتی به اون ها ناسزابگه بقیه هم از خود همون یاد میگیرن براش ارزش قائل نباشن نقد بکنین ولی توهین نه اگه می خوای مثل بن سلمان بشی و هرچی گفتن بگی چشم نتیجه همون حرفی هست که آمریکا به عربستان گفت که عربستان برای ما مثل گاو شیر ده مردن شرافت داره به نوکری برای اینا اگه این جوانان نمیجنگیدن هر بی غیرتی به ناموستان نگاه میکرد # شیعه ی حضرت علی . ذلت یا عزت
ناشناس۱۷۲۲۲۵۶۰۰:۰۲:۲۰ ۱۳۹۹/۹/۱۸
اگه فکر میکنید کشورهای بیگانه ب دنبال چپاول ایران هستن پس اینایی که تو ایران چپاول میکنن کجایین؟
کورش۱۷۲۲۲۶۳۰۰:۰۷:۲۵ ۱۳۹۹/۹/۱۸
خدامیبندومیشنودایران خدارادارد همه جهان میدانندکه امریکاوهمپیمانان روباه صفتش دیگه زورشان پوشالی قدرتشون ضعیف مردمیدان جنگ نیستن به ترورشیرمردان روی اورداندهمین کارشان باعث سرنگون شدنشون می شود به یاری خداروزمی رسدکه خودشون ریشه هم دیگه رامیکنن
ناشناس۱۷۲۲۲۶۵۰۰:۰۸:۰۱ ۱۳۹۹/۹/۱۸
هایکو ماس وزیر خارجه آلمان مامور موساد و یکی از مهره‌های رژیم اشغالگر صهیونیستی در دولت آلمان و اروپا است!
محمود۱۷۲۲۲۶۸۰۰:۰۸:۵۲ ۱۳۹۹/۹/۱۸
قطعا همینطوره باید قوی باشیم حتی تا بمب اتمی و ما در این مسئله دوشادوش نظام هستیم ولی عدالت در توزیع ثروت ملی جلوگیری از اختلاس و تبعیض در حقوق هارو بیشتر از مسئله خارجی باید مد نظر قرار داد چون این خود به تنهایی تضعیف کننده نظام وکشور مان خواهد بود
علی۱۷۲۲۲۷۹۰۰:۱۴:۴۳ ۱۳۹۹/۹/۱۸
برجام یکبار انجام شده اول عمل کنند بعد میایم میبینیم که چه کنیم اونها اسلحه هاشون بدن به ما ماهم اسلحه هامون میدیم به ا‌ونها قبوله مذاکره بدون تعهد یعنی بدام انداختن ای کاش اصلا مذاکره ای نشده بود اونها از ما هیچ اطلاعاتی نداشتن الان هم مهم نیست هیهات منالذله
ممحسن۱۷۲۲۲۸۷۰۰:۱۷:۴۷ ۱۳۹۹/۹/۱۸
دقیقا
ناشناس۱۷۲۲۳۰۶۰۰:۲۸:۴۵ ۱۳۹۹/۹/۱۸
همه میبینیم کشورهای عربی اروپایی وامریکا باجان ودل بخاطرکشورشون تلاش میکنندتاپیشرفت کندامادرایران تعدادی خائن بجای تلاش برای پیشرفت هرکاری میکنند تابه وطن خودشون ضربه بزنند.اینها کورندو نمیبینند که عربهاوغربیهابازبون خودشون وآشکارا میگن ما میخواهیم ایران تجزیه بشه وبعدازتکه تکه شدن نوکرمابشه.اگر کوروش کبیروداریوش بزرگ امروز بودندبااین خائنین چه میکردند؟!!!!
مجید۱۷۲۲۳۲۵۰۰:۵۳:۴۸ ۱۳۹۹/۹/۱۸
اینکه آمریکا دقیقا ایرانی ضعیف تو سری می‌خواهد برای تک تک مردم ایران ثابت شده هست وقتی دشمنی با این شدت نفرت چرا باید یه عدای اصلاح طلب هنوز دولت آمریکا را منجی مشکلات می‌دانند چرا برای یک بار هم شده اصلاح طلب اصولگرا یک صدا نمی‌شوند چرا هرکسی دنبال نابودکردن منافع ایران به قیمت خراب کردن جناح دیگر میفته یا یه عده دوست دارن مردم ایران راحت زندگی نکنه
منصور۱۷۲۲۴۲۹۰۳:۵۷:۴۴ ۱۳۹۹/۹/۱۸
سلام هروقت اروپا وامریکا با هم علیه کشوری متحد شدند .بدانید از آن کشور احساس خطر میکنند
ناشناس۱۷۲۲۴۴۸۰۵:۱۰:۵۲ ۱۳۹۹/۹/۱۸
تازمانی که مسئولین چندتابعیتی روی کارباشندوآقازاده هایشان ساکن آمریکاواروپا باشند مطمئن باشیدمملکت وبه بادخواهندداد..
ناشناس۱۷۲۲۴۵۰۰۵:۲۸:۴۱ ۱۳۹۹/۹/۱۸
آمریکا و اروپایی ها چه لجنی هستند که بخوایم خونمون رو واسشون کثیف کنیم /منافق های آلبانی هم قضیه تنگه مرصاد هنوز داره ممیسوزه اگه اینطوری از ارباباشون دفاع میکنن
بدشناس۱۷۲۲۵۳۶۰۸:۱۷:۰۴ ۱۳۹۹/۹/۱۸
همه میدانند این کفتار ها در قد و قواره ی ماایرانی ها نیستن.
حسین۱۷۲۲۵۹۸۰۹:۱۶:۰۹ ۱۳۹۹/۹/۱۸
ببینیددونفردعوامیکند توخیابان هرکدام ازاین دونفرکوتاه بیادنفربعدی انیکه کوتاه اومده درجلوی نفری بعدی کتک میخورد امریکا میخواهد ایران کوتاه بیادبعدبه ایران کتک بزند ازدعوافرارکنی ازپشت میزنندانکس موفق است که محکم باشه درمیدان خودی نشون بده
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. بازی با کلمات

  2. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  4. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  5. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  6. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  7. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  8. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  9. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  10. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  11. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  12. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  13. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  14. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  15. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  16. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  17. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  18. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  19. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  20. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  21. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  22. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

  23. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  24. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  25. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

آخرین عناوین