مناسب ترین مدل های دستبند برای آقایان شیک پوش

گزارش بازرگانی،   3990915049

دستبند مردانه را می‌توان بخشی ثابت و جدایی‌ناپذیر از استایل مردان شیک پوش امروزی به‌حساب آورد. جاذبه و کاریزمایی که استفاده از دستبند مردانه به عنوان بخشی از لوازم زینتی و اکسسوری‌های مد و شیک‌پوشی برای مردان به ارمغان می‌آورد، با کمتر مورد مشابهی قابل مقایسه است.

هم‌چنین تنوع این محصولات، کاربرد آنها را در سنین و موقعیت‌های اجتماعی مختلف، برای مردان در رده‌های سنی مختلف، مناسب و کاربردی نموده است.

این زیورآلات، از جنبه هدیه نیز قابل توجه بوده و در گالری نقره طرفداران بسیاری دارد .

در این مطلب:

  • مروری بر تاریخچه کاربرد زیورآلات مردانه خواهیم داشت.
  • مناسب‌ترین مدل های دستبند برای آقایان شیک پوش را بررسی می‌کنیم.
  • از گالری زیورآلات ژیار و مدل‌های متنوع دستبند مردانه دیدن می‌کنیم.
  • با متریال مصرفی در گالری ژیار آشنا می‌شویم.

با ما در مطالعه این نوشتار همراه شوید.

مردان از چه زمانی به کاربرد زیورآلات و دستبند روی آوردند؟

همه انسان‌ها زیبایی و جذبه را دوست دارند و خواهان آن هستند. این موضوع بین زنان و مردان مشترک بوده اما جلوه‌های گوناگونی دارد. تصاویری از مردان در دوره‌های مختلف تاریخی دیده شده که زیورآلاتی را بر روی لباس یا مچ دستان حمل می‌کنند. این موضوع حتی در میدان‌ جنگ نیز رواج داشته و نشانه‌ای از قدرت و جذبه مردان به‌شمار آمده است.

گذشت زمان، تنها نوع کاربرد این ملزومات را عوض کرده و در علاقه افراد به کاربرد این زیورآلات، تغییری پدید  نیاورده است. امروزه این ملزومات تنوع زیادی در مدل و کاربرد دارند اما دستبند مردانه مانند همه دوره‌ها، پرطرفدارتر از سایر انواع این اکسسوری‌ها بوده و هست.

دستبند مردانه تا چه حد بر شیک پوشی آقایان موثر است؟

بر خلاف تصور غالب، زیورآلات جنبه مصرفی عمومی داشته و تفاوت چندانی در فلسفه استفاده از آنها بین خانم‌ها و آقایان وجود ندارد. هر قدر خانم‌ها به زیورآلات از جنبه زیبایی و جذابیت علاقمندند، آقایان نیز به لحاظ کاریزما و جنبه‌های مد و شیک پوشی، از این ملزومات لذت می‌برند.برای مطالعه بیشتر درباره ست کردن زیورآلات دست ساز می توانید این مقاله را مطالعه  کنید.

در میان انواع زیورآلات و اکسسوری‌های مورد استفاده آقایان، دستبند مردانه جایگاه ویژه‌ای دارد. علاقه به این وسیله زینتی، به‌ویژه در نسل حاضر باعث شده تا کاربرد آن به‌عنوان هدیه در مناسبت‌های مختلف با استقبال زیادی از طرف سفارش‌دهندگان روبرو شود.

اما چه مشخصاتی باعث شده دستبندهای مردانه و پسرانه تا این حد با استقبال مواجه شوند؟

از عمده ترین دلایل این محبوبیت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • وجود دستبند در کنار سایر اجزاء مد، استایل آقایان شیک پوش را کامل می‌کند.
  • دستبند چرمی و فلزی، به‌ویژه برای دست قوی آقایان، تداعی توانایی بدنی و قدرت جسمانی است.
  • دستبند هدیه‌ای مناسب است که انتخاب آن نیاز به پرو چندانی ندارد.
  • قیمت مناسب دستبند، تهیه آن را برای مناسبت‌های مختلف امکان‌پذیر می‌کند.
  • تنوع مدل‌های دستبند مردانه و پسرانه در گالری زیورآلات ژیار، باعث استقبال خوبی از این تولیدات شده است.

کدام مدل های دستبند مردانه، پرطرفدارتر هستند؟

به‌جرات می‌توان گفت همه مدل‌های دستبند آقایان، طرفداران و خواستاران زیادی دارد. اما وقتی پای انتخاب یک مدل خاص از این دستبندها به‌عنوان هدیه در میان باشد، موضوع قدری متفاوت است.

اقبال در خرید هدیه و خرید دستبند چرم ، بیش از هر مدل در دستبند‌ های دست‌ساز و به‌ویژه در مدل های چرم، نقره و ترکیب این دو بیشتر مشاهده می‌شود. مدل های متنوع این دستبندها، به‌ویژه از طرف خانم‌ها برای پسران و آقایان انتخاب و خریداری می‌شود.

آیا تنوع در مدل های دستبند مردانه آقایان محدود است؟

باید اذعان کرد زیورآلات زنانه در همه انواع موجود، نسبت به مدل‌های مردانه، از تنوع بیشتری برخوردارند. در مورد دستبند نیز، مدل‌های مردانه، معمولا فاقد جواهرات و سنگ‌های قیمتی هستند. اما این به معنای نبود تنوع در مدل‌های موجود نیست بلکه خرید نیم ست نقره مناسب اقایان بسیار هم جذاب است!

وجود دستبند مردانه نقره‌ای، دستبند مردانه چرم و مدل‌ های ترکیبی بسیار شیک در گالری زیورآلات ژیار، نشان‌دهنده استقبال نسل جدید از این زیورآلات است. مدل های دستبند مردانه موجود، معمولا نسبت به طرح‌های زنانه، قدری خشن‌تر بوده و کمتر از جلوه‌های درخشان وپر زرق و برق در آنها استفاده می‌شود. با این وجود، انواع دستبند مردانه نقره نیز، با جلوه زیبا و بسیار شیک زینت‌بخش دستان مردانه بوده و طرفداران خاص خود را دارد.

با متریال مصرفی در گالری ژیار آشنا شویم

برای افراد خوش استایل و شیک پوش، نوع، جنس و کیفیت موادی که در تهیه ملزومات مد و زیورآلات استفاده می‌کنند، اهمیت زیادی دارد. دوام و ماندگاری این ملزومات، به‌ویژه هنگامی که نقش هدیه دارند، از جنبه‌های مهم در تهیه آنهاست که باید مورد توجه قرار گیرد.

در گالری زیورآلات ژیار، بر دانش فنی سازندگان و ذوق هنری طراحان این ملزومات تکیه می‌شود. بکارگیری متریال مرغوب و اصالتی که در دست‌ساز بودن این ملزومات هنری به‌کار می‌رود نیز باعث شده حتی مشکل‌ پسندان نیز، از این گالری دست خالی برنگردند.

نقره، از قیمتی‌ترین متریال مصرفی در ساخت این وسایل زینتی و هنری است. برخلاف طلا، که بیشتر مورد توجه خانم‌هاست، نقره محبوب همه بوده و بیشترین طرفدار را بین متریال مصرفی در ساخت زیورآلات دارد. رنگ خاص و جلوه ظاهری این فلز و استایل مدرن آن می‌تواند دلیل اصلی این محبوبیت باشد. هم‌چنین ترکیب چرم و نقره، جلوه خاصی دارد که در ترکیبات دیگر کمتر به‌چشم می‌آید.

از فواید کاربرد زیورآلات نقره چه می‌دانید؟

شاید شنیدن خواص نقره برای شما هم مانند ما جالب باشد. اینکه نقره در دفع میکروب‌ها و تقویت بنیه بدنی موثر است تنها نکات مثبتی نیستند که از آن می‌دانیم. از افزایش تمرکز نیروی ذهنی و جسمی تا بهبودی شکل‌گیری استخوان‌ها و احساس نشاط و بیش از اینها مواردی هستند که از کاربرد نقره نصیب افراد می‌شود. همه این دلایل باعث شده تا استفاده از ظروف و زیورآلات تهیه شده از این فلز، در دوران‌های مختلف مرسوم باشد.

امروزه هم با دانشی که در این زمینه به‌دست آمده، بر طرفداران کاربرد نقره اضافه شده است. همین دلایل است که دستبند های مردانه

چرم، بر دستان مردانه چه زیبا جلوه‌گری می‌کند!

چرم هم از متریال مصرفی در ساخت زیورآلات مردانه است که مورد توجه و طرف علاقه زیاد مردان قرار می‌گیرد. از کاربرد این ماده طبیعی در ساخت دستبند مردانه چرم، چه به‌صورت منفرد و چه در ترکیب با فلزات و سنگ‌های قیمتی، استقبال خوبی می‌شود. دلیل این موضوع، تنها مربوط به‌ استایل شیک و جالبی که چرم دارد نیست. بلکه خواص طبیعی و مفید آن در زیورآلات نیز، در این موضوع نقش دارد. انعطاف این ماده و تنوع طرح‌های قابل اجرا با آن، سهم بزرگی در زیبایی دست‌ سازهای چرمی در گالری زیورالات ژیار دارد. همان موردی که خوش‌سلیقه‌ها را به طرف انتخاب دستبند های مردانه و پسرانه سوق می‌دهد.

سخن پایانی

در انتهای این نوشتار، توصیه می‌شود پیش از تهیه زیورآلات مردانه، ازمحصولات زیبا و تخصصی ما در گالری ژیار دیدن کنید. طراحی قوی و کاربرد متریال مرغوب و باکبفیت، در کنار هنر سازندگان این جوهرات و اکسسوری‌های زینتی، بی‌شک چشمان شما را نیز خیره خواهد کرد.

مناسب‌ترین مدل های دستبند مردانه را، بی‌شک در گالری ژیار در کنار سایر ملزومات هنری این مجموعه خواهید یافت. انواع مدل‌های راک‌اندرول، فلزی شکل، طنابی پهن و چرم نمونه‌هایی از این دستبند ها هستند که با استقبال خوبی از طرف آقایان روبرو شده‌اند. کاربرد این مدل‌ها، در شرایط و موقعیت‌های مختلف می‌تواند استایل آقایان شیک پوش را به بهترین ‌شکل کامل کند. ضمن اینکه همه این مدل‌ها، گزینه‌های خوبی برای خرید هدیه در مناسبت‌های مختلف برای آقایان خوش سلیقه هستند.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. بازی با کلمات

  2. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  4. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  6. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  7. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  8. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  9. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  10. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  11. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  12. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  13. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  14. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  15. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  16. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  17. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  18. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  19. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  20. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

  21. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  22. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  23. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  24. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  25. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

آخرین عناوین