آلمان: به دنبال توافق هسته‌ای گسترده‌تر با ایران هستیم

گروه جهان الف،   3990914046 ۵۶ نظر، ۰ در صف انتشار و ۷ تکراری یا غیرقابل انتشار

وزیر خارجه آلمان گفت بازگشت به توافق هسته‌ای موجود کافی نیست و این کشور به دنبال توافقی گسترده‌تر با ایران است.

آلمان: به دنبال توافق هسته‌ای گسترده‌تر با ایران هستیم

به گزارش فارس، وزیر خارجه آلمان گفت بازگشت به توافق هسته‌ای موجود کافی نیست و این کشور به دنبال توافق هسته‌ای گسترده‌تر با ایران است.

به گزارش «اسپوتنیک»، وزیر خارجه آلمان در مصاحبه با مجله «اشپیگل» مدعی شد: شکلی از "توافق هسته‌ای پلاس" نیاز است که مطابق با منافع ما است. ما از ایران انتظارات روشنی داریم: نبود سلاح هسته‌ای و همچنین نبود هیچ برنامه موشک بالستیک که کل منطقه را تهدید می‌کند. ایران همچنین باید نقش دیگری در منطقه بازی کند. 

او در ادامه ادعا کرد توافق گسترده‌تر نیاز است زیرا نمی‌توان به ایران اعتماد کرد.

درخواست برلین به عنوان یکی از اعضای اروپایی برجام برای محدود کردن مولفه‌های قدرت جمهوری اسلامی ایران همسو با آمریکا در حالی است که بارها مقامات کشورمان تاکید کرده‌اند که برجام بار دیگر قابل مذاکره نیست.

«جو بایدن» که در آستانه ورود به کاخ سفید قرار دارد، در رقابت‌های انتخاباتی گفته بود اگر ایران به پایبندی کامل به تعهداتش ذیل برجام بازگردد، او واشنگتن را به این توافق بازخواهد گرداند. به طور کلی گرچه او و مشاورانش در چند موضع‌گیری از قصد بازگشت به برجام در صورت پیروزی در انتخابات گفته بودند، اما با عباراتی مبهم و غیرصریح از لزوم «توافقی دیگر» با ایران صحبت کرده‌اند که این موضوع بیشتر با عنوان تقویت توافق فعلی مورد بحث قرار گرفته است.

پیشتر «محمد جواد ظریف» وزیر خارجه ایران در حساب کاربری‌اش در توییتر با اشاره به پایبندی ایران به تعهداتش ذیل توافق هسته‌ای، شرایطی که دولت بعدی آمریکا می‌تواند حسن نیت خودش را ثابت کند را مشخص کرد.

ظریف در توییتر نوشت: «ایران در ۱۵ گزارش آژانس بین‌المللی انرژی اتمی حسن نیت خودش را ثابت کرد. دولت بایدن هم باید با پایبندی کامل به قطعنامه ۲۲۳۱ و متوقف کردن جنگ اقتصادی ترامپ علیه ایرانی‌ها حسن نیت خودش را ثابت کند. آن موقع، ایران اقدامات اصلاحی‌اش ذیل برجام را به عقب بازمی‌گرداند.»

ظریف همچنین در مصاحبه‌ای گفت: «ایالات متحده از توافق هسته‌ای خارج شد ولی از سازمان ملل خارج نشده است. آمریکا به عنوان یکی از اعضای سازمان ملل، مسئولیت‌ها و تعهداتی دارد و یک قطعنامه شورای امنیت هم داریم که ایالات متحده باید آن را  به عنوان یکی از اعضای دائم این شورا رعایت کند. آمریکا آن قطعنامه را نقض کرده، زیرا دولت ترامپ دولتی یاغی بوده. حالا اگر دولت بایدن هم می‌خواهد دولت یاغی باشد می‌تواند اجرای تعهداتش را به مذاکره منوط کند.»

وزیر خارجه ایران در بخش دیگری از اظهاراتش تصریح کرد ایران بر سر توافق هسته‌ای برجام وارد مذاکره مجدد با آمریکا نخواهد شد. 

دولت آمریکا اردیبهشت‌ماه سال ۱۳۹۷ از این توافق خارج شد و ضمن اعمال تحریم‌های متوقف شده ذیل این توافق، تحریم‌های دیگری علیه ایران وضع کرد. تروئیکای اروپا علی‌رغم مخالفت‌های لفظی با خروج آمریکا از برجام به وعده‌های خود برای جبران آثار این خروج عمل  نکردند. جمهوری اسلامی ایران در واکنش به بی‌عملی کشورهای اروپایی در ۵ گام طبق مفاد برجام تعهدات خود ذیل این توافق را کاهش داد.

علاوه بر این نمایندگان مجلس شورای اسلامی در چارچوب گام‌های کاهش تعهدات هسته‌ای و نامه رئیس‌جمهور ایران به کشورهای اروپایی، در پاسخ به روند اقدامات خصمانه آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران و همراهی کشورهای اروپایی با آن روز سه‌شنبه طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها را به تصویب نهایی رساندند. 

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۷۱۶۵۴۳۱۶:۰۹:۱۰ ۱۳۹۹/۹/۱۴
حالا فهمیدین چرا غرب زده ها از عمل مجلس ناراحت هستند شرم آور است
دلار ۳۰هزار۱۷۱۶۷۱۰۱۹:۰۶:۴۲ ۱۳۹۹/۹/۱۴
این حرف وزیر خارجه آلمان یعنی اروپا رسما از برجام خارج شده ما ماندیم برای چی؟
ناشناس۱۷۱۶۷۳۱۱۹:۲۵:۲۴ ۱۳۹۹/۹/۱۴
یکی بهش بگه شما اون +1 هستید نه بیشتر
ناشناس۱۷۱۶۷۳۴۱۹:۲۸:۰۲ ۱۳۹۹/۹/۱۴
این یعنی خروج رسمی از برجام! دولت باید توضیح دهد که چه اقدام متقابلی میخواهند انجام دهند؟
ناشناس۱۷۱۶۹۱۹۲۲:۳۴:۵۷ ۱۳۹۹/۹/۱۴
کار مجلس اشتباه بزرگی بود حداقل باید این‌کار بعد از به قدرت رسیدن و اعلام موضع رسمی بایدن اتفاق می افتاد
ناشناس۱۷۱۷۳۷۳۱۲:۳۷:۴۰ ۱۳۹۹/۹/۱۵
احسنت به شما ایراد بمجلس بیخودی گرفتن ضمنا به این باید گفت هر کی گفت نون.. تویکی سرت را بگذار بمیر
ناشناس۱۷۱۷۴۱۱۱۳:۱۰:۰۷ ۱۳۹۹/۹/۱۵
آن موقع که لیبی مورد اعتماد بود و تونی بلر و بقیه دست بوسی میرفتند نتیجه اش آن شد که دیدیم. چه شود آن روز وقتی که بدانند ایران توانایی دفاع از خود را ندارد.
ناشناس۱۷۱۶۵۵۶۱۶:۲۴:۰۹ ۱۳۹۹/۹/۱۴
به امارات و اسرائیل جنگنده اف 35 میفروشند بعدش به ایران میگن نباید موشک بالستیک داشته باشی! بعدش همینطور که ترور میکنید یک شب هم به خاک ایران حمله می کنید!
ناشناس۱۷۱۶۷۴۳۱۹:۳۳:۲۶ ۱۳۹۹/۹/۱۴
هدف غرب خلع سلاح ایرانه. البته ریشه این مسائل دشمنی ما با غربه. ولی در هر صورت افتادن در مسیر خلع سلاح حماقت محضه.
حتی۱۷۱۷۳۷۶۱۲:۳۹:۱۹ ۱۳۹۹/۹/۱۵
ایول دم شما گرم هززززززززززززززززاررررران. لایک
رضا۱۷۱۶۶۲۳۱۷:۴۳:۵۹ ۱۳۹۹/۹/۱۴
هایکو جان در خواب و خیال می توانی هرچه بخواهی آرزو کنی اما دنیا عرصه بروز واقعیت هاست و نه رویا ها پس حداقل از حسین اوباما یادبگیر که گفت آرزوی من از هم گسستن تک تک پیچ های صنعت هسته ای ایران است اما این رویا تحقق ناپذیر است.پس برای خوشنود کردن گاوهای شیرده و اوباش صهیونیست خودت را مضحکه خاص و عام نکن
ناشناس۱۷۱۶۶۵۳۱۸:۱۰:۲۲ ۱۳۹۹/۹/۱۴
آنها سنگرهای هسته ای ایران را فتح کرده اند و حالا دنبال تسخیر سنگرهای بعدی هستند.
ناشناس۱۷۱۶۶۵۷۱۸:۱۳:۵۵ ۱۳۹۹/۹/۱۴
هدفشون خلع سلاح کردن ایرانه که بعداً بتوانند بی دردسر اشغالش کنند
ناشناس۱۷۱۶۶۹۳۱۸:۵۰:۵۸ ۱۳۹۹/۹/۱۴
یاوه گویی حد داره جناب وزیر امور خارجه. اول برادری ات رو ثابت کن بعد دنبال ارث و میراث بگرد!!!!!!!
ناشناس۱۷۱۶۶۹۷۱۸:۵۲:۳۸ ۱۳۹۹/۹/۱۴
تجمیع وقاحت و شرارت در یک بشر همین وزیر خارجه آلمانه. میبینید چقدر پررو هستند نتیجه کوتاه اومدن مقابل اینها رو در لیبی ببینید قذافی نیست ولی پولشون رو پس نمیدن اول تاسیسات حیاتی رو با خاک یکسان کردن بعدش به دولت جدید(؟؟ چندتا دولت دارن) گفتن به جای پولی که دارین براتون پل میسازیم.با همچین .. هایی چجوری میشه تا کرد؟؟ مشکل تو مملکت ما از جای دیگه ست.
ناشناس۱۷۱۶۷۰۱۱۸:۵۵:۲۵ ۱۳۹۹/۹/۱۴
این آدم های اتو کشیده و کت شلواری و اروپایی همینقدر وقیح پررو و طلبکارن. اول از همه این که چرا عربستان اینقدر تسلیحات داره؟ نقشه شون اینه ایران رو از لحاظ نظامی تا حد ممکن ضعیف کنن بعد ناتوی عربی رو به جون ایران بندازن #صدام-جدید
ناشناس۱۷۱۶۷۰۴۱۸:۵۷:۲۵ ۱۳۹۹/۹/۱۴
به اینها نباید در حد پشه هم بها داد نتیجه انجام یک طرفه تعهدات این میشه که اونها واقعا باورشون شده که به برجام پایبند بودن ما هم باید مثل اونها بهشون حق بدیم که انحراف از برجام کار خوبی نیست اما علنا هر کاری که صلاح می دونیم انجام بدیم.
ناشناس۱۷۱۶۷۱۲۱۹:۰۶:۴۹ ۱۳۹۹/۹/۱۴
هرگونه توافق جامع به معنی ایجاد تعهد برای اقدامات خصمانه بعدی علیه ایران است والا طرف مقابل هیچ اعتقادی به عمل به تعهدات خود ندارد و هرگاه لازم ببیند از تعهدات خود عبور می کند و هیچ‌مجازاتی هم در سازمان ملل و شورای امنیت نمی شود ولی تقابل به مثل ایران را بعنوان نقض تعهد ایران به سازمان ملل و شورای امنیت می کشاند و علیه ایران قطعنامه صادر می کندباید از هرگونه توافق با آنها خوداری کرد و صرفا مذاکرات دایمی بده بستان با آنها انجام داد که اگر قدمی برداشتند ما هم قدمی برداریم
ناشناس۱۷۱۶۷۱۳۱۹:۰۷:۲۵ ۱۳۹۹/۹/۱۴
المان اول به تعهدات قبلي خودش عمل كند كه بشود به انها اعتماد كرد بعد پيگير توافقات گسترده باشد وهرگاه اروپاحاضر شدكارخانه هاي ساخت سلاح هاي پيشرفت هسته اي وموشك وهواپيما هاي جنگي خودرا تعطيل كرد وبه ايران اجازه بازرسي از انها را بدهدايران هم حاضر خواهد شددر باره توسعه توان موشكي مذاكره كند
رضا۱۷۱۶۷۱۵۱۹:۰۸:۲۵ ۱۳۹۹/۹/۱۴
اصلا چرا ما نباید سلاح ها و ابزار جنگی داشته باشیم که برد آن تا کشورهای غرب اروپا باشد مگر نه این است که غربی ها همواره قبل و بعد از انقلاب با ایران به انحاء مختلف جنگیده اند.
ناشناس۱۷۱۶۷۴۰۱۹:۳۲:۳۹ ۱۳۹۹/۹/۱۴
وقتی به غربیها رو میدی همین میشه. ما هم باید غنی سازی 20 درصد رو شروع کنیم و غنی سازی رو به شدت گسترش بدیم اونوقت غربیها برای برگشت به همین برجام التماس کنند.
ناشناس۱۷۱۶۷۴۴۱۹:۳۶:۱۴ ۱۳۹۹/۹/۱۴
اینم نتیجه تصویب قانون مجلس
بهرام۱۷۱۶۷۷۴۲۰:۰۵:۵۶ ۱۳۹۹/۹/۱۴
شما در توافق قبلی هیچ غلطی نکردید حالا دنبال توافق بهتر میگردید مگر سران ایران دیوانه باشند باز با شماهای توافق شکن توافقی انجام دهند
ناشناس۱۷۱۶۷۷۶۲۰:۰۸:۱۰ ۱۳۹۹/۹/۱۴
شما هنوز از روسیاهی برجام خارج نشده اید دام دیگری پهن می کنید؟
ناشناس۱۷۱۶۷۸۳۲۰:۱۴:۰۸ ۱۳۹۹/۹/۱۴
چیز دیگه نمی خواهید؟امریکا جنگ جهانی دوم بعدازسقوط هیتلر آلمان وژاپن عقیم کرد حالا اینها میخواهند همین بلا را سرمابیارند از برخی.. بعید نیست هرامتیازی بدهند
محمد۱۷۱۶۷۸۴۲۰:۱۴:۱۹ ۱۳۹۹/۹/۱۴
معلومه دیگه وقتی دولت طرف غرب رو میگیره میگه قانون مجلس مضره و وقتی رئیس سازمان انرژی اتمی میگه قانون مجلس باعث ابهام در برنامه هسته ایمون میشه توقع داری یارو آلمانیه نگه ایران غیر قابل اعتماده خدایا خودت نجاتمون بده
عمران۱۷۱۶۷۹۳۲۰:۱۹:۲۱ ۱۳۹۹/۹/۱۴
باشه شما هم جنگنده و موشک و سلاح های کشتار جمعی تان را جمع کنید بعد بیایید راجع به سلاح های دیگران مذاکره کنید.
ناشناس۱۷۱۶۸۰۳۲۰:۳۶:۱۹ ۱۳۹۹/۹/۱۴
من نمی فهمم چرا از این حرفها تعجب می کنید ، آنها دشمن ما هستند، اما ، این حرفها هم زیر مجموعه بازارگرمی آنها برای کشیدن دو طرف به پای میز مذاکره است ، یک لحظه فکر کنید که وزیر آلمانی چه نگرانی درباره موشک های ایرانی دارد ، برای آنها ،پرونده هسته ای هم مهم نیست ، بهانه ایست برای اینکه دست ما را همیشه زیر ساتور نگه دارند
ناشناس۱۷۱۶۸۰۵۲۰:۳۸:۲۰ ۱۳۹۹/۹/۱۴
مجلس انقلابی باید تو دهنی محکم دیگر تو دهن غرب زده ها بزنه
ناشناس۱۷۱۶۸۱۰۲۰:۴۵:۰۲ ۱۳۹۹/۹/۱۴
ظاهرا وزیر خارجه المان خیلی شوت تشریف دارنند. فعلا امریکا بدون قید و بند با سرافکندگی به برجام‌بپیوندد بعد دنبال توافق جدید باشید.هر وقت امریکا دست از شرارت تو منطقه برداشت اونوقت انتطار حرکتی از طرف ایران داشته باشند.
ناشناس۱۷۱۶۸۳۱۲۱:۰۹:۳۴ ۱۳۹۹/۹/۱۴
المان چیز زیادی خورده از اژانس خارج شویم و به سرعت موشکهای هسته‌ای تولید کنیم دنیا جای زندگی کشورهای بی دفاع نیست این یک واقعیت است چه بپذیریم چه نپذیریم
ناشناس۱۷۱۶۸۴۴۲۱:۲۸:۵۷ ۱۳۹۹/۹/۱۴
واقعا همه فهمیدند که سیاست التماس جواب نمی دهد مجلس یه حرکت کوچک کرد اوپایی ها به حرکت افتادند ، اگر دولت هم مثل مجلس دست از سیاست غلط التماسی خودش برمی گشت و می فهمیدند اختلافی سر برخورد با بدعهدهای برجامی نداریم مسئله حل می شد
ملانصرالدین۱۷۱۶۸۴۹۲۱:۳۱:۳۷ ۱۳۹۹/۹/۱۴
از سلطان و شیر جنگل خاورمیانه به کفتارهای وحشی دور و نزدیک سلطان خاورمیانه هنوز زنده و سرحال هست هرچند که زخمی از درون دارد که درمانش از درون هست پایان درمان نزدیک و فرار بیقرار شما نزدیکتر خودتان را بخواب نزنید
ناشناس۱۷۱۶۸۵۶۲۱:۳۶:۱۰ ۱۳۹۹/۹/۱۴
حتما، حتما، چقدر خوب هم به توافق موجود عمل کردین!!!
ناشناس۱۷۱۶۸۷۶۲۱:۴۷:۳۶ ۱۳۹۹/۹/۱۴
مهاجرانی در حساب توییتری خود نوشت: «هرکس مى بایست حد محبوبیت و نفوذ خود را بداند و از مدار پیش بینى شده فراتر نرود. مرحوم ابوالهول کوتوله پسند بود، بر سر راه مى نشست و هر گذرنده اى که قامتش از حد مدار فراتر بود با ارٌه کردن بخشى از پا در مدارش قرار مى داد..!»
ناشناس۱۷۱۶۹۰۳۲۲:۱۹:۲۳ ۱۳۹۹/۹/۱۴
نتبجه رفتارهای غیر متعارف بدون دور اندیشی همین چیزهاست . بهتر است کمی تاریخ بخوانید.
ناشناس۱۷۱۶۹۱۱۲۲:۲۶:۵۵ ۱۳۹۹/۹/۱۴
گیرم که ما برنامه موشکی رو هم گذاشتیم کنار. اگر شما دوباره زیر قولتون زدین چی؟
ناشناس۱۷۱۶۹۱۸۲۲:۳۴:۵۶ ۱۳۹۹/۹/۱۴
تا الان کجا بودی؟ ترامپ هر کاری دلش خواست کرد
از دهکده قرآنی سار کاشان۱۷۱۶۹۳۰۲۲:۴۸:۴۳ ۱۳۹۹/۹/۱۴
پایبندی به توافق دو طرفه است . آلمان به دنبال عمل به توافق گام بردارد و با بهانه توافق گسترده تر خودش را مضحکه و مورد بی اعتمادی ملت ایران نکند.
ناشناس۱۷۱۶۹۳۲۲۲:۵۱:۵۸ ۱۳۹۹/۹/۱۴
وقتی قالیباف و روحانی میوفتن به جون هم که کی با امریکا توافق کنه اینم میشه نتیجش
ناشناس۱۷۱۶۹۳۴۲۲:۵۸:۱۸ ۱۳۹۹/۹/۱۴
موندم واقعا چرا حسن روحانی نمیفهمه سرش کلاه گذاشتن و باز هم میخوان بزارن
ناشناس۱۷۱۶۹۵۵۲۳:۲۸:۴۶ ۱۳۹۹/۹/۱۴
اتفاقا در داخل هم یه عده هستن که نظر شمارو دارن و فقط میخواستن یه جور سر مردم خودمون یه کلاه گشاد بگذارند که موفق هم شدن .
ناشناس۱۷۱۶۹۷۶۲۳:۵۱:۵۹ ۱۳۹۹/۹/۱۴
پس باش تا صبح دولتت بدمد.
ناشناس۱۷۱۶۹۷۸۲۳:۵۳:۳۰ ۱۳۹۹/۹/۱۴
بله. شما که پایبند بودید به برجام، لابد حق دارید بیشتر بخواید..!!!!!! تا وقتی دولت ایران عاشق لاشه برجام باشه، منم باشم حس میکنم که بازم میشه سر اینا کلاه گذاشت
ناشناس۱۷۱۷۰۵۸۰۲:۲۵:۰۲ ۱۳۹۹/۹/۱۵
سخنان وزیر خارجه آلمان نشان میدهد بی عملی اروپا نه از روی ناچاری یا ترس از آمریکا بلکه از روی اعتقاد بوده است. بعلاوه مسیر تهدید، تحریم، مذاکره، بدعهدی و مذاکره مجدد یک استراتژی توالی دام گستری مبتنی بر ایجاد مشروعیت روانی تطمیع-تعهد است. کسانیکه این تکنیک روانی را میشناسند بخوبی میدانند بازیگر باهوش فقط یک پاسخ دارد و ضعیف تا انتهای تنبیه را به امید تطمیع میرود.
ناشناس۱۷۱۷۰۷۸۰۴:۱۴:۳۷ ۱۳۹۹/۹/۱۵
برجام بهش مزه داده! انجام کامل تعهدات ایران! عدم انجام هیچکدام از تعهداتشان! خب هرکی باشه دنبال بقیه ش میاد! اما باید عرض کنم اون ..... لولو برد!
ناشناس۱۷۱۷۰۸۲۰۴:۴۷:۱۸ ۱۳۹۹/۹/۱۵
چقدر بی شرم و حیا.عاقبت اعتماد به دشمن
ناشناس۱۷۱۷۱۲۲۰۸:۲۴:۲۱ ۱۳۹۹/۹/۱۵
این جناب وزیر احتمالا جزو تشکیلات حزب نازی نیست؟
ناشناس۱۷۱۷۱۳۲۰۸:۴۲:۳۲ ۱۳۹۹/۹/۱۵
ماس رو در خود آلمان و اروپا جدی نمیگرند چه به بین المللی. جدیش نگیرید در سیاست کاره ای نیست.
ناشناس۱۷۱۷۲۰۰۰۹:۵۱:۴۸ ۱۳۹۹/۹/۱۵
برجام رفته پیش خدا!
سلام۱۷۱۷۲۳۹۱۰:۲۴:۳۹ ۱۳۹۹/۹/۱۵
واقعا برای طرفداران مذاکره شرم آور نیست؟ کشور آلمان که هیچ به حساب می آید اینطور خط و نشان می کشد چه رسد به انگلیس و آمریکا. باید گفت: ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه توست............عرض خود می بری و زحمت ما می داری
یه الفی۱۷۱۷۲۵۱۱۰:۳۱:۱۰ ۱۳۹۹/۹/۱۵
مذاکره صرف همانند مقابله صرف؛ خیانت است مذاکره توأم با مقابله به مثل و تشدید سیاست های مجازاتی باید با دشمنان دنبال شود. عرصه دیپلماتیک نه جای جنگ صرف است و نه صلح صرف چون دشمنان و سایر کشورها نان به نرخ روز خور و عهدشکن و خیانتکارند
ناشناس۱۷۱۷۲۸۲۱۱:۰۱:۵۷ ۱۳۹۹/۹/۱۵
آقای هایکوماست شما که بدون اجازه آمریکا وصهیونیست ها اجازه آب خوردن ندارید غلط میکنید هارت وپورت میکنید. بهتر است به روید کشک تان را بسابید. شمارا چه به سیاست مذاکره کنندگان طرف ایرانی باید از اول شمارا به مذاکره راه نمی دادند
ناشناس۱۷۱۷۲۸۷۱۱:۰۸:۴۱ ۱۳۹۹/۹/۱۵
برای تعامل با دنیا قبل از موشک همراهی با قوانین بین المللی و استقرار دولت مردمی واجب است این ما هستیم که هر روز می گوییم اسرائیل باید نابود شود نه آنها ما پرچم آتش می زنیم نه آنها
ناشناس۱۷۱۷۳۲۰۱۱:۴۵:۵۲ ۱۳۹۹/۹/۱۵
هر کس به این ریاکاران اعتماد کند آسیب خواهد دید اگر موشک نداشته باشیم باید به هر خواسته نامشروع آنها تن در دهیم
ناشناس۱۷۱۷۹۶۸۲۰:۱۸:۱۸ ۱۳۹۹/۹/۱۵
اصلا چرا ما باید برای کاری که تو مملکت می کنیم به کسی پاسخ بدیم.اصل مذاکرات زیر سواله.
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های دیروز

  1. اقدام عجیب سفیر ایران در باکو/ برای عزت ایران استعفا دهید              

  2. اول، بساط دلالی باید جمع شود

  3. وکیل رسمی دادگستری به اتهام اخذ رشوه دستگیر شد  

  4. بذرپاش: امسال هر ماه افتتاح مسکن داریم

  5. سقف دریافتی ماهیانه کارمندان دولت ۷۰ میلیون تومان شد

  6. جریمه تخلفات حادثه ساز ۵ برابر شد/ اعمال از هفته آینده            

  7. ابابیل ۵، از آخرین دستاورد‌های قدرت پهپادی جهان

  8. تعرفه‌های پزشکی ۱۴۰۳ قابلیت اجرایی ندارد/ مصوبه دولت اصلاح شود  

  9. انتظار ۹ساله برای اصلاح هزینه تخلف رانندگی/تغییری برای حفظ جان مردم

  10. ایران بر سکوی بریکس/ دستاوردهای پولی، مالی برای ایران چیست؟  

  11. عکسی از سیدمحمد خاتمی در مراسم ترحیم زهرا شجاعی/ این وزیر دولت رئیسی هم آمد

  12.   طحان‌ نظیف: لایحه عفاف و حجاب هنوز به تأیید شورای نگهبان نرسیده است  

  13.  مالیات ارزش افزوده ۱۰ درصدی ابلاغ شد

  14. هیچ خوداظهاری یا مدرکی دال بر بیماری روحی دکتر بخشی در دست نبود/ علت مرگ این پزشک مشخص نیست  

  15. پوتین: اف-۱۶‌های اوکراین در همه‌جا هدف مشروع هستند، حتی کشورهای دیگر

پربحث‌های هفته

  1. اقدام عجیب سفیر ایران در باکو/ برای عزت ایران استعفا دهید              

  2. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  3. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  4. عوامل توهین کننده به نظام و مقدسات اسلامی دستگیر شدند

  5. جلاد، به پایان سلام کن!

  6. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  7. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  8. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  9. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  10. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  11. اول، بساط دلالی باید جمع شود

  12. انتقام از پوتین؟

  13. وکیل رسمی دادگستری به اتهام اخذ رشوه دستگیر شد  

  14. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  15. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  16. بذرپاش: امسال هر ماه افتتاح مسکن داریم

  17. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  18. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  19. مردم طلای دست دوم خریداری نکنند

  20. سقف دریافتی ماهیانه کارمندان دولت ۷۰ میلیون تومان شد

  21. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  22. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  23. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  24. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  25. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

آخرین عناوین